"Jij bent leuker!"quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Dido vindt Lieske een poepie en Lieske vindt Dido een poepie.
Nee!!! Neeeeee!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar probeer je eens voor te stellen hoe dat GNAGNA klinkt tijdens een orgasme..........![]()
![]()
![]()
des te meer reden om op te passen ...quote:
-----------------------------------------------------quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis net een kalkoenenkop, maar bij sjantal komt er dan denk ik een halve kip uitzetten![]()
Ik ook niet, de meeste zijn een stuk volwassenerquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:31 schreef FlowKey het volgende:
waar heeft dido het over??
ik ken niemand van 19 die zo als jij in het leven staat?
ik lach niet vaak hardop achter mijn compje maar nu ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
Ik ken iemand van 14 die net als dido in het leven staat
zeker wetenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Heel erg typerend voor Lieske dit gesprek.
zo... avond eten en lunch van vandaag en gisteren is weer uitgekotst... dank je....quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis net een kalkoenenkop, maar bij sjantal komt er dan denk ik een halve kip uitzetten![]()
Lieske is wel heel makkelijk te paaien ook hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieske eerst heel lovend over Dido... en nu Dido ook over Lieske. Die vinden elkaar wel helemaal geweldig. Waarom geloof ik Lieske's lovende woorden wel en die van Dido niet
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
Ik ken iemand van 14 die net als dido in het leven staat
ik ben nog ff.... ik kan nog niet... ik... ik kom straks weer terug, sorry...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo... avond eten en lunch van vandaag en gisteren is weer uitgekotst... dank je....
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieske eerst heel lovend over Dido... en nu Dido ook over Lieske. Die vinden elkaar wel helemaal geweldig. Waarom geloof ik Lieske's lovende woorden wel en die van Dido niet
haar grote zwakte ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
[..]
Lieske is wel heel makkelijk te paaien ook hoor
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:... Heel erg typerend voor Lieske dit gesprek.
die had ik ook gemaakt ... mooie driehoekscompositiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |