quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als er alleen Didootjes en Lieskes in zaten, was er helemaal geen klap aan.
En andersom... Dido EN Roel maken het elkaar niet makkelijker... Natte Lie probeerde net bij Dido alles op Roel af te schuiven, maar waar een spanning is tussen 2 mensen, zijn 2 mensen verantwoordelijk...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef Marrije het volgende:
En Roel niet te vergeten, ze vindt dat hij het haar moeilijker maakt. En wat ik er gisteren van heb meegekregen was Roel ook niet echt aardig tegen haar.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht dat ik de enige was die dit vreselijk vind.
forum is weer erg traag vanavond
een keertje vind ik nog niet zo erg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:28 schreef flugeltje het volgende:
Als Linda zometeen gegeten is wordt ze vast wel wat nuchterder....
Ik denk dat we hier allemaal behoorlijk zouden schrikken als we beeldmateriaal van onszelf zouden zien tijdens een dronken bui....
Linda is de alcoholistquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
een keertje vind ik nog niet zo erg.
Maar linda is wel erg vaak dronken
Ach... ik vind het wel leuk om te zien... ze doet geen vlieg kwaad als ze dronken is. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Roel als die bezopen is. Ik vind haar ook wel lief zoquote:
dus jij voelt je meer dan marktkooplui? lekker tolerant ben jequote:Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef riri het volgende:
Sneu voor Dido.......als ik haar was pakte ik mijn spulletjes en was verdwenen,zou me niet verlagen en daar nog langer blijven zitten tussen zulke marktkooplui
ordinaire vertoning daar in het bb huis
Daar heb je wel gelijk in..... Maar volgens mij is het nogal makkelijk om naar de fles te grijpen als je jezelf de hele dag verveeld...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
een keertje vind ik nog niet zo erg.
Maar linda is wel erg vaak dronken
Voor dit soort beelden kan je ook in elke achterbuurt terecht.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als er alleen Didootjes en Lieskes in zaten, was er helemaal geen klap aan.
In de 'hogere kringen' maakt men zich nooit schuldig aan liederlijk gedrag?!quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef riri het volgende:
[..]
Voor dit soort beelden kan je ook in elke achterbuurt terecht.....
ik zie zelden wat het is dat ze etenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik krijg weer enorme trek als ik ze ziet eten![]()
Was vroeger een eiiiiiland...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Charisma het volgende:
urk
Nee, daar heet het exentriek te zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de 'hogere kringen' maakt men zich nooit schuldig aan liederlijk gedrag?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |