"Kan me niet schelen!"quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:57 schreef cuall het volgende:
...en Lies huppelt weg, zonder krukken
Behoorlijk dom die opmerking van je.. als je op krukken loopt is het heel normaal dat je op een gegeven moment last van je 'goede' knie gaat krijgen omdat je die zwaarder belast dan normaal.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat Lieske wordt gestraft met helse pijnen in haar ene knie die maar zo overspringen naar haar andere knie en nog even wachten dan zit het in haar ellebogen![]()
dus ik vind ook dat we iets meer medelijden met dit ondragelijke lijden van Lieske moeten hebben
RolLieske (rollator)quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:58 schreef Jumparound het volgende:
* Jumparound zoekt een mes... hier met die knie! We maken een robien van je!
Wat versta jij onder "echt iets hebben" dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef cuall het volgende:
Wat ik me net zat af te vragen; hoe zou Lieske zijn als ze ECHT iets heeft?
denk dat ik het toch NIET wil weten
Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef cuall het volgende:
Had Adam ook maar nee gezegd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef AnTjUh het volgende:
Linda heeft nou al 10x gevraagd of Lieske een appeltje wil
Ze mag die van mij wel even lenen, zal zelfs het mandje er weer even aanhangen zodat ze haar zender en speen kan meenemenquote:
Ja, Linda is een lieve meid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Pluspuntje voor Linda
Ze is duidelijk de persoon die haar het mnste mag, maar ze doet nu toch wel aardig.
Ach ja liever piepen dan z'n wijf als jij dat met iedereen meelult.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.
Stel je voor dat Lieske ipv Tanja daar had moeten bevallen. Hadden ze haar waarschijnlijk tot in Maastricht horen piepen.
Je zou gelijk hebben, ware het niet dat ze vaak 'gewoon' loopt, veel ligt en nooit met haar krukken loopt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Behoorlijk dom die opmerking van je.. als je op krukken loopt is het heel normaal dat je op een gegeven moment last van je 'goede' knie gaat krijgen omdat je die zwaarder belast dan normaal.
Blijft grappig.. die mensen die anderen van domheid en aanstellerij beschuldigen en dan zelf de lompste opmerkingen maken.
Zelfs zonder bevalling hoor ik haar tot in Maastricht piepenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.
Stel je voor dat Lieske ipv Tanja daar had moeten bevallen. Hadden ze haar waarschijnlijk tot in Maastricht horen piepen.
zachte heelmeesters maken stinkende wondenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Behoorlijk dom die opmerking van je.. als je op krukken loopt is het heel normaal dat je op een gegeven moment last van je 'goede' knie gaat krijgen omdat je die zwaarder belast dan normaal.
Blijft grappig.. die mensen die anderen van domheid en aanstellerij beschuldigen en dan zelf de lompste opmerkingen maken.
Tuurlijk kan dat maar het ene moment lijkt ze nergens last van te hebben en dan ineens barst de bom en lijkt het alsof ze aandacht tekort komtquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "echt iets hebben" dan?
De blessure die ze nu heeft lijkt mij knap pijnlijk en bovendien vervelend hoor.
Ach flikker op joh mongool. Van de week met het NL-elftal liep ze gewoon te juichen en te springen. Die mankeert echt HELEMAAL niets behalve de aanstelleritis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach ja liever piepen dan z'n wijf als jij dat met iedereen meelult.
Vind het knap dat je nu weet ze ze niets heeft, maar goed. Dat zal wel weer je antipathie voor haar zijn. Ik vind haar dus wel leuk... en misschien dat ik het daarom even wat anders zie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef cuall het volgende:
Ik ontken niet dat ze iets aan haar knie heeft, maar overdrijven is ook een vak en je lekker wentelen in je slachtofferrol, dat haalt het slechtste in mij bovenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "echt iets hebben" dan?
De blessure die ze nu heeft lijkt mij knap pijnlijk en bovendien vervelend hoor.
Het ligt er natuurlijk ook aan om welke reden je 'instort'. In dit geval was het gewoon aandachttekort.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind het knap dat je nu weet ze ze niets heeft, maar goed. Dat zal wel weer je antipathie voor haar zijn. Ik vind haar dus wel leuk... en misschien dat ik het daarom even wat anders zie.
Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van alles ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je nietgeoed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eogenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen
[afbeelding]
Dan kan ze toch ook gewoon naar huis gaan. Wij blij want ze is stil, bewoners blij, want ze zijn van 't gewapper, 't gepiep, de ellenlange verhalen en tandenpoetssessies afquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef wickie het volgende:
Als ik zo iets heb zou ik ook graag wat te doen hebben, ik snap het wel. Thuis kan je tv kijken of een boek lezen of lekker laptoppen.
Ik vind lies heel schattig maar die verhalen........... dus ik denk dat ze haar een boek moeten geven dan is iedereen blij.
wij zijn blij want ze is stil idem voor de bewoners en lies is blij want ze heeft wat te doen.
Ik vind ook wel dat ze zich soms een beetje apart gedraagd, om maar een beetje psychologisch te lullen gedraagd ze zich kinderlijk waardoor de andere BB bewoners zich allemaal als papa's en mama's gaan opstellen. En vervolgens wijst ze eigenlijk alle hulp af en wordt bijna opstandig zelf (hinkelen naar binnen toequote:Op maandag 10 oktober 2005 14:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat maar het ene moment lijkt ze nergens last van te hebben en dan ineens barst de bom en lijkt het alsof ze aandacht tekort komt![]()
Eensch!quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef Falco het volgende:
Roel heeft groot gelijk hoor.
Dat roepen ze al vanaf het moment dat het is gebeurd. Ach, doe je niets aan. Als je toch iemand al niet mag, dan zijn dat perfecte gelegenheden om die persoon lekker af te maken. Zo gaat dat. Ik doe dat zelf misschien ook met de personen die ik niet mag, dus misschien hoort het er bijquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef BlaBlub het volgende:
Maar dat neemt allemaal niet weg dat die blessure echt veel pijn kan doen en dat t gewoon erg vervelend is voor dr, maar hier hoor ik alleen maar dingen over aanstellen enzo... En t zal gewoon t ene moment wel wat beter gaan als t andere.
Natuurlijk heb je een punt, Scan.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind het knap dat je nu weet ze ze niets heeft, maar goed. Dat zal wel weer je antipathie voor haar zijn. Ik vind haar dus wel leuk... en misschien dat ik het daarom even wat anders zie.
Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van allen ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je niet goed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eigenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen
[afbeelding]
Als we over slachtofferrollen gaan praten kan ik nog wel een paar bewoners opnoemen die veel erger zijn hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat ze iets aan haar knie heeft, maar overdrijven is ook een vak en je lekker wentelen in je slachtofferrol, dat haalt het slechtste in mij boven![]()
Oh het kan best wel pijn doen hoor maar het doet alleen pijn als het haar uitkomtquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat ze zich soms een beetje apart gedraagd, om maar een beetje psychologisch te lullen gedraagd ze zich kinderlijk waardoor de andere BB bewoners zich allemaal als papa's en mama's gaan opstellen. En vervolgens wijst ze eigenlijk alle hulp af en wordt bijna opstandig zelf (hinkelen naar binnen toe) Maar dat neemt allemaal niet weg dat die blessure echt veel pijn kan doen en dat t gewoon erg vervelend is voor dr, maar hier hoor ik alleen maar dingen over aanstellen enzo...
Ze heeft zich de eerste dagen stoer willen opstellen door toch wel te veel te doen met dat been. Inderdaad dat hinkelen enzo. Dat had ze dus niet moeten doen, maar ik snap dat je in zo'n huis niet altijd datgene doet wat het beste is. Met gekneusde kniebanden moet je gewoo rust nemen..... en dat is in het BB huis bijna zo goed als onmogelijk. Het lijkt inderdaad dat ze zich wat loopt aan te stellen, maar ik denk dat er ook heel veel frustratie bij komt kijken. Ze kan gewoon aan heel weinig meedoen. Tel daar de echte pijn bij op die ze ongetwijfeld nu aan beide knieen heeft en je loopt kans op zo'n instortmoment als net. Chantal is 40 en stort in omdat ze niet mag roken. Die heeft ook al meerdere keren lopen janken. Lieske is 19 en kan nauwelijks nog meedoen met de groep. Dat ze ook instort kan ik echt wel begrijpen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een punt, Scan.
Maar dat kinderachtige gedoe, ze is 19 maar geen kleuter, hoor.
Klagen dat ze áltijd moe is... en vannacht wel ordinair zitten kleppen om erbij te horen.
Verder vind ik dat ze zich totaal niet gedraagt naar de pijn die ze heeft/zou hebben.
Hinkelen de hele tijd...![]()
Beetje inlevingsvermogen voor sommige mensen zou niet mis zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat roepen ze al vanaf het moment dat het is gebeurd. Ach, doe je niets aan. Als je toch iemand al niet mag, dan zijn dat perfecte gelegenheden om die persoon lekker af te maken. Zo gaat dat. Ik doe dat zelf misschien ook met de personen die ik niet mag, dus misschien hoort het er bij
Ben je soms jaloers dat zij wel mannen op kan winden zonder een zak over d'r hoofd en jij niet soms?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach flikker op joh mongool. Van de week met het NL-elftal liep ze gewoon te juichen en te springen. Die mankeert echt HELEMAAL niets behalve de aanstelleritis.
Mute doet wonderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zelfs zonder bevalling hoor ik haar tot in Maastricht piepen![]()
Maar ja, BB is dan ook zelfkastijding..
Ach, ze wacht waarschijnlijk gewoon op 't moment dat iemand zegt. "kusje erop en over!"quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Klagen dat ze áltijd moe is... en vannacht wel ordinair zitten kleppen om erbij te horen.
Verder vind ik dat ze zich totaal niet gedraagt naar de pijn die ze heeft/zou hebben.
Jij kon toch ook je glimlach niet onderdrukken toen Chantal in tranen uitbrak?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat roepen ze al vanaf het moment dat het is gebeurd. Ach, doe je niets aan. Als je toch iemand al niet mag, dan zijn dat perfecte gelegenheden om die persoon lekker af te maken. Zo gaat dat. Ik doe dat zelf misschien ook met de personen die ik niet mag, dus misschien hoort het er bij
Dat is knap van die mensen. Die zitten allleen niet in het BB huis en ik denk toch dat je die situatie met helemaal niets kunt vergelijken. Misschien is Lieske inderdaad wel een beetje een pieperd, maar ik denk dat het vast zitten in het huis zonder echt goede afleiding oorzaak nummer 1 is van zo'n instort-momentje.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oh het kan best wel pijn doen hoor maar het doet alleen pijn als het haar uitkomt![]()
Ik heb het vannacht kunnen opbrengen om een tijdje te kijken en te luisteren en ze leek echt weinig last te hebben, gisteravond in de keuken zag ik haar redelijk normaal lopen en vanmorgen stond ze in de badkamer en stond op dat been en liep weer redelijk tot zeer goed.
Dat ziet BB ook, wij zien het dus dan is het toch normaal dat er mensen zijn die zo reageren![]()
Ik moet zelf gebruik maken van hulpmiddelen om te lopen, denk dat mensen om me heen raar zouden opkijken als ik opeens weer normaal loop en daarna ga klagen en huilen.
Ik kom 2 of 3x per week in een revalidatiecentrum, daar zie je mensen die reden hebben om te janken van de pijn maar die mensen hoor je niet![]()
Ik kan me best voorstellen dat Lieske baalt en voor de duidelijkheid, ik heb geen hekel aan Lieske, maar haar gedrag nu vond ik echt buiten proporties en zo verwent / kinderachtig dat ik daar echt geen respect voor kan opbrengen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kom 2 of 3x per week in een revalidatiecentrum, daar zie je mensen die reden hebben om te janken van de pijn maar die mensen hoor je niet![]()
Hahaha.. ja zie die kleuter werkelijk als ZEEEEER bedreigend.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ben je soms jaloers dat zij wel mannen op kan winden zonder een zak over d'r hoofd en jij niet soms?Zooo grappig hoe een tv-persoonlijkheid zooo bedreigend is voor sommige vrouwen. Geeft meteen weer aan in welke mate vrouwen logisch kunnen redeneren. Niet dus.
![]()
Naast het feit dat je niet "seksistische" kunt schrijven zonder minimaal 2 spelfouten erin te maken weet je ook niet wat het betekent.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach, ze wacht waarschijnlijk gewoon op 't moment dat iemand zegt. "kusje erop en over!"
Maar vannacht was Lieske iig super, heb krom gelegen om die domme sexistiche praat van d'r. Het tegenovergestelde van een nymfomane is toch syfillus. 10 minuten aan het nadenken over haar favoriete standje en dan met een verhaal komen over een oude villa. Geweldig.
En dan ook nog zeggen dat ze al wel 3 of 4 maanden droog staat.![]()
Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe voor haar de situatie is en kan me niet inleven in de pijn die zij soms wel en niet voelt. Ik ben verder ook geen dokter of iets, dus weet niet precies hoe het zit met het wel en niet kunnen lopen. Bovendien zit zij in het BB huis, zonder de steun van haar dierbaren thuis en is ze duidelijk gefrustreerd en verveeld (en zit ze misschien met nog wel meer dingenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oh het kan best wel pijn doen hoor maar het doet alleen pijn als het haar uitkomt![]()
Ik heb het vannacht kunnen opbrengen om een tijdje te kijken en te luisteren en ze leek echt weinig last te hebben, gisteravond in de keuken zag ik haar redelijk normaal lopen en vanmorgen stond ze in de badkamer en stond op dat been en liep weer redelijk tot zeer goed.
Dat ziet BB ook, wij zien het dus dan is het toch normaal dat er mensen zijn die zo reageren![]()
Ik moet zelf gebruik maken van hulpmiddelen om te lopen, denk dat mensen om me heen raar zouden opkijken als ik opeens weer normaal loop en daarna ga klagen en huilen.
Je mag het een "kleuter" vinden maar 19 is een leeftijd waarop vrouwen over het algemeen zeer aantrekkelijk gevonden worden. Tenzij je nog iets jonger bent (en dus nog meer kleuter volgens jezelf) val je dus mooi buiten de boot en heb je alle reden om jaloers te zijn. Voor jou gaat het alleen nog maar bergafwaarts nu.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hahaha.. ja zie die kleuter werkelijk als ZEEEEER bedreigend.![]()
Tuurlijk... en dat schreef ik dus ook al. Ik snap het dus ook wel. Als je haar sowieso al niet mag, dan kun je hier geen begrip voor opbrengen denk ik. Ik mag haar wel en begrijp haar dus ook heel goed. Je hebt in het huis al geen fuck te doen... en als je je dan ook nog nietvrij kunt verplaatsen en toch regenmatig pijn hebt dan snap ik zo'n reactie wel. Ik denk ook dat het straks wel weer over is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij kon toch ook je glimlach niet onderdrukken toen Chantal in tranen uitbrak?
En als zoiets zou gebeuren met Rob (hij heeft 2 knieen) zouden hier nog veel meer reactie's komen te staan![]()
ok oversexte en gewoon ronduit vunzige taal beter dan? Je hebt gelijk hoor mannetje, is niet de correcte woordkeuze in deze. Jij je zin Heb jij ook even je gelijk gekregen vandaag. Is kleuter no2 nu gelukkig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Naast het feit dat je niet "seksistische" kunt schrijven zonder minimaal 2 spelfouten erin te maken weet je ook niet wat het betekent.![]()
Je moet je in de situatie verplaatsen Cuall. Moest je horen wat Chantal er allemaal uitgooide toen ze een instortmomentje had. Niets te doen hebben in het huis en je dan ook nog niet vrij kunnen verplaatsen lijkt me op momenten wel zeer zwaar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat Lieske baalt en voor de duidelijkheid, ik heb geen hekel aan Lieske, maar haar gedrag nu vond ik echt buiten proporties en zo verwent / kinderachtig dat ik daar echt geen respect voor kan opbrengen.
Mja, das een beetje onzin hoor. Ik heb vaak met krukken gelopen, ook met gekneusde kniebanden, en dan ben je prima verplaatsbaar. Met een beetje training zelfs stukken sneller dan zonder krukken...quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet je in de situatie verplaatsen Cuall. Moest je horen wat Chantal er allemaal uitgooide toen ze een instortmomentje had. Niets te doen hebben in het huis en je dan ook nog niet vrij kunnen verplaatsen lijkt me op momenten wel zeer zwaar.
Uiteraard kan je het niet vergelijken, het is een situatie die wij nooit hebben meegemaakt en dus niet echt kunnen oordelen hoe we zelf zouden reageren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is knap van die mensen. Die zitten allleen niet in het BB huis en ik denk toch dat je die situatie met helemaal niets kunt vergelijken. Misschien is Lieske inderdaad wel een beetje een pieperd, maar ik denk dat het vast zitten in het huis zonder echt goede afleiding oorzaak nummer 1 is van zo'n instort-momentje.
Ahjoh beetje drank dr bij werkt lekker verduffendquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:31 schreef Mleentje het volgende:
Lieske mag toch niet drinken met haar medicatie?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet je in de situatie verplaatsen Cuall.
En met haar karakterquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het zal ook met verveling te maken hebben en met haar leeftijd.
Ja iedereen die niet precies in jouw stoere bikkelharde straatje past is een kleuter.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ok oversexte en gewoon ronduit vunzige taal beter dan? Je hebt gelijk hoor mannetje, is niet de correcte woordkeuze in deze. Jij je zin Heb jij ook even je gelijk gekregen vandaag. Is kleuter no2 nu gelukkig.![]()
Als je zelfs aan Menno vraagt "Neem me". Wat een wicht, verschrikkelijk. Toen had ze niet zoveel pijn aan d'r knietjes hoor.
Af en toe danquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:33 schreef cuall het volgende:
[..]
ik ga m'n best doen om dat te doen, maar moet soms mijn frustraties/ irritaties wel even kunnen spuien, goed?
Ja joh, absoluut. Je hebt werkelijk helemaal gelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja iedereen die niet precies in jouw stoere bikkelharde straatje past is een kleuter.Jij bent zeker zo'n alleenstaande steuntrekkende lilleke huisvrouw met een hekel aan mannen die de hele dag de streams zit te volgen.
![]()
Ik heb ook absoluut geen hekel aan haar, het is gewoon een tienerquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat Lieske baalt en voor de duidelijkheid, ik heb geen hekel aan Lieske, maar haar gedrag nu vond ik echt buiten proporties en zo verwent / kinderachtig dat ik daar echt geen respect voor kan opbrengen.
ok, nokken ermeequote:Op maandag 10 oktober 2005 14:36 schreef CartWOman het volgende:
A_N en Snaptnix: zo kan 'ie wel weer.
Dido: wij hebben nietrs, je hebt het verpest en ga gerust met Linda zoenenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:21 schreef wickie het volgende:
Aaaaahh die Roel snapt niet waarom Dido nou zo doet tegen hem, hij doet toch niks verkeerd. Ach gossie...........
Of misschien gaat ze d'r nog wel leuke dingen van doen vanmiddag..quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ahjoh beetje drank dr bij werkt lekker verduffend
Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben en geloof best dat ze iets voelt maar vrouwen hebben over het algemeen een veel hogere pijngrens (sterke geslacht tochquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:24 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe voor haar de situatie is en kan me niet inleven in de pijn die zij soms wel en niet voelt. Ik ben verder ook geen dokter of iets, dus weet niet precies hoe het zit met het wel en niet kunnen lopen. Bovendien zit zij in het BB huis, zonder de steun van haar dierbaren thuis en is ze duidelijk gefrustreerd en verveeld (en zit ze misschien met nog wel meer dingen)
Tuurlijk gaan mensen anders met situaties om, er zijn mensen die je nooit hoort als ze pijn hebben en er zijn mensen die gewoon iets sneller een traan laten als ze zich rot voelen.
Hoe Lies gisteravond bezig was vond ik trouwens belachelijkIk had echt last van plaatsvervangende schaamte
![]()
O god, dalijk gaat ze weer zo stom lullen als vanachtquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:37 schreef Mleentje het volgende:
[..]
Of misschien gaat ze d'r nog wel leuke dingen van doen vanmiddag..![]()
Ach dat staat op elke doosje met medicijnenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:31 schreef Mleentje het volgende:
Lieske mag toch niet drinken met haar medicatie?
Pijngrens is misschien hoger, maar de miep/huil grens misschien weer wat lagerquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben en geloof best dat ze iets voelt maar vrouwen hebben over het algemeen een veel hogere pijngrens (sterke geslacht toch)
En als jij al iets van schaamte voelde, wat denk je hou haar moeder zich gevoeld moet hebben dan![]()
Zal wel niet, anders hadden we die wel binnen zien breken om Lieske eruit te halen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hoop dan maar dat de mama van Lieske niet keek
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:37 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Dido: wij hebben nietrs, je hebt het verpest en ga gerust met Linda zoenen
Roel luistert ernaar en doet dat.... resultaat Dido over de pis
Dus mannen.. Hier even een vertaling zodat wij ook vrouwen leren begrijpen:
Dido In mannentaal: Ik vind je niet leuk genoeg om iets mee te beginnen, dus blijf van me af, maar geef me veel aandacht wanneer ik dat wil en owee als je met je poten aan die snol zit!!
![]()
meende laatst toch ergens gelezen te hebben dat dat juist niet zo is...en dat vrouwen ook eerder pijnmedicatie nemen, maar dat ze wel langer pijn kunen verdragenquote:Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben en geloof best dat ze iets voelt maar vrouwen hebben over het algemeen een veel hogere pijngrens (sterke geslacht toch )
Ik heb de moeder van Lieske vorige week donderdag gezien en die was het HELEMAAL niet eens met het feit dat Lieske in BB ging, dus die zal zich nu wel helemaal verbijten als ze dit ziet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Pijngrens is misschien hoger, maar de miep/huil grens misschien weer wat lager
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Pijngrens is misschien hoger, maar de miep/huil grens misschien weer wat lager
Ze is er net uit hoor ikquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:40 schreef newsman het volgende:
Waar is zeekoe trouwens ligt ze nog in bedje ?
Inderdaad na enige maanden met mijn rechtervoet in het gips, en dus op krukken, had ik links in voet, knie en heup ook veel lastquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ooit wel een naar sesamstraat gekeken ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Nathalie nemen Lieske nu zelfs wat in de zeik. Ik zougraag willen zien hoe Nathalie had gereageerd als zij haar kniebanden zwaar gekneusd had en dus niet meer kon meehuppelen met Dido en de andere meiden
Lieske komt dalijk thuis en dan wil dr moeder dr niet meer, omdat ze zich doodschaamt voor Lieskequote:Op maandag 10 oktober 2005 14:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb de moeder van Lieske vorige week donderdag gezien en die was het HELEMAAL niet eens met het feit dat Lieske in BB ging, dus die zal zich nu wel helemaal verbijten als ze dit ziet.
Lieske moet nog maar een tijdje blijven, denk dat ze nu meer vriendelijkheid krijgt.
Het was ook erg positief naar vrouwen toe, mijn vrouw leest hier ook dus..........quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
meende laatst toch ergens gelezen te hebben dat dat juist niet zo is...en dat vrouwen ook eerder pijnmedicatie nemen, maar dat ze wel langer pijn kunen verdragen
gaat nu het artikeltje opzoeken...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:51 schreef milagro het volgende:
Effe nog een cap van Scan (toch?) herhalen
[afbeelding]
Hier kan je goed zien wat voor lijf Roel over tien jaar heeft, de eerste stenen zijn gelegd
Brrrrrrr...papventje (in every way trouwens)
Kan je van Rob een boel zeggen, maar zijn lichaam ziet er stukken beter uit en hij is zowat 2x zo oud
Haar moeder heeft het huis verkocht en is verhuisd, BB heeft haar een andere naam gegeven en ze woont nu in Belgiequote:Op maandag 10 oktober 2005 14:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske komt dalijk thuis en dan wil dr moeder dr niet meer, omdat ze zich doodschaamt voor Lieske![]()
We zullen zien, Lieske blijft voorlopig wel
Nu je het zegt.. ik zie wel enige gelijkenis met een héél oude boomstam... Zo'n verwaarloosde knotwilg..quote:
kannet niet vinden maar de titel was "mannen zijn mietjes" (AD magazine)quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was ook erg positief naar vrouwen toe, mijn vrouw leest hier ook dus..........![]()
Ik wacht wel op het artikel![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haar moeder heeft het huis verkocht en is verhuisd, BB heeft haar een andere naam gegeven en ze woont nu in Belgie![]()
Voor Lieske is het beter dat ze nog even blijft waar ze is want haar moeder staat anders bij het hek klaar![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn stammen waar de stamoudste bij het behalen van het 40ste levensjaar de vulkaanproef moesten doen, er zijn dan ook bijna geen stamoudsten te vinden van 41 jaar, zo lees ik hier in mijn boek "For Dummies" .quote:
Jij kan ook helemaal niets verkeerd in haar zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk... en dat schreef ik dus ook al. Ik snap het dus ook wel. Als je haar sowieso al niet mag, dan kun je hier geen begrip voor opbrengen denk ik. Ik mag haar wel en begrijp haar dus ook heel goed. Je hebt in het huis al geen fuck te doen... en als je je dan ook nog nietvrij kunt verplaatsen en toch regenmatig pijn hebt dan snap ik zo'n reactie wel. Ik denk ook dat het straks wel weer over is.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef cuall het volgende:
Lieske toont inzicht: Mijn moeder had me allang een schop onder mijn reet gegeven, dus nu doe ik het zelf maar.
Gelukkig dat ze haar gezonde verstand weer heeft gevonden.
(invoelend genoeg?)![]()
Ik moest gelijk aan Kraantje Lek denkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:56 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. ik zie wel enige gelijkenis met een héél oude boomstam... Zo'n verwaarloosde knotwilg..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:00 schreef CGJung het volgende:
[..]
Er zijn stammen waar de stamoudste bij het behalen van het 40ste levensjaar de vulkaanproef moesten doen, er zijn dan ook bijna geen stamoudsten te vinden van 41 jaar, zo lees ik hier in mijn boek "For Dummies" .![]()
Er is ook niks verkeerd aan, ze is nog jong ja, maar dat zij we allemaal toch??? (of iig geweest).quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:00 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Jij kan ook helemaal niets verkeerd in haar zien.
Linda heeft ook al een paar glazen op hoor, die is voor het eten van vanavond ook dronken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:03 schreef Cherryman het volgende:
Dido aan de wijn... !! hehehe .. Of ze grijpt Roel rond half 6 vanmiddag en geeft hem de beurt van zijn leven...
Of... Ze plaatst de fles rond die tijd subtiel in Linda..
Je hebt er wel veel van onthoudenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kannet niet vinden maar de titel was "mannen zijn mietjes" (AD magazine)
t kwam er op neer dat mannen minder snel pijn voelen dan vrouwen, zeker dan vrouwen die ongesteld zijn of moeten worden (bj hen werken pijnstillers in die periode ook nauwelijks, heeft te maken met hormonale spiegels). maar: dat mannen minder goed tegen pijn kunnen. vrouwen spiegelen namelijk alle pijn die ze voelen af aan barenspijn, de ergste pijn die er bestaat volgens het artikel. (blijkbaar weten vrouwen die geen kinderen hebben ook hoe dqt voelt ofzo...). vrouwen schromen ook niet om pijnmedicatie in te nemen...mannen zeuren liever....dat was "the gist of it"
Zeker niet van het gedeelte wat ik gezien heb er kijken toch ook kinderen om 19:30quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:59 schreef BlaBlub het volgende:
[..]![]()
Ben trouwens wel benieuwd wat BB gaat uitzenden in de reguliere van afgelopen nacht![]()
Ik sliep en in de streamverslagen zie ik niets schokkends... kan iemand mij even verhelderen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zeker niet van het gedeelte wat ik gezien heb er kijken toch ook kinderen om 19:30![]()
Misschien in de internet-uitzending van donderdagavond![]()
Lieske praatte heel de tijd over seks, er werden allerlei standjes gedemonstreerd, en iedereen kwam met ranzige verhalenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:11 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ik sliep en in de streamverslagen zie ik niets schokkends... kan iemand mij even verhelderen?
Er was een heel topic over wat we wel en niet konden gaan doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:10 schreef area51 het volgende:
6 meter van het hek KRIBBET, dan moet er maar eens wat geroepen worden over ¤ 10.000,00 die in de tuin verstopt is voor de vinder.
Dit zou het perfecte moment zijn om ze te gooienquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er was een heel topic over wat we wel en niet konden gaan doen![]()
Er staan nog wel foto's van de buitenkant in het topic: Het BB5-huis in Aalsmeer
Erg jammer dat ik slecht ter been ben niet zo snel kan weglopen/rennen in het geval de bewaker uit zijn wachthokje komt![]()
Gooien van waterballonnen lijkt me nog steeds een leuk idee![]()
![]()
Snap het, ik ben ook slecht ter been, rennen gaat ook nog niet, bovendien woon ik wat ver weg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er was een heel topic over wat we wel en niet konden gaan doen![]()
Er staan nog wel foto's van de buitenkant in het topic: Het BB5-huis in Aalsmeer
Erg jammer dat ik slecht ter been ben niet zo snel kan weglopen/rennen in het geval de bewaker uit zijn wachthokje komt![]()
![]()
ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van allen ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je niet goed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eigenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen
[afbeelding]
Wat een verrassing!quote:
Bedoelde ze winkelhaak?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal heeft wondje op haar hand... hoor je Nathalie : Zoooo... dat lijkt wel een hakenkruis
Dat mag ik hopen, anders heeft Chantal wel een hele rare wondquote:
eerlijk gezegd zitten er alleen maar kleuters in het huis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
wat een lap tekst was dat, zegquote:
Het heeft meer te maken met verveling en te kort aan aandacht. In een periode van pure verveling en aandachtstekort kan zelfs een uitvallende schaamhaar pijn doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:36 schreef milagro het volgende:
[..]
wat een lap tekst was dat, zeg
effe proberen...
Wat een suf wijf is die Lies toch, vannacht zo'n grote bek, de slettebak uithangen, geen kik over dat knietje, en nu na een nacht rust weer de kleinzerige kleuter als vanouds![]()
Had je alleen maar mickey mouse geluiden gehoord.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Nathalie nemen Lieske nu zelfs wat in de zeik. Ik zougraag willen zien hoe Nathalie had gereageerd als zij haar kniebanden zwaar gekneusd had en dus niet meer kon meehuppelen met Dido en de andere meiden
Wat nou ballonnen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Chantal wil haar daarom zoveel mogelijk op de bank hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:39 schreef regenworm het volgende:
Had je alleen maar mickey mouse geluiden gehoord.
Er zijn een aantal bewoners die denken dat lieske de finale haalt.
En dan is dit een manier om te tegenstander geestelijk te pakken.
Ook denk ik dan lieske hier weer sterker uit komt.
Waarom wil niemand lieske meer in het huis hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:43 schreef Wup het volgende:
[..]
Chantal wil haar daarom zoveel mogelijk op de bank hebben
gewoon om haar te laten merken dat ze niet gewenst is
het blijft mi een goede reden om Lieske in dat huis te houden
niemand wil haar daar:)
Lijkt net of Dido haar duim in haar mond heeft, zou het besmettelijk zijn ???quote:
...plus wat medicinale rosé.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
gelukkig lieske lacht weer was maar een korte dip.
Graag even 1 minuut radio stilte ter nagedachtenis alvast aan deze 6 ongelukkigen .....quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef CGJung het volgende:
Roel vergrijpt zich nu aan Chantal. Weet hij al dat er binnenkort maar liefst 6 mannen in het huis om de hand van Chantal gaan dingen?![]()
Als we niet oppassen dan vergrijpt hij zich straks nog aan Joost![]()
MUTE ONquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je het echt zeker dat je het echt ermee eens bent?
Het lijkt inderdaad alsof je bijna dagelijks een herhaling van zetten krijgt nu. Alleen komen ze volgens mij steeds dichter bij de grens dat het mis gaat. Een aantal bewoners hebben even een laatste zetje nodig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:59 schreef regenworm het volgende:
Joost en lieske ze passen wel bij elkaar.
Begin steeds meer uitgekeken te raken op chantal,rob.dido.ingrid,menno,roel,tanja,natje.
Deze figuren zijn net een lp die blijft hangen. steeds maar hetzelfde
Dat is het enige wat ze goed kunnen zuipen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:57 schreef teun911 het volgende:
Ze zitten weer lekker vroeg aan de drank.![]()
Ik heb zelf zo'n idee, dat als ze tegen Chantal in de dbk uitleggen wat ze willen... Chantal het plan gewoon afwijst... zo van... jullie kunnen hier wel bepalen wat ik moet doen... maar buiten het huis leef ik mijn eigen leven. Ik denk dus niet dat het Chantal-koppelplan gaat werken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef CGJung het volgende:
Roel vergrijpt zich nu aan Chantal. Weet hij al dat er binnenkort maar liefst 6 mannen in het huis om de hand van Chantal gaan dingen?![]()
Als we niet oppassen dan vergrijpt hij zich straks nog aan Joost![]()
HOezo populair?? Ik zie dat niet. Ik zie toch een hoop mensen buiten die zich aanhaar ergeren. En in het huis idem dito. Die lange lege verhalen zijn erg vermoeiend. En vannacht liet ze helemaal van een rare kant zien. Als je nu geen verstand van dingen hebt, luister dan en houd je mond, maar probeer niet de leukste te zijn en *mee te doen*.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom wil niemand lieske meer in het huis hebben.
Ze is een gevaar voor de andere bewoners, omdat lieske erg populair is.
Dus moet je alles in het werk stellen om je concurent weg te werken.
ik neem ook aan dat het de bedoeling is dat Chantal het helemaal niet leuk gaat vindenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb zelf zo'n idee, dat als ze tegen Chantal in de dbk uitleggen wat ze willen... Chantal het plan gewoon afwijst... zo van... jullie kunnen hier wel bepalen wat ik moet doen... maar buiten het huis leef ik mijn eigen leven. Ik denk dus niet dat het Chantal-koppelplan gaat werken.
Is ook te zot voor woorden... een buitenstaander met kennis over het spel en de buitenwereld het huis in duwen voor 1 bewoner. Dat zou ik ook voor elke andere bewoner daar hebben.
Dat denk ik ook, ben alleen bang dat sommige van de bewoners dat zelf ook doorhebben enh zich daarom maar beetje inhouden de laatste paar dagen.. dat is dan weer jammerquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad alsof je bijna dagelijks een herhaling van zetten krijgt nu. Alleen komen ze volgens mij steeds dichter bij de grens dat het mis gaat. Een aantal bewoners hebben even een laatste zetje nodig.
Ben alleen bang als er ruzie komt dat het dan ook echt goed mis gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad alsof je bijna dagelijks een herhaling van zetten krijgt nu. Alleen komen ze volgens mij steeds dichter bij de grens dat het mis gaat. Een aantal bewoners hebben even een laatste zetje nodig.
Briljant gedaan!! Hulde!!quote:
Dat probleem wordt met voldoende alcohol wel weer opgelost hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ben alleen bang dat sommige van de bewoners dat zelf ook doorhebben enh zich daarom maar beetje inhouden de laatste paar dagen.. dat is dan weer jammer![]()
Nee verheug me juist wel beetje op ruzie tussen Roel en Joost. Denk echt dat Joost dan voor een verrassing gaat zorgen en dat Roel helemaal weggevaagd wordt, zeker als ie gedronken heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben alleen bang als er ruzie komt dat het dan ook echt goed mis gaat.
Vrees een beetje voor een slaande ruzie tussen roel en joost.
En dat lieske wordt aangepakt en dit niet pikt
Ik vind het te bizar voor woorden zo saai als het de laatste dagen is... snap het echt niet, ze mogen niet roken, er is alcohol en sinds dat allemaal aanwezig is gebeurt er niets meer!! wat moet er gebeuren voor die bewoners beetje uit hun dak gaan zeg??quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat probleem wordt met voldoende alcohol wel weer opgelost hoor
vandaag is trouwens wel heel erg saai zeg...
k Denk niet dat Joost m echt aankan. Vannacht was Roel ook even lekker grof tegen Joost. De rest moest uitleggen dat ie dat met een korrel zout moest nemen. Joost is ondertussen gevoerd door Rob tegen Roel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee verheug me juist wel beetje op ruzie tussen Roel en Joost. Denk echt dat Joost dan voor een verrassing gaat zorgen en dat Roel helemaal weggevaagd wordt, zeker als ie gedronken heeft.
je kijkt maar naar één ding en dat zijn haar verhalen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:07 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
HOezo populair?? Ik zie dat niet. Ik zie toch een hoop mensen buiten die zich aanhaar ergeren. En in het huis idem dito. Die lange lege verhalen zijn erg vermoeiend. En vannacht liet ze helemaal van een rare kant zien. Als je nu geen verstand van dingen hebt, luister dan en houd je mond, maar probeer niet de leukste te zijn en *mee te doen*.
Ze zitten te tongen en Menno voelt aan dr tieten... hoezo mag ie niets??quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef arneaux het volgende:
Wat is Ingrid eigenlijk een zeikwijf. Die Menno mag echt helemaal niks, wat een gezeik.
Joost is vrees ik te lief om iemand echt aan te pakkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef Utwodublin het volgende:
k Denk niet dat Joost m echt aankan. Vannacht was Roel ook even lekker grof tegen Joost. De rest moest uitleggen dat ie dat met een korrel zout moest nemen. Joost is ondertussen gevoerd door Rob tegen Roel.
Ik denk dat Joost hem best wel aankan, volgens mij schuilt er in Joost, als je hem echt kwaad hebt gekregen, een ontzettend fel mannetje. Hij is niet voor niets weggelopen toen bij die discussie met Tanja over het verpesten van de weekopdracht... daarnaast komt hij beter uit zn woorden dan Roel met zn semi psychologische praatjes. Nee denk echt dat Roel hem beetje onderschatquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
k Denk niet dat Joost m echt aankan. Vannacht was Roel ook even lekker grof tegen Joost. De rest moest uitleggen dat ie dat met een korrel zout moest nemen. Joost is ondertussen gevoerd door Rob tegen Roel.
Naar wat dan? k Ben geen man dus haar uiterlijk boeit me niet. k Vind haar bizonder oninteressant. Ik ken mensen van 19 die heel wat meer te vertellen hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
je kijkt maar naar één ding en dat zijn haar verhalen.
Kijk nou een verder dan dat alleen?
ruzie is leuk maar slaande ruzie niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee verheug me juist wel beetje op ruzie tussen Roel en Joost. Denk echt dat Joost dan voor een verrassing gaat zorgen en dat Roel helemaal weggevaagd wordt, zeker als ie gedronken heeft.
ingrid wil geen seks voor de kameraquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef arneaux het volgende:
Wat is Ingrid eigenlijk een zeikwijf. Die Menno mag echt helemaal niks, wat een gezeik.
Als ik hem goed begrepen heb is ie thuis helemaal niet zo lief en juist best wel fel. Brenda geeft hem dan wel eens gewoon maar gelijk of zegt niets meer, en daar wordt ie juist superpissig van...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:16 schreef Wup het volgende:
[..]
Joost is vrees ik te lief om iemand echt aan te pakken
Jurkjes voor de mannenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik vind het te bizar voor woorden zo saai als het de laatste dagen is... snap het echt niet, ze mogen niet roken, er is alcohol en sinds dat allemaal aanwezig is gebeurt er niets meer!! wat moet er gebeuren voor die bewoners beetje uit hun dak gaan zeg??
Nou Ingrid wil niet tongen eigenlijk en Menno mag zeker niet aan r tieten zitten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ze zitten te tongen en Menno voelt aan dr tieten... hoezo mag ie niets??
Ik zou er persoonlijk ook niet op zitten wachten om uitgebreid gevingerd te worden ofzo in die tuin daar hoor
Nou kijk ik de streams niet dus misschien heb ik wat gemist
Die foto's doen heel anders vermoeden!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou Ingrid wil niet tongen eigenlijk en Menno mag zeker niet aan r tieten zitten.
hij is wel drammerig en fel als het bv. over politiek gaat maar ik dacht dat het anders is als het persoonlijk zou zijn? ik ben niet zo een Joost expert dus ik wacht het wel af:)quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:18 schreef muizemeis het volgende:
Als ik hem goed begrepen heb is ie thuis helemaal niet zo lief en juist best wel fel. Brenda geeft hem dan wel eens gewoon maar gelijk of zegt niets meer, en daar wordt ie juist superpissig van...
Possitief:quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:17 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Naar wat dan? k Ben geen man dus haar uiterlijk boeit me niet. k Vind haar bizonder oninteressant. Ik ken mensen van 19 die heel wat meer te vertellen hebben.
LOLquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jurkjes voor de mannen.
Dat gaat de goede kant op dus??quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:20 schreef arneaux het volgende:
Linda en Roel hebben 'm trouwens behoorlijk hangen zeg
Mja idd. Roel en Joost hadden een discussie over subsidies voor boeren waarin Joost heel goed zijn standpunten kon verdedigen. Ik denk dan ook niet Joost onderdoet voor Roel in discussies waarin hij zeker weet dat hij inhoudelijk gelijk heeft. Zo zal Joost een discussie over goede muziek bijvoorbeeld 'verliezen' van Roel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:20 schreef Wup het volgende:
[..]
hij is wel drammerig en fel als het bv. over politiek gaat maar ik dacht dat het anders is als het persoonlijk zou zijn? ik ben niet zo een Joost expert dus ik wacht het wel af:)
En laten dat nou net twee dingen zijn, die vanzelf wel komen, naarmate je ouder wordt. Stiekum begin ik Lieske steeds meer te waarderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:
negatief
- naief
- soms saaie verhalen (leefde in een klein wereldje)
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:25 schreef wickie het volgende:
Hup weer een fles rose open, heel misschien wordt het nog leuk vandaag. Iedereen hardstikke dronken en dan krijgt Tanja weeen lijkt me ook wel komisch.....
Verkloot een quotequote:
ze brachten het netjes (zeker al vast contract). Ze bedoelde te afstotelijk, er komen wel eens klanten langsquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef NG het volgende:
Gatverdamme.. ze vonden Chantal te uitdagen op het werk in die soepjurk
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef teamlead het volgende:
Linda: Heb je je haar geknipt?
Chantal: ja
Linda: zie je helemaal niet
Wist je al dat ze huidkanker heeft gehad? Ja? Nou, ze heeft dus huidkanker gehad. :|quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef arneaux het volgende:
Nathalie en Dido zijn toch echt de meest kleurloze bewoners die er zijn hoor. Vooral die Nathalie, die heeft echt helemaal NIKS te melden, nada, nientie, nul.
ze verstond het niet eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef Falco het volgende:
Oh wat erg! Linda weet niet wat het Uur U inhoudt.
cap??quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef NG het volgende:
Gatverdamme.. ze vonden Chantal te uitdagen op het werk in die soepjurk
ja zoiets bedoelde ik, hij wil heel graag zijn gelijk halen maar ik denk dat hij moeite heeft met mensen opzettelijk kwetsen of kleineren met gemene opmerkingenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:23 schreef arneaux het volgende:
Mja idd. Roel en Joost hadden een discussie over subsidies voor boeren waarin Joost heel goed zijn standpunten kon verdedigen. Ik denk dan ook niet Joost onderdoet voor Roel in discussies waarin hij zeker weet dat hij inhoudelijk gelijk heeft. Zo zal Joost een discussie over goede muziek bijvoorbeeld 'verliezen' van Roel.
dat is de lieske stijl...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:35 schreef NG het volgende:
Er komt ook geen zak uit met dat gesprek tussen nathalie en dido.. Elke zin wordt 7x herhaald zodat het nog wat lijkt...
ja daar zitten we op te wachtenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:38 schreef AnTjUh het volgende:
Nog eentjuh van Rob ....nu t nog kan
[afbeelding]
Sinds vandaag dan zekerquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:40 schreef arneaux het volgende:
Dido trekt dat niet roken nog t slecht zo heb ik 't idee. Ik had verwacht dat dat Chantal zou zijn.
Je moet me wel hebben vandaag hequote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Sinds vandaag dan zekerGisteren had Chantal het nog het aller, allerzwaarst van de hele wereld en dat moest zeker iedere vijf minuten vermeld worden
misschien helpt het als ze een sigaretje éét??quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef AnTjUh het volgende:
Dido heeft t echt ff gehad nu
die heeft een zware dip omdat ze niet rookt
hahahaha is niet persoonlijk hoor, vind je best lief!!quote:
Roddelt niet? Als iemand met haar een roddel begint, gaat ze gewoon mee. Alleen mensen hebben geen uitlaatklep bij haar over een ander.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Possitief:
- roddelt niet
- eerlijk
- bijdehand
- meestal erg vrolijk
- heeft schijt aan iedereen (gaat haar eigen gaan)
- in voor een grapje
negatief
- naief
- soms saaie verhalen (leefde in een klein wereldje)
uit nieuwsgierigheid en verbazing: waarom Ingrid?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:47 schreef arneaux het volgende:
Lieske :"Als je wat hapjes wil, wil ik die wel maken hoor"..
Ik denk nu officieel dat Lieske samen met Ingrid en Roel de grootste kans maakt om BB te winnen.
volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker daarmeequote:Op maandag 10 oktober 2005 16:55 schreef mamapan het volgende:
hoe verslaafd kan je zijn, triest
[afbeelding]
Dit is pas de 2e keer dat ik dit chantal zie doe.... Dido doet het 10x op een dag met Nathalie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker daarmee
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd. Ik zou niet weten wie haar weg zou willen stemmen om welke reden dan ook. Lieske word er door het publiek ingehouden en Roel maakt ook niet veel vijanden in het huis. De enige die op hem zouden kunnen gaan stemmen zijn Dido en Nathalie denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:53 schreef Wup het volgende:
[..]
uit nieuwsgierigheid en verbazing: waarom Ingrid?
Het interesseert haar totaal nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef rubinio het volgende:
Rob zit nu weer te zeiken tegen Nathalie over hoe vervelend het wel niet is in het BB-huis te zitten en dat de dagen zo lang zijn, WAS ER DAN NIET IN GEGAAN.
Vind het wel prachtig dat Nathalie gewoon niet luistert en op alles "ja" antwoordt.
Heeft Linda de rode vlag buiten hangen somsquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:14 schreef arneaux het volgende:
Waarom staat die rode vlag daar eigenlijk? Nog een speciale betekenis?
Tubequote:Op maandag 10 oktober 2005 17:15 schreef rubinio het volgende:
Natte Lie: Tan, weet je waar de Franse Mosterd is gebleven
Tabakja: Zou het niet weten, dat potje bedoel je.
Ja duh waar zit mosterd ánders in.
De moederkoekquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:50 schreef arneaux het volgende:
Waar zit Nathalie nou in te snijden? Kind van Tanja?
Precies Sandy. Onopvallend tijdens de hele BB periode, maar wel winnen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd.
Ik ken geen Sandy. Ik heb dan ook alleen BB1 gezien, half.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies Sandy. Onopvallend tijdens de hele BB periode, maar wel winnen.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd. Ik zou niet weten wie haar weg zou willen stemmen om welke reden dan ook. Lieske word er door het publiek ingehouden en Roel maakt ook niet veel vijanden in het huis. De enige die op hem zouden kunnen gaan stemmen zijn Dido en Nathalie denk ik.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Waarom is nu altijd het eerste wat ik hoor als ik de streams aanzet na een dag hard werken.... GNA GNA GNA???
hallo trouwens
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kom ik weer...
Joost heeft afgelopen kieer toch op hem gestemd?? En als Roel zich zo bljft gedragen naar Joost toe denk ik dat Joost de volgende keer niet lang hoeft na te denken op wie hij (weer) stemt
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Waarom is nu altijd het eerste wat ik hoor als ik de streams aanzet na een dag hard werken.... GNA GNA GNA???
hallo trouwens
WAAR BEMOEIT DIE TROL ZICH MEE!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft het voor elkaar en weet Linda wat af te remmen
Oja zeker weten, die stemt de volgende keer weer op Roel en nu misschien eens omdat hij er zich ZELF aan ergert. Joost heeft tot zover alleen voor een ander gestemd. Ralph vanwege Nattelie en Roel vanwege Dido. Joost is ook wel een slijmbal wat dat betreft.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kom ik weer...
Joost heeft afgelopen kieer toch op hem gestemd?? En als Roel zich zo bljft gedragen naar Joost toe denk ik dat Joost de volgende keer niet lang hoeft na te denken op wie hij (weer) stemt
ben ik weerquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft het voor elkaar en weet Linda wat af te remmen
ik zie Dido in wat jij hier voor Ingrid beschrijft........quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef arneaux het volgende:
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd. Ik zou niet weten wie haar weg zou willen stemmen om welke reden dan ook.
Ow ik zou het Joost ook echt wel gunnen om te winnen hoor, vind hem echt steeds leuker worden, zeker in vergelijking met wat er voor de rest in dat huis zit. Ik hoop dan ook dat mensen niet om dat soort flutredenen mensen weg gaan stemmen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Pffff. Jij weer
![]()
Anyhow, Joost/Nathalie/Dido is ook een trio zeg maar he, dat hoort ook wel n btje bij elkaar in het huis. En idd Joost/Roel liggen elkaar ook niet echt. Joost zou BB trouwens ook wellis kunnen gaan winnen. Tenzij mensen niet meer weten op wie ze moeten stemmen en ze om de :"Hij wil graag naar huis want hij mist zn vriendin" reden, Joost gaan wegstemmen.
Ik moet vanavond weg... dus er mag niet gesext worden... (al waren Ingrid en Menno al aardig op weg vanmiddag las ik)quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi, Roel is weer aan het zuipen, het wordt vast leuk zo![]()
In een plastic fles of een tube.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:15 schreef rubinio het volgende:
Natte Lie: Tan, weet je waar de Franse Mosterd is gebleven
Tabakja: Zou het niet weten, dat potje bedoel je.
Ja duh waar zit mosterd ánders in.
Roel / Dido gaat niet echt lekker meer. Net als Dido / Linda. Dido / Lieske zullen geen vriendinnen worden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie Dido in wat jij hier voor Ingrid beschrijft........
[ al zou in dat geval op de benaming 'mevrouw middelmaat' de brandstapel staan denk ik]
Ja maar, ja maar... en wíj dan?? Mogen wij ook geen leuke avond alleen omdat jij weg bent??quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moet vanavond weg... dus er mag niet gesext worden... (al waren Ingrid en Menno al aardig op weg vanmiddag las ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |