quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef regenworm het volgende:
leuk gesprek tussen lieske en dido
? geen idee...weet niet welke pot.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
In die ene pot die geen licht geeft dus?
tis net een kalkoenenkop, maar bij sjantal komt er dan denk ik een halve kip uitzettenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow de beelden die dat oproept...
teiltje!!
snel!!!!!
![]()
welnee, Dido is leuk vandaagquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef FlowKey het volgende:
Lieske mag wel oppassen met die heks ...
"Jij bent leuker!"quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Dido vindt Lieske een poepie en Lieske vindt Dido een poepie.
Nee!!! Neeeeee!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar probeer je eens voor te stellen hoe dat GNAGNA klinkt tijdens een orgasme..........![]()
![]()
![]()
des te meer reden om op te passen ...quote:
-----------------------------------------------------quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis net een kalkoenenkop, maar bij sjantal komt er dan denk ik een halve kip uitzetten![]()
Ik ook niet, de meeste zijn een stuk volwassenerquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:31 schreef FlowKey het volgende:
waar heeft dido het over??
ik ken niemand van 19 die zo als jij in het leven staat?
ik lach niet vaak hardop achter mijn compje maar nu ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
Ik ken iemand van 14 die net als dido in het leven staat
zeker wetenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Heel erg typerend voor Lieske dit gesprek.
zo... avond eten en lunch van vandaag en gisteren is weer uitgekotst... dank je....quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis net een kalkoenenkop, maar bij sjantal komt er dan denk ik een halve kip uitzetten![]()
Lieske is wel heel makkelijk te paaien ook hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieske eerst heel lovend over Dido... en nu Dido ook over Lieske. Die vinden elkaar wel helemaal geweldig. Waarom geloof ik Lieske's lovende woorden wel en die van Dido niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |