Nope....quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... en wíj dan?? Mogen wij ook geen leuke avond alleen omdat jij weg bent??
Ik zit te twijfelen ofk je nou Tanja of Dido moet noemen. Je hebt nu het infantiele van Tanja en het narcistische van Dido.quote:
en bedankt he bitchquote:
Lijkt wel of Linda daar een paar tanden mistquote:
Ik vind het roken.... Missie mislukt dus....quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en bedankt he bitch
Zeg ff wat anders... als je bewust rook in je gezicht geblazen krijgt en je ademt het in, dan ben je toch aan het roken of niet soms??
Dus eik is de weekopdracht al mislukt .... nu maar hopen dat BB het ook zo ziet en dat ze donderdagavond te horen krijgen dat het feest niet doorgaat
Ow ik ben gemeen![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen ofk je nou Tanja of Dido moet noemen. Je hebt nu het infantiele van Tanja en het narcistische van Dido.
quote:
Lieske springt een gat in de lucht als Dido 2 vriendelijke woorden per week tegen haar zegt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:27 schreef arneaux het volgende:
Roel / Dido gaat niet echt lekker meer. Net als Dido / Linda. Dido / Lieske zullen geen vriendinnen worden.
gesloten topics staan helemaal onderaan met een slotje ervoor. Het laatst geslopen topic staat bovenaan dat gedeelte... ff naar beneden scrollen in de topiclijst tot je de slotjes ziet en voilaquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met forums (fora?) maar is het heel moeilijk om, als er een nieuw deeltje wordt geopend, dan een linkje in de oude te zetten waarin wordt verwezen naar de nieuwe? Ik zoek me steeds weer rot naar het volgende deel. Of is er een makkelijkere manier welke ik over het hoofd zie?
Oké, maar dan alleen als cadeautje voor jou...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:34 schreef Kimske het volgende:
Die Roel kent de mannenregels niet....
Echt wel! Hij noemt ze zelf de "testosteronregels" ....meesterlijk! Maar ja, ik ben een Roel-fan.
Ennuh.. dan eindelijk sexuh int BB-huis op me verjaardag???
nee nee nee nee!! donderdag pas, nadat ze de hele week moeilijk hebben gehad omdat ze niet roken!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:35 schreef matar het volgende:
ja psies dit meeroken is ook gewoon roken !!
BB de opdracht is mislukt en doeiiiiiiiiiiii 50.000 euries !!!!
ff kenbaar maken voordat ze aan tafel gaan hahaha
als je gewoon in het subforum blijft, Big Brother 5 dus, lijkt me het niet zo moeilijk vinden, hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met forums (fora?) maar is het heel moeilijk om, als er een nieuw deeltje wordt geopend, dan een linkje in de oude te zetten waarin wordt verwezen naar de nieuwe? Ik zoek me steeds weer rot naar het volgende deel. Of is er een makkelijkere manier welke ik over het hoofd zie?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ze is gewoon flink aangeschoten, dan verleg je je grenzen nu eenmaal...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:39 schreef Mleentje het volgende:
Linda wordt steeds ordinairder.
met zoveel alcohol in je lijf krijg je zelfs een leutertje van 5 cm niet omhoog, dus dat wordt weer bekken en in slaap pleurenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:38 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Linda is dus al behoorlijk op weg..... Roel ziet er ook wel vrolijk uit...
Dat wordt dus écht sex vanavond
Dan zeggen we toch tzelfdequote:Op maandag 10 oktober 2005 17:36 schreef Wup het volgende:
[..]
Lieske springt een gat in de lucht als Dido 2 vriendelijke woorden per week tegen haar zegt.
Roel Dido blijft een spel volgens mij
Maar ik zie Menno-Ingrid nog wel ergernis opwekken met dat geklef en gesmoes urenlang.
Ingrid valt beter te peilen zodra Menno eruit is denk ik.
Of je verpest gewoon ff in één zin de hele stemmingquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:40 schreef milagro het volgende:
[..]
met zoveel alcohol in je lijf krijg je zelfs een leutertje van 5 cm niet omhoog, dus dat wordt weer bekken en in slaap pleuren
Ja, zij wordt dus steeds ordinairder. Dat je dit nou 1 of 2 keer daar overkomt, maar ze doet het wel erg vaak. Maar ja, leuke televisie..quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze is gewoon flink aangeschoten, dan verleg je je grenzen nu eenmaal...
Logisch nadenken lukt me wel hoor, vroeg me alleen maar af of het niet makkelijker kan. Hoewel? Logisch nadenken? Als ik me bedenk dat ik momenteel iedere (spaarzame) vrije minuut aan BB besteed ben ik de logica wel even kwijt, maar dat geldt voor jullie allemaal denk ik...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
[..]
als je gewoon in het subforum blijft, Big Brother 5 dus, lijkt me het niet zo moeilijk vinden, hoor
beetje logisch nadenken scheelt ook een hoop, dus doe je best!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:40 schreef milagro het volgende:
[..]
met zoveel alcohol in je lijf krijg je zelfs een leutertje van 5 cm niet omhoog, dus dat wordt weer bekken en in slaap pleuren
Zo te zien gaat het vanavond wat worden tussen Linda en Menno, dat zijn de enige twee die er zin in hebben en het ook kúnnenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:41 schreef NG het volgende:
Lieske krijgt geen tomaatjes van Linda omdat ze ze niet geil genoeg opeet?
Dido ligt al sinds 4 te maffen in de slaapkamer. Die was behoorlijk sjagerijnig.quote:
Volgens mijn man lijk ik best wel op Lindaquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:41 schreef Mleentje het volgende:
[..]
Ja, zij wordt dus steeds ordinairder. Dat je dit nou 1 of 2 keer daar overkomt, maar ze doet het wel erg vaak. Maar ja, leuke televisie..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mijn man lijk ik best wel op Linda![]()
Ergens heeft ie wel gelijk... Ik ga ook altijd helemaal los als ik gezopen heb en dan wil ik ook altijd zoenen.... (vandaar dat ik niet meer zoveel drink sinds ik getrouwd ben)
Overigens heeft Linda nét als ik een knuffelkussen waar ze volgens mijn man op dezelfde manier omheen gekruld ligt als ik altijd...
Ergo: Flugel heeft een zwak voor Linda nu....
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:43 schreef FuTilE het volgende:
Met een beetje mazzel krijgt Lieske vavanond de wind van voren van een zeer beschonken Linda.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mijn man lijk ik best wel op Linda![]()
Ergens heeft ie wel gelijk... Ik ga ook altijd helemaal los als ik gezopen heb en dan wil ik ook altijd zoenen.... (vandaar dat ik niet meer zoveel drink sinds ik getrouwd ben)
Overigens heeft Linda nét als ik een knuffelkussen waar ze volgens mijn man op dezelfde manier omheen gekruld ligt als ik altijd...
Ergo: Flugel heeft een zwak voor Linda nu....
en dan volgende week een herkansingquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee nee nee nee!! donderdag pas, nadat ze de hele week moeilijk hebben gehad omdat ze niet roken!!
Bedankt. Nou, ze heeft een vooruitziende blik gehad.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dido ligt al sinds 4 te maffen in de slaapkamer. Die was behoorlijk sjagerijnig.
dát zou helemaal bruut zijn!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dan volgende week een herkansing
denk dat ze zich zo omdraait en weer naar bed gaatquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bedankt. Nou, ze heeft een vooruitziende blik gehad.
Hoewel, als ze zometeen opstaat...![]()
Lallend door de woonkamer strompelend "Ik heb nog no... nooi.... nooit zo'n h-h-hoerige KUTHOER gezien"...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook
Twee treurige wijven op elkaar loslaten , heerlijk
en dan lieske huilen met wapperende handjesquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lallend door de woonkamer strompelend "Ik heb nog no... nooi.... nooit zo'n h-h-hoerige KUTHOER gezien"...![]()
Als het Topic vol is onderaan langs index op Big Brother 5 klikken en dan 458 openen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Logisch nadenken lukt me wel hoor, vroeg me alleen maar af of het niet makkelijker kan. Hoewel? Logisch nadenken? Als ik me bedenk dat ik momenteel iedere (spaarzame) vrije minuut aan BB besteed ben ik de logica wel even kwijt, maar dat geldt voor jullie allemaal denk ik...![]()
Kijk, dat is een verrassende ontwikkeling...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:50 schreef arneaux het volgende:
Roel verkracht Joost.
Ik vind Linda eigenlijk helemaal niet zo vunzig hoor... Ze heeft gewoon behoorlijk lol. En in tegenstelling tot Roel richt zij haar geilheid maar op één persoon...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen heeft het weer over de vunzigheid van Linda, maar NIEMAND in het huis is half zo vunzig als Joost. Vreemd dat daar niets over wordt gezegd.
Of komt dat weer omdat het een man is... en dan is het okee?
ademen, ademen pieeeeeeeeeppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepwapperwapper ademen ademenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en dan lieske huilen met wapperende handjes
Wat is Joost vunzig bezig dan??quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen heeft het weer over de vunzigheid van Linda, maar NIEMAND in het huis is half zo vunzig als Joost. Vreemd dat daar niets over wordt gezegd.
Roel ging voordoen met Joost hoe je een tomaat samen door de midden bijt zonder te morsen. Joost wilde niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Kijk, dat is een verrassende ontwikkeling...
vertel verder!!
welnee, omdat jij het ook doetquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind Linda eigenlijk helemaal niet zo vunzig hoor... Ze heeft gewoon behoorlijk lol. En in tegenstelling tot Roel richt zij haar geilheid maar op één persoon...
Ze is zat en ze wil zoenen, niets mis mee imho....
Och daar hebben we Femke Halsema in het kwadraat weer hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal mee eens, 't is een maf en lief mens.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind Linda eigenlijk helemaal niet zo vunzig hoor... Ze heeft gewoon behoorlijk lol. En in tegenstelling tot Roel richt zij haar geilheid maar op één persoon...
Ze is zat en ze wil zoenen, niets mis mee imho....
En dan Linda die Lieske keihard op haar geblesseerde knie trapt...is ze in haar dronken staat wel toe in staat!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook
Twee treurige wijven op elkaar loslaten , heerlijk
Joost slaat al 5 weken de meeste gore taal uitquote:
Vroegah Milagro... Vroegah...quote:
Voor de actie wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, 't is een maf en lief mens.
Zo iemand moet er gewoon inblijven.![]()
Niet?? En hij is altijd zo happig op om zn vrouwelijke trekjes te tonen!! En welke vrouw zou dat aanbod van Roel nou afslaan..quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Roel ging voordoen met Joost hoe je een tomaat samen door de midden bijt zonder te morsen. Joost wilde niet.
Die knipoog is wel op z'n plaats, want 'goedkomen' is zeer discutabel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vroegah Milagro... Vroegah...![]()
Tegenwoordig ben ik een keurig getrouwd burgertrutje... Het kan dus nog goedkomen met Linda![]()
"Loop eens normaal, kleuter!" *duwquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En dan Linda die Lieske keihard op haar geblesseerde knie trapt...is ze in haar dronken staat wel toe in staat!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En dan Linda die Lieske keihard op haar geblesseerde knie trapt...is ze in haar dronken staat wel toe in staat!
echt?? dat blijft me helemaal niet bij dan... misschien omdat ie er zo lief uitziet dat je het anders binnenkrijgt ofzo, bij Linda is het niet zo moeilijk om er meteen van alles bij te denkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost slaat al 5 weken de meeste gore taal uit
Is niet gemeen, zo zie ik het ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en bedankt he bitch
Zeg ff wat anders... als je bewust rook in je gezicht geblazen krijgt en je ademt het in, dan ben je toch aan het roken of niet soms??
Dus eik is de weekopdracht al mislukt .... nu maar hopen dat BB het ook zo ziet en dat ze donderdagavond te horen krijgen dat het feest niet doorgaat
Ow ik ben gemeen![]()
Maar hij klinkt als een puber die probeert stoer te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja dat stelde iemand anders net ook al voor, volgende week dan de herkansing!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is niet gemeen, zo zie ik het ook![]()
Hoop alleen dat BB echt tot donderdagavond wacht, laat ze nog maar even zweten![]()
![]()
Misschien krijgen ze donderdag wel te horen dat ze alsnog kunnen halen als ze het nog een week volhouden![]()
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Hennie Huisman staat nu zijn favoriete paard af te trekken ergens in een stal"
[afbeelding]
Ik zal het even aan iedereen uitleggen, Je moet de uitspraak van Scanman in een politieke context zien. Scanman is geen aanhanger van D'66, Joost wel......quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zat me dat net af te vragen, soms vind ik hem ook veel te ver gaan in zijn bewoordingen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Laat me raden, jij ben Brabantse?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:05 schreef aidyl het volgende:
Haha er zijn wat mensen bij bb afgewerkt, je zag er zo 4 door de deur lopen achter de schermen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat me raden, jij ben Brabantse?![]()
Zuid-Oost Brabant! Wij hier in West Brabant gebruiken die onzinwoorden nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat me raden, jij ben Brabantse?![]()
Lekker shot van de naat van Naat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
Soms schiet de regie wel leuke plaatjes
[afbeelding]
ik vind Dido minder vervelend worden, zolang ze maar bij Joost uit de buurt blijft.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:12 schreef frizti het volgende:
wat is een dido een arrogante kak trut. zo verschrikkelijk uit de hoogte doen, omdat ze het zo moeilijk heeft zonder sigaretten. domme snol.
Die kont is dan ook wel binnen handbereikquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:17 schreef ChantalC het volgende:
Dido en Natte Lie liggen lekker te roddelen... Natte Lie kruipt zowat in de kont van Dido...
Zo Naat toch een beetje pottig zijn??quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:17 schreef ChantalC het volgende:
Dido en Natte Lie liggen lekker te roddelen... Natte Lie kruipt zowat in de kont van Dido... Getverwat een trutje! Dido zegt A, Natte Lie zegt A... etc
Drank.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:23 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, maar begrijp de topictitel niet...?
Kijk dan maar even.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:23 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, maar begrijp de topictitel niet...?
ik was bezig met huiselijke verplichtingenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:18 schreef Coos het volgende:
Cuall naar de dagboekkamer!!
Cuall naar de dagboekkamer!!![]()
Voor het eerst voluit, ja.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef -Delta- het volgende:
Huilt Dido nu voor het eerst in de hele BB tijd, ja toch?
ze heeft wel eens verteld in het begin stiekem 's nachts in bed gehuild te hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef -Delta- het volgende:
Is ook al de derde of vierde keer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef -Delta- het volgende:
En Roel niet te vergeten, ze vindt dat hij het haar moeilijker maakt. En wat ik er gisteren van heb meegekregen was Roel ook niet echt aardig tegen haar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:26 schreef stil het volgende:
Zit Dido tejanken, alleen omdat ze het nu moeilijk heeft omdat ze niet mag roken?
gelukkig ik dacht dat ik de enige was die dit vreselijk vind.quote:
Jahoor Scanquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook al de derde of vierde keer.
Als er alleen Didootjes en Lieskes in zaten, was er helemaal geen klap aan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef riri het volgende:
Sneu voor Dido.......als ik haar was pakte ik mijn spulletjes en was verdwenen,zou me niet verlagen en daar nog langer blijven zitten tussen zulke marktkooplui
ordinaire vertoning daar in het bb huis
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als er alleen Didootjes en Lieskes in zaten, was er helemaal geen klap aan.
En andersom... Dido EN Roel maken het elkaar niet makkelijker... Natte Lie probeerde net bij Dido alles op Roel af te schuiven, maar waar een spanning is tussen 2 mensen, zijn 2 mensen verantwoordelijk...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef Marrije het volgende:
En Roel niet te vergeten, ze vindt dat hij het haar moeilijker maakt. En wat ik er gisteren van heb meegekregen was Roel ook niet echt aardig tegen haar.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht dat ik de enige was die dit vreselijk vind.
forum is weer erg traag vanavond
een keertje vind ik nog niet zo erg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:28 schreef flugeltje het volgende:
Als Linda zometeen gegeten is wordt ze vast wel wat nuchterder....
Ik denk dat we hier allemaal behoorlijk zouden schrikken als we beeldmateriaal van onszelf zouden zien tijdens een dronken bui....
Linda is de alcoholistquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
een keertje vind ik nog niet zo erg.
Maar linda is wel erg vaak dronken
Ach... ik vind het wel leuk om te zien... ze doet geen vlieg kwaad als ze dronken is. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Roel als die bezopen is. Ik vind haar ook wel lief zoquote:
dus jij voelt je meer dan marktkooplui? lekker tolerant ben jequote:Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef riri het volgende:
Sneu voor Dido.......als ik haar was pakte ik mijn spulletjes en was verdwenen,zou me niet verlagen en daar nog langer blijven zitten tussen zulke marktkooplui
ordinaire vertoning daar in het bb huis
Daar heb je wel gelijk in..... Maar volgens mij is het nogal makkelijk om naar de fles te grijpen als je jezelf de hele dag verveeld...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor dit soort beelden kan je ook in elke achterbuurt terecht.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als er alleen Didootjes en Lieskes in zaten, was er helemaal geen klap aan.
In de 'hogere kringen' maakt men zich nooit schuldig aan liederlijk gedrag?!quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef riri het volgende:
[..]
Voor dit soort beelden kan je ook in elke achterbuurt terecht.....
ik zie zelden wat het is dat ze etenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik krijg weer enorme trek als ik ze ziet eten![]()
Was vroeger een eiiiiiland...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Charisma het volgende:
urk
Nee, daar heet het exentriek te zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de 'hogere kringen' maakt men zich nooit schuldig aan liederlijk gedrag?!
Ik ook niet, net een korpsbal zoquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:34 schreef Wup het volgende:
ik vind Menno echt niet opgeknapt met zijn kapsel zo
Vind ik ook. Ik vind haar ook best irritantquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tuurlijk; mag ik hieruit opmaken dat jij eigenlijk vooral stimulerende conversatie, diepzinnigheid en wellevendheid verwachtte van Big Brother 2005, nota bene bij Talpa.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef riri het volgende:
[..]
Voor dit soort beelden kan je ook in elke achterbuurt terecht.....
Ze drinkt heel de dag al door... dus ze is niet dronken van 2 glaasjes of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Wat me overigens wel opvalt is dat Linda voor iemand die achter de bar staat niet heel erg veel kan hebben qua alcohol....
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tuurlijk; mag ik hieruit opmaken dat jij eigenlijk vooral stimulerende conversatie, diepzinnigheid en wellevendheid verwachtte van Big Brother 2005, nota bene bij Talpa.
Bekijk het voor wat het is: Aapjes kijken met zonder plaatsvervangende schaamte.
Nou euh, ze lijkt me toch oud en wijs genoeg?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet dat iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen daden, maar waarom is er níemand geweest die Linda vanmiddag heeft afgeremd qua drinken?
Het lijkt zelfs of ze van het vooruitzicht genieten...
Ze werkt in een bar, als ze zelf die verantwoordelijkheid niet kan nemenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet dat iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen daden, maar waarom is er níemand geweest die Linda vanmiddag heeft afgeremd qua drinken?
Ze stimuleren het en Linda laat zich maar al te graag meeslepen. Hoe harder ze lachen hoe gekker Linda gaat doen... Zie je vaak genoeg gebeuren in kroegen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Maar na dat hoerenfeest zou ik toch wat voorzichtigere zijn geworden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in..... Maar volgens mij is het nogal makkelijk om naar de fles te grijpen als je jezelf de hele dag verveeld...
Wow...cap van de achterkant? Ziet er wel geil uit zo...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Linda duikt op Roel en likt sappen van een tomaatvan zijn mond af
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Wat me overigens wel opvalt is dat Linda voor iemand die achter de bar staat niet heel erg veel kan hebben qua alcohol....
Volledig mee eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze werkt in een bar, als ze zelf die verantwoordelijkheid niet kan nemen![]()
Drankorgel en huissloerie, hup naar huis Donderdag![]()
In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, kunnen mensen die (echt) vaak veel drinken na verloop van tijd steeds minder drank hebben. Ondanks het feit dat ze zelf denken dat dat wel zo is. Sneller en vaker een blackout en bezopen gedrag.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Dat is iets wat zeker is... Dan hou je er toch zeker een paar weken extra rekening mee...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar na dat hoerenfeest zou ik toch wat voorzichtigere zijn geworden.
Dat zou je wel zeggen, maar met drank op valt dat dus weg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou euh, ze lijkt me toch oud en wijs genoeg?
Morgen weerquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Linda schaamde zich toch zo, na de laatste keer?
Ja, nu je het zegt, eigenlijk wel. Vreemd, normaal heb ik daar redelijk snel last van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef Marrije het volgende:
...zonder plaatsvervangende schaamte..
Gaan ze Linda opeten?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:28 schreef flugeltje het volgende:
Als Linda zometeen gegeten is wordt ze vast wel wat nuchterder....
eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef -Delta- het volgende:
Ze werkt in een bar, als ze zelf die verantwoordelijkheid niet kan nemen![]()
Drankorgel en huissloerie, hup naar huis Donderdag![]()
volgens mij heeft chantal op een bepaald moment tegen Linda gezegd dat ze uit moest kijken, straks zou ze zich weer schamen... Linda wimpelde dat vrij luchtig af en liep weg...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet uit eigen ervaring dat je juist steeds meer nodig hebt om dezelfde mate van roes te bereiken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, kunnen mensen die (echt) vaak veel drinken na verloop van tijd steeds minder drank hebben. Ondanks het feit dat ze zelf denken dat dat wel zo is. Sneller en vaker een blackout en bezopen gedrag.
Ja, sneuquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen, maar met drank op valt dat dus weg.
Willen jullie naar een paar saaie dozen kijken dan??quote:
Ik ook hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij heeft chantal op een bepaald moment tegen Linda gezegd dat ze uit moest kijken, straks zou ze zich weer schamen... Linda wimpelde dat vrij luchtig af en liep weg...
Maar eh... je hebt er toch geen probleem mee?? Ik vind het wel leuk dat er eindelijk weer eens wat gebeurt daar
Roel ziet dat niet meer... die is zelf ook al flink bezopenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:44 schreef riri het volgende:
Nou Roel,kijk eens eventejs goed,vind je Linda nu nog zo lekker zoals ze er nu bijhangt?
Dat er meer nodig is voor de subjectieve roes denk ik ook wel, maar ik dacht dat na verloop van het vaker en meer drinken blackouts en onbezonnen gedrag steeds vroeger optreden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat je juist steeds meer nodig hebt om dezelfde mate van roes te bereiken.
Is op zich triest Linda als een debiel te zien schreeuwen, vooral omdat (op Roel na) de rest redelijk beheerst is.
Maar wel weer leuke beelden![]()
Blijkbaar niet diep genoeg. Ik dacht al dat dat ook fake wasquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Linda schaamde zich toch zo, na de laatste keer?
Roel heeft ook al een boel gedronken dan ziet hij het ook een beetje andersquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:44 schreef riri het volgende:
Nou Roel,kijk eens eventejs goed,vind je Linda nu nog zo lekker zoals ze er nu bijhangt?
In mijn geval door de hogere drinksnelheidquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:45 schreef FuTilE het volgende:
Dat er meer nodig is voor de subjectieve roes denk ik ook wel, maar ik dacht dat na verloop van het vaker en meer drinken blackouts en onbezonnen gedrag steeds vroeger optreden.
ik vind hem erg stil?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Joost is trouwens ook aardig heen volgens mij...
Ja precies.... Hij is wel heel erg stil voor zijn doen.quote:
ik vond het eerlijk gezegd nogal irritant dat Chantal een poging deed en was wel blij met de reactie van Lindaquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook hoor
En toch ook genant, beetje dubbel...
Maar ok, dat Chantal een poging heeft gedaan valt me dan toch mee.
Van mij mag Linda dit iedere avond doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:49 schreef Gert het volgende:
Sjonge, de moraalridders staan weer op hier.
Wat moet je dán doen in dat huis, naar dat gewauwel van Lieske luisteren? Genieten van de vagina-monologen van Chantal? Beter is het om de streamers te vermaken door zo vaak mogelijk lam te worden.![]()
Kijk, met Gert kan flugel pratenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:49 schreef Gert het volgende:
Wat moet je dán doen in dat huis, naar dat gewauwel van Lieske luisteren? Genieten van de vagina-monologen van Chantal? Beter is het om de streamers te vermaken door zo vaak mogelijk lam te worden.![]()
Linda ziet er iets ouder uit dan ze echt is, misschien vandaar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Nou euh, ze lijkt me toch oud en wijs genoeg?
Wat is er dan zo leuk aan wéér dit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:49 schreef Gert het volgende:
Dat kan het idd ook zijn. Heb me er ook niet echt in verdiept, maar was wel benieuwd naar hoe Linda zo snel bezopen kon zijn. Aan de andere kant, uit de fles drinken helpt natuurlijk ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In mijn geval door de hogere drinksnelheid![]()
Maar ik heb me er verder ook niet in verdiept hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |