Ik ook niet, net een korpsbal zoquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:34 schreef Wup het volgende:
ik vind Menno echt niet opgeknapt met zijn kapsel zo
Vind ik ook. Ik vind haar ook best irritantquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
een keertje vind ik nog niet zo erg.
Maar linda is wel erg vaak dronken
Tuurlijk; mag ik hieruit opmaken dat jij eigenlijk vooral stimulerende conversatie, diepzinnigheid en wellevendheid verwachtte van Big Brother 2005, nota bene bij Talpa.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef riri het volgende:
[..]
Voor dit soort beelden kan je ook in elke achterbuurt terecht.....
Ze drinkt heel de dag al door... dus ze is niet dronken van 2 glaasjes of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Wat me overigens wel opvalt is dat Linda voor iemand die achter de bar staat niet heel erg veel kan hebben qua alcohol....
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tuurlijk; mag ik hieruit opmaken dat jij eigenlijk vooral stimulerende conversatie, diepzinnigheid en wellevendheid verwachtte van Big Brother 2005, nota bene bij Talpa.
Bekijk het voor wat het is: Aapjes kijken met zonder plaatsvervangende schaamte.
Nou euh, ze lijkt me toch oud en wijs genoeg?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet dat iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen daden, maar waarom is er níemand geweest die Linda vanmiddag heeft afgeremd qua drinken?
Het lijkt zelfs of ze van het vooruitzicht genieten...
Ze werkt in een bar, als ze zelf die verantwoordelijkheid niet kan nemenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet dat iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen daden, maar waarom is er níemand geweest die Linda vanmiddag heeft afgeremd qua drinken?
Ze stimuleren het en Linda laat zich maar al te graag meeslepen. Hoe harder ze lachen hoe gekker Linda gaat doen... Zie je vaak genoeg gebeuren in kroegen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Maar na dat hoerenfeest zou ik toch wat voorzichtigere zijn geworden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in..... Maar volgens mij is het nogal makkelijk om naar de fles te grijpen als je jezelf de hele dag verveeld...
Wow...cap van de achterkant? Ziet er wel geil uit zo...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Linda duikt op Roel en likt sappen van een tomaatvan zijn mond af
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Wat me overigens wel opvalt is dat Linda voor iemand die achter de bar staat niet heel erg veel kan hebben qua alcohol....
Volledig mee eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze werkt in een bar, als ze zelf die verantwoordelijkheid niet kan nemen![]()
Drankorgel en huissloerie, hup naar huis Donderdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |