nee dat kan niet!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
Vandaag een abo afgesloten met deze foon
Superrelaxed ding!
Kan je dat *SNAP* geluid niet uitzetten bij het maken van een foto?
Loopt die toevallig nog ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:14 schreef Alessandro het volgende:
Duur man. De telfort abbo van 1 jaar zal nooit meer overtroffen worden. 1 jaar telfort 200,.. 26 per maand je krijgt 10 euro,... 10 maanden lang terug. En je betaald voor je toestel 39,95.
Dat kan wel kwaad. Want dan gaat hij er op achteruit. Dus nooit al te leeg laten worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:22 schreef crammetje het volgende:
Ik moet hier wel bij vermelden dat het GEEN KWAAD kan om je batterij zo af en toe eens volledig te ontladen.
Ah, Merci, de sterretjes toets had ik al gevonden maar snapte het al niet, niet goed op het scherm gekeken dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:26 schreef crammetje het volgende:
Toetsenblokkering gaat als volgt (zowel uit als aan):
toets * op je display zie je dan Blok. AAN staan druk op de toets hieronder (dus rechtsboven)
om de toetstenblokkering automatisch te zetten:
Menu > Instellingen > Blokkeringen > Autom. blokkering > Aan of Uit kiezen
Linken naar leuke spelletjes en software mag wat mij betreft hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ah, Merci, de sterretjes toets had ik al gevonden maar snapte het al niet, niet goed op het scherm gekeken dus.
Gisteravond nog even Championship Manager der op gezet. GENIAAL.
heb nog meer spelletjes misschien vandaag nog een andere uitproberen, maar volgende week tentamens...
Wat mij betreft ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Linken naar leuke spelletjes en software mag wat mij betreft hoor
Nee, dat hoort! Alles wat je op de Memory stick zet is pas beschikbaar als je het kabeltje eruit haalt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik haal de kabel eruit en ik zie alles weer staan
Wat een vagiteit zeg....kan het misschien te maken hebben met foongeheugen en die memstick?
Ja, las ik net terug in het topiquequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:18 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Nee, dat hoort! Alles wat je op de Memory stick zet is pas beschikbaar als je het kabeltje eruit haalt!
http://maestro.intramail.ru/files/java/index.phpquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:43 schreef Erasmusch het volgende:
En ze doen het in 1x!Met mijn computer!![]()
Waar kan ik die ancient empires of andere goeie shit vandaan halen?
Volgens mij mag dat nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef Skv het volgende:
En wie gameboy-spellen op zn W800i wil spelen (iig ik hoop dat het op w800i werkt, k750i werkt het zowiezo wel), download eerst de ROM-emulator en daarna een van de vele games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |