Zelfs de dierenbescherming zal onmiddellijk het nut van die actie inzien hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jaaaa geweldig!! Kan desnoods iemand die ff over de schutting gooien
of is dat niet diervriendelijk??
ja 3 dagen zoveel mogelijk jankenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:42 schreef versabommie het volgende:
chantal een geheime opdracht?
Lijkt me een geweldig scenario in ieder geval. Chantal die een muis ziet rondrennen en niet van de stip af magquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jaaaa geweldig!! Kan desnoods iemand die ff over de schutting gooien
of is dat niet diervriendelijk??
gewoon beetje attack of the mouse idee...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zelfs de dierenbescherming zal onmiddellijk het nut van die actie inzien hoor
Vanaf vijf over negen ongeveer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef arneaux het volgende:
Hoelang staat Dido daar nou al? Toch al wel langer dan 3 kwartier?
te laat begonnen!!quote:
Hahaha.. you're evil.... I like thatquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gewoon beetje attack of the mouse idee...
dat er snachts als chantal daar staat in haar eentje, omdat haar begeleider ff is pissen, iemand met een muis naar die schutting sluipt, eventjes een gromgeluidje ten beste geeft enn dan die muis in de richting van chantal slingeren....
Ja, dat zei ze idd. Was me al hele tijd af aan 't vragen tegen wie ze 't had.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:
sjantal in haar kussen: sorry???
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
opdracht is mislukt na 45 minuten
Ik weet wat rodelen is lieffie, maar wat heeft dat met BB te maken.quote:
helemaal niet, ik ben gewoon een beetje enhtousiast dat er eindelijk weer eens wat gebeurt in dat huisquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hahaha.. you're evil.... I like that![]()
In dat geval kan hij ook gewoon zijn douchebeen en zijn sportbeen tot donderdag op die stip zetten..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef BBscanner het volgende:
Opdracht mislukt! Je moet met 2 benen op de stip staan Rob!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |