Drank.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:23 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, maar begrijp de topictitel niet...?
Kijk dan maar even.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:23 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, maar begrijp de topictitel niet...?
ik was bezig met huiselijke verplichtingenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:18 schreef Coos het volgende:
Cuall naar de dagboekkamer!!
Cuall naar de dagboekkamer!!![]()
Voor het eerst voluit, ja.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef -Delta- het volgende:
Huilt Dido nu voor het eerst in de hele BB tijd, ja toch?
ze heeft wel eens verteld in het begin stiekem 's nachts in bed gehuild te hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef -Delta- het volgende:
Is ook al de derde of vierde keer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef -Delta- het volgende:
En Roel niet te vergeten, ze vindt dat hij het haar moeilijker maakt. En wat ik er gisteren van heb meegekregen was Roel ook niet echt aardig tegen haar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:26 schreef stil het volgende:
Zit Dido tejanken, alleen omdat ze het nu moeilijk heeft omdat ze niet mag roken?
gelukkig ik dacht dat ik de enige was die dit vreselijk vind.quote:
Jahoor Scanquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook al de derde of vierde keer.
Als er alleen Didootjes en Lieskes in zaten, was er helemaal geen klap aan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef riri het volgende:
Sneu voor Dido.......als ik haar was pakte ik mijn spulletjes en was verdwenen,zou me niet verlagen en daar nog langer blijven zitten tussen zulke marktkooplui
ordinaire vertoning daar in het bb huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |