"Kan me niet schelen!"quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:57 schreef cuall het volgende:
...en Lies huppelt weg, zonder krukken
Behoorlijk dom die opmerking van je.. als je op krukken loopt is het heel normaal dat je op een gegeven moment last van je 'goede' knie gaat krijgen omdat je die zwaarder belast dan normaal.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat Lieske wordt gestraft met helse pijnen in haar ene knie die maar zo overspringen naar haar andere knie en nog even wachten dan zit het in haar ellebogen![]()
dus ik vind ook dat we iets meer medelijden met dit ondragelijke lijden van Lieske moeten hebben
RolLieske (rollator)quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:58 schreef Jumparound het volgende:
* Jumparound zoekt een mes... hier met die knie! We maken een robien van je!
Wat versta jij onder "echt iets hebben" dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef cuall het volgende:
Wat ik me net zat af te vragen; hoe zou Lieske zijn als ze ECHT iets heeft?
denk dat ik het toch NIET wil weten
Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef cuall het volgende:
Had Adam ook maar nee gezegd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef AnTjUh het volgende:
Linda heeft nou al 10x gevraagd of Lieske een appeltje wil
Ze mag die van mij wel even lenen, zal zelfs het mandje er weer even aanhangen zodat ze haar zender en speen kan meenemenquote:
Ja, Linda is een lieve meid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Pluspuntje voor Linda
Ze is duidelijk de persoon die haar het mnste mag, maar ze doet nu toch wel aardig.
Ach ja liever piepen dan z'n wijf als jij dat met iedereen meelult.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.
Stel je voor dat Lieske ipv Tanja daar had moeten bevallen. Hadden ze haar waarschijnlijk tot in Maastricht horen piepen.
Je zou gelijk hebben, ware het niet dat ze vaak 'gewoon' loopt, veel ligt en nooit met haar krukken loopt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Behoorlijk dom die opmerking van je.. als je op krukken loopt is het heel normaal dat je op een gegeven moment last van je 'goede' knie gaat krijgen omdat je die zwaarder belast dan normaal.
Blijft grappig.. die mensen die anderen van domheid en aanstellerij beschuldigen en dan zelf de lompste opmerkingen maken.
Zelfs zonder bevalling hoor ik haar tot in Maastricht piepenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.
Stel je voor dat Lieske ipv Tanja daar had moeten bevallen. Hadden ze haar waarschijnlijk tot in Maastricht horen piepen.
zachte heelmeesters maken stinkende wondenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Behoorlijk dom die opmerking van je.. als je op krukken loopt is het heel normaal dat je op een gegeven moment last van je 'goede' knie gaat krijgen omdat je die zwaarder belast dan normaal.
Blijft grappig.. die mensen die anderen van domheid en aanstellerij beschuldigen en dan zelf de lompste opmerkingen maken.
Tuurlijk kan dat maar het ene moment lijkt ze nergens last van te hebben en dan ineens barst de bom en lijkt het alsof ze aandacht tekort komtquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "echt iets hebben" dan?
De blessure die ze nu heeft lijkt mij knap pijnlijk en bovendien vervelend hoor.
Ach flikker op joh mongool. Van de week met het NL-elftal liep ze gewoon te juichen en te springen. Die mankeert echt HELEMAAL niets behalve de aanstelleritis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach ja liever piepen dan z'n wijf als jij dat met iedereen meelult.
Vind het knap dat je nu weet ze ze niets heeft, maar goed. Dat zal wel weer je antipathie voor haar zijn. Ik vind haar dus wel leuk... en misschien dat ik het daarom even wat anders zie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef cuall het volgende:
Ik ontken niet dat ze iets aan haar knie heeft, maar overdrijven is ook een vak en je lekker wentelen in je slachtofferrol, dat haalt het slechtste in mij bovenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "echt iets hebben" dan?
De blessure die ze nu heeft lijkt mij knap pijnlijk en bovendien vervelend hoor.
Het ligt er natuurlijk ook aan om welke reden je 'instort'. In dit geval was het gewoon aandachttekort.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind het knap dat je nu weet ze ze niets heeft, maar goed. Dat zal wel weer je antipathie voor haar zijn. Ik vind haar dus wel leuk... en misschien dat ik het daarom even wat anders zie.
Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van alles ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je nietgeoed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eogenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen
[afbeelding]
Dan kan ze toch ook gewoon naar huis gaan. Wij blij want ze is stil, bewoners blij, want ze zijn van 't gewapper, 't gepiep, de ellenlange verhalen en tandenpoetssessies afquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef wickie het volgende:
Als ik zo iets heb zou ik ook graag wat te doen hebben, ik snap het wel. Thuis kan je tv kijken of een boek lezen of lekker laptoppen.
Ik vind lies heel schattig maar die verhalen........... dus ik denk dat ze haar een boek moeten geven dan is iedereen blij.
wij zijn blij want ze is stil idem voor de bewoners en lies is blij want ze heeft wat te doen.
Ik vind ook wel dat ze zich soms een beetje apart gedraagd, om maar een beetje psychologisch te lullen gedraagd ze zich kinderlijk waardoor de andere BB bewoners zich allemaal als papa's en mama's gaan opstellen. En vervolgens wijst ze eigenlijk alle hulp af en wordt bijna opstandig zelf (hinkelen naar binnen toequote:Op maandag 10 oktober 2005 14:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat maar het ene moment lijkt ze nergens last van te hebben en dan ineens barst de bom en lijkt het alsof ze aandacht tekort komt![]()
Eensch!quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef Falco het volgende:
Roel heeft groot gelijk hoor.
Dat roepen ze al vanaf het moment dat het is gebeurd. Ach, doe je niets aan. Als je toch iemand al niet mag, dan zijn dat perfecte gelegenheden om die persoon lekker af te maken. Zo gaat dat. Ik doe dat zelf misschien ook met de personen die ik niet mag, dus misschien hoort het er bijquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef BlaBlub het volgende:
Maar dat neemt allemaal niet weg dat die blessure echt veel pijn kan doen en dat t gewoon erg vervelend is voor dr, maar hier hoor ik alleen maar dingen over aanstellen enzo... En t zal gewoon t ene moment wel wat beter gaan als t andere.
Natuurlijk heb je een punt, Scan.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind het knap dat je nu weet ze ze niets heeft, maar goed. Dat zal wel weer je antipathie voor haar zijn. Ik vind haar dus wel leuk... en misschien dat ik het daarom even wat anders zie.
Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van allen ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je niet goed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eigenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen
[afbeelding]
Als we over slachtofferrollen gaan praten kan ik nog wel een paar bewoners opnoemen die veel erger zijn hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat ze iets aan haar knie heeft, maar overdrijven is ook een vak en je lekker wentelen in je slachtofferrol, dat haalt het slechtste in mij boven![]()
Oh het kan best wel pijn doen hoor maar het doet alleen pijn als het haar uitkomtquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat ze zich soms een beetje apart gedraagd, om maar een beetje psychologisch te lullen gedraagd ze zich kinderlijk waardoor de andere BB bewoners zich allemaal als papa's en mama's gaan opstellen. En vervolgens wijst ze eigenlijk alle hulp af en wordt bijna opstandig zelf (hinkelen naar binnen toe) Maar dat neemt allemaal niet weg dat die blessure echt veel pijn kan doen en dat t gewoon erg vervelend is voor dr, maar hier hoor ik alleen maar dingen over aanstellen enzo...
Ze heeft zich de eerste dagen stoer willen opstellen door toch wel te veel te doen met dat been. Inderdaad dat hinkelen enzo. Dat had ze dus niet moeten doen, maar ik snap dat je in zo'n huis niet altijd datgene doet wat het beste is. Met gekneusde kniebanden moet je gewoo rust nemen..... en dat is in het BB huis bijna zo goed als onmogelijk. Het lijkt inderdaad dat ze zich wat loopt aan te stellen, maar ik denk dat er ook heel veel frustratie bij komt kijken. Ze kan gewoon aan heel weinig meedoen. Tel daar de echte pijn bij op die ze ongetwijfeld nu aan beide knieen heeft en je loopt kans op zo'n instortmoment als net. Chantal is 40 en stort in omdat ze niet mag roken. Die heeft ook al meerdere keren lopen janken. Lieske is 19 en kan nauwelijks nog meedoen met de groep. Dat ze ook instort kan ik echt wel begrijpen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een punt, Scan.
Maar dat kinderachtige gedoe, ze is 19 maar geen kleuter, hoor.
Klagen dat ze áltijd moe is... en vannacht wel ordinair zitten kleppen om erbij te horen.
Verder vind ik dat ze zich totaal niet gedraagt naar de pijn die ze heeft/zou hebben.
Hinkelen de hele tijd...![]()
Beetje inlevingsvermogen voor sommige mensen zou niet mis zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat roepen ze al vanaf het moment dat het is gebeurd. Ach, doe je niets aan. Als je toch iemand al niet mag, dan zijn dat perfecte gelegenheden om die persoon lekker af te maken. Zo gaat dat. Ik doe dat zelf misschien ook met de personen die ik niet mag, dus misschien hoort het er bij
Ben je soms jaloers dat zij wel mannen op kan winden zonder een zak over d'r hoofd en jij niet soms?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach flikker op joh mongool. Van de week met het NL-elftal liep ze gewoon te juichen en te springen. Die mankeert echt HELEMAAL niets behalve de aanstelleritis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |