Ze bedoelt het niet slecht. Ze kan alleen een beetje slecht tellenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef Arcee het volgende:
Tanja heeft 't over haar gebruikelijke 4 sigaretten per dag. 4.
Bart was echt niet zo'n klootzak als roel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus net als Bart uit BB1....en die heeft gewonnen![]()
toch jammer... Ik vind het leuker als ze volledig gestressed door het huis lopenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:53 schreef Utwodublin het volgende:
En ze hebben nicotine pleisters. Dat helpt echt wel. Hadden ze ook nodig Chantal en Dido. Alleen daar ga je vreselijk van dromen. Ik wel tenminste.
Ze hadden beter een Ikea ballenbak kunnen plaatsen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Weer die jacuzzi... Kunnen we alles zo lekker goed verstaan. De persoon die die jacuzzi bedacht heeft, is wel geniaal
Dan praat er tenminste nog eens iemand tegen hemquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef versabommie het volgende:
Wat staat rob nou in zichzelf te lullen ?
*eens is*quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
toch jammer... Ik vind het leuker als ze volledig gestressed door het huis lopen
streams: okequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Klopt het dat én de streams én Fok vaag doen?
Dat idee was nog niet bij me opgekomen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef Pinball het volgende:
Wie denkt trouwens ook dat die opdracht bedoeld is om Roel's geld te ontdekken?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
streams: oke
fok: was traag maar gaat nu weer snel
want?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef Pinball het volgende:
Nou neem aan dat Roel nog net niet zo dom is dat geld te gaan verplaatsen als er iuemand naar hem staat te kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef Pinball het volgende:
wel nee roels geld ligt daar toch veilig zolang hij de nadruk niet op die bloempot zet ,is er volgens mij niemand die denkt dat erw at bijzonders is met die potquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef Pinball het volgende:
Nee, maar als je er 3 kwartier staat, in het donker, terwijl de verlichting aan is, zie je misschien bij 1 een donkere plek?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
want?
Als er een stip in de tuin ligt gaan mensen onder bloempotten kijken?
Ligt het onder eenb loempot dan? Ze hebben al eerder een bloempot half omver geduwd om het water eruit te krijgen. Dus als ze dat weer doen en het geld ligt eronder, dan is Roel zijn geld kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
want?
Als er een stip in de tuin ligt gaan mensen onder bloempotten kijken?
Ach het is wel goeie bewaking... 24/7 toezicht op over-de-muur-klimmende-dieven-van-10000-euro...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou neem aan dat Roel nog net zo dom is dat geld te gaan verplaatsen als er iuemand naar hem staat te kijken
is ie echt zo dom geweest het voor zo'n lamp te leggen??quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar als je er 3 kwartier staat, in het donker, terwijl de verlichting aan is, zie je misschien bij 1 een donkere plek?
Haal die 3e K 's weg in je signature (SUKKKEL)! Irriteert me mateloos!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef teamlead het volgende:
en nu gewoon dido meteen die opdracht verneuken
Behalve als iemand natuurlijk over het hek scheeuwt: ER LIGT 10.000 EURO ONDER DE BLOEMPOTquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:59 schreef Coraatje het volgende:
[..] wel nee roels geld ligt daar toch veilig zolang hij de nadruk niet op die bloempot zet ,is er volgens mij niemand die denkt dat erw at bijzonders is met die pot
hij heeft het toch in de bloempot gedaan ,(ingegraven) hoe moet men het dan ontdekken?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt het onder eenb loempot dan? Ze hebben al eerder een bloempot half omver geduwd om het water eruit te krijgen. Dus als ze dat weer doen en het geld ligt eronder, dan is Roel zijn geld kwijt.
Precies en het gaat regenen en door deze opdracht staat er dus altijd iemand in de tuin waardoor Roel niet stiekem van verstopplek kan wisselenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt het onder eenb loempot dan? Ze hebben al eerder een bloempot half omver geduwd om het water eruit te krijgen. Dus als ze dat weer doen en het geld ligt eronder, dan is Roel zijn geld kwijt.
hahaha ja scheelt ze wel weer een extra bewaker inhurenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach het is wel goeie bewaking... 24/7 toezicht op over-de-muur-klimmende-dieven-van-10000-euro...
Weet ik niet, ik gok maar wat. Maar ik zou het wel een goeie actie vinden van BB.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:01 schreef muizemeis het volgende:
is ie echt zo dom geweest het voor zo'n lamp te leggen??
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:01 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Haal die 3e K 's weg in je signature (SUKKKEL)! Irriteert me mateloos!![]()
![]()
Nou, heerlijk om dat gekletter uit te zetten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Weer die jacuzzi... Kunnen we alles zo lekker goed verstaan. De persoon die die jacuzzi bedacht heeft, is wel geniaal
SMS Linda naar 1010. SMS desnoods Rob naar 1010....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |