Zijn er.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef NehcslowZ het volgende:
Ik heb em ook eindelijk sinds vanmiddag, nu ffe volledig opladen. Zijn er ook al goede hoesjes?
Ik vind het juist wel handig. Laat ik dat ding er een uur aanhangen is ie weer volquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:56 schreef Skv het volgende:
Ik zal nog wat foto's posten binnekort. Te lui om mn telefoon nu in de USB te klikken
Is dat eigenlijk niet erg slecht? Laadt ie steeds een heel klein beetje op
waar ergens? en hoe ziet zo iets eruit?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:19 schreef Skv het volgende:
Ik heb er 4,00 euro voor betaald, inclusief verzenden
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel handig. Laat ik dat ding er een uur aanhangen is ie weer vol.
Voor de rest nog steeds erg tevreden met mijn W800i.
Heeft iemand een site waar je foto's kan uploaden?
Ja, zo'n idee maar dan een permanente die je helemaal niet zietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef NehcslowZ het volgende:
hmm tostizon doorzichtig velletje zit er toch al op als je hem koopt?;)
Ik heb er zo'n skin case omgedaan (condoom). Werkt perfect en ziet er nog goed uit ook...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:47 schreef Roellio het volgende:
Laten we een lijst maken van puike fokkers met deze foon!
Ik heb overigens vanmiddag het eerste miniscule krasje op m'n scherm ontdekt!
Wie weet heeft iemand nog een potje vaseline en dan is de schraalheid zo wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:39 schreef SocialDisorder het volgende:
idd
een schrale troost.
sterker nog
zo schraal is troost nog nooit geweest.
ik denk dat deze troost een record breekt wat betrefd schraalheid
maar evengoed bedankt. Ik hoop maar dat ik em voor 19-11-2005 binnen heb...
Geen gaten voor zover ik kan zienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hoe zit het met de kwaliteit van de telefoon, zijn er gaten en kieren tussen de kunststof panelen, kraken de toetsen of zitten ze los? Is het scherm krasgevoelig?
quote:Status Wacht op product
Vandaag nog steeds niets. Kom ik met et heldere idee om em nog maares te bestellen. Weer uitverkocht bij Hi.nl...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef One_conundrum het volgende:
Verdomme em afgelopen donderdag besteld, bevestiging gehad via mail, maar nog steeds geen contract binnen
Omdat KPN/HI kut is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vandaag nog steeds niets. Kom ik met et heldere idee om em nog maares te bestellen. Weer uitverkocht bij Hi.nl...
Iemand een idee waarom het zo lang kan duren terwijl op de site staat dat ik de volgende dag het contract binnen zou moeten hebben.
Omdat ik 'm net heb.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Wuder het volgende:
Trouwens, ik zie nu overal W800i reclame.. waarom nu pas een groot schalige reclame campagne?
Waarom bestel je hem daar? Waarom ga je niet gewoon naar een winkel toe?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vandaag nog steeds niets. Kom ik met et heldere idee om em nog maares te bestellen. Weer uitverkocht bij Hi.nl...
Iemand een idee waarom het zo lang kan duren terwijl op de site staat dat ik de volgende dag het contract binnen zou moeten hebben.
Nice Nice ik moet mijn camera ook eens gebruiken. gebruik mijn w800 meer als mp 3 spelerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:31 schreef Slomy het volgende:
[..]
Thanks
[[url=http://img443.imageshack.us/img443/2015/dsc000664lq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img411.imageshack.us/img411/457/dsc000670ef.th.jpg]afbeelding][/URL]
Gisteren hier in de buurt gemaakt. Niks speciaals ingesteld oid, gewoon camera opstarten en foto maken.
ik heb em ook,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef Skv het volgende:
Hier verder.
Timmy, kan jij de vorige OP hier in rammen?
Fok!kers die deze telefoon hebben:
Skv
Roellio
fvivif
Erasmusch
Whizzkith
crammetje
Randa_v
One_conundrum
MrX1982
spectrumanalyser
_Supreme
scarefreak
Crudus
MisterICE
Slomy
SocialDisorder
NehcslowZ
SonyEricsson W800i #3
Ik heb een goed hoesje in de aanbiedingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef NehcslowZ het volgende:
Ik heb em ook eindelijk sinds vanmiddag, nu ffe volledig opladen. Zijn er ook al goede hoesjes?
Hoe duur is dat hoesje nieuw eigenlijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:43 schreef crammetje het volgende:
[..]
Ik heb een goed hoesje in de aanbieding
[afbeelding]
mocht je interesse hebben, mail me dan even
[edit]
ik heb dit hoesje in de aanbieding omdat ik dacht dat ik mijn hoesje was kwijtgeraakt,
toen heb ik dus een nieuwe gekocht, maar hij lag achteraf nog in de bedrijfsauto![]()
een collega heeft 'm teruggevonden.
ik heb de verpakking en het bonnetje nog (ongeveer 1,5 week oud, maar vrijwel niet gebruikt)
[/edit]
quote:Toestel SonyEricsson W800i Status Verzonden
Je krijgt hem geloof ik maandag pasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
i feel for you man, i feel for you........
would it make you feel any better if I told you I still have to be w800i-less for 24 hours?
Je kan de tijd waarna de achtergrond verlichting uitgaat inderdaad niet aanpassen. Je kunt wel de klok uitzetten maar dan wordt je scherm gewoon zwart zonder dat je de tijd ziet. Dat kun je uitzetten in "instellingen" en dan tabblad "display" en dan de slaapstandklok uitzetten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben wel redelijk tevreden met mijn w800i alleen gaat de achtergrond verlichting veel te snel uit en schakelt hij over naar de klok.
Dat wil ik helemaal niet maar waarom kan ik dat nergens instellen?
Hmm eerste minpuntje van de W800i dus. Maar ja je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:41 schreef dutchdevil het volgende:
Je kan de tijd waarna de achtergrond verlichting uitgaat inderdaad niet aanpassen. Je kunt wel de klok uitzetten maar dan wordt je scherm gewoon zwart zonder dat je de tijd ziet. Dat kun je uitzetten in "instellingen" en dan tabblad "display" en dan de slaapstandklok uitzetten.
Heb de W800i alweer een paar maandjes. Erg tevreden over. Had hiervoor de S700i (stuk zwaarder) en daarvoor de T610 (ook leuk maar je kan de lens van de camera niet afschermen en hij had geen mp3 speler functie). Binnenkort alleen even de firmware updaten.
WAAAAAAAAAAAT hoezo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:25 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Je krijgt hem geloof ik maandag pas![]()
Vaak bezorgen ze niet op zaterdag maar krijg je hem gewoon maandag. Maar het kan ook goed vandaag hoorquote:
TPG Post bezorgt gewoon op zaterdag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:37 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Vaak bezorgen ze niet op zaterdag maar krijg je hem gewoon maandag. Maar het kan ook goed vandaag hoor![]()
Behalve pakketjes die niet door de brievenbus kunnen, dacht ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
TPG Post bezorgt gewoon op zaterdag.
Dat hoesje kost nieuw ¤13,95 (waar ik 'm weg heb "Belcompany") elders kan die duurder zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:27 schreef Wuder het volgende:
[..]
Hoe duur is dat hoesje nieuw eigenlijk?
ik zit in dezelfde situatie, maar wil je nu al die verzekering toe gaan passen (lijkt me verstandiger om daar nog even mee te wachten... toch?)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:53 schreef Roellio het volgende:
Ik heb 'm gistermiddag alweer op straat laten klappen!
Er zit een kleine beschadiging aan de zijnkant, verder heeft 'ie 't overleefd!
Maar goed, ik heb er een goede verzekering op afgesloten!
Heb jem al?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
TPG Post bezorgt gewoon op zaterdag.
Ik zat midden in een wijziging van protocol, daarom duurde het denk ik even iets langer.quote:Heb je een toestel met een nieuw contract besteld, dan brengt de koerier het contract mee. Je kunt dat rustig bekijken en ondertekenen.
De koerier heeft een scanner bij zich. Hij zal een scan maken van het door jou ondertekende contract en je legitimatiebewijs.
Dude mooie foto's en ik zie dat je smaak hebt Nice watchquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:50 schreef NehcslowZ het volgende:
Net ffe 2 fotos gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor mij waarschijnlijk dinsdag, en als het effe tegenzit pas woensdag/donderdag.........TPG levert niet op maandag. KUTZOOI!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zat midden in een wijziging van protocol, daarom duurde het denk ik even iets langer.
maandag
Das balenquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor mij waarschijnlijk dinsdag, en als het effe tegenzit pas woensdag/donderdag.........TPG levert niet op maandag. KUTZOOI!
Jemig wat scherpquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:50 schreef NehcslowZ het volgende:
Net ffe 2 fotos gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel hoor. Ik heb hem op maandag ontvangenquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor mij waarschijnlijk dinsdag, en als het effe tegenzit pas woensdag/donderdag.........TPG levert niet op maandag. KUTZOOI!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |