Lijkt me logisch, hij is toch niet de enige die bier drinkt?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft het er nu over dat de groep er misschien niet mee accoord gaat met de hoeveelheid drank Roel wil drinken.
WTF????
Daar moesten ze bij mij niet mee aankomen.
in de zin van ... dan hadden we nog leuke grappen kunnen maken over palen die verdwijnen als deze of gene er op gaat zitten?!quote:
Je had niet helemaal door dat ik je ff wilde stangen? (die korfbalopdracht heb ik altijd gezegd dat het kon gebeuren en jij was er van overtuigd van niet) Beetje flauw wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Het lijkt me vrij simpel eerlijk gezegd.
de verdeelsleutel was geloof ik de inzet toch niet, meer het behalen van de weekopdracht??quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, hij is toch niet de enige die bier drinkt?
Zo eerlijk mogelijk delen,
Aangezien meerderen zeggen staan, zal dat wel kloppenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
[..]
Oke, is dat ook weer duidelijk..
Hij denkt alleen maar zichzelf, en niet aan de groep.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gaat het denk ik niet om. Het gaat erom dat hij echt wel even lekker zelf uitmaakt of hij wat drinkt of niet.
Ja, normaal zeikt-ie over een bed.quote:
Roel en stilstaan met een biertje, wil ik zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
de verdeelsleutel was geloof ik de inzet toch niet, meer het behalen van de weekopdracht??
Hmm daar zou ik persoonlijk wat meer moeite mee hebben, de hele tijd staan op dezelfde plek??quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aangezien meerderen zeggen staan, zal dat wel kloppen
21 uurquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef TRiXeS het volgende:
wanneer begint de opdracht?? Aangezien Roel er vanaf is gestapt?
Ik moet het nog zien hoor.. Chantal, om 4 uur 's nachts in de regen, zonder sigaretten en dan Joost die lekker druk doet.... Dikke kans dat ze het dan niet haalt hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je had niet helemaal door dat ik je ff wilde stangen? (die korfbalopdracht heb ik altijd gezegd dat het kon gebeuren en jij was er van overtuigd van niet) Beetje flauw wel.
En jongens, natuurlijk halen ze het.
Menno.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef FlowKey het volgende:
wie heeft bedacht dat roel niet meer zou mogen drinken eigenlijk??
hou op zeg ... ik zie 10x liever iemand die doorlopend fuck all roept, dan die irritante boyscouts als Rob en Mennoquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij denkt alleen maar zichzelf, en niet aan de groep.
Roel begint echt een vervelende klootzak te worden.
Met een dronken ingrid en roel zou het best wel eens snel afgelopen kunnen zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je had niet helemaal door dat ik je ff wilde stangen? (die korfbalopdracht heb ik altijd gezegd dat het kon gebeuren en jij was er van overtuigd van niet) Beetje flauw wel.
En jongens, natuurlijk halen ze het.
Dus net als Bart uit BB1....en die heeft gewonnenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij denkt alleen maar zichzelf, en niet aan de groep.
Roel begint echt een vervelende klootzak te worden.
nomineren!quote:
dronken ingridquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Met een dronken ingrid en roel zou het best wel eens snel afgelopen kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |