Ik heb er zo'n skin case omgedaan (condoom). Werkt perfect en ziet er nog goed uit ook...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:47 schreef Roellio het volgende:
Laten we een lijst maken van puike fokkers met deze foon!
Ik heb overigens vanmiddag het eerste miniscule krasje op m'n scherm ontdekt!
Wie weet heeft iemand nog een potje vaseline en dan is de schraalheid zo wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:39 schreef SocialDisorder het volgende:
idd
een schrale troost.
sterker nog
zo schraal is troost nog nooit geweest.
ik denk dat deze troost een record breekt wat betrefd schraalheid
maar evengoed bedankt. Ik hoop maar dat ik em voor 19-11-2005 binnen heb...
Geen gaten voor zover ik kan zienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hoe zit het met de kwaliteit van de telefoon, zijn er gaten en kieren tussen de kunststof panelen, kraken de toetsen of zitten ze los? Is het scherm krasgevoelig?
quote:Status Wacht op product
Vandaag nog steeds niets. Kom ik met et heldere idee om em nog maares te bestellen. Weer uitverkocht bij Hi.nl...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef One_conundrum het volgende:
Verdomme em afgelopen donderdag besteld, bevestiging gehad via mail, maar nog steeds geen contract binnen
Omdat KPN/HI kut is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vandaag nog steeds niets. Kom ik met et heldere idee om em nog maares te bestellen. Weer uitverkocht bij Hi.nl...
Iemand een idee waarom het zo lang kan duren terwijl op de site staat dat ik de volgende dag het contract binnen zou moeten hebben.
Omdat ik 'm net heb.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Wuder het volgende:
Trouwens, ik zie nu overal W800i reclame.. waarom nu pas een groot schalige reclame campagne?
Waarom bestel je hem daar? Waarom ga je niet gewoon naar een winkel toe?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vandaag nog steeds niets. Kom ik met et heldere idee om em nog maares te bestellen. Weer uitverkocht bij Hi.nl...
Iemand een idee waarom het zo lang kan duren terwijl op de site staat dat ik de volgende dag het contract binnen zou moeten hebben.
Nice Nice ik moet mijn camera ook eens gebruiken. gebruik mijn w800 meer als mp 3 spelerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:31 schreef Slomy het volgende:
[..]
Thanks
[[url=http://img443.imageshack.us/img443/2015/dsc000664lq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img411.imageshack.us/img411/457/dsc000670ef.th.jpg]afbeelding][/URL]
Gisteren hier in de buurt gemaakt. Niks speciaals ingesteld oid, gewoon camera opstarten en foto maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |