Wat een lat.quote:
Linda moet er toch als eerste op ??quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef teamlead het volgende:wat is er gevaarlijk aan? Ze hoeven toch geen circusact op te voeren op die stip ofzo
Nou Linda is te dronken om te beginnen dus die al laatste om zo nuchter mogelijk op de stip staan en Roel is een nachtpersoon dus die voor linda..quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik was heel even weg, hoe is deze lijst tot stand gekomen? Linda na Roel...
Een paar bewoners willen dat ze stoppen met drinken, maar ze hoeven niets in te leveren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
probleem voor roel alle drank moeten ze inleveren
Opstijgende warme lucht enzo. Dat kan gevaarlijk worden. Zeker met deze mensen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef teamlead het volgende:wat is er gevaarlijk aan? Ze hoeven toch geen circusact op te voeren op die stip ofzo
Moeten ze nou blijven staan of mogen ze ook zitten?? In het laatste geval lijkt het me niet zo moeilijk tochquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
Menno denkt dat ze de opdracht niet gaan halen
hoeft niet, mag welquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef teamlead het volgende:
Ze hoeven toch geen circusact op te voeren op die stip ofzo
Mogen dacht ik ook zitten, zolang ze maar niet van de stip afgaan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Moeten ze nou blijven staan of mogen ze ook zitten?? In het laatste geval lijkt het me niet zo moeilijk toch
Ze moeten blijven staan volgens mijquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Moeten ze nou blijven staan of mogen ze ook zitten?? In het laatste geval lijkt het me niet zo moeilijk toch
Dido is een lat, niks overdreven aan.quote:
Hoe oud waren ze ook al weerquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft het er nu over dat de groep er misschien niet mee accoord gaat met de hoeveelheid drank Roel wil drinken.
WTF????
Daar moesten ze bij mij niet mee aankomen.
Ene Rikkert zei ooit dat ze een voorbeeldfunctie hebben... En zeg nou zelf wat moeten die kinderen van 11 wel niet denken van die alcoholisten?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:29 schreef arneaux het volgende:
Maar ze moeten dus ook al alle drank inleveren? Das wel duf.
staanquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
roel gaat er niet mee akoord, llllllll weeeeetttttt jjjjjjeeeeeee llllllllquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een paar bewoners willen dat ze stoppen met drinken, maar ze hoeven niets in te leveren.
Denk jij dat ze t kunnen gaan halen? Of kunnen alleen echte professionele stip-staanders dit soort opdracht halen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft het er nu over dat de groep er misschien niet mee accoord gaat met de hoeveelheid drank Roel wil drinken.
WTF????
Daar gaat het denk ik niet om. Het gaat erom dat hij echt wel even lekker zelf uitmaakt of hij wat drinkt of niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef teamlead het volgende:
Roel lijkt wel een alcoholist zeg.... jezus.. paar dagen geen bier is toch geen ramp
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mogen dacht ik ook zitten, zolang ze maar niet van de stip afgaan.
Oke, is dat ook weer duidelijk..quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten blijven staan volgens mij
Ik heb geen flauw idee. Het lijkt me vrij simpel eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Denk jij dat ze t kunnen gaan halen? Of kunnen alleen echte professionele stip-staanders dit soort opdracht halen?![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
WTF????
idd, stel bemoeials...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gaat het denk ik niet om. Het gaat erom dat hij echt wel even lekker zelf uitmaakt of hij wat drinkt of niet.
Paalzitten was leuker geweestquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef arneaux het volgende:
Denk jij dat ze t kunnen gaan halen? Of kunnen alleen echte professionele stip-staanders dit soort opdracht halen?![]()
bij ieder ander zou ik je gelijk geven... maar in het geval van Roel....quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gaat het denk ik niet om. Het gaat erom dat hij echt wel even lekker zelf uitmaakt of hij wat drinkt of niet.
en gelijk heeft iequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie ze dit anders ook nog wel verprutsen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kan Joost ook eens de held van het huis zijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |