Maar hij klinkt als een puber die probeert stoer te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost slaat al 5 weken de meeste gore taal uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja dat stelde iemand anders net ook al voor, volgende week dan de herkansing!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is niet gemeen, zo zie ik het ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoop alleen dat BB echt tot donderdagavond wacht, laat ze nog maar even zwetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien krijgen ze donderdag wel te horen dat ze alsnog kunnen halen als ze het nog een week volhoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Hennie Huisman staat nu zijn favoriete paard af te trekken ergens in een stal"
[afbeelding]
Ik zal het even aan iedereen uitleggen, Je moet de uitspraak van Scanman in een politieke context zien. Scanman is geen aanhanger van D'66, Joost wel......quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost slaat al 5 weken de meeste gore taal uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zat me dat net af te vragen, soms vind ik hem ook veel te ver gaan in zijn bewoordingen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen heeft het weer over de vunzigheid van Linda, maar NIEMAND in het huis is half zo vunzig als Joost. Vreemd dat daar niets over wordt gezegd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of komt dat weer omdat het een man is... en dan is het okee?
Laat me raden, jij ben Brabantse?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:05 schreef aidyl het volgende:
Haha er zijn wat mensen bij bb afgewerkt, je zag er zo 4 door de deur lopen achter de schermenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat me raden, jij ben Brabantse?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zuid-Oost Brabant! Wij hier in West Brabant gebruiken die onzinwoorden nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat me raden, jij ben Brabantse?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker shot van de naat van Naat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
Soms schiet de regie wel leuke plaatjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
ik vind Dido minder vervelend worden, zolang ze maar bij Joost uit de buurt blijft.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:12 schreef frizti het volgende:
wat is een dido een arrogante kak trut. zo verschrikkelijk uit de hoogte doen, omdat ze het zo moeilijk heeft zonder sigaretten. domme snol.
Die kont is dan ook wel binnen handbereikquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:17 schreef ChantalC het volgende:
Dido en Natte Lie liggen lekker te roddelen... Natte Lie kruipt zowat in de kont van Dido...
Zo Naat toch een beetje pottig zijn??quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:17 schreef ChantalC het volgende:
Dido en Natte Lie liggen lekker te roddelen... Natte Lie kruipt zowat in de kont van Dido... Getverwat een trutje! Dido zegt A, Natte Lie zegt A... etc
Drank.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:23 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, maar begrijp de topictitel niet...?
Kijk dan maar even.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:23 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, maar begrijp de topictitel niet...?
ik was bezig met huiselijke verplichtingenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:18 schreef Coos het volgende:
Cuall naar de dagboekkamer!!
Cuall naar de dagboekkamer!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thanks!quote:
Ik vind het nu wel beetje irrie beginnen te worden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef zalmsalade het volgende:
linda is zatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kijk dan maar even.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor het eerst voluit, ja.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef -Delta- het volgende:
Huilt Dido nu voor het eerst in de hele BB tijd, ja toch?
ze heeft wel eens verteld in het begin stiekem 's nachts in bed gehuild te hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef -Delta- het volgende:
Is ook al de derde of vierde keer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef -Delta- het volgende:
En Roel niet te vergeten, ze vindt dat hij het haar moeilijker maakt. En wat ik er gisteren van heb meegekregen was Roel ook niet echt aardig tegen haar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:26 schreef stil het volgende:
Zit Dido tejanken, alleen omdat ze het nu moeilijk heeft omdat ze niet mag roken?
gelukkig ik dacht dat ik de enige was die dit vreselijk vind.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
Vreselijk, die Lindaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jahoor Scanquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook al de derde of vierde keer.
Als er alleen Didootjes en Lieskes in zaten, was er helemaal geen klap aan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef riri het volgende:
Sneu voor Dido.......als ik haar was pakte ik mijn spulletjes en was verdwenen,zou me niet verlagen en daar nog langer blijven zitten tussen zulke marktkooplui
ordinaire vertoning daar in het bb huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop