Nee, dat hoort! Alles wat je op de Memory stick zet is pas beschikbaar als je het kabeltje eruit haalt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik haal de kabel eruit en ik zie alles weer staan
Wat een vagiteit zeg....kan het misschien te maken hebben met foongeheugen en die memstick?
Ja, las ik net terug in het topiquequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:18 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Nee, dat hoort! Alles wat je op de Memory stick zet is pas beschikbaar als je het kabeltje eruit haalt!
http://maestro.intramail.ru/files/java/index.phpquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:43 schreef Erasmusch het volgende:
En ze doen het in 1x!Met mijn computer!![]()
Waar kan ik die ancient empires of andere goeie shit vandaan halen?
Volgens mij mag dat nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef Skv het volgende:
En wie gameboy-spellen op zn W800i wil spelen (iig ik hoop dat het op w800i werkt, k750i werkt het zowiezo wel), download eerst de ROM-emulator en daarna een van de vele games
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef One_conundrum het volgende:
zijn er meer mensen die wat problemen hebben met de joystick? die van mij kraakt soms wat vreemd en reageert niet mooi. Ik selecteer dingen als ik wil verschuiven enzo. Zo gevoelig wastie int begin niet.
Geen problemen... tot nu toe iig nietquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:53 schreef grunge-metal het volgende:
Ik ga de telefoon mischien ook kopen!.
wel al is een beetje last van gehad ja... bij spelletjes soms vervelend maar t valt wel mee vind hm nog steeds;quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef One_conundrum het volgende:
zijn er meer mensen die wat problemen hebben met de joystick? die van mij kraakt soms wat vreemd en reageert niet mooi. Ik selecteer dingen als ik wil verschuiven enzo. Zo gevoelig wastie int begin niet.
nee nee en jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:39 schreef CittaR het volgende:
is het mogelijk om de camera tegelijk te laten reageren en dat geluidje van de camera uit te zetten?
en zijn er eigenlijk updates voor de w800i?
Vind ik echt dom, "gewone" camera's maken toch ook geen geluid...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef Skv het volgende:
Privacy.
Dat is wel erg omslachtig. Stomme privacyquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef Skv het volgende:
Privacy.
Kan wel uit overigens, gewoon ff gratis nummer bellen en dan foto maken, dan is er geen geluid.
Niet alleen in Tailand hoor...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
in tailand was een idioot foto's aan het maken met een phone-camera in pashokjes. Sindsdien is dat overgewaaid door de hele wereld....
Nooit gehad, een gameboy. Welke spellen zijn absolute aanraders?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef Skv het volgende:
En wie gameboy-spellen op zn W800i wil spelen (iig ik hoop dat het op w800i werkt, k750i werkt het zowiezo wel), download eerst de ROM-emulator en daarna een van de vele games
MeBoy currently does not support sound or Gameboy Color/Advance games, and this willquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:11 schreef Crudus het volgende:
[..]
Nooit gehad, een gameboy. Welke spellen zijn absolute aanraders?
I hear that! Ik moest wel 1 hele week wachten op m'n übergeile w800i. Beste telefoon tot nu toe die ikgehad heb.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef infra-roodborstje het volgende:
Tja ik heb 'm begin oktober dus besteld bij de vodafone online shop icm met abonnementje uiteraard.
Na 3 weken wachten is het toestel eindelijk weer leverbaar...
Uiterlijk vrijdag a.s. word ze geleverd is me verteld in een e-mail. Ondertussen wacht ik op een e-mail met specifiekere leveringstijden..
..
Ik heb schurft aan wachten.
Het zou eruit zien als je elk jaar weer een slechtere telefoon koopt...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I hear that! Ik moest wel 1 hele week wachten op m'n übergeile w800i. Beste telefoon tot nu toe die ikgehad heb.
it's possible. vriend van me kocht een D500, die helemaal niet beviel. Ging van armoe maar weer z'n 6230 gebruiken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Het zou eruit zien als je elk jaar weer een slechtere telefoon koopt...![]()
Ik heb ruim 4 weken gewacht op mijn k750i, toen maar afbesteld en na een week een w800i gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef infra-roodborstje het volgende:
Tja ik heb 'm begin oktober dus besteld bij de vodafone online shop icm met abonnementje uiteraard.
Uiterlijk vrijdag a.s. word ze geleverd is me verteld in een e-mail. Ondertussen wacht ik op een e-mail met specifiekere leveringstijden..
..
Uhm ik ken de K740i niet,... maar als jij zegt dat hij geweldig is dan geloof ik jequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:02 schreef grunge-metal het volgende:
Werkt dus wel, heb het net uitgeprobeerd. Had ik al gezegt dat dit een geweldige telefoon is!
K750i bedoel ik, typfout.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:15 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Uhm ik ken de K740i niet,... maar als jij zegt dat hij geweldig is dan geloof ik je![]()
Mijn vriendin heeft een k750i met het w800i themaquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:02 schreef grunge-metal het volgende:
Werkt dus wel, heb het net uitgeprobeerd. Had ik al gezegt dat dit een geweldige telefoon is!
YEH! IK OOK!!quote:
tja wie wil hem nu nietquote:Op woensdag 2 november 2005 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
Valt op dat die foontjes wel gewild zijn
Als ik dat ding laat zien is ieder altijd vol lof over dat ze die ook willen hebben
Heel fucking belcompany heeft geen w800i meerquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef infra-roodborstje het volgende:
..
kwestie van terugeisenvragen en dreigen met orale, vaginale en anale verkrachtingbeloven dat je 2 weken lang de afwas doetquote:Op woensdag 2 november 2005 14:34 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Heel fucking belcompany heeft geen w800i meerIk wacht al bijna 4 weken nu en ze zeggen dat ik hem pas in week 46 krijg. Dus dat word dan 7 weken wachten. Aktie van telfort was ik helaas met mijn tweede bestelling iets te laat mee. Had ik mijn eerste w800i maar nooit aan mijn vriendin gegeven
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |