Och, 't kan best kil worden 's avonds.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
Ik dacht dat die kleren van Dido een grapje waren.
Maar ze meent het gewoon
Morgen is het ook nog mooi weerquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:01 schreef Arcee het volgende:
Ja, ze hebben wel onwijs mooi weer gehad tot nu toe.
Dan blijf ik benieuwd wat ze aan gaat doen als het ooit echt koud wordt. Mutsquote:
Vind haar er leuk uitzien!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
Ik dacht dat die kleren van Dido een grapje waren.
Maar ze meent het gewoon
nicotine maakt meer kapot dan je lief isquote:
Krijgt ze een pleister, voelt ze zich nog rotter.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nicotine maakt meer kapot dan je lief is![]()
Soms vraag ik me ook wel eens af of hij het expres doet om Roel te narrenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef EmjaY het volgende:
Hehe Joost is weer op dreefheerlijk die onzin
ik ook als het wat kouder was geweest dan nu,en dan der pantoffels der onder waar ze met blote voeten in zit ,zodra ik koude voeten krijg ,word ik over me hele lichaam koudquote:
Ja he?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef EmjaY het volgende:
Hehe Joost is weer op dreefheerlijk die onzin
denk niet dat bb dan vindt dat de opdracht mislukt isquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef teamlead het volgende:
Kan tanja niet nu alvast weeen krijgen en zich aan dido vastklampen?![]()
Dan maar een dronken Linda of Roel die even steun nodig hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
denk niet dat bb dan vindt dat de opdracht mislukt is![]()
mischien kan dido ernstig nicotine rillingenkrijgen en er zelf van af shaken
ik mag dat wel...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Krijgt ze een pleister, voelt ze zich nog rotter.
ja beetje jammer dat ze die eerst laten ontnuchterenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan maar een dronken Linda of Roel die even steun nodig hebben
denk dat vandaag iedereen wel ff genoeg de story van dido heeft gehoordquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
mag er niemand bij dido gaan zitten om gezelschap te houden of willen ze niet bij haar in de buurt komen
misschien wil Chantal even OP Dido gaan zitten misschien? (gna gna)quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
mag er niemand bij dido gaan zitten om gezelschap te houden of willen ze niet bij haar in de buurt komen
So heb je 'm nu al doorquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:16 schreef regenworm het volgende:
De opdracht is moeilijke dan ik gedacht had.
Je moet 45 minuten staan op een kleine cirkel
ja en dan graag even "Yes" gillen op het maniertje van Rob zn dochterquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Pinball het volgende:
Dit is trouwens hèt moment om een tennisbal met een briefje over het hek te gooien.
Met een beetje geluk landt die in het zicht en nèt buiten bereik van Rob terwijl die alleen op de stip staat
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Pinball het volgende:
Dit is trouwens hèt moment om een tennisbal met een briefje over het hek te gooien.
Met een beetje geluk landt die in het zicht en nèt buiten bereik van Rob terwijl die alleen op de stip staat
Ja en die is helaas zo grijs dat ze waarschijnlijk nog lang niet genomineerd gaat worden.quote:
ik zat meer aan een baksteen te denken ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Pinball het volgende:
"Dat is haar dingetje naar mij toe"quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:18 schreef muizemeis het volgende:
ja en dan graag even "Yes" gillen op het maniertje van Rob zn dochter
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:19 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik zat meer aan een baksteen te denken ...
ze is in ieder geval ZO saai dat ik het nu pas door hebquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja en die is helaas zo grijs dat ze waarschijnlijk nog lang niet genomineerd gaat worden.
doe nou niehietquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Dat is haar dingetje naar mij toe"![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef arneaux het volgende:
Joost woont volgens eigen zeggen met 7 fotomodellen in huis. Ja ik zou Chantal wellis helemaal gek willen beffen idd. O nee.
ow ja dan lampen checkeeeeeeeequote:Op maandag 10 oktober 2005 21:21 schreef Dynabite het volgende:
Roels geld ligt trouwens niet onder een bloempot, maar zit in een luikje aan de zijkant, dat bestemd is voor de lamp.
Jij bent 1 van die 'kandidaten' hè? Zeg maar eerlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef arneaux het volgende:
Joost woont volgens eigen zeggen met 7 fotomodellen in huis. Ja ik zou Chantal wellis helemaal gek willen beffen idd. O nee.
Ik weet het niet... als ze zou beloven om dan een dag haar mond te houden....quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef arneaux het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef arneaux het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |