hehehequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:20 schreef SocialDisorder het volgende:
zou kunnen, maar we hebben hier geen turken, chinezen, roemenen of vogels.
Noem ze dan eensquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:43 schreef Oosthoek het volgende:
Fijn toestel, maar er zitten een hoop ondoordachte dingen aan waar hij niet gebruiksvriendelijker van wordt.
Mwah opzich...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:43 schreef Oosthoek het volgende:
Fijn toestel, maar er zitten een hoop ondoordachte dingen aan waar hij niet gebruiksvriendelijker van wordt.
Blijf je wel op de C toets drukken, ook al heb je hem net aan je kabel gekoppeld? En die 20 seconden waren er bij mij maar 10 en bij mij lukt het gelukkig in 1 keer. Ook geen rare dingen gehad na het updaten zoals bij mensen op GOT.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, ik krijg die firmware er niet op. Ik heb alles edaan wat er op het scherm staat; uitschakelen, 20 sec wachten, aansluiten terwijl je op C drukt, maar er gebeurd niets........
"Hoer aan de foon"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:15 schreef Alessandro het volgende:
Wat een hoeren belcompany shop. Had donderdag 6-10 nog een extra w800i besteld en nog steeds niks binnen. Hoer aan de foon,. ''ja we weten niet maar ze zijn niet voorradig''. Bitch zeg dan niet dat ik hem vandaag zou ontvangen. Moet ik dus maandag weer bellen of ze dan al voorradig zijn. Wat een Hoeren service
Kun je vtellen hoe die bvalt als je hem binnen hebt? en picciequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:57 schreef Skv het volgende:
[[url=http://www.mobilestunter.com/images/_tDSC02879.jpg]afbeelding][/url]
Inclusief nek -en polskoord.
7,50 inclusief verzenden
Heb em direct maar ff besteld voor uitgaan
heb je dan alleen kort rokje en bikini topje aan ofzo? mis ik iets?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:04 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
Kun je vtellen hoe die bvalt als je hem binnen hebt? en piccieWel handig voor uitgaan idd.
Jammer dat je scherm niet beschermd wordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:57 schreef Skv het volgende:
[[url=http://www.mobilestunter.com/images/_tDSC02879.jpg]afbeelding][/url]
Inclusief nek -en polskoord.
7,50 inclusief verzenden
Heb em direct maar ff besteld voor uitgaan
Dit probleem heb ik dus ook. Als ik liedjes via m'n usb kabel op m'n phone wil zetten gaat het niet goed. Met een externe cardreader gelukkig wel. Dus nu maar op die manier liedjes op m'n phone aan het zetten. Hoop dat SE snel met een nieuwe firmware komt die deze bugs verhelpt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:34 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb ondertussen m'n update uit kunnen voeren (alle w800-drivers verwijderen, reset, telefoon uitzetten, aansluiten terwijl je C ingedrukt houdt, USB-update drivers installeren, USB signed drivers installeren), maar nu is m'n mem-stick nog steeds fucked up. Of ik nou via windows-verkenner of Disc2Phone muziek op m'n mem-stick flikker, zodra ik m'n telefoon wil gebruiken als walkman, istie leeg!
ik had problemen met de mem-stickvoor de update.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:06 schreef One_conundrum het volgende:
Jezus, heeft iedereen daar nu problemen mee? of zijn der ook lui die geen update en niks hebben toegepast en waarbij de foon uitstekend werkt?
firmware versie nakijken: > * < < * < *quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:15 schreef crammetje het volgende:
over scherm gesproken, waar kun je die beschermdingetjes bestellen voor je scherm?
en om op een eerdere vraag terug te komen, waar kun je op de SE website zien welke FW versie ze gedumpt hebben?
en hoe kan ik op m'n foon zien welke FW versie er momenteel op draait?
Ik heb nog de oude firmware, ik wacht nog even met firmware updatequote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had problemen met de mem-stickvoor de update.
wat betekenen die sterretjes?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:10 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
firmware versie nakijken: > * < < * < *
(< of > bedien je doormiddel van de joystick).
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
heb je dan alleen kort rokje en bikini topje aan ofzo? mis ik iets?
en je krijgt er een wriststrap en neck-cord bijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, in verband met rondvliegend bier etc.
En dat ie nog wel es wil gaan stuiteren met uitgaan.
Wat dacht je van gewoon een sterretje? Toets helemaal linksonder op je phone.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat betekenen die sterretjes?
meende je toch niet serieus?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat betekenen die sterretjes?
En heb je ook problemen met je MS na het updaten van de firmware?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:16 schreef crammetje het volgende:
ik heb dus ook R1N035
maar waar staat op de SE site nu welke FW versie online is gepleurd?
EN: waar kun je die beschermdingetjes(plakker-tjes/folie-tjes?) bestellen voor op je scherm?
oh ja wat ik ook nog even wou zeggen:
GROOT NADEEL:
het toestel wordt zo godsallemachtig snel smerig....
(gelukkig kun je 't er met een natte vinger en een stukje droge trui makkelijk weer afpoetsen),
maar ik blijf goddorie aan 't poetsen
PLUS:
- 't is gewoon een retemooi toestel,
- vrij makkelijk in bediening (iig beter dan die kloterige samsungs, heb zelf de N620 en de E700 gehad)
- geen klepjes om op te nemen of om je display te zien
- helemaal mooi dat je naast MP3's terwijl je "telefoon-functies" aanstaan ook als normaal MP3 speler kunt gebruiken.
- en nog veel meer PLUS puntjes
Als je gewoon doet wat er staat (dus < is joystick naar links, is joystick naar rechts en * is sterretje) dan kom je vanzelf in het service menu. Je gaat natuurlijk wel eerst naar het menu wat onder de snelkoppeling staat als je je joystick naar rechts of links beweegt maar dat maakt niet uit. Gewoon verder gaan met de "procedure".quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:50 schreef MyFirstSony het volgende:
Met mijn joystick open ik alleen programma's. Moet ik hem op een bepaalde manier gerbuiken? In combinatie met andere toetsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |