Nou vooruit dan, want deze opmerking is wèl leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
Ik ken iemand van 14 die net als dido in het leven staat
Neuh, daarvoor was het briefje te kortquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:36 schreef versabommie het volgende:
heeft sjankwal een uitdraai gekregen van haar uitspraken in het huis?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben nog ff.... ik kan nog niet... ik... ik kom straks weer terug, sorry...
Die pot? Dus niet die waar ook een rode circel omheen staat?quote:
Omdat je idolaat bent van Lieske en werkelijk helemaal niets verkeerds ziet in madam. Je zou haast denken dat je haar vriendje bent.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieske eerst heel lovend over Dido... en nu Dido ook over Lieske. Die vinden elkaar wel helemaal geweldig. Waarom geloof ik Lieske's lovende woorden wel en die van Dido niet
dat is volgens mij de gebruiksaanwijzing voor de nicotinepleister want ze las de brief en pakte toen de pleister van der kont af en de brief is nu verstoptquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:40 schreef versabommie het volgende:
kunnen ze chantal niet elke dag zo'n brief geven? ze is lekker rustig zo !
quote:
heeft last van de nicotinepleisterquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef Inca het volgende:
chantal zit weer te janken GNAGNAGNA
jaaaa geweldig!! Kan desnoods iemand die ff over de schutting gooienquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Chantal straks op de stip en een muis in de tuin
Je betrekt het nu op de verkeerde. De vraag is dus in feite niet waarom ik Lieske wél geloof.. De vraag was waarom ik Dido níet geloof.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:41 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Omdat je idolaat bent van Lieske en werkelijk helemaal niets verkeerds ziet in madam. Je zou haast denken dat je haar vriendje bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |