abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:57:26 #1
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31333102
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:57:54 #2
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333115
quote]Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat Lieske wordt gestraft met helse pijnen in haar ene knie die maar zo overspringen naar haar andere knie en nog even wachten dan zit het in haar ellebogen

dus ik vind ook dat we iets meer medelijden met dit ondragelijke lijden van Lieske moeten hebben

[/quote]

Ik leef heel erg met haar mee, zit zelfs te huilen hier
Ze mag mijn rollator wel lenen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31333116
...en Lies huppelt weg, zonder krukken
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:57:56 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31333117

game on!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_31333123
Speciaal voor Lieske

maandag 10 oktober 2005 @ 13:58:26 #6
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31333126
Linda is echt een lieverd, gisteravond kon ze Lies nog dood kijken en nu is ze dr aant troosten.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:58:42 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31333129
* Jumparound zoekt een mes... hier met die knie! We maken een robien van je!
Ecosia
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:58:44 #8
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31333132
geef Lieske een leuke weekopdracht dan

20 boeken lezen voor donderdag of zo
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:59:23 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31333142
hinkelen op je niet zere been!
Ecosia
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:59:28 #10
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333146
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Zoals ze zich zostraks op die fatboy liet vallen
Ik dacht dus dat het stukken beter was...

Tjonge ze is nu een rasechte kleuter hoor.

Kan er geen speen in Ik stop echt even met luisteren want kan er echt heel slecht tegen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:59:36 #11
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31333150
pi_31333151
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:57 schreef cuall het volgende:
...en Lies huppelt weg, zonder krukken
"Kan me niet schelen!"

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31333169
Wat ik me net zat af te vragen; hoe zou Lieske zijn als ze ECHT iets heeft?

denk dat ik het toch NIET wil weten
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:01:47 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333178
Pluspuntje voor Linda
Ze is duidelijk de persoon die haar het mnste mag, maar ze doet nu toch wel aardig.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31333179
geef dat kind gewoon een boek om te lezen, dan is ze ook gelijk stil.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:02:05 #16
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31333180
Linda heeft nou al 10x gevraagd of Lieske een appeltje wil
pi_31333184
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat Lieske wordt gestraft met helse pijnen in haar ene knie die maar zo overspringen naar haar andere knie en nog even wachten dan zit het in haar ellebogen

dus ik vind ook dat we iets meer medelijden met dit ondragelijke lijden van Lieske moeten hebben
Behoorlijk dom die opmerking van je.. als je op krukken loopt is het heel normaal dat je op een gegeven moment last van je 'goede' knie gaat krijgen omdat je die zwaarder belast dan normaal.

Blijft grappig.. die mensen die anderen van domheid en aanstellerij beschuldigen en dan zelf de lompste opmerkingen maken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_31333194
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:58 schreef Jumparound het volgende:
* Jumparound zoekt een mes... hier met die knie! We maken een robien van je!
RolLieske (rollator)
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:03:23 #19
29275 BlaBlub
pi_31333198
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef cuall het volgende:

Wat versta jij onder "echt iets hebben" dan?

De blessure die ze nu heeft lijkt mij knap pijnlijk en bovendien vervelend hoor.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31333207
quote:

Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.

Stel je voor dat Lieske ipv Tanja daar had moeten bevallen. Hadden ze haar waarschijnlijk tot in Maastricht horen piepen.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_31333225
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef AnTjUh het volgende:
Linda heeft nou al 10x gevraagd of Lieske een appeltje wil
Had Adam ook maar nee gezegd.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:04:40 #22
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333228
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef cuall het volgende:

[..]

RolLieske (rollator)
Ze mag die van mij wel even lenen, zal zelfs het mandje er weer even aanhangen zodat ze haar zender en speen kan meenemen
Met dank aan Laysa.
pi_31333235
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Pluspuntje voor Linda
Ze is duidelijk de persoon die haar het mnste mag, maar ze doet nu toch wel aardig.
Ja, Linda is een lieve meid.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:05:00 #24
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31333237
Ik ben ook weleens net als Lieske door mn kniebanden gegaan en dat doet echt MEGAKNETTER veel pijn....wat ik wel vind is dat Lieske een beetje een aanstellerige houding aanneemt t.o.v. de benadering van BB in de DBK
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_31333242
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.

Stel je voor dat Lieske ipv Tanja daar had moeten bevallen. Hadden ze haar waarschijnlijk tot in Maastricht horen piepen.
Ach ja liever piepen dan z'n wijf als jij dat met iedereen meelult.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_31333246
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Behoorlijk dom die opmerking van je.. als je op krukken loopt is het heel normaal dat je op een gegeven moment last van je 'goede' knie gaat krijgen omdat je die zwaarder belast dan normaal.

Blijft grappig.. die mensen die anderen van domheid en aanstellerij beschuldigen en dan zelf de lompste opmerkingen maken.
Je zou gelijk hebben, ware het niet dat ze vaak 'gewoon' loopt, veel ligt en nooit met haar krukken loopt.
pi_31333249
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Zelfs zonder bevalling hoor ik haar tot in Maastricht piepen

Maar ja, BB is dan ook zelfkastijding..
pi_31333257
quote:

[..]

zachte heelmeesters maken stinkende wonden
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:07:01 #29
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333279
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

De blessure die ze nu heeft lijkt mij knap pijnlijk en bovendien vervelend hoor.
Tuurlijk kan dat maar het ene moment lijkt ze nergens last van te hebben en dan ineens barst de bom en lijkt het alsof ze aandacht tekort komt
Met dank aan Laysa.
pi_31333291
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ach ja liever piepen dan z'n wijf als jij dat met iedereen meelult.
Ach flikker op joh mongool. Van de week met het NL-elftal liep ze gewoon te juichen en te springen. Die mankeert echt HELEMAAL niets behalve de aanstelleritis.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:08:06 #31
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31333303
Dat gejank van Lieske zijn echt minpunten voor haar. Ze zei ook dat ze alleen maar weg zou gaan als er echt iets ernstigs een familielid overkomen was ofzo.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:08:45 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333316
quote:

Vind het knap dat je nu weet ze ze niets heeft, maar goed. Dat zal wel weer je antipathie voor haar zijn. Ik vind haar dus wel leuk... en misschien dat ik het daarom even wat anders zie.
Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van allen ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je niet goed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eigenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen

pi_31333323
Als ik zo iets heb zou ik ook graag wat te doen hebben, ik snap het wel. Thuis kan je tv kijken of een boek lezen of lekker laptoppen.
Ik vind lies heel schattig maar die verhalen........... dus ik denk dat ze haar een boek moeten geven dan is iedereen blij.
wij zijn blij want ze is stil idem voor de bewoners en lies is blij want ze heeft wat te doen.
pi_31333334
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat ze iets aan haar knie heeft, maar overdrijven is ook een vak en je lekker wentelen in je slachtofferrol, dat haalt het slechtste in mij boven
pi_31333360
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vind het knap dat je nu weet ze ze niets heeft, maar goed. Dat zal wel weer je antipathie voor haar zijn. Ik vind haar dus wel leuk... en misschien dat ik het daarom even wat anders zie.
Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van alles ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je nietgeoed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eogenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen

[afbeelding]
Het ligt er natuurlijk ook aan om welke reden je 'instort'. In dit geval was het gewoon aandachttekort.
pi_31333370
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef wickie het volgende:
Als ik zo iets heb zou ik ook graag wat te doen hebben, ik snap het wel. Thuis kan je tv kijken of een boek lezen of lekker laptoppen.
Ik vind lies heel schattig maar die verhalen........... dus ik denk dat ze haar een boek moeten geven dan is iedereen blij.
wij zijn blij want ze is stil idem voor de bewoners en lies is blij want ze heeft wat te doen.
Dan kan ze toch ook gewoon naar huis gaan. Wij blij want ze is stil, bewoners blij, want ze zijn van 't gewapper, 't gepiep, de ellenlange verhalen en tandenpoetssessies af
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:11:21 #37
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31333388
Roel tegen Nathalie over de "Hallo Klootzak"-opmerking van Dido:

"Goed nieuws, dan maak ik in elk geval nog iets van gevoel bij d'r los"

maandag 10 oktober 2005 @ 14:11:24 #38
29275 BlaBlub
pi_31333390
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:07 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat maar het ene moment lijkt ze nergens last van te hebben en dan ineens barst de bom en lijkt het alsof ze aandacht tekort komt
Ik vind ook wel dat ze zich soms een beetje apart gedraagd, om maar een beetje psychologisch te lullen gedraagd ze zich kinderlijk waardoor de andere BB bewoners zich allemaal als papa's en mama's gaan opstellen. En vervolgens wijst ze eigenlijk alle hulp af en wordt bijna opstandig zelf (hinkelen naar binnen toe ) Maar dat neemt allemaal niet weg dat die blessure echt veel pijn kan doen en dat t gewoon erg vervelend is voor dr, maar hier hoor ik alleen maar dingen over aanstellen enzo... En t zal gewoon t ene moment wel wat beter gaan als t andere.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:11:38 #39
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31333397
Roel heeft groot gelijk hoor.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:12:30 #40
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31333415
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef Falco het volgende:
Roel heeft groot gelijk hoor.
Eensch!
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:14:44 #41
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333464
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef BlaBlub het volgende:
Maar dat neemt allemaal niet weg dat die blessure echt veel pijn kan doen en dat t gewoon erg vervelend is voor dr, maar hier hoor ik alleen maar dingen over aanstellen enzo... En t zal gewoon t ene moment wel wat beter gaan als t andere.
Dat roepen ze al vanaf het moment dat het is gebeurd. Ach, doe je niets aan. Als je toch iemand al niet mag, dan zijn dat perfecte gelegenheden om die persoon lekker af te maken. Zo gaat dat. Ik doe dat zelf misschien ook met de personen die ik niet mag, dus misschien hoort het er bij
pi_31333488
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende: -knip-

[afbeelding]
Natuurlijk heb je een punt, Scan.
Maar dat kinderachtige gedoe, ze is 19 maar geen kleuter, hoor.
Klagen dat ze áltijd moe is... en vannacht wel ordinair zitten kleppen om erbij te horen.
Verder vind ik dat ze zich totaal niet gedraagt naar de pijn die ze heeft/zou hebben.
Hinkelen de hele tijd...
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:16:37 #43
29275 BlaBlub
pi_31333502
quote:

[..]

Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van allen ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je niet goed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eigenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen

[afbeelding]

Ik heb me idd ook al meerdere malen afgevraagd hoe "andere mensen" met dezelfde situatie van Lies om zouden gaan en ik denk dat iedereen op een gegeven moment wel flink baalt, of dat nou met tranen gepaard gaat of niet.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:17:51 #44
29275 BlaBlub
pi_31333527
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat ze iets aan haar knie heeft, maar overdrijven is ook een vak en je lekker wentelen in je slachtofferrol, dat haalt het slechtste in mij boven
Als we over slachtofferrollen gaan praten kan ik nog wel een paar bewoners opnoemen die veel erger zijn hoor
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:18:00 #45
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333530
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ik vind ook wel dat ze zich soms een beetje apart gedraagd, om maar een beetje psychologisch te lullen gedraagd ze zich kinderlijk waardoor de andere BB bewoners zich allemaal als papa's en mama's gaan opstellen. En vervolgens wijst ze eigenlijk alle hulp af en wordt bijna opstandig zelf (hinkelen naar binnen toe ) Maar dat neemt allemaal niet weg dat die blessure echt veel pijn kan doen en dat t gewoon erg vervelend is voor dr, maar hier hoor ik alleen maar dingen over aanstellen enzo...
Oh het kan best wel pijn doen hoor maar het doet alleen pijn als het haar uitkomt
Ik heb het vannacht kunnen opbrengen om een tijdje te kijken en te luisteren en ze leek echt weinig last te hebben, gisteravond in de keuken zag ik haar redelijk normaal lopen en vanmorgen stond ze in de badkamer en stond op dat been en liep weer redelijk tot zeer goed.
Dat ziet BB ook, wij zien het dus dan is het toch normaal dat er mensen zijn die zo reageren
Ik moet zelf gebruik maken van hulpmiddelen om te lopen, denk dat mensen om me heen raar zouden opkijken als ik opeens weer normaal loop en daarna ga klagen en huilen.
Ik kom 2 of 3x per week in een revalidatiecentrum, daar zie je mensen die reden hebben om te janken van de pijn maar die mensen hoor je niet
Met dank aan Laysa.
pi_31333537

Nathalie en Roel bespreken Dido en Roel's probleempjes
"That rug really tied the room together".
pi_31333558
wat ik niet goed snap is, dat een zitzak zo hard aan kan komen dat het je kniebanden zwaar kneust. Dan moet Lieske maar niet aan een een kussengevecht mee doen....
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:19:57 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333569
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:15 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Klagen dat ze áltijd moe is... en vannacht wel ordinair zitten kleppen om erbij te horen.
Verder vind ik dat ze zich totaal niet gedraagt naar de pijn die ze heeft/zou hebben.
Hinkelen de hele tijd...
Ze heeft zich de eerste dagen stoer willen opstellen door toch wel te veel te doen met dat been. Inderdaad dat hinkelen enzo. Dat had ze dus niet moeten doen, maar ik snap dat je in zo'n huis niet altijd datgene doet wat het beste is. Met gekneusde kniebanden moet je gewoo rust nemen..... en dat is in het BB huis bijna zo goed als onmogelijk. Het lijkt inderdaad dat ze zich wat loopt aan te stellen, maar ik denk dat er ook heel veel frustratie bij komt kijken. Ze kan gewoon aan heel weinig meedoen. Tel daar de echte pijn bij op die ze ongetwijfeld nu aan beide knieen heeft en je loopt kans op zo'n instortmoment als net. Chantal is 40 en stort in omdat ze niet mag roken. Die heeft ook al meerdere keren lopen janken. Lieske is 19 en kan nauwelijks nog meedoen met de groep. Dat ze ook instort kan ik echt wel begrijpen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:20:03 #49
29275 BlaBlub
pi_31333570
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat roepen ze al vanaf het moment dat het is gebeurd. Ach, doe je niets aan. Als je toch iemand al niet mag, dan zijn dat perfecte gelegenheden om die persoon lekker af te maken. Zo gaat dat. Ik doe dat zelf misschien ook met de personen die ik niet mag, dus misschien hoort het er bij
Beetje inlevingsvermogen voor sommige mensen zou niet mis zijn

Spuien en irriteren doet iedereen en dat hoort dr ook wel bij, maar soms wordt ik dr een beetje moe van.
pi_31333584
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:07 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ach flikker op joh mongool. Van de week met het NL-elftal liep ze gewoon te juichen en te springen. Die mankeert echt HELEMAAL niets behalve de aanstelleritis.
Ben je soms jaloers dat zij wel mannen op kan winden zonder een zak over d'r hoofd en jij niet soms? Zooo grappig hoe een tv-persoonlijkheid zooo bedreigend is voor sommige vrouwen. Geeft meteen weer aan in welke mate vrouwen logisch kunnen redeneren. Niet dus.
pi_31333589
Aaaaahh die Roel snapt niet waarom Dido nou zo doet tegen hem, hij doet toch niks verkeerd. Ach gossie...........
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:21:21 #52
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31333590
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:05 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Zelfs zonder bevalling hoor ik haar tot in Maastricht piepen

Maar ja, BB is dan ook zelfkastijding..
Mute doet wonderen

maar het is inderdaad irritant om dat gepiep hier te horen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31333597
quote:

[..]

Hinkelen de hele tijd...
Ach, ze wacht waarschijnlijk gewoon op 't moment dat iemand zegt. "kusje erop en over!"

Maar vannacht was Lieske iig super, heb krom gelegen om die domme sexistiche praat van d'r. Het tegenovergestelde van een nymfomane is toch syfillus . 10 minuten aan het nadenken over haar favoriete standje en dan met een verhaal komen over een oude villa. Geweldig.
En dan ook nog zeggen dat ze al wel 3 of 4 maanden droog staat.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:22:08 #54
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333610
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jij kon toch ook je glimlach niet onderdrukken toen Chantal in tranen uitbrak?
En als zoiets zou gebeuren met Rob (hij heeft 2 knieen) zouden hier nog veel meer reactie's komen te staan
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:22:54 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333626
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:18 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Oh het kan best wel pijn doen hoor maar het doet alleen pijn als het haar uitkomt
Ik heb het vannacht kunnen opbrengen om een tijdje te kijken en te luisteren en ze leek echt weinig last te hebben, gisteravond in de keuken zag ik haar redelijk normaal lopen en vanmorgen stond ze in de badkamer en stond op dat been en liep weer redelijk tot zeer goed.
Dat ziet BB ook, wij zien het dus dan is het toch normaal dat er mensen zijn die zo reageren
Ik moet zelf gebruik maken van hulpmiddelen om te lopen, denk dat mensen om me heen raar zouden opkijken als ik opeens weer normaal loop en daarna ga klagen en huilen.
Ik kom 2 of 3x per week in een revalidatiecentrum, daar zie je mensen die reden hebben om te janken van de pijn maar die mensen hoor je niet
Dat is knap van die mensen. Die zitten allleen niet in het BB huis en ik denk toch dat je die situatie met helemaal niets kunt vergelijken. Misschien is Lieske inderdaad wel een beetje een pieperd, maar ik denk dat het vast zitten in het huis zonder echt goede afleiding oorzaak nummer 1 is van zo'n instort-momentje.
pi_31333640
quote:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat Lieske baalt en voor de duidelijkheid, ik heb geen hekel aan Lieske, maar haar gedrag nu vond ik echt buiten proporties en zo verwent / kinderachtig dat ik daar echt geen respect voor kan opbrengen.
pi_31333656
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ben je soms jaloers dat zij wel mannen op kan winden zonder een zak over d'r hoofd en jij niet soms? Zooo grappig hoe een tv-persoonlijkheid zooo bedreigend is voor sommige vrouwen. Geeft meteen weer aan in welke mate vrouwen logisch kunnen redeneren. Niet dus.
Hahaha.. ja zie die kleuter werkelijk als ZEEEEER bedreigend.
pi_31333659
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:21 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ach, ze wacht waarschijnlijk gewoon op 't moment dat iemand zegt. "kusje erop en over!"

Maar vannacht was Lieske iig super, heb krom gelegen om die domme sexistiche praat van d'r. Het tegenovergestelde van een nymfomane is toch syfillus . 10 minuten aan het nadenken over haar favoriete standje en dan met een verhaal komen over een oude villa. Geweldig.
En dan ook nog zeggen dat ze al wel 3 of 4 maanden droog staat.
Naast het feit dat je niet "seksistische" kunt schrijven zonder minimaal 2 spelfouten erin te maken weet je ook niet wat het betekent.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:24:25 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333666
Roel en Nathalie nemen Lieske nu zelfs wat in de zeik. Ik zougraag willen zien hoe Nathalie had gereageerd als zij haar kniebanden zwaar gekneusd had en dus niet meer kon meehuppelen met Dido en de andere meiden
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:24:33 #60
29275 BlaBlub
pi_31333671
quote:

[..]

Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe voor haar de situatie is en kan me niet inleven in de pijn die zij soms wel en niet voelt. Ik ben verder ook geen dokter of iets, dus weet niet precies hoe het zit met het wel en niet kunnen lopen. Bovendien zit zij in het BB huis, zonder de steun van haar dierbaren thuis en is ze duidelijk gefrustreerd en verveeld (en zit ze misschien met nog wel meer dingen )
Tuurlijk gaan mensen anders met situaties om, er zijn mensen die je nooit hoort als ze pijn hebben en er zijn mensen die gewoon iets sneller een traan laten als ze zich rot voelen.
Hoe Lies gisteravond bezig was vond ik trouwens belachelijk Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte
pi_31333694
Oo het gaat weer goed met Lies.
pi_31333695
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Hahaha.. ja zie die kleuter werkelijk als ZEEEEER bedreigend.
Je mag het een "kleuter" vinden maar 19 is een leeftijd waarop vrouwen over het algemeen zeer aantrekkelijk gevonden worden. Tenzij je nog iets jonger bent (en dus nog meer kleuter volgens jezelf) val je dus mooi buiten de boot en heb je alle reden om jaloers te zijn. Voor jou gaat het alleen nog maar bergafwaarts nu.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:28:05 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333735
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Jij kon toch ook je glimlach niet onderdrukken toen Chantal in tranen uitbrak?
En als zoiets zou gebeuren met Rob (hij heeft 2 knieen) zouden hier nog veel meer reactie's komen te staan
Tuurlijk... en dat schreef ik dus ook al. Ik snap het dus ook wel. Als je haar sowieso al niet mag, dan kun je hier geen begrip voor opbrengen denk ik. Ik mag haar wel en begrijp haar dus ook heel goed. Je hebt in het huis al geen fuck te doen... en als je je dan ook nog nietvrij kunt verplaatsen en toch regenmatig pijn hebt dan snap ik zo'n reactie wel. Ik denk ook dat het straks wel weer over is.
pi_31333765
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Naast het feit dat je niet "seksistische" kunt schrijven zonder minimaal 2 spelfouten erin te maken weet je ook niet wat het betekent.
ok oversexte en gewoon ronduit vunzige taal beter dan? Je hebt gelijk hoor mannetje, is niet de correcte woordkeuze in deze. Jij je zin Heb jij ook even je gelijk gekregen vandaag. Is kleuter no2 nu gelukkig.

Als je zelfs aan Menno vraagt "Neem me". Wat een wicht, verschrikkelijk. Toen had ze niet zoveel pijn aan d'r knietjes hoor.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:30:00 #65
29275 BlaBlub
pi_31333770
Chantal zegt Liesepies
pi_31333771
Je zal maar Liesepies genoemd worden..
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:30:27 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333782
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat Lieske baalt en voor de duidelijkheid, ik heb geen hekel aan Lieske, maar haar gedrag nu vond ik echt buiten proporties en zo verwent / kinderachtig dat ik daar echt geen respect voor kan opbrengen.
Je moet je in de situatie verplaatsen Cuall. Moest je horen wat Chantal er allemaal uitgooide toen ze een instortmomentje had. Niets te doen hebben in het huis en je dan ook nog niet vrij kunnen verplaatsen lijkt me op momenten wel zeer zwaar.
pi_31333806
Lieske mag toch niet drinken met haar medicatie?
pi_31333817
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je moet je in de situatie verplaatsen Cuall. Moest je horen wat Chantal er allemaal uitgooide toen ze een instortmomentje had. Niets te doen hebben in het huis en je dan ook nog niet vrij kunnen verplaatsen lijkt me op momenten wel zeer zwaar.
Mja, das een beetje onzin hoor. Ik heb vaak met krukken gelopen, ook met gekneusde kniebanden, en dan ben je prima verplaatsbaar. Met een beetje training zelfs stukken sneller dan zonder krukken...
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:32:15 #70
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333818
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is knap van die mensen. Die zitten allleen niet in het BB huis en ik denk toch dat je die situatie met helemaal niets kunt vergelijken. Misschien is Lieske inderdaad wel een beetje een pieperd, maar ik denk dat het vast zitten in het huis zonder echt goede afleiding oorzaak nummer 1 is van zo'n instort-momentje.
Uiteraard kan je het niet vergelijken, het is een situatie die wij nooit hebben meegemaakt en dus niet echt kunnen oordelen hoe we zelf zouden reageren.
Knie problemen kunnen echt wel pijn doen, ik ben 1 meniscus kwijt en de andere hebben ze vastgezet omdat ik toen nog te jong was (12) maar dan heb je de hele dag pijn.
Het zal ook met verveling te maken hebben en met haar leeftijd.
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:32:45 #71
29275 BlaBlub
pi_31333831
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:31 schreef Mleentje het volgende:
Ahjoh beetje drank dr bij werkt lekker verduffend
pi_31333842
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je moet je in de situatie verplaatsen Cuall.
ik ga m'n best doen om dat te doen, maar moet soms mijn frustraties/ irritaties wel even kunnen spuien, goed?
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:33:43 #73
29275 BlaBlub
pi_31333850
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:32 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Het zal ook met verveling te maken hebben en met haar leeftijd.
En met haar karakter
pi_31333857
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

ok oversexte en gewoon ronduit vunzige taal beter dan? Je hebt gelijk hoor mannetje, is niet de correcte woordkeuze in deze. Jij je zin Heb jij ook even je gelijk gekregen vandaag. Is kleuter no2 nu gelukkig.

Als je zelfs aan Menno vraagt "Neem me". Wat een wicht, verschrikkelijk. Toen had ze niet zoveel pijn aan d'r knietjes hoor.
Ja iedereen die niet precies in jouw stoere bikkelharde straatje past is een kleuter. Jij bent zeker zo'n alleenstaande steuntrekkende lilleke huisvrouw met een hekel aan mannen die de hele dag de streams zit te volgen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:34:33 #75
29275 BlaBlub
pi_31333865
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:33 schreef cuall het volgende:

[..]

ik ga m'n best doen om dat te doen, maar moet soms mijn frustraties/ irritaties wel even kunnen spuien, goed?
Af en toe dan
pi_31333893
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja iedereen die niet precies in jouw stoere bikkelharde straatje past is een kleuter. Jij bent zeker zo'n alleenstaande steuntrekkende lilleke huisvrouw met een hekel aan mannen die de hele dag de streams zit te volgen.
Ja joh, absoluut. Je hebt werkelijk helemaal gelijk.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:36:07 #77
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333900
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik heb ook absoluut geen hekel aan haar, het is gewoon een tiener
Ze heeft duidelijk 2 gezichten, Lieske huilt en Lieske lacht.
Vannacht had ze nergens last van
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:36:34 #78
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31333909
Ik vind het wel logisch dat je Lieske op momenten zols gisteravond en met voetbal kijken niet hoort over haar knie. Als je afgeleid bent voel je ook minder pijn/heb je er minder last van. Maar op momenten dat je je toch al klote voelt om een of andere reden kan zo'n pijnlijke knie echt net de druppel zijn...

Heb hetzelfde gehad, domweg iets te onvoorzichtig de laatste traptrede genomen en dor mijn knie gegan terwijl ik mijn bovenbeen al wegdraaide...hele nare pijn...en vooral erg onvoorspelbaar. t ene moment had ik nergens last van, maar als ik dan een beweging maakte die ook maar iets verkeerd was schoot t gewoon door me heen...

maar goed, ik heb een moeer thuis die niet van aanstllerij houdt, dus ik heb er niet zo over gepiept
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_31333912
A_N en Snaptnix: zo kan 'ie wel weer.
pi_31333928
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:36 schreef CartWOman het volgende:
A_N en Snaptnix: zo kan 'ie wel weer.
ok, nokken ermee
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:37:21 #81
131389 Cherryman
I dont need that.
pi_31333930
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:21 schreef wickie het volgende:
Aaaaahh die Roel snapt niet waarom Dido nou zo doet tegen hem, hij doet toch niks verkeerd. Ach gossie...........
Dido: wij hebben nietrs, je hebt het verpest en ga gerust met Linda zoenen
Roel luistert ernaar en doet dat.... resultaat Dido over de pis

Dus mannen.. Hier even een vertaling zodat wij ook vrouwen leren begrijpen:

Dido In mannentaal: Ik vind je niet leuk genoeg om iets mee te beginnen, dus blijf van me af, maar geef me veel aandacht wanneer ik dat wil en owee als je met je poten aan die snol zit!!

100 kb is de limiet voor webicons, geen 1000
pi_31333933
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:32 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ahjoh beetje drank dr bij werkt lekker verduffend
Of misschien gaat ze d'r nog wel leuke dingen van doen vanmiddag..
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:39:00 #83
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333971
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:24 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe voor haar de situatie is en kan me niet inleven in de pijn die zij soms wel en niet voelt. Ik ben verder ook geen dokter of iets, dus weet niet precies hoe het zit met het wel en niet kunnen lopen. Bovendien zit zij in het BB huis, zonder de steun van haar dierbaren thuis en is ze duidelijk gefrustreerd en verveeld (en zit ze misschien met nog wel meer dingen )
Tuurlijk gaan mensen anders met situaties om, er zijn mensen die je nooit hoort als ze pijn hebben en er zijn mensen die gewoon iets sneller een traan laten als ze zich rot voelen.
Hoe Lies gisteravond bezig was vond ik trouwens belachelijk Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte
Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben en geloof best dat ze iets voelt maar vrouwen hebben over het algemeen een veel hogere pijngrens (sterke geslacht toch )
En als jij al iets van schaamte voelde, wat denk je hou haar moeder zich gevoeld moet hebben dan
Met dank aan Laysa.
pi_31333993
Waar is zeekoe trouwens ligt ze nog in bedje ?
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:40:11 #85
29275 BlaBlub
pi_31333998
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:37 schreef Mleentje het volgende:

[..]

Of misschien gaat ze d'r nog wel leuke dingen van doen vanmiddag..
O god, dalijk gaat ze weer zo stom lullen als vanacht
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:41:35 #86
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334020
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:31 schreef Mleentje het volgende:
Ach dat staat op elke doosje met medicijnen
Ik hou me er ook niet echt aan
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:41:39 #87
29275 BlaBlub
pi_31334022
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:39 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben en geloof best dat ze iets voelt maar vrouwen hebben over het algemeen een veel hogere pijngrens (sterke geslacht toch )
En als jij al iets van schaamte voelde, wat denk je hou haar moeder zich gevoeld moet hebben dan
Pijngrens is misschien hoger, maar de miep/huil grens misschien weer wat lager

Ik hoop dan maar dat de mama van Lieske niet keek
pi_31334056
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:41 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Zal wel niet, anders hadden we die wel binnen zien breken om Lieske eruit te halen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:45:28 #89
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334091
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:37 schreef Cherryman het volgende:

[..]

Dido: wij hebben nietrs, je hebt het verpest en ga gerust met Linda zoenen
Roel luistert ernaar en doet dat.... resultaat Dido over de pis

Dus mannen.. Hier even een vertaling zodat wij ook vrouwen leren begrijpen:

Dido In mannentaal: Ik vind je niet leuk genoeg om iets mee te beginnen, dus blijf van me af, maar geef me veel aandacht wanneer ik dat wil en owee als je met je poten aan die snol zit!!

Kijk, dat is taal die mannen begrijpen Vrouwen geven vaak een signaal af (zeggen ze) en zijn dan kwaad als we dat niet oppikken
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:45:35 #90
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31334093
quote:
meende laatst toch ergens gelezen te hebben dat dat juist niet zo is...en dat vrouwen ook eerder pijnmedicatie nemen, maar dat ze wel langer pijn kunen verdragen

gaat nu het artikeltje opzoeken...
pi_31334109
quote:

[..]

Ik heb de moeder van Lieske vorige week donderdag gezien en die was het HELEMAAL niet eens met het feit dat Lieske in BB ging, dus die zal zich nu wel helemaal verbijten als ze dit ziet.

Lieske moet nog maar een tijdje blijven, denk dat ze nu meer vriendelijkheid krijgt.
pi_31334114
Lieske zegt dat er enkele doden gaan vallen achter de schermen... als ze niet mag meedoen aan de komende weekopdracht... harde woorden van een net nog piepende en huilende Lieske...
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31334132
linda: kan je winnen Rob ? (doet spelletje met Joost)

Ingrid: kan je nagaan hoe slecht je bent
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:48:22 #94
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334150
quote:

[..]

Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde (mijn vrouw leest wel is mee )

Hopelijk laten ze donderdag in de live uitzending wat zien als moeder weer in gevecht is met de microfoon
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:49:33 #95
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334172
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:40 schreef newsman het volgende:
Waar is zeekoe trouwens ligt ze nog in bedje ?
Ze is er net uit hoor ik
Nu is het tijd voor mij em een dutje te doen
Met dank aan Laysa.
pi_31334213
quote:

[..]

Inderdaad na enige maanden met mijn rechtervoet in het gips, en dus op krukken, had ik links in voet, knie en heup ook veel last
pi_31334214
Effe nog een cap van Scan (toch?) herhalen

Hier kan je goed zien wat voor lijf Roel over tien jaar heeft, de eerste stenen zijn gelegd
Brrrrrrr...papventje (in every way trouwens)

Kan je van Rob een boel zeggen, maar zijn lichaam ziet er stukken beter uit en hij is zowat 2x zo oud
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:51:54 #98
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31334227
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Nathalie nemen Lieske nu zelfs wat in de zeik. Ik zougraag willen zien hoe Nathalie had gereageerd als zij haar kniebanden zwaar gekneusd had en dus niet meer kon meehuppelen met Dido en de andere meiden
Ooit wel een naar sesamstraat gekeken ?
Ooit wel eens naar ienieminie geluisterd ?
Ja, nou das nou onze Nat
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:52:25 #99
29275 BlaBlub
pi_31334235
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:46 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik heb de moeder van Lieske vorige week donderdag gezien en die was het HELEMAAL niet eens met het feit dat Lieske in BB ging, dus die zal zich nu wel helemaal verbijten als ze dit ziet.

Lieske moet nog maar een tijdje blijven, denk dat ze nu meer vriendelijkheid krijgt.
Lieske komt dalijk thuis en dan wil dr moeder dr niet meer, omdat ze zich doodschaamt voor Lieske

We zullen zien, Lieske blijft voorlopig wel
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:52:26 #100
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31334237
ach, effe naar roel zn vader kijken zegt ook genoeg...en zijn broer die in de studio zat was ook niet de magerste
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:52:45 #101
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334244
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

meende laatst toch ergens gelezen te hebben dat dat juist niet zo is...en dat vrouwen ook eerder pijnmedicatie nemen, maar dat ze wel langer pijn kunen verdragen

gaat nu het artikeltje opzoeken...
Het was ook erg positief naar vrouwen toe, mijn vrouw leest hier ook dus..........

Ik wacht wel op het artikel
Met dank aan Laysa.
pi_31334286
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:51 schreef milagro het volgende:
Effe nog een cap van Scan (toch?) herhalen

[afbeelding]

Hier kan je goed zien wat voor lijf Roel over tien jaar heeft, de eerste stenen zijn gelegd
Brrrrrrr...papventje (in every way trouwens)

Kan je van Rob een boel zeggen, maar zijn lichaam ziet er stukken beter uit en hij is zowat 2x zo oud
bedankt voor de herhaling, het was mij nog niet opgevallen, maar dat ziet er inderdaad niet best uit voor Roel.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:55:08 #103
29275 BlaBlub
pi_31334297
Chantal noemt zichzelf "stamoudste"
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:56:09 #104
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334315
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:52 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Lieske komt dalijk thuis en dan wil dr moeder dr niet meer, omdat ze zich doodschaamt voor Lieske

We zullen zien, Lieske blijft voorlopig wel
Haar moeder heeft het huis verkocht en is verhuisd, BB heeft haar een andere naam gegeven en ze woont nu in Belgie

Voor Lieske is het beter dat ze nog even blijft waar ze is want haar moeder staat anders bij het hek klaar
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:56:35 #105
131389 Cherryman
I dont need that.
pi_31334321
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:55 schreef BlaBlub het volgende:
Nu je het zegt.. ik zie wel enige gelijkenis met een héél oude boomstam... Zo'n verwaarloosde knotwilg..
pi_31334332
quote:
Ja stamoudste zonder nageslacht.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:58:06 #107
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334354
Tuurlijk Chantal, wij weten niet waar jullie tuin is en we hebben er geen foto's van
Ik heb vorige week op 6 meter van de tuin afgestaan maar we moeten Chantal geloven, het is een voortuintje
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:58:41 #108
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31334367
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:52 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Het was ook erg positief naar vrouwen toe, mijn vrouw leest hier ook dus..........

Ik wacht wel op het artikel
kannet niet vinden maar de titel was "mannen zijn mietjes" (AD magazine)

t kwam er op neer dat mannen minder snel pijn voelen dan vrouwen, zeker dan vrouwen die ongesteld zijn of moeten worden (bj hen werken pijnstillers in die periode ook nauwelijks, heeft te maken met hormonale spiegels). maar: dat mannen minder goed tegen pijn kunnen. vrouwen spiegelen namelijk alle pijn die ze voelen af aan barenspijn, de ergste pijn die er bestaat volgens het artikel. (blijkbaar weten vrouwen die geen kinderen hebben ook hoe dqt voelt ofzo...). vrouwen schromen ook niet om pijnmedicatie in te nemen...mannen zeuren liever....

dat was "the gist of it"
pi_31334368
Lieske toont inzicht: Mijn moeder had me allang een schop onder mijn reet gegeven, dus nu doe ik het zelf maar.

Gelukkig dat ze haar gezonde verstand weer heeft gevonden.

(invoelend genoeg?)
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:59:49 #110
29275 BlaBlub
pi_31334392
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:56 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Haar moeder heeft het huis verkocht en is verhuisd, BB heeft haar een andere naam gegeven en ze woont nu in Belgie

Voor Lieske is het beter dat ze nog even blijft waar ze is want haar moeder staat anders bij het hek klaar

Ben trouwens wel benieuwd wat BB gaat uitzenden in de reguliere van afgelopen nacht
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:00:14 #111
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31334395
quote:
Er zijn stammen waar de stamoudste bij het behalen van het 40ste levensjaar de vulkaanproef moesten doen, er zijn dan ook bijna geen stamoudsten te vinden van 41 jaar, zo lees ik hier in mijn boek "For Dummies" .
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_31334410
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tuurlijk... en dat schreef ik dus ook al. Ik snap het dus ook wel. Als je haar sowieso al niet mag, dan kun je hier geen begrip voor opbrengen denk ik. Ik mag haar wel en begrijp haar dus ook heel goed. Je hebt in het huis al geen fuck te doen... en als je je dan ook nog nietvrij kunt verplaatsen en toch regenmatig pijn hebt dan snap ik zo'n reactie wel. Ik denk ook dat het straks wel weer over is.
Jij kan ook helemaal niets verkeerd in haar zien.
---- gaat winnen
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:01:35 #113
29275 BlaBlub
pi_31334418
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef cuall het volgende:
Lieske toont inzicht: Mijn moeder had me allang een schop onder mijn reet gegeven, dus nu doe ik het zelf maar.

Gelukkig dat ze haar gezonde verstand weer heeft gevonden.

(invoelend genoeg?)
Heel invoelend hoor
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:02:18 #114
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334432
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:56 schreef Cherryman het volgende:

[..]

Nu je het zegt.. ik zie wel enige gelijkenis met een héél oude boomstam... Zo'n verwaarloosde knotwilg..
Ik moest gelijk aan Kraantje Lek denken

[img][/img]
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:03:31 #115
29275 BlaBlub
pi_31334450
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:00 schreef CGJung het volgende:

[..]

Er zijn stammen waar de stamoudste bij het behalen van het 40ste levensjaar de vulkaanproef moesten doen, er zijn dan ook bijna geen stamoudsten te vinden van 41 jaar, zo lees ik hier in mijn boek "For Dummies" .

Jij moet toch maar eens met BB gaan praten om wat voorstellen te doen
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:03:35 #116
131389 Cherryman
I dont need that.
pi_31334452
Dido aan de wijn... !! hehehe .. Of ze grijpt Roel rond half 6 vanmiddag en geeft hem de beurt van zijn leven...
Of... Ze plaatst de fles rond die tijd subtiel in Linda..
pi_31334453
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:00 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Jij kan ook helemaal niets verkeerd in haar zien.
Er is ook niks verkeerd aan, ze is nog jong ja, maar dat zij we allemaal toch??? (of iig geweest).
pi_31334486
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:03 schreef Cherryman het volgende:
Dido aan de wijn... !! hehehe .. Of ze grijpt Roel rond half 6 vanmiddag en geeft hem de beurt van zijn leven...
Of... Ze plaatst de fles rond die tijd subtiel in Linda..
Linda heeft ook al een paar glazen op hoor, die is voor het eten van vanavond ook dronken.
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:05:43 #119
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334503
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef kwakveense het volgende:

[..]

kannet niet vinden maar de titel was "mannen zijn mietjes" (AD magazine)

t kwam er op neer dat mannen minder snel pijn voelen dan vrouwen, zeker dan vrouwen die ongesteld zijn of moeten worden (bj hen werken pijnstillers in die periode ook nauwelijks, heeft te maken met hormonale spiegels). maar: dat mannen minder goed tegen pijn kunnen. vrouwen spiegelen namelijk alle pijn die ze voelen af aan barenspijn, de ergste pijn die er bestaat volgens het artikel. (blijkbaar weten vrouwen die geen kinderen hebben ook hoe dqt voelt ofzo...). vrouwen schromen ook niet om pijnmedicatie in te nemen...mannen zeuren liever....

dat was "the gist of it"
Je hebt er wel veel van onthouden
Ik ben dan ook een beetje vrouw, neem / krijg veel pijnmedicatie en kan er zo af en toe heerlijk over zeuren
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:07:58 #120
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334549
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:59 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ben trouwens wel benieuwd wat BB gaat uitzenden in de reguliere van afgelopen nacht
Zeker niet van het gedeelte wat ik gezien heb er kijken toch ook kinderen om 19:30
Misschien in de internet-uitzending van donderdagavond
Met dank aan Laysa.
pi_31334591
6 meter van het hek KRIBBET, dan moet er maar eens wat geroepen worden over ¤ 10.000,00 die in de tuin verstopt is voor de vinder.
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:11:15 #122
131389 Cherryman
I dont need that.
pi_31334602
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:07 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Zeker niet van het gedeelte wat ik gezien heb er kijken toch ook kinderen om 19:30
Misschien in de internet-uitzending van donderdagavond
Ik sliep en in de streamverslagen zie ik niets schokkends... kan iemand mij even verhelderen?
pi_31334651
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:11 schreef Cherryman het volgende:

[..]

Ik sliep en in de streamverslagen zie ik niets schokkends... kan iemand mij even verhelderen?
Lieske praatte heel de tijd over seks, er werden allerlei standjes gedemonstreerd, en iedereen kwam met ranzige verhalen
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:17:53 #124
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334742
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:10 schreef area51 het volgende:
6 meter van het hek KRIBBET, dan moet er maar eens wat geroepen worden over ¤ 10.000,00 die in de tuin verstopt is voor de vinder.
Er was een heel topic over wat we wel en niet konden gaan doen
Er staan nog wel foto's van de buitenkant in het topic: Het BB5-huis in Aalsmeer
Erg jammer dat ik slecht ter been ben niet zo snel kan weglopen/rennen in het geval de bewaker uit zijn wachthokje komt
Gooien van waterballonnen lijkt me nog steeds een leuk idee
Met dank aan Laysa.
pi_31334768
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Er staan nog wel foto's van de buitenkant in het topic: Het BB5-huis in Aalsmeer
Erg jammer dat ik slecht ter been ben niet zo snel kan weglopen/rennen in het geval de bewaker uit zijn wachthokje komt
Dit zou het perfecte moment zijn om ze te gooien
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_31334776
quote:

[..]

Snap het, ik ben ook slecht ter been, rennen gaat ook nog niet, bovendien woon ik wat ver weg.
pi_31334823
Ga even mijn zonden overdenken in het zonnetje

maandag 10 oktober 2005 @ 15:22:10 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31334838
Sleeping with the Enemy, Chantal.
The love you take is equal to the love you make.
pi_31334943
Menno DBK
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_31334977
quote:

[..]

[afbeelding]
ben het helemaal met je eens
pi_31334986
Chantal heeft wondje op haar hand... hoor je Nathalie : Zoooo... dat lijkt wel een hakenkruis
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:30:01 #132
58921 Day
You can fly!
pi_31335000
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:28 schreef regenworm het volgende:

[..]

Wat een verrassing!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:32:06 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31335040
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal heeft wondje op haar hand... hoor je Nathalie : Zoooo... dat lijkt wel een hakenkruis
Bedoelde ze winkelhaak?
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:34:36 #134
29275 BlaBlub
pi_31335087
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bedoelde ze winkelhaak?
Dat mag ik hopen, anders heeft Chantal wel een hele rare wond
pi_31335092
quote:

[..]

Hinkelen de hele tijd...
eerlijk gezegd zitten er alleen maar kleuters in het huis.
En dan is lieske nog de beste kleuter om naar te kijken.
Het lijkt mij ook geen pretje om met een rotte knie door het huis te hobbelen.
Je gaat je naar voelen en dan krijg je een dipje heel normaal.
Behalve voor een aantal personen hier die gaan zich ook als kleuter gedragen.
En kunnen alleen maar domme opmerkingen plaatsen.
pi_31335118
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:30 schreef Day het volgende:

[..]

Wat een verrassing!
wat een lap tekst was dat, zeg
effe proberen...

Wat een suf wijf is die Lies toch, vannacht zo'n grote bek, de slettebak uithangen, geen kik over dat knietje, en nu na een nacht rust weer de kleinzerige kleuter als vanouds
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:39:03 #137
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31335166
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:36 schreef milagro het volgende:

[..]

wat een lap tekst was dat, zeg
effe proberen...

Wat een suf wijf is die Lies toch, vannacht zo'n grote bek, de slettebak uithangen, geen kik over dat knietje, en nu na een nacht rust weer de kleinzerige kleuter als vanouds
Het heeft meer te maken met verveling en te kort aan aandacht. In een periode van pure verveling en aandachtstekort kan zelfs een uitvallende schaamhaar pijn doen
Anthony Robbins
pi_31335168
Middag samen

ik heb me vreselijk vermaakt om Lieske afgelopen nacht, ondanks de vreselijke verhalen
erg blij dat ik de uitbarsting van aanstellerij heb gemist
da's niet leuk
pi_31335173
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Had je alleen maar mickey mouse geluiden gehoord.
Er zijn een aantal bewoners die denken dat lieske de finale haalt.
En dan is dit een manier om te tegenstander geestelijk te pakken.
Ook denk ik dan lieske hier weer sterker uit komt.
pi_31335182
Lieske heeft een geheime missie! :
wees weer zo irritant mogelijk, zeur over je knie en zorg dat dat irritaties en leuke tv oplevert!
Babe In Totale Control of Herself
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:40:16 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_31335186
quote:

Wat nou ballonnen?

Meteen een heel vliegtuig er over heen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31335238
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:39 schreef regenworm het volgende:
Had je alleen maar mickey mouse geluiden gehoord.
Er zijn een aantal bewoners die denken dat lieske de finale haalt.
En dan is dit een manier om te tegenstander geestelijk te pakken.
Ook denk ik dan lieske hier weer sterker uit komt.
Chantal wil haar daarom zoveel mogelijk op de bank hebben
gewoon om haar te laten merken dat ze niet gewenst is
het blijft mi een goede reden om Lieske in dat huis te houden
niemand wil haar daar:)
pi_31335303
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:43 schreef Wup het volgende:

[..]

Chantal wil haar daarom zoveel mogelijk op de bank hebben
gewoon om haar te laten merken dat ze niet gewenst is
het blijft mi een goede reden om Lieske in dat huis te houden
niemand wil haar daar:)
Waarom wil niemand lieske meer in het huis hebben.
Ze is een gevaar voor de andere bewoners, omdat lieske erg populair is.
Dus moet je alles in het werk stellen om je concurent weg te werken.
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:47:32 #144
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31335313
Roel vergrijpt zich nu aan Chantal. Weet hij al dat er binnenkort maar liefst 6 mannen in het huis om de hand van Chantal gaan dingen?
Als we niet oppassen dan vergrijpt hij zich straks nog aan Joost
Anthony Robbins
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:50:50 #145
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31335374
pi_31335389
gelukkig lieske lacht weer was maar een korte dip.
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:53:14 #147
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31335414
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:50 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Lijkt net of Dido haar duim in haar mond heeft, zou het besmettelijk zijn ???
Anthony Robbins
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:54:56 #148
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31335456
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
gelukkig lieske lacht weer was maar een korte dip.
...plus wat medicinale rosé.....
en wat geruststellende woorden van Menno
Anthony Robbins
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:56:18 #149
691 luciano
ondertitelloos
pi_31335478
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef CGJung het volgende:
Roel vergrijpt zich nu aan Chantal. Weet hij al dat er binnenkort maar liefst 6 mannen in het huis om de hand van Chantal gaan dingen?
Graag even 1 minuut radio stilte ter nagedachtenis alvast aan deze 6 ongelukkigen .....
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:56:58 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31335487
pi_31335514
Ze zitten weer lekker vroeg aan de drank.
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
pi_31335516
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:28 schreef regenworm het volgende:

[..]

Weet je het echt zeker dat je het echt ermee eens bent?
pi_31335542
Joost en lieske ze passen wel bij elkaar.
Begin steeds meer uitgekeken te raken op chantal,rob.dido.ingrid,menno,roel,tanja,natje.
Deze figuren zijn net een lp die blijft hangen. steeds maar hetzelfde
pi_31335558
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Weet je het echt zeker dat je het echt ermee eens bent?
MUTE ON
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:02:06 #155
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31335591
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:59 schreef regenworm het volgende:
Joost en lieske ze passen wel bij elkaar.
Begin steeds meer uitgekeken te raken op chantal,rob.dido.ingrid,menno,roel,tanja,natje.
Deze figuren zijn net een lp die blijft hangen. steeds maar hetzelfde
Het lijkt inderdaad alsof je bijna dagelijks een herhaling van zetten krijgt nu. Alleen komen ze volgens mij steeds dichter bij de grens dat het mis gaat. Een aantal bewoners hebben even een laatste zetje nodig.
pi_31335601
Kunnen ze niet even een kapper bestellen voor Menno ofzo?
pi_31335611
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:57 schreef teun911 het volgende:
Ze zitten weer lekker vroeg aan de drank.
Dat is het enige wat ze goed kunnen zuipen.
Voor de rest zijn het slaapzakken op lieske na
pi_31335617
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef CGJung het volgende:
Ik heb zelf zo'n idee, dat als ze tegen Chantal in de dbk uitleggen wat ze willen... Chantal het plan gewoon afwijst... zo van... jullie kunnen hier wel bepalen wat ik moet doen... maar buiten het huis leef ik mijn eigen leven. Ik denk dus niet dat het Chantal-koppelplan gaat werken.

Is ook te zot voor woorden... een buitenstaander met kennis over het spel en de buitenwereld het huis in duwen voor 1 bewoner. Dat zou ik ook voor elke andere bewoner daar hebben.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:04:56 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31335642
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:06:12 #160
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31335668
dubbel
pi_31335692
Oehj.. Ingrid en Menno zijn wel heel kleffig nu.. dat gaat niet lang duren voor ze elkaar bespringen...
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:07:35 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31335696
pi_31335702
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef regenworm het volgende:

[..]

Waarom wil niemand lieske meer in het huis hebben.
Ze is een gevaar voor de andere bewoners, omdat lieske erg populair is.
Dus moet je alles in het werk stellen om je concurent weg te werken.
HOezo populair?? Ik zie dat niet. Ik zie toch een hoop mensen buiten die zich aanhaar ergeren. En in het huis idem dito. Die lange lege verhalen zijn erg vermoeiend. En vannacht liet ze helemaal van een rare kant zien. Als je nu geen verstand van dingen hebt, luister dan en houd je mond, maar probeer niet de leukste te zijn en *mee te doen*.
---- gaat winnen
pi_31335710
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb zelf zo'n idee, dat als ze tegen Chantal in de dbk uitleggen wat ze willen... Chantal het plan gewoon afwijst... zo van... jullie kunnen hier wel bepalen wat ik moet doen... maar buiten het huis leef ik mijn eigen leven. Ik denk dus niet dat het Chantal-koppelplan gaat werken.

Is ook te zot voor woorden... een buitenstaander met kennis over het spel en de buitenwereld het huis in duwen voor 1 bewoner. Dat zou ik ook voor elke andere bewoner daar hebben.
ik neem ook aan dat het de bedoeling is dat Chantal het helemaal niet leuk gaat vinden
met die KI kit schaamde ze zich ook kapot
pi_31335739
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het lijkt inderdaad alsof je bijna dagelijks een herhaling van zetten krijgt nu. Alleen komen ze volgens mij steeds dichter bij de grens dat het mis gaat. Een aantal bewoners hebben even een laatste zetje nodig.
Dat denk ik ook, ben alleen bang dat sommige van de bewoners dat zelf ook doorhebben enh zich daarom maar beetje inhouden de laatste paar dagen.. dat is dan weer jammer
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31335764
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ben alleen bang als er ruzie komt dat het dan ook echt goed mis gaat.
Vrees een beetje voor een slaande ruzie tussen roel en joost.
En dat lieske wordt aangepakt en dit niet pikt
pi_31335767
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Briljant gedaan!! Hulde!!
Tong toch echt overduidelijk zichtbaar
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:10:55 #168
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31335774
Menno wordt ook iets vrijer met zijn handen

maandag 10 oktober 2005 @ 16:11:05 #169
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31335779
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:09 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, ben alleen bang dat sommige van de bewoners dat zelf ook doorhebben enh zich daarom maar beetje inhouden de laatste paar dagen.. dat is dan weer jammer
Dat probleem wordt met voldoende alcohol wel weer opgelost hoor

vandaag is trouwens wel heel erg saai zeg...
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_31335782
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De lp blijft weer hangen.
pi_31335795
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:10 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ben alleen bang als er ruzie komt dat het dan ook echt goed mis gaat.
Vrees een beetje voor een slaande ruzie tussen roel en joost.
En dat lieske wordt aangepakt en dit niet pikt
Nee verheug me juist wel beetje op ruzie tussen Roel en Joost. Denk echt dat Joost dan voor een verrassing gaat zorgen en dat Roel helemaal weggevaagd wordt, zeker als ie gedronken heeft.
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:13:04 #172
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31335835
Wat is Ingrid eigenlijk een zeikwijf. Die Menno mag echt helemaal niks, wat een gezeik.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_31335840
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:11 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dat probleem wordt met voldoende alcohol wel weer opgelost hoor

vandaag is trouwens wel heel erg saai zeg...
Ik vind het te bizar voor woorden zo saai als het de laatste dagen is... snap het echt niet, ze mogen niet roken, er is alcohol en sinds dat allemaal aanwezig is gebeurt er niets meer!! wat moet er gebeuren voor die bewoners beetje uit hun dak gaan zeg??
De nakende waarheid.
pi_31335852
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:11 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Nee verheug me juist wel beetje op ruzie tussen Roel en Joost. Denk echt dat Joost dan voor een verrassing gaat zorgen en dat Roel helemaal weggevaagd wordt, zeker als ie gedronken heeft.
k Denk niet dat Joost m echt aankan. Vannacht was Roel ook even lekker grof tegen Joost. De rest moest uitleggen dat ie dat met een korrel zout moest nemen. Joost is ondertussen gevoerd door Rob tegen Roel.
---- gaat winnen
pi_31335859
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:07 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

HOezo populair?? Ik zie dat niet. Ik zie toch een hoop mensen buiten die zich aanhaar ergeren. En in het huis idem dito. Die lange lege verhalen zijn erg vermoeiend. En vannacht liet ze helemaal van een rare kant zien. Als je nu geen verstand van dingen hebt, luister dan en houd je mond, maar probeer niet de leukste te zijn en *mee te doen*.
je kijkt maar naar één ding en dat zijn haar verhalen.
Kijk nou een verder dan dat alleen?
pi_31335871
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef arneaux het volgende:
Wat is Ingrid eigenlijk een zeikwijf. Die Menno mag echt helemaal niks, wat een gezeik.
Ze zitten te tongen en Menno voelt aan dr tieten... hoezo mag ie niets??
Ik zou er persoonlijk ook niet op zitten wachten om uitgebreid gevingerd te worden ofzo in die tuin daar hoor
Nou kijk ik de streams niet dus misschien heb ik wat gemist
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:15:08 #177
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31335880

Zonet in de slaapkamer!
pi_31335918
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef Utwodublin het volgende:
k Denk niet dat Joost m echt aankan. Vannacht was Roel ook even lekker grof tegen Joost. De rest moest uitleggen dat ie dat met een korrel zout moest nemen. Joost is ondertussen gevoerd door Rob tegen Roel.
Joost is vrees ik te lief om iemand echt aan te pakken
pi_31335924
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Ik denk dat Joost hem best wel aankan, volgens mij schuilt er in Joost, als je hem echt kwaad hebt gekregen, een ontzettend fel mannetje. Hij is niet voor niets weggelopen toen bij die discussie met Tanja over het verpesten van de weekopdracht... daarnaast komt hij beter uit zn woorden dan Roel met zn semi psychologische praatjes. Nee denk echt dat Roel hem beetje onderschat

Nouja hoop het in ieder geval
De nakende waarheid.
pi_31335926
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:14 schreef regenworm het volgende:

[..]

je kijkt maar naar één ding en dat zijn haar verhalen.
Kijk nou een verder dan dat alleen?
Naar wat dan? k Ben geen man dus haar uiterlijk boeit me niet. k Vind haar bizonder oninteressant. Ik ken mensen van 19 die heel wat meer te vertellen hebben.
---- gaat winnen
pi_31335927
Over een LP gesproken. pieperdepieppieppieppieppiep mijn knie doet echt heel veel pijn. pieperdepieppieppieppieppiep mijn knie doet echt heel veel pijn. pieperdepieppieppieppieppiep mijn knie doet echt heel veel pijn
pi_31335932
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:11 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ruzie is leuk maar slaande ruzie niet.
Roel is echt een debiel die zo omslaat en verschrikkelijk agressief wordt
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:17:20 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31335937
Lieske's ene oog heeft een cilindervorm en haar andere een voetbalvorm.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:17:38 #184
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31335946
Wat een rare camerapositie nu bij Roel/Linda en Rob. Zo isset voor mijn gevoel heel duidelijk dat ze opgesloten zitten, heel raar
pi_31335965
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef arneaux het volgende:
ingrid wil geen seks voor de kamera
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:18:21 #186
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31335968

Staat wel geinig !
pi_31335971
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:16 schreef Wup het volgende:

[..]

Joost is vrees ik te lief om iemand echt aan te pakken
Als ik hem goed begrepen heb is ie thuis helemaal niet zo lief en juist best wel fel. Brenda geeft hem dan wel eens gewoon maar gelijk of zegt niets meer, en daar wordt ie juist superpissig van...
De nakende waarheid.
pi_31335984
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Ik vind het te bizar voor woorden zo saai als het de laatste dagen is... snap het echt niet, ze mogen niet roken, er is alcohol en sinds dat allemaal aanwezig is gebeurt er niets meer!! wat moet er gebeuren voor die bewoners beetje uit hun dak gaan zeg??
Jurkjes voor de mannen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:18:44 #189
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31335987
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:14 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Ze zitten te tongen en Menno voelt aan dr tieten... hoezo mag ie niets??
Ik zou er persoonlijk ook niet op zitten wachten om uitgebreid gevingerd te worden ofzo in die tuin daar hoor
Nou kijk ik de streams niet dus misschien heb ik wat gemist
Nou Ingrid wil niet tongen eigenlijk en Menno mag zeker niet aan r tieten zitten.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:19:01 #190
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31335995
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:20:11 #191
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31336020
Linda en Roel hebben 'm trouwens behoorlijk hangen zeg
pi_31336029
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:18 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nou Ingrid wil niet tongen eigenlijk en Menno mag zeker niet aan r tieten zitten.
Die foto's doen heel anders vermoeden!!
Maar oke, dan snap ik iig wel wat je bedoelt
De nakende waarheid.
pi_31336030
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:18 schreef muizemeis het volgende:
Als ik hem goed begrepen heb is ie thuis helemaal niet zo lief en juist best wel fel. Brenda geeft hem dan wel eens gewoon maar gelijk of zegt niets meer, en daar wordt ie juist superpissig van...
hij is wel drammerig en fel als het bv. over politiek gaat maar ik dacht dat het anders is als het persoonlijk zou zijn? ik ben niet zo een Joost expert dus ik wacht het wel af:)
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:20:45 #194
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31336035
linda en nathalie zijn elkaar fruit aan het voeren met de mond.... dat is een leuk begin.. meer alcohol en er gebeurt eindelijk eens iets...
pi_31336068
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:17 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Naar wat dan? k Ben geen man dus haar uiterlijk boeit me niet. k Vind haar bizonder oninteressant. Ik ken mensen van 19 die heel wat meer te vertellen hebben.
Possitief:
- roddelt niet
- eerlijk
- bijdehand
- meestal erg vrolijk
- heeft schijt aan iedereen (gaat haar eigen gaan)
- in voor een grapje

negatief
- naief
- soms saaie verhalen (leefde in een klein wereldje)
pi_31336071
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Jurkjes voor de mannen .
LOL
ben bang dat zelfs dat niet helpt, dan slaan ze alleen maar dicht, stelletje mietjes
Kunnen zeniet even een fles écht sterke drank het huis ingooien?? Vijf flessen tequila, kilo citroenen, vaatje zout en eierdopjes bijvoorbeeld
De nakende waarheid.
pi_31336074
tuut tuut de tuut de groetjes van Ruud

tuut tuut de tuut het bewijstzijn daalt met de minuut

Roel
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:22:31 #198
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336082
Net in de slaapkamer. Ingrid kapte het af voordat het uit de hand ging lopen.

Even later zet Menno een bril op om zijn ogen wat meer rust te geven en gaat hij weer terug de tuin in.

[ Bericht 2% gewijzigd door scanman01 op 10-10-2005 16:30:47 ]
pi_31336093
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:20 schreef arneaux het volgende:
Linda en Roel hebben 'm trouwens behoorlijk hangen zeg
Dat gaat de goede kant op dus??
Leuk leuk!!
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:23:11 #200
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31336098
zinnig commentaar op dit moment roel? Zuip verdomme eens door man!
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:23:31 #201
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31336109
Roel lult heerlijk uit zijn nek !
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:23:35 #202
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31336110
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:20 schreef Wup het volgende:

[..]

hij is wel drammerig en fel als het bv. over politiek gaat maar ik dacht dat het anders is als het persoonlijk zou zijn? ik ben niet zo een Joost expert dus ik wacht het wel af:)
Mja idd. Roel en Joost hadden een discussie over subsidies voor boeren waarin Joost heel goed zijn standpunten kon verdedigen. Ik denk dan ook niet Joost onderdoet voor Roel in discussies waarin hij zeker weet dat hij inhoudelijk gelijk heeft. Zo zal Joost een discussie over goede muziek bijvoorbeeld 'verliezen' van Roel.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:25:27 #203
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31336138
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:

negatief
- naief
En laten dat nou net twee dingen zijn, die vanzelf wel komen, naarmate je ouder wordt. Stiekum begin ik Lieske steeds meer te waarderen . Ze is best wel oke!
pi_31336145
Hup weer een fles rose open, heel misschien wordt het nog leuk vandaag. Iedereen hardstikke dronken en dan krijgt Tanja weeen lijkt me ook wel komisch.....
pi_31336148
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:23 schreef Falco het volgende:
Roel nekt heerlijk uit zijn lul !

sorry ben beetje melig
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:26:15 #206
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31336152
Haha Rob met zn opmerkingen over fruit overgeven.

"Nou ik zal maar niks zeggen, maarrrr"
"Tja ik zou t toch wel willen proberen hoor"

Niemand reageert. Arme Rob.
pi_31336153
Naat komt met een volle fles Rose en een banaan naar buiten.

Wereldwijf
pi_31336183
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:25 schreef wickie het volgende:
Hup weer een fles rose open, heel misschien wordt het nog leuk vandaag. Iedereen hardstikke dronken en dan krijgt Tanja weeen lijkt me ook wel komisch.....
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:28:46 #209
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31336194
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:26 schreef muizemeis het volgende:

[..]

sorry ben beetje melig
Verkloot een quote . Roel zou het zo zelf kunnen zeggen ja!
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:29:20 #210
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31336209
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:30:17 #211
17676 NG
98% sausage
pi_31336226
Gatverdamme.. ze vonden Chantal te uitdagen op het werk in die soepjurk
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:30:30 #212
17676 NG
98% sausage
pi_31336232
GNA GNA GNA
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:30:30 #213
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31336234
Linda: Heb je je haar geknipt?
Chantal: ja
Linda: zie je helemaal niet
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:31:41 #214
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31336260
Nathalie en Dido zijn toch echt de meest kleurloze bewoners die er zijn hoor. Vooral die Nathalie, die heeft echt helemaal NIKS te melden, nada, nientie, nul.
pi_31336273
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef NG het volgende:
ze brachten het netjes (zeker al vast contract). Ze bedoelde te afstotelijk, er komen wel eens klanten langs
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:32:27 #216
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31336282
Linda is al aardig luidruchtig aan t worden!!
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:32:30 #217
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336284
pi_31336290
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef teamlead het volgende:
Linda: Heb je je haar geknipt?
Chantal: ja
Linda: zie je helemaal niet
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:33:01 #219
17676 NG
98% sausage
pi_31336291
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef arneaux het volgende:
Nathalie en Dido zijn toch echt de meest kleurloze bewoners die er zijn hoor. Vooral die Nathalie, die heeft echt helemaal NIKS te melden, nada, nientie, nul.
Wist je al dat ze huidkanker heeft gehad? Ja? Nou, ze heeft dus huidkanker gehad. :|
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:33:10 #220
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31336297
Oh wat erg! Linda weet niet wat het Uur U inhoudt .
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:33:25 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336303
Nathalie klept nu het verhaal wat Roel vanmorgen aan haar verteld heeft door aan Dido.

[ Bericht 2% gewijzigd door scanman01 op 10-10-2005 16:42:26 ]
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:33:30 #222
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31336307
mooi. Linda begint alweer over sex te lullen... geef dat kind nog een (fles) rosé
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:33:33 #223
17676 NG
98% sausage
pi_31336309
Ik weet dat ook niet Falco.. :x
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:33:53 #224
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31336316
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef Falco het volgende:
Oh wat erg! Linda weet niet wat het Uur U inhoudt .
ze verstond het niet eens
pi_31336322
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef NG het volgende:
cap??
wil mee kunnen doen met afzeiken he
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:35:18 #226
17676 NG
98% sausage
pi_31336344
Er komt ook geen zak uit met dat gesprek tussen nathalie en dido.. Elke zin wordt 7x herhaald zodat het nog wat lijkt...
pi_31336364
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:23 schreef arneaux het volgende:
Mja idd. Roel en Joost hadden een discussie over subsidies voor boeren waarin Joost heel goed zijn standpunten kon verdedigen. Ik denk dan ook niet Joost onderdoet voor Roel in discussies waarin hij zeker weet dat hij inhoudelijk gelijk heeft. Zo zal Joost een discussie over goede muziek bijvoorbeeld 'verliezen' van Roel.
ja zoiets bedoelde ik, hij wil heel graag zijn gelijk halen maar ik denk dat hij moeite heeft met mensen opzettelijk kwetsen of kleineren met gemene opmerkingen
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:36:51 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336384
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:38:27 #229
17676 NG
98% sausage
pi_31336419
Rob: Wie zijn de kookuuuh....

Linda: Linda, Nathalie en (dinges) Maar ik doe niks..

pi_31336420
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:35 schreef NG het volgende:
Er komt ook geen zak uit met dat gesprek tussen nathalie en dido.. Elke zin wordt 7x herhaald zodat het nog wat lijkt...
dat is de lieske stijl...
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:38:56 #231
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31336427
Nog eentjuh van Rob ....nu t nog kan

maandag 10 oktober 2005 @ 16:39:04 #232
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31336432
Roel: Welke randdebiel heeft Rob op de bank gezet?
pi_31336433
Roel: welke randdebiel heeft Rob op de bank gezet... en welke randdebiel heeft Linda op de bank gezet.

Als dit zo doorgaat wordt het vanavond nog wat.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:40:32 #234
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31336461
Dido trekt dat niet roken nog t slecht zo heb ik 't idee. Ik had verwacht dat dat Chantal zou zijn.
pi_31336477
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:38 schreef AnTjUh het volgende:
Nog eentjuh van Rob ....nu t nog kan

[afbeelding]
ja daar zitten we op te wachten

De nakende waarheid.
pi_31336502
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:40 schreef arneaux het volgende:
Dido trekt dat niet roken nog t slecht zo heb ik 't idee. Ik had verwacht dat dat Chantal zou zijn.
Sinds vandaag dan zeker Gisteren had Chantal het nog het aller, allerzwaarst van de hele wereld en dat moest zeker iedere vijf minuten vermeld worden
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:42:41 #237
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31336505
Dido heeft t echt ff gehad nu
die heeft een zware dip omdat ze niet rookt
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:44:18 #238
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31336549
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Sinds vandaag dan zeker Gisteren had Chantal het nog het aller, allerzwaarst van de hele wereld en dat moest zeker iedere vijf minuten vermeld worden
Je moet me wel hebben vandaag he
pi_31336550
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef AnTjUh het volgende:
Dido heeft t echt ff gehad nu
die heeft een zware dip omdat ze niet rookt
misschien helpt het als ze een sigaretje éét??
De nakende waarheid.
pi_31336571
dido zegt elke keer dat ze klaar is mer Roel , maar ze blijft elke vragen ...wat zeri Roel enz enz
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:46:49 #241
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336576
pi_31336585
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:44 schreef arneaux het volgende:

[..]

Je moet me wel hebben vandaag he
hahahaha is niet persoonlijk hoor, vind je best lief!!

De pest is, ik weet alleen wat ik gelezen heb hier op het forum, kijk niet naar de streams dus loop hier en daar wat achter
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:47:28 #243
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31336590
Lieske :"Als je wat hapjes wil, wil ik die wel maken hoor"..

Ik denk nu officieel dat Lieske samen met Ingrid en Roel de grootste kans maakt om BB te winnen.
pi_31336613
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:

[..]

Possitief:
- roddelt niet
- eerlijk
- bijdehand
- meestal erg vrolijk
- heeft schijt aan iedereen (gaat haar eigen gaan)
- in voor een grapje

negatief
- naief
Roddelt niet? Als iemand met haar een roddel begint, gaat ze gewoon mee. Alleen mensen hebben geen uitlaatklep bij haar over een ander.
Eerlijk?
Bijdehand is ze zeker
Meestal vrolijk, das m.i. niet altijd even echt
Heeft schijt aan iedereen. Onzin, anders zou ze zich niet iedere keer *aanpassen* aan de ander, zoals ze gisteren dacht met Linda over sex te kunnen praten
In voor een grapje... wie niet

Negatief
naief
saai
betweterig
oninteressant
zeurderig
verwend
weet niet wanneer ze haar mond moet houden
kakker
dom
en vooral probeert zich interessanter voor te doen dan ze is
---- gaat winnen
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:50:37 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336629
Geen idee wie Nathalie nu in gedachten heeft.

maandag 10 oktober 2005 @ 16:50:49 #246
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31336633
Waar zit Nathalie nou in te snijden? Kind van Tanja?
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:51:12 #247
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_31336639
hoe verslaafd kan je wezen, triest!
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_31336658
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:47 schreef arneaux het volgende:
Lieske :"Als je wat hapjes wil, wil ik die wel maken hoor"..
Ik denk nu officieel dat Lieske samen met Ingrid en Roel de grootste kans maakt om BB te winnen.
uit nieuwsgierigheid en verbazing: waarom Ingrid?
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:55:38 #249
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_31336687
hoe verslaafd kan je zijn, triest
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_31336731
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:55 schreef mamapan het volgende:
hoe verslaafd kan je zijn, triest
[afbeelding]
volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker daarmee
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:58:43 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31336734
Wat hebben ze nou weggegooid dat al aan het rotten was?
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:59:07 #252
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31336741
dit gemengd maagdenkoor is echt teveel voor mijn trommelvliezen...

laters hoor
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:59:32 #253
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31336749
Ze mogen nu wel weer ophouden met zingen
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:59:57 #254
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336755
Prachtig stukje zang nu. Eternal Flame van The Bangles knalt door de speakers. Het begon nog wel leuk, maar nu schieten ze echt volledig uit de bocht
pi_31336756
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:58 schreef muizemeis het volgende:

[..]

volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker daarmee
Dit is pas de 2e keer dat ik dit chantal zie doe.... Dido doet het 10x op een dag met Nathalie.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:00:43 #256
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336771
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:01:48 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336787
Chantal zit steeds mis met de tekst
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:08:06 #258
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31336895
Linda heeft het over Jet Freggel !
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:10:58 #259
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336954
Ik zie opeens Tanja weer in een hoekje van het beeld. Was bijna vergeten dat ze er ook nog in zit.
pi_31336985
Rob zit nu weer te zeiken tegen Nathalie over hoe vervelend het wel niet is in het BB-huis te zitten en dat de dagen zo lang zijn, WAS ER DAN NIET IN GEGAAN.

Vind het wel prachtig dat Nathalie gewoon niet luistert en op alles "ja" antwoordt.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:12:44 #261
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31336996
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:53 schreef Wup het volgende:

[..]

uit nieuwsgierigheid en verbazing: waarom Ingrid?
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd. Ik zou niet weten wie haar weg zou willen stemmen om welke reden dan ook. Lieske word er door het publiek ingehouden en Roel maakt ook niet veel vijanden in het huis. De enige die op hem zouden kunnen gaan stemmen zijn Dido en Nathalie denk ik.
pi_31336998
Roel en Linda boeren heel hard.... 17:10 en de alcohol zit er al goed in....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:12:59 #263
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31337003
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:08 schreef Falco het volgende:
Linda heeft het over Jet Freggel !

pi_31337014
pi_31337032
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef rubinio het volgende:
Rob zit nu weer te zeiken tegen Nathalie over hoe vervelend het wel niet is in het BB-huis te zitten en dat de dagen zo lang zijn, WAS ER DAN NIET IN GEGAAN.

Vind het wel prachtig dat Nathalie gewoon niet luistert en op alles "ja" antwoordt.
Het interesseert haar totaal niet
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:14:17 #266
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31337036
Waarom staat die rode vlag daar eigenlijk? Nog een speciale betekenis?
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:15:09 #267
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31337057
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:14 schreef arneaux het volgende:
Waarom staat die rode vlag daar eigenlijk? Nog een speciale betekenis?
Heeft Linda de rode vlag buiten hangen soms
pi_31337061
Natte Lie: Tan, weet je waar de Franse Mosterd is gebleven
Tabakja: Zou het niet weten, dat potje bedoel je.

Ja duh waar zit mosterd ánders in.
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 17:16:39 #269
128220 Peter6000
pi_31337086
Zo. ik ben thuis , goedemiddag

Streams aan: ik lees dat Linda en Roel al de hele middag aan het drinken zijn.

Dus ik wil vandaag echt aktie (bij voorkeur een enorme ruzie, maakt niet eens zoveel uit tussen wie)
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:16:52 #270
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31337093
Je zeg heel duidelijk een vrouwelijke cameravrouw net op stream 3
pi_31337094
Er was net een spooky gezicht in beeld op stream 3... waarschijnlijk de reflectie van de cameraman.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:16:56 #272
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31337095
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:15 schreef rubinio het volgende:

Tube Kunnen ze beter aan Abraham vragen!
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:17:07 #273
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31337100
Linda wordt al wat vrijer. Ze laat wat rosé in Roel's navel lopen en likt het er daarna uit.

pi_31337129
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:50 schreef arneaux het volgende:
Waar zit Nathalie nou in te snijden? Kind van Tanja?
De moederkoek
---- gaat winnen
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:19:02 #275
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31337130
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef arneaux het volgende:

[..]

Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd.
Precies Sandy. Onopvallend tijdens de hele BB periode, maar wel winnen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:20:28 #276
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31337156
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies Sandy. Onopvallend tijdens de hele BB periode, maar wel winnen.
Ik ken geen Sandy. Ik heb dan ook alleen BB1 gezien, half.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:20:47 #277
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31337163
Rob Cruijff; Dat is logische
pi_31337182
quote:

[..]

Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd. Ik zou niet weten wie haar weg zou willen stemmen om welke reden dan ook. Lieske word er door het publiek ingehouden en Roel maakt ook niet veel vijanden in het huis. De enige die op hem zouden kunnen gaan stemmen zijn Dido en Nathalie denk ik.

Kom ik weer...
Joost heeft afgelopen kieer toch op hem gestemd?? En als Roel zich zo bljft gedragen naar Joost toe denk ik dat Joost de volgende keer niet lang hoeft na te denken op wie hij (weer) stemt
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:21:47 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31337184
Waarom is nu altijd het eerste wat ik hoor als ik de streams aanzet na een dag hard werken.... GNA GNA GNA???

hallo trouwens
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 17:22:11 #280
128220 Peter6000
pi_31337193
Roel boerend

Roel: moet er nog iemand bier hebben?
Roel: mietjes
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 17:23:27 #281
128220 Peter6000
pi_31337217
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
hallo trouwens
Hoi, Roel is weer aan het zuipen, het wordt vast leuk zo
pi_31337230
quote:
Waarom is nu altijd het eerste wat ik hoor als ik de streams aanzet na een dag hard werken.... GNA GNA GNA???

hallo trouwens
*medelijden heeft*

Tip van flip: voortaan eerst de streams aan zónder geluid, daarna alleen geluid aandoen van die stream waar chantal niet op te zien is.
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:24:08 #283
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31337233
Chantal heeft het voor elkaar en weet Linda wat af te remmen
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:24:21 #284
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31337239
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Kom ik weer...
Joost heeft afgelopen kieer toch op hem gestemd?? En als Roel zich zo bljft gedragen naar Joost toe denk ik dat Joost de volgende keer niet lang hoeft na te denken op wie hij (weer) stemt
. Pffff. Jij weer

Anyhow, Joost/Nathalie/Dido is ook een trio zeg maar he, dat hoort ook wel n btje bij elkaar in het huis. En idd Joost/Roel liggen elkaar ook niet echt. Joost zou BB trouwens ook wellis kunnen gaan winnen. Tenzij mensen niet meer weten op wie ze moeten stemmen en ze om de :"Hij wil graag naar huis want hij mist zn vriendin" reden, Joost gaan wegstemmen.
pi_31337252
chantal weer met haar opmerkingen !!!
'' denk je er wel aan, straks ben je weer dronken en heb je spijt ''
'' en dan niet zeggen jeetje wat heb ik nou weer gedaan ''

linda boeit het niet zo en gaat haar eigen weg !!!..... goedzo linda !!! en ga door met drinken
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:24:52 #286
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31337256
quote:

hallo trouwens
Tip van Flip; zet je speakers uit en zet alles op mute> spot Gna Gna en zet die stream uit
pi_31337261
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
WAAR BEMOEIT DIE TROL ZICH MEE!!

Ow wacht dat hebben ze allebei natuurlijk gevraagd... en chantal doet het ook nog, wat erg
De nakende waarheid.
pi_31337279
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Kom ik weer...
Oja zeker weten, die stemt de volgende keer weer op Roel en nu misschien eens omdat hij er zich ZELF aan ergert. Joost heeft tot zover alleen voor een ander gestemd. Ralph vanwege Nattelie en Roel vanwege Dido. Joost is ook wel een slijmbal wat dat betreft.
---- gaat winnen
pi_31337282
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
ben ik weer

Linda had aan Chantal gevraagd of ze haar wilde beschermen als ze drank op heeft
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:26:19 #290
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31337292
Rauw gehakt eten
pi_31337298
quote:
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd. Ik zou niet weten wie haar weg zou willen stemmen om welke reden dan ook.
ik zie Dido in wat jij hier voor Ingrid beschrijft........
[ al zou in dat geval op de benaming 'mevrouw middelmaat' de brandstapel staan denk ik]
pi_31337325
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:24 schreef arneaux het volgende:

[..]

. Pffff. Jij weer

Anyhow, Joost/Nathalie/Dido is ook een trio zeg maar he, dat hoort ook wel n btje bij elkaar in het huis. En idd Joost/Roel liggen elkaar ook niet echt. Joost zou BB trouwens ook wellis kunnen gaan winnen. Tenzij mensen niet meer weten op wie ze moeten stemmen en ze om de :"Hij wil graag naar huis want hij mist zn vriendin" reden, Joost gaan wegstemmen.
Ow ik zou het Joost ook echt wel gunnen om te winnen hoor, vind hem echt steeds leuker worden, zeker in vergelijking met wat er voor de rest in dat huis zit. Ik hoop dan ook dat mensen niet om dat soort flutredenen mensen weg gaan stemmen..
De nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:27:20 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31337326
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:23 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Hoi, Roel is weer aan het zuipen, het wordt vast leuk zo
Ik moet vanavond weg... dus er mag niet gesext worden... (al waren Ingrid en Menno al aardig op weg vanmiddag las ik)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31337332
rubbere rob en natte lie bespreken WEER dat veel bewoners
alleen maar aan hun zelf denken, ja wat denk je dan.
dat geld deel je niet aan het einde, dus het is ieder voor zich...
of zou het jaloers zijn dat rubbere rob niet alleen kan zijn en
andere nodig heeft om zich heen, om zichzelf sterk te maken.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:27:48 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31337335
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:15 schreef rubinio het volgende:

In een plastic fles of een tube.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:27:58 #296
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31337339
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:26 schreef Wup het volgende:

[..]

ik zie Dido in wat jij hier voor Ingrid beschrijft........
[ al zou in dat geval op de benaming 'mevrouw middelmaat' de brandstapel staan denk ik]
Roel / Dido gaat niet echt lekker meer. Net als Dido / Linda. Dido / Lieske zullen geen vriendinnen worden.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:28:04 #297
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31337345
hahah. goedemiddag allen, ik zet de streams aan en hoor een luid joelende, gorgelende en lallende Linda... eerste reactie: huh?! mogen ze aan de drank dan??......En inderdaad, even bijgelezen en meegekeken...Lin inderdaad aan de drank, toch frappant dat je dat bij haar zo duidelijk kunt horen...
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_31337352
Ja hoor... Tanja strijkt het bed recht.... veel belangrijker dan 5 man in de tuin natuurlijk
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:28:41 #299
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31337360
Ingrid blaast wat rook in Roel's mond.

pi_31337363
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik moet vanavond weg... dus er mag niet gesext worden... (al waren Ingrid en Menno al aardig op weg vanmiddag las ik)
Ja maar, ja maar... en wíj dan?? Mogen wij ook geen leuke avond alleen omdat jij weg bent??
De nakende waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')