Wat een lat.quote:
Linda moet er toch als eerste op ??quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef teamlead het volgende:wat is er gevaarlijk aan? Ze hoeven toch geen circusact op te voeren op die stip ofzo
Nou Linda is te dronken om te beginnen dus die al laatste om zo nuchter mogelijk op de stip staan en Roel is een nachtpersoon dus die voor linda..quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik was heel even weg, hoe is deze lijst tot stand gekomen? Linda na Roel...
Een paar bewoners willen dat ze stoppen met drinken, maar ze hoeven niets in te leveren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
probleem voor roel alle drank moeten ze inleveren
Opstijgende warme lucht enzo. Dat kan gevaarlijk worden. Zeker met deze mensen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef teamlead het volgende:wat is er gevaarlijk aan? Ze hoeven toch geen circusact op te voeren op die stip ofzo
Moeten ze nou blijven staan of mogen ze ook zitten?? In het laatste geval lijkt het me niet zo moeilijk tochquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
Menno denkt dat ze de opdracht niet gaan halen
hoeft niet, mag welquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef teamlead het volgende:
Ze hoeven toch geen circusact op te voeren op die stip ofzo
Mogen dacht ik ook zitten, zolang ze maar niet van de stip afgaan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Moeten ze nou blijven staan of mogen ze ook zitten?? In het laatste geval lijkt het me niet zo moeilijk toch
Ze moeten blijven staan volgens mijquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Moeten ze nou blijven staan of mogen ze ook zitten?? In het laatste geval lijkt het me niet zo moeilijk toch
Dido is een lat, niks overdreven aan.quote:
Hoe oud waren ze ook al weerquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft het er nu over dat de groep er misschien niet mee accoord gaat met de hoeveelheid drank Roel wil drinken.
WTF????
Daar moesten ze bij mij niet mee aankomen.
Ene Rikkert zei ooit dat ze een voorbeeldfunctie hebben... En zeg nou zelf wat moeten die kinderen van 11 wel niet denken van die alcoholisten?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:29 schreef arneaux het volgende:
Maar ze moeten dus ook al alle drank inleveren? Das wel duf.
staanquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
roel gaat er niet mee akoord, llllllll weeeeetttttt jjjjjjeeeeeee llllllllquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een paar bewoners willen dat ze stoppen met drinken, maar ze hoeven niets in te leveren.
Denk jij dat ze t kunnen gaan halen? Of kunnen alleen echte professionele stip-staanders dit soort opdracht halen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft het er nu over dat de groep er misschien niet mee accoord gaat met de hoeveelheid drank Roel wil drinken.
WTF????
Daar gaat het denk ik niet om. Het gaat erom dat hij echt wel even lekker zelf uitmaakt of hij wat drinkt of niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef teamlead het volgende:
Roel lijkt wel een alcoholist zeg.... jezus.. paar dagen geen bier is toch geen ramp
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mogen dacht ik ook zitten, zolang ze maar niet van de stip afgaan.
Oke, is dat ook weer duidelijk..quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten blijven staan volgens mij
Ik heb geen flauw idee. Het lijkt me vrij simpel eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Denk jij dat ze t kunnen gaan halen? Of kunnen alleen echte professionele stip-staanders dit soort opdracht halen?![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
WTF????
idd, stel bemoeials...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gaat het denk ik niet om. Het gaat erom dat hij echt wel even lekker zelf uitmaakt of hij wat drinkt of niet.
Paalzitten was leuker geweestquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef arneaux het volgende:
Denk jij dat ze t kunnen gaan halen? Of kunnen alleen echte professionele stip-staanders dit soort opdracht halen?![]()
bij ieder ander zou ik je gelijk geven... maar in het geval van Roel....quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gaat het denk ik niet om. Het gaat erom dat hij echt wel even lekker zelf uitmaakt of hij wat drinkt of niet.
en gelijk heeft iequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie ze dit anders ook nog wel verprutsen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kan Joost ook eens de held van het huis zijn!quote:
Lijkt me logisch, hij is toch niet de enige die bier drinkt?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
WTF????
in de zin van ... dan hadden we nog leuke grappen kunnen maken over palen die verdwijnen als deze of gene er op gaat zitten?!quote:
Je had niet helemaal door dat ik je ff wilde stangen? (die korfbalopdracht heb ik altijd gezegd dat het kon gebeuren en jij was er van overtuigd van niet) Beetje flauw wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Het lijkt me vrij simpel eerlijk gezegd.
de verdeelsleutel was geloof ik de inzet toch niet, meer het behalen van de weekopdracht??quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, hij is toch niet de enige die bier drinkt?
Zo eerlijk mogelijk delen,
Aangezien meerderen zeggen staan, zal dat wel kloppenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
[..]
Oke, is dat ook weer duidelijk..
Hij denkt alleen maar zichzelf, en niet aan de groep.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, normaal zeikt-ie over een bed.quote:
Roel en stilstaan met een biertje, wil ik zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
de verdeelsleutel was geloof ik de inzet toch niet, meer het behalen van de weekopdracht??
Hmm daar zou ik persoonlijk wat meer moeite mee hebben, de hele tijd staan op dezelfde plek??quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aangezien meerderen zeggen staan, zal dat wel kloppen
21 uurquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef TRiXeS het volgende:
wanneer begint de opdracht?? Aangezien Roel er vanaf is gestapt?
Ik moet het nog zien hoor.. Chantal, om 4 uur 's nachts in de regen, zonder sigaretten en dan Joost die lekker druk doet.... Dikke kans dat ze het dan niet haalt hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je had niet helemaal door dat ik je ff wilde stangen? (die korfbalopdracht heb ik altijd gezegd dat het kon gebeuren en jij was er van overtuigd van niet) Beetje flauw wel.
En jongens, natuurlijk halen ze het.
Menno.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef FlowKey het volgende:
wie heeft bedacht dat roel niet meer zou mogen drinken eigenlijk??
hou op zeg ... ik zie 10x liever iemand die doorlopend fuck all roept, dan die irritante boyscouts als Rob en Mennoquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij denkt alleen maar zichzelf, en niet aan de groep.
Roel begint echt een vervelende klootzak te worden.
Met een dronken ingrid en roel zou het best wel eens snel afgelopen kunnen zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je had niet helemaal door dat ik je ff wilde stangen? (die korfbalopdracht heb ik altijd gezegd dat het kon gebeuren en jij was er van overtuigd van niet) Beetje flauw wel.
En jongens, natuurlijk halen ze het.
Dus net als Bart uit BB1....en die heeft gewonnenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij denkt alleen maar zichzelf, en niet aan de groep.
Roel begint echt een vervelende klootzak te worden.
nomineren!quote:
dronken ingridquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Met een dronken ingrid en roel zou het best wel eens snel afgelopen kunnen zijn.
en dan dido en joost liggen rollebollen op de kussens vlak voor zn neus!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Roel en stilstaan met een biertje, wil ik zien.
21 uur vanavond.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef TRiXeS het volgende:
wanneer begint de opdracht??
dat bedoel ik ... go Roel ... steek op die middelvinger!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus net als Bart uit BB1....en die heeft gewonnen![]()
Jep... ze noemde haar 'achterlijk blond wijf' ofzo... omdat Lieske het gore lef heeft gehad om haar te nomineren.quote:
Go Linda Go Lindaquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:40 schreef scanman01 het volgende:
Linda is kwaad op Lieske nu, omdat Lieske haar genomineerd heeft ... en begint zelfs te schelden.
De ware Linda komt nu wel steeds meer naar boven.
Lekkere domme opmerking van linda de dronken slet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... ze noemde haar 'achterlijk blond wijf' ofzo... omdat Lieske het gore lef heeft gehad om haar te nomineren.
de andere 6 zijn een alsmaar terugkerende uitzonderingquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef Arcee het volgende:
Tanja heeft 't over haar gebruikelijke 4 sigaretten per dag. 4.
4 pakjes bedoelt zequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef Arcee het volgende:
Ze bedoelt het niet slecht. Ze kan alleen een beetje slecht tellenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef Arcee het volgende:
Bart was echt niet zo'n klootzak als roel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus net als Bart uit BB1....en die heeft gewonnen![]()
toch jammer... Ik vind het leuker als ze volledig gestressed door het huis lopenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:53 schreef Utwodublin het volgende:
En ze hebben nicotine pleisters. Dat helpt echt wel. Hadden ze ook nodig Chantal en Dido. Alleen daar ga je vreselijk van dromen. Ik wel tenminste.
Ze hadden beter een Ikea ballenbak kunnen plaatsen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Weer die jacuzzi... Kunnen we alles zo lekker goed verstaan. De persoon die die jacuzzi bedacht heeft, is wel geniaal
Dan praat er tenminste nog eens iemand tegen hemquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef versabommie het volgende:
Wat staat rob nou in zichzelf te lullen ?
*eens is*quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
toch jammer... Ik vind het leuker als ze volledig gestressed door het huis lopen
streams: okequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Klopt het dat én de streams én Fok vaag doen?
Dat idee was nog niet bij me opgekomen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef Pinball het volgende:
Wie denkt trouwens ook dat die opdracht bedoeld is om Roel's geld te ontdekken?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
streams: oke
fok: was traag maar gaat nu weer snel
want?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef Pinball het volgende:
Nou neem aan dat Roel nog net niet zo dom is dat geld te gaan verplaatsen als er iuemand naar hem staat te kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef Pinball het volgende:
wel nee roels geld ligt daar toch veilig zolang hij de nadruk niet op die bloempot zet ,is er volgens mij niemand die denkt dat erw at bijzonders is met die potquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef Pinball het volgende:
Nee, maar als je er 3 kwartier staat, in het donker, terwijl de verlichting aan is, zie je misschien bij 1 een donkere plek?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
want?
Als er een stip in de tuin ligt gaan mensen onder bloempotten kijken?
Ligt het onder eenb loempot dan? Ze hebben al eerder een bloempot half omver geduwd om het water eruit te krijgen. Dus als ze dat weer doen en het geld ligt eronder, dan is Roel zijn geld kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
want?
Als er een stip in de tuin ligt gaan mensen onder bloempotten kijken?
Ach het is wel goeie bewaking... 24/7 toezicht op over-de-muur-klimmende-dieven-van-10000-euro...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou neem aan dat Roel nog net zo dom is dat geld te gaan verplaatsen als er iuemand naar hem staat te kijken
is ie echt zo dom geweest het voor zo'n lamp te leggen??quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar als je er 3 kwartier staat, in het donker, terwijl de verlichting aan is, zie je misschien bij 1 een donkere plek?
Haal die 3e K 's weg in je signature (SUKKKEL)! Irriteert me mateloos!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef teamlead het volgende:
en nu gewoon dido meteen die opdracht verneuken
Behalve als iemand natuurlijk over het hek scheeuwt: ER LIGT 10.000 EURO ONDER DE BLOEMPOTquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:59 schreef Coraatje het volgende:
[..] wel nee roels geld ligt daar toch veilig zolang hij de nadruk niet op die bloempot zet ,is er volgens mij niemand die denkt dat erw at bijzonders is met die pot
hij heeft het toch in de bloempot gedaan ,(ingegraven) hoe moet men het dan ontdekken?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt het onder eenb loempot dan? Ze hebben al eerder een bloempot half omver geduwd om het water eruit te krijgen. Dus als ze dat weer doen en het geld ligt eronder, dan is Roel zijn geld kwijt.
Precies en het gaat regenen en door deze opdracht staat er dus altijd iemand in de tuin waardoor Roel niet stiekem van verstopplek kan wisselenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt het onder eenb loempot dan? Ze hebben al eerder een bloempot half omver geduwd om het water eruit te krijgen. Dus als ze dat weer doen en het geld ligt eronder, dan is Roel zijn geld kwijt.
hahaha ja scheelt ze wel weer een extra bewaker inhurenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach het is wel goeie bewaking... 24/7 toezicht op over-de-muur-klimmende-dieven-van-10000-euro...
Weet ik niet, ik gok maar wat. Maar ik zou het wel een goeie actie vinden van BB.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:01 schreef muizemeis het volgende:
is ie echt zo dom geweest het voor zo'n lamp te leggen??
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:01 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Haal die 3e K 's weg in je signature (SUKKKEL)! Irriteert me mateloos!![]()
![]()
Nou, heerlijk om dat gekletter uit te zetten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Weer die jacuzzi... Kunnen we alles zo lekker goed verstaan. De persoon die die jacuzzi bedacht heeft, is wel geniaal
SMS Linda naar 1010. SMS desnoods Rob naar 1010....quote:
Och, 't kan best kil worden 's avonds.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
Ik dacht dat die kleren van Dido een grapje waren.
Maar ze meent het gewoon
Morgen is het ook nog mooi weerquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:01 schreef Arcee het volgende:
Ja, ze hebben wel onwijs mooi weer gehad tot nu toe.
Dan blijf ik benieuwd wat ze aan gaat doen als het ooit echt koud wordt. Mutsquote:
Vind haar er leuk uitzien!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
Ik dacht dat die kleren van Dido een grapje waren.
Maar ze meent het gewoon
nicotine maakt meer kapot dan je lief isquote:
Krijgt ze een pleister, voelt ze zich nog rotter.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nicotine maakt meer kapot dan je lief is![]()
Soms vraag ik me ook wel eens af of hij het expres doet om Roel te narrenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef EmjaY het volgende:
Hehe Joost is weer op dreefheerlijk die onzin
ik ook als het wat kouder was geweest dan nu,en dan der pantoffels der onder waar ze met blote voeten in zit ,zodra ik koude voeten krijg ,word ik over me hele lichaam koudquote:
Ja he?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef EmjaY het volgende:
Hehe Joost is weer op dreefheerlijk die onzin
denk niet dat bb dan vindt dat de opdracht mislukt isquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef teamlead het volgende:
Kan tanja niet nu alvast weeen krijgen en zich aan dido vastklampen?![]()
Dan maar een dronken Linda of Roel die even steun nodig hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
denk niet dat bb dan vindt dat de opdracht mislukt is![]()
mischien kan dido ernstig nicotine rillingenkrijgen en er zelf van af shaken
ik mag dat wel...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Krijgt ze een pleister, voelt ze zich nog rotter.
ja beetje jammer dat ze die eerst laten ontnuchterenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan maar een dronken Linda of Roel die even steun nodig hebben
denk dat vandaag iedereen wel ff genoeg de story van dido heeft gehoordquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
mag er niemand bij dido gaan zitten om gezelschap te houden of willen ze niet bij haar in de buurt komen
misschien wil Chantal even OP Dido gaan zitten misschien? (gna gna)quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
mag er niemand bij dido gaan zitten om gezelschap te houden of willen ze niet bij haar in de buurt komen
So heb je 'm nu al doorquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:16 schreef regenworm het volgende:
De opdracht is moeilijke dan ik gedacht had.
Je moet 45 minuten staan op een kleine cirkel
ja en dan graag even "Yes" gillen op het maniertje van Rob zn dochterquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Pinball het volgende:
Dit is trouwens hèt moment om een tennisbal met een briefje over het hek te gooien.
Met een beetje geluk landt die in het zicht en nèt buiten bereik van Rob terwijl die alleen op de stip staat
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Pinball het volgende:
Dit is trouwens hèt moment om een tennisbal met een briefje over het hek te gooien.
Met een beetje geluk landt die in het zicht en nèt buiten bereik van Rob terwijl die alleen op de stip staat
Ja en die is helaas zo grijs dat ze waarschijnlijk nog lang niet genomineerd gaat worden.quote:
ik zat meer aan een baksteen te denken ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Pinball het volgende:
"Dat is haar dingetje naar mij toe"quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:18 schreef muizemeis het volgende:
ja en dan graag even "Yes" gillen op het maniertje van Rob zn dochter
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:19 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik zat meer aan een baksteen te denken ...
ze is in ieder geval ZO saai dat ik het nu pas door hebquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja en die is helaas zo grijs dat ze waarschijnlijk nog lang niet genomineerd gaat worden.
doe nou niehietquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Dat is haar dingetje naar mij toe"![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef arneaux het volgende:
Joost woont volgens eigen zeggen met 7 fotomodellen in huis. Ja ik zou Chantal wellis helemaal gek willen beffen idd. O nee.
ow ja dan lampen checkeeeeeeeequote:Op maandag 10 oktober 2005 21:21 schreef Dynabite het volgende:
Roels geld ligt trouwens niet onder een bloempot, maar zit in een luikje aan de zijkant, dat bestemd is voor de lamp.
Jij bent 1 van die 'kandidaten' hè? Zeg maar eerlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef arneaux het volgende:
Joost woont volgens eigen zeggen met 7 fotomodellen in huis. Ja ik zou Chantal wellis helemaal gek willen beffen idd. O nee.
Ik weet het niet... als ze zou beloven om dan een dag haar mond te houden....quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef arneaux het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef arneaux het volgende:
er staat een flesje bier naast de bubbelquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja beetje jammer dat ze die eerst laten ontnuchteren
edit: btw hoe is dat afgelopen, blijft roel drinken of hij is gezwicht??
echt ???quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik weet het niet... als ze zou beloven om dan een dag haar mond te houden....
de zognaamde fruit fly ... ook wel fag hagquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:23 schreef teamlead het volgende:
[..]Kan toch best dat Joost met 7 fotomodellen samenwoont? Dat soort vrouwen hebben graag een homo om zich heen....
in het bb huisquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:23 schreef teamlead het volgende:
[..]Kan toch best dat Joost met 7 fotomodellen samenwoont? Dat soort vrouwen hebben graag een homo om zich heen....
dat hoor ik graagquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
er staat een flesje bier naast de bubbel
In die ene pot die geen licht geeft dus?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:21 schreef Dynabite het volgende:
Roels geld ligt trouwens niet onder een bloempot, maar zit in een luikje aan de zijkant, dat bestemd is voor de lamp.
tis ff doorkauwen op die lubberende rosbief maar de rust die je dan krijgt.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik weet het niet... als ze zou beloven om dan een dag haar mond te houden....
maar probeer je eens voor te stellen hoe dat GNAGNA klinkt tijdens een orgasme..........quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis ff doorkauwen op die lubberende rosbief maar de rust die je dan krijgt.....![]()
ow de beelden die dat oproept...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis ff doorkauwen op die lubberende rosbief maar de rust die je dan krijgt.....![]()
goh?echt waar?vind je dat echt? nou, wat leuk om te horenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Dido vindt Lieske een poepie en Lieske vindt Dido een poepie.
En misschien is Chantal beffen wel dodelijk, maar dat risico moet ik dan maar nemenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef regenworm het volgende:
leuk gesprek tussen lieske en dido
? geen idee...weet niet welke pot.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
In die ene pot die geen licht geeft dus?
tis net een kalkoenenkop, maar bij sjantal komt er dan denk ik een halve kip uitzettenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow de beelden die dat oproept...
teiltje!!
snel!!!!!
![]()
welnee, Dido is leuk vandaagquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef FlowKey het volgende:
Lieske mag wel oppassen met die heks ...
"Jij bent leuker!"quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Dido vindt Lieske een poepie en Lieske vindt Dido een poepie.
Nee!!! Neeeeee!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar probeer je eens voor te stellen hoe dat GNAGNA klinkt tijdens een orgasme..........![]()
![]()
![]()
des te meer reden om op te passen ...quote:
-----------------------------------------------------quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis net een kalkoenenkop, maar bij sjantal komt er dan denk ik een halve kip uitzetten![]()
Ik ook niet, de meeste zijn een stuk volwassenerquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:31 schreef FlowKey het volgende:
waar heeft dido het over??
ik ken niemand van 19 die zo als jij in het leven staat?
ik lach niet vaak hardop achter mijn compje maar nu ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
Ik ken iemand van 14 die net als dido in het leven staat
zeker wetenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Heel erg typerend voor Lieske dit gesprek.
zo... avond eten en lunch van vandaag en gisteren is weer uitgekotst... dank je....quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis net een kalkoenenkop, maar bij sjantal komt er dan denk ik een halve kip uitzetten![]()
Lieske is wel heel makkelijk te paaien ook hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieske eerst heel lovend over Dido... en nu Dido ook over Lieske. Die vinden elkaar wel helemaal geweldig. Waarom geloof ik Lieske's lovende woorden wel en die van Dido niet
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
ik ben nog ff.... ik kan nog niet... ik... ik kom straks weer terug, sorry...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo... avond eten en lunch van vandaag en gisteren is weer uitgekotst... dank je....
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieske eerst heel lovend over Dido... en nu Dido ook over Lieske. Die vinden elkaar wel helemaal geweldig. Waarom geloof ik Lieske's lovende woorden wel en die van Dido niet
haar grote zwakte ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
[..]
Lieske is wel heel makkelijk te paaien ook hoor
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:... Heel erg typerend voor Lieske dit gesprek.
die had ik ook gemaakt ... mooie driehoekscompositiequote:
Nou vooruit dan, want deze opmerking is wèl leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
Neuh, daarvoor was het briefje te kortquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:36 schreef versabommie het volgende:
heeft sjankwal een uitdraai gekregen van haar uitspraken in het huis?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben nog ff.... ik kan nog niet... ik... ik kom straks weer terug, sorry...
Die pot? Dus niet die waar ook een rode circel omheen staat?quote:
Omdat je idolaat bent van Lieske en werkelijk helemaal niets verkeerds ziet in madam. Je zou haast denken dat je haar vriendje bent.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
dat is volgens mij de gebruiksaanwijzing voor de nicotinepleister want ze las de brief en pakte toen de pleister van der kont af en de brief is nu verstoptquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:40 schreef versabommie het volgende:
kunnen ze chantal niet elke dag zo'n brief geven? ze is lekker rustig zo !
quote:
heeft last van de nicotinepleisterquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef Inca het volgende:
chantal zit weer te janken GNAGNAGNA
jaaaa geweldig!! Kan desnoods iemand die ff over de schutting gooienquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Chantal straks op de stip en een muis in de tuin
Je betrekt het nu op de verkeerde. De vraag is dus in feite niet waarom ik Lieske wél geloof.. De vraag was waarom ik Dido níet geloof.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:41 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Omdat je idolaat bent van Lieske en werkelijk helemaal niets verkeerds ziet in madam. Je zou haast denken dat je haar vriendje bent.
Zelfs de dierenbescherming zal onmiddellijk het nut van die actie inzien hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jaaaa geweldig!! Kan desnoods iemand die ff over de schutting gooien
of is dat niet diervriendelijk??
ja 3 dagen zoveel mogelijk jankenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:42 schreef versabommie het volgende:
chantal een geheime opdracht?
Lijkt me een geweldig scenario in ieder geval. Chantal die een muis ziet rondrennen en niet van de stip af magquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jaaaa geweldig!! Kan desnoods iemand die ff over de schutting gooien
of is dat niet diervriendelijk??
gewoon beetje attack of the mouse idee...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zelfs de dierenbescherming zal onmiddellijk het nut van die actie inzien hoor
Vanaf vijf over negen ongeveer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef arneaux het volgende:
Hoelang staat Dido daar nou al? Toch al wel langer dan 3 kwartier?
te laat begonnen!!quote:
Hahaha.. you're evil.... I like thatquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gewoon beetje attack of the mouse idee...
dat er snachts als chantal daar staat in haar eentje, omdat haar begeleider ff is pissen, iemand met een muis naar die schutting sluipt, eventjes een gromgeluidje ten beste geeft enn dan die muis in de richting van chantal slingeren....
Ja, dat zei ze idd. Was me al hele tijd af aan 't vragen tegen wie ze 't had.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:
sjantal in haar kussen: sorry???
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
opdracht is mislukt na 45 minuten
Ik weet wat rodelen is lieffie, maar wat heeft dat met BB te maken.quote:
helemaal niet, ik ben gewoon een beetje enhtousiast dat er eindelijk weer eens wat gebeurt in dat huisquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hahaha.. you're evil.... I like that![]()
In dat geval kan hij ook gewoon zijn douchebeen en zijn sportbeen tot donderdag op die stip zetten..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef BBscanner het volgende:
Opdracht mislukt! Je moet met 2 benen op de stip staan Rob!![]()
wellicht een nieuwe weekopdrachtquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet wat rodelen is lieffie, maar wat heeft dat met BB te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |