sorry hoor, maar 1 dingetje snap ik niet...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:55 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
En heb je ook problemen met je MS na het updaten van de firmware?
En beschermfolie kun je krijgen via Ebay. Zag alleen de W800i er niet bij staan maar volgens mij kun je gewoon die voor de K750i bestellen, die is volgens mij hetzelfde.
sorry hoor, dat ik zo blijf doorzeuren, maar waar kun je zien dat de nieuwe FW uit is...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:54 schreef dutchdevil het volgende:
er is weer nieuwe firmware uit: R1NA005. Vanavond m'n W800i even updaten.
Hoe lang wacht jij al dan??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
wegens problemen met het ordersysteem is mn tel NOG niet binnen, alles is verholpen de lever meneer maakt nu een afspraak met me voor aflevering
vandaag 2 weken, hoop dat ik morgen of zaterdag kan ontvangen, maar zal maandag wel wordenquote:
Ik vanaf 6-10 ook twee weken nu. Ik krijg pas maandag te horen of het nog langer gaat durenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
vandaag 2 weken, hoop dat ik morgen of zaterdag kan ontvangen, maar zal maandag wel worden
Met MS bedoel ik memory stick. En wat bedoel je met de SMS service opnieuw instellen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef crammetje het volgende:
[..]
sorry hoor, maar 1 dingetje snap ik niet...
MS - wat betekent dat precies?
oh ja trouwens dat schiet me nog te binnen, ik moet vrij regelmatig de sms service opnieuw instellen (dit is in principe niets meer dan een paar keer ok ingeven, maar toch wel erg irritant)
Helaas kun je dat niet zien op de SE site. Ik hou ook een beetje het W800i topic op GOT (Tweakers.net) in de gaten ivm mijn memory stick probleem. En het probleem van vele anderen. In het topic op GOT stond een post van iemand dat hij deze firmware had gedownload. Dus vandaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:12 schreef crammetje het volgende:
[..]
sorry hoor, dat ik zo blijf doorzeuren, maar waar kun je zien dat de nieuwe FW uit is...
En welke firmware versie heb je dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:56 schreef Tu5 het volgende:
Yes! Gister besloten om hem toch maar te kopen, en vandaag maar gedaan! Wat een relaxed foontje is dit! Alles werkt gewoon goed! Ook geen problemen gehad met de memorystick, dus ben weer een tevreden mens!![]()
R1L002 gebruik ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:23 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
En welke firmware versie heb je dan?
op www.mobilestunter.com een siliconen hoesje, semi-transparant, voor 7,50 euro incl versturen. ik heb hem ook, en erg blij mee. Het knopje van de lens-cap gaat ook iets moeilijker open.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is precies het nut van een lijst bijhouden van wie er een w800 heeft ?
ik heb nog geen enkel probleem tot nu toe gehad met m'n w800, ben er erg zuinig op. wil ook eigenlijk wel weer een hoesje, 't liefst een transparante
Heb em ook sinds gisteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
op www.mobilestunter.com een siliconen hoesje, semi-transparant, voor 7,50 euro incl versturen. ik heb hem ook, en erg blij mee. Het knopje van de lens-cap gaat ook iets moeilijker open.
Koop bij de plaatselijke Ali Illegali een cardreader dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:49 schreef SocialDisorder het volgende:
en ik kan zeggen dat de nieuwe firmware de problemen met de MS niet oplost
is het jou gelukt om die strap aan je telefoon vast te maken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb em ook sinds gisteren.
Telefoon voelt wel een stuk groter en zwaarder aan, maar hij werkt echt prima.
Knoppen zijn makkelijk te bedienen, bescherming is goed
Zo'n hoesje beschermt toch alleen tegen vallen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb em ook sinds gisteren.
Telefoon voelt wel een stuk groter en zwaarder aan, maar hij werkt echt prima.
Knoppen zijn makkelijk te bedienen, bescherming is goed
en deels tegen vocht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:36 schreef Wuder het volgende:
[..]
Zo'n hoesje beschermt toch alleen tegen vallen?
Voor zover ik weet niet. Wil wel eens weten waar je dat hebt gelezen/gehoord dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:27 schreef crammetje het volgende:
even snel een vraagje tussendoor...
de w800i is dat eigenlijk wel een symbian toestel?
SE heeft geadverteerd dat dit wel 't geval zou zijn... zou wel mooi zijn, dan kun je 'm ook als navigatiesysteem gebruiken....
smaken verschillenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nee is geen symbian toestel, ik heb die van mij alweer verkocht, de mda compact nu in bezit + gig kaartje en onbeperkt gprs internet, veeeeeeeeel leuker dan die w800i
ligt een beetje aan je provider dacht ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:21 schreef SocialDisorder het volgende:
je kan ermee MSN-en. Je kan een instant messenger client installeren, die ook verbinding met het MSN-netwerk legt.
Hou je wel ff je portemonnee klaar? Chatten is namelijk duurder dan gewoon je telefoon pakken en PRATEN.
open anders een apart topicquote:Op zondag 23 oktober 2005 18:30 schreef greatgonzo het volgende:
Heeft een I-mode bundel eigenlijk zin als je binnenkort de w800 wil bestellen? Ik wil namelijk deze phone bestellen, ofwel met Hi, ofwel met KPN abbo. Bij de KPN zit i-mode in de bundel, bij Hi niet en betaal je extra.
Dus als je geen gebruik kan maken van i-mode bij de w800, bestel ik net zolief Hi, die zijn wat goedkoper.
Eurootje of 19. En ik kan er ook m'n XD-fotocamera kaart meeuitlezen (wat via de camera gewoon een volle batterij leegzoog bijna), dus ik ben heppie.quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:32 schreef Skv het volgende:
Hoeveel kost dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |