abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:57:26 #1
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31333102
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:57:54 #2
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333115
quote]Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat Lieske wordt gestraft met helse pijnen in haar ene knie die maar zo overspringen naar haar andere knie en nog even wachten dan zit het in haar ellebogen

dus ik vind ook dat we iets meer medelijden met dit ondragelijke lijden van Lieske moeten hebben

[/quote]

Ik leef heel erg met haar mee, zit zelfs te huilen hier
Ze mag mijn rollator wel lenen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31333116
...en Lies huppelt weg, zonder krukken
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:57:56 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31333117

game on!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_31333123
Speciaal voor Lieske

maandag 10 oktober 2005 @ 13:58:26 #6
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31333126
Linda is echt een lieverd, gisteravond kon ze Lies nog dood kijken en nu is ze dr aant troosten.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:58:42 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31333129
* Jumparound zoekt een mes... hier met die knie! We maken een robien van je!
Ecosia
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:58:44 #8
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31333132
geef Lieske een leuke weekopdracht dan

20 boeken lezen voor donderdag of zo
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:59:23 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31333142
hinkelen op je niet zere been!
Ecosia
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:59:28 #10
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333146
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Zoals ze zich zostraks op die fatboy liet vallen
Ik dacht dus dat het stukken beter was...

Tjonge ze is nu een rasechte kleuter hoor.

Kan er geen speen in Ik stop echt even met luisteren want kan er echt heel slecht tegen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:59:36 #11
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31333150
pi_31333151
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:57 schreef cuall het volgende:
...en Lies huppelt weg, zonder krukken
"Kan me niet schelen!"

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31333169
Wat ik me net zat af te vragen; hoe zou Lieske zijn als ze ECHT iets heeft?

denk dat ik het toch NIET wil weten
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:01:47 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333178
Pluspuntje voor Linda
Ze is duidelijk de persoon die haar het mnste mag, maar ze doet nu toch wel aardig.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31333179
geef dat kind gewoon een boek om te lezen, dan is ze ook gelijk stil.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:02:05 #16
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31333180
Linda heeft nou al 10x gevraagd of Lieske een appeltje wil
pi_31333184
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat Lieske wordt gestraft met helse pijnen in haar ene knie die maar zo overspringen naar haar andere knie en nog even wachten dan zit het in haar ellebogen

dus ik vind ook dat we iets meer medelijden met dit ondragelijke lijden van Lieske moeten hebben
Behoorlijk dom die opmerking van je.. als je op krukken loopt is het heel normaal dat je op een gegeven moment last van je 'goede' knie gaat krijgen omdat je die zwaarder belast dan normaal.

Blijft grappig.. die mensen die anderen van domheid en aanstellerij beschuldigen en dan zelf de lompste opmerkingen maken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_31333194
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:58 schreef Jumparound het volgende:
* Jumparound zoekt een mes... hier met die knie! We maken een robien van je!
RolLieske (rollator)
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:03:23 #19
29275 BlaBlub
pi_31333198
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef cuall het volgende:

Wat versta jij onder "echt iets hebben" dan?

De blessure die ze nu heeft lijkt mij knap pijnlijk en bovendien vervelend hoor.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31333207
quote:

Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.

Stel je voor dat Lieske ipv Tanja daar had moeten bevallen. Hadden ze haar waarschijnlijk tot in Maastricht horen piepen.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_31333225
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef AnTjUh het volgende:
Linda heeft nou al 10x gevraagd of Lieske een appeltje wil
Had Adam ook maar nee gezegd.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:04:40 #22
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333228
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef cuall het volgende:

[..]

RolLieske (rollator)
Ze mag die van mij wel even lenen, zal zelfs het mandje er weer even aanhangen zodat ze haar zender en speen kan meenemen
Met dank aan Laysa.
pi_31333235
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Pluspuntje voor Linda
Ze is duidelijk de persoon die haar het mnste mag, maar ze doet nu toch wel aardig.
Ja, Linda is een lieve meid.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:05:00 #24
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31333237
Ik ben ook weleens net als Lieske door mn kniebanden gegaan en dat doet echt MEGAKNETTER veel pijn....wat ik wel vind is dat Lieske een beetje een aanstellerige houding aanneemt t.o.v. de benadering van BB in de DBK
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_31333242
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.

Stel je voor dat Lieske ipv Tanja daar had moeten bevallen. Hadden ze haar waarschijnlijk tot in Maastricht horen piepen.
Ach ja liever piepen dan z'n wijf als jij dat met iedereen meelult.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_31333246
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Behoorlijk dom die opmerking van je.. als je op krukken loopt is het heel normaal dat je op een gegeven moment last van je 'goede' knie gaat krijgen omdat je die zwaarder belast dan normaal.

Blijft grappig.. die mensen die anderen van domheid en aanstellerij beschuldigen en dan zelf de lompste opmerkingen maken.
Je zou gelijk hebben, ware het niet dat ze vaak 'gewoon' loopt, veel ligt en nooit met haar krukken loopt.
pi_31333249
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Zelfs zonder bevalling hoor ik haar tot in Maastricht piepen

Maar ja, BB is dan ook zelfkastijding..
pi_31333257
quote:

[..]

zachte heelmeesters maken stinkende wonden
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:07:01 #29
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333279
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

De blessure die ze nu heeft lijkt mij knap pijnlijk en bovendien vervelend hoor.
Tuurlijk kan dat maar het ene moment lijkt ze nergens last van te hebben en dan ineens barst de bom en lijkt het alsof ze aandacht tekort komt
Met dank aan Laysa.
pi_31333291
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ach ja liever piepen dan z'n wijf als jij dat met iedereen meelult.
Ach flikker op joh mongool. Van de week met het NL-elftal liep ze gewoon te juichen en te springen. Die mankeert echt HELEMAAL niets behalve de aanstelleritis.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:08:06 #31
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31333303
Dat gejank van Lieske zijn echt minpunten voor haar. Ze zei ook dat ze alleen maar weg zou gaan als er echt iets ernstigs een familielid overkomen was ofzo.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:08:45 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333316
quote:

Vind het knap dat je nu weet ze ze niets heeft, maar goed. Dat zal wel weer je antipathie voor haar zijn. Ik vind haar dus wel leuk... en misschien dat ik het daarom even wat anders zie.
Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van allen ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je niet goed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eigenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen

pi_31333323
Als ik zo iets heb zou ik ook graag wat te doen hebben, ik snap het wel. Thuis kan je tv kijken of een boek lezen of lekker laptoppen.
Ik vind lies heel schattig maar die verhalen........... dus ik denk dat ze haar een boek moeten geven dan is iedereen blij.
wij zijn blij want ze is stil idem voor de bewoners en lies is blij want ze heeft wat te doen.
pi_31333334
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat ze iets aan haar knie heeft, maar overdrijven is ook een vak en je lekker wentelen in je slachtofferrol, dat haalt het slechtste in mij boven
pi_31333360
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vind het knap dat je nu weet ze ze niets heeft, maar goed. Dat zal wel weer je antipathie voor haar zijn. Ik vind haar dus wel leuk... en misschien dat ik het daarom even wat anders zie.
Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van alles ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je nietgeoed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eogenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen

[afbeelding]
Het ligt er natuurlijk ook aan om welke reden je 'instort'. In dit geval was het gewoon aandachttekort.
pi_31333370
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef wickie het volgende:
Als ik zo iets heb zou ik ook graag wat te doen hebben, ik snap het wel. Thuis kan je tv kijken of een boek lezen of lekker laptoppen.
Ik vind lies heel schattig maar die verhalen........... dus ik denk dat ze haar een boek moeten geven dan is iedereen blij.
wij zijn blij want ze is stil idem voor de bewoners en lies is blij want ze heeft wat te doen.
Dan kan ze toch ook gewoon naar huis gaan. Wij blij want ze is stil, bewoners blij, want ze zijn van 't gewapper, 't gepiep, de ellenlange verhalen en tandenpoetssessies af
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:11:21 #37
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31333388
Roel tegen Nathalie over de "Hallo Klootzak"-opmerking van Dido:

"Goed nieuws, dan maak ik in elk geval nog iets van gevoel bij d'r los"

maandag 10 oktober 2005 @ 14:11:24 #38
29275 BlaBlub
pi_31333390
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:07 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat maar het ene moment lijkt ze nergens last van te hebben en dan ineens barst de bom en lijkt het alsof ze aandacht tekort komt
Ik vind ook wel dat ze zich soms een beetje apart gedraagd, om maar een beetje psychologisch te lullen gedraagd ze zich kinderlijk waardoor de andere BB bewoners zich allemaal als papa's en mama's gaan opstellen. En vervolgens wijst ze eigenlijk alle hulp af en wordt bijna opstandig zelf (hinkelen naar binnen toe ) Maar dat neemt allemaal niet weg dat die blessure echt veel pijn kan doen en dat t gewoon erg vervelend is voor dr, maar hier hoor ik alleen maar dingen over aanstellen enzo... En t zal gewoon t ene moment wel wat beter gaan als t andere.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:11:38 #39
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31333397
Roel heeft groot gelijk hoor.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:12:30 #40
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31333415
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef Falco het volgende:
Roel heeft groot gelijk hoor.
Eensch!
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:14:44 #41
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333464
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef BlaBlub het volgende:
Maar dat neemt allemaal niet weg dat die blessure echt veel pijn kan doen en dat t gewoon erg vervelend is voor dr, maar hier hoor ik alleen maar dingen over aanstellen enzo... En t zal gewoon t ene moment wel wat beter gaan als t andere.
Dat roepen ze al vanaf het moment dat het is gebeurd. Ach, doe je niets aan. Als je toch iemand al niet mag, dan zijn dat perfecte gelegenheden om die persoon lekker af te maken. Zo gaat dat. Ik doe dat zelf misschien ook met de personen die ik niet mag, dus misschien hoort het er bij
pi_31333488
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende: -knip-

[afbeelding]
Natuurlijk heb je een punt, Scan.
Maar dat kinderachtige gedoe, ze is 19 maar geen kleuter, hoor.
Klagen dat ze áltijd moe is... en vannacht wel ordinair zitten kleppen om erbij te horen.
Verder vind ik dat ze zich totaal niet gedraagt naar de pijn die ze heeft/zou hebben.
Hinkelen de hele tijd...
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:16:37 #43
29275 BlaBlub
pi_31333502
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van allen ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je niet goed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eigenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen

[afbeelding]

Ik heb me idd ook al meerdere malen afgevraagd hoe "andere mensen" met dezelfde situatie van Lies om zouden gaan en ik denk dat iedereen op een gegeven moment wel flink baalt, of dat nou met tranen gepaard gaat of niet.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:17:51 #44
29275 BlaBlub
pi_31333527
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat ze iets aan haar knie heeft, maar overdrijven is ook een vak en je lekker wentelen in je slachtofferrol, dat haalt het slechtste in mij boven
Als we over slachtofferrollen gaan praten kan ik nog wel een paar bewoners opnoemen die veel erger zijn hoor
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:18:00 #45
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333530
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ik vind ook wel dat ze zich soms een beetje apart gedraagd, om maar een beetje psychologisch te lullen gedraagd ze zich kinderlijk waardoor de andere BB bewoners zich allemaal als papa's en mama's gaan opstellen. En vervolgens wijst ze eigenlijk alle hulp af en wordt bijna opstandig zelf (hinkelen naar binnen toe ) Maar dat neemt allemaal niet weg dat die blessure echt veel pijn kan doen en dat t gewoon erg vervelend is voor dr, maar hier hoor ik alleen maar dingen over aanstellen enzo...
Oh het kan best wel pijn doen hoor maar het doet alleen pijn als het haar uitkomt
Ik heb het vannacht kunnen opbrengen om een tijdje te kijken en te luisteren en ze leek echt weinig last te hebben, gisteravond in de keuken zag ik haar redelijk normaal lopen en vanmorgen stond ze in de badkamer en stond op dat been en liep weer redelijk tot zeer goed.
Dat ziet BB ook, wij zien het dus dan is het toch normaal dat er mensen zijn die zo reageren
Ik moet zelf gebruik maken van hulpmiddelen om te lopen, denk dat mensen om me heen raar zouden opkijken als ik opeens weer normaal loop en daarna ga klagen en huilen.
Ik kom 2 of 3x per week in een revalidatiecentrum, daar zie je mensen die reden hebben om te janken van de pijn maar die mensen hoor je niet
Met dank aan Laysa.
pi_31333537

Nathalie en Roel bespreken Dido en Roel's probleempjes
"That rug really tied the room together".
pi_31333558
wat ik niet goed snap is, dat een zitzak zo hard aan kan komen dat het je kniebanden zwaar kneust. Dan moet Lieske maar niet aan een een kussengevecht mee doen....
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:19:57 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333569
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:15 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Klagen dat ze áltijd moe is... en vannacht wel ordinair zitten kleppen om erbij te horen.
Verder vind ik dat ze zich totaal niet gedraagt naar de pijn die ze heeft/zou hebben.
Hinkelen de hele tijd...
Ze heeft zich de eerste dagen stoer willen opstellen door toch wel te veel te doen met dat been. Inderdaad dat hinkelen enzo. Dat had ze dus niet moeten doen, maar ik snap dat je in zo'n huis niet altijd datgene doet wat het beste is. Met gekneusde kniebanden moet je gewoo rust nemen..... en dat is in het BB huis bijna zo goed als onmogelijk. Het lijkt inderdaad dat ze zich wat loopt aan te stellen, maar ik denk dat er ook heel veel frustratie bij komt kijken. Ze kan gewoon aan heel weinig meedoen. Tel daar de echte pijn bij op die ze ongetwijfeld nu aan beide knieen heeft en je loopt kans op zo'n instortmoment als net. Chantal is 40 en stort in omdat ze niet mag roken. Die heeft ook al meerdere keren lopen janken. Lieske is 19 en kan nauwelijks nog meedoen met de groep. Dat ze ook instort kan ik echt wel begrijpen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:20:03 #49
29275 BlaBlub
pi_31333570
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat roepen ze al vanaf het moment dat het is gebeurd. Ach, doe je niets aan. Als je toch iemand al niet mag, dan zijn dat perfecte gelegenheden om die persoon lekker af te maken. Zo gaat dat. Ik doe dat zelf misschien ook met de personen die ik niet mag, dus misschien hoort het er bij
Beetje inlevingsvermogen voor sommige mensen zou niet mis zijn

Spuien en irriteren doet iedereen en dat hoort dr ook wel bij, maar soms wordt ik dr een beetje moe van.
pi_31333584
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:07 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ach flikker op joh mongool. Van de week met het NL-elftal liep ze gewoon te juichen en te springen. Die mankeert echt HELEMAAL niets behalve de aanstelleritis.
Ben je soms jaloers dat zij wel mannen op kan winden zonder een zak over d'r hoofd en jij niet soms? Zooo grappig hoe een tv-persoonlijkheid zooo bedreigend is voor sommige vrouwen. Geeft meteen weer aan in welke mate vrouwen logisch kunnen redeneren. Niet dus.
pi_31333589
Aaaaahh die Roel snapt niet waarom Dido nou zo doet tegen hem, hij doet toch niks verkeerd. Ach gossie...........
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:21:21 #52
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31333590
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:05 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Zelfs zonder bevalling hoor ik haar tot in Maastricht piepen

Maar ja, BB is dan ook zelfkastijding..
Mute doet wonderen

maar het is inderdaad irritant om dat gepiep hier te horen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31333597
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:15 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Hinkelen de hele tijd...
Ach, ze wacht waarschijnlijk gewoon op 't moment dat iemand zegt. "kusje erop en over!"

Maar vannacht was Lieske iig super, heb krom gelegen om die domme sexistiche praat van d'r. Het tegenovergestelde van een nymfomane is toch syfillus . 10 minuten aan het nadenken over haar favoriete standje en dan met een verhaal komen over een oude villa. Geweldig.
En dan ook nog zeggen dat ze al wel 3 of 4 maanden droog staat.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:22:08 #54
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333610
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jij kon toch ook je glimlach niet onderdrukken toen Chantal in tranen uitbrak?
En als zoiets zou gebeuren met Rob (hij heeft 2 knieen) zouden hier nog veel meer reactie's komen te staan
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:22:54 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333626
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:18 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Oh het kan best wel pijn doen hoor maar het doet alleen pijn als het haar uitkomt
Ik heb het vannacht kunnen opbrengen om een tijdje te kijken en te luisteren en ze leek echt weinig last te hebben, gisteravond in de keuken zag ik haar redelijk normaal lopen en vanmorgen stond ze in de badkamer en stond op dat been en liep weer redelijk tot zeer goed.
Dat ziet BB ook, wij zien het dus dan is het toch normaal dat er mensen zijn die zo reageren
Ik moet zelf gebruik maken van hulpmiddelen om te lopen, denk dat mensen om me heen raar zouden opkijken als ik opeens weer normaal loop en daarna ga klagen en huilen.
Ik kom 2 of 3x per week in een revalidatiecentrum, daar zie je mensen die reden hebben om te janken van de pijn maar die mensen hoor je niet
Dat is knap van die mensen. Die zitten allleen niet in het BB huis en ik denk toch dat je die situatie met helemaal niets kunt vergelijken. Misschien is Lieske inderdaad wel een beetje een pieperd, maar ik denk dat het vast zitten in het huis zonder echt goede afleiding oorzaak nummer 1 is van zo'n instort-momentje.
pi_31333640
quote:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat Lieske baalt en voor de duidelijkheid, ik heb geen hekel aan Lieske, maar haar gedrag nu vond ik echt buiten proporties en zo verwent / kinderachtig dat ik daar echt geen respect voor kan opbrengen.
pi_31333656
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ben je soms jaloers dat zij wel mannen op kan winden zonder een zak over d'r hoofd en jij niet soms? Zooo grappig hoe een tv-persoonlijkheid zooo bedreigend is voor sommige vrouwen. Geeft meteen weer aan in welke mate vrouwen logisch kunnen redeneren. Niet dus.
Hahaha.. ja zie die kleuter werkelijk als ZEEEEER bedreigend.
pi_31333659
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:21 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ach, ze wacht waarschijnlijk gewoon op 't moment dat iemand zegt. "kusje erop en over!"

Maar vannacht was Lieske iig super, heb krom gelegen om die domme sexistiche praat van d'r. Het tegenovergestelde van een nymfomane is toch syfillus . 10 minuten aan het nadenken over haar favoriete standje en dan met een verhaal komen over een oude villa. Geweldig.
En dan ook nog zeggen dat ze al wel 3 of 4 maanden droog staat.
Naast het feit dat je niet "seksistische" kunt schrijven zonder minimaal 2 spelfouten erin te maken weet je ook niet wat het betekent.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:24:25 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333666
Roel en Nathalie nemen Lieske nu zelfs wat in de zeik. Ik zougraag willen zien hoe Nathalie had gereageerd als zij haar kniebanden zwaar gekneusd had en dus niet meer kon meehuppelen met Dido en de andere meiden
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:24:33 #60
29275 BlaBlub
pi_31333671
quote:

[..]

Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe voor haar de situatie is en kan me niet inleven in de pijn die zij soms wel en niet voelt. Ik ben verder ook geen dokter of iets, dus weet niet precies hoe het zit met het wel en niet kunnen lopen. Bovendien zit zij in het BB huis, zonder de steun van haar dierbaren thuis en is ze duidelijk gefrustreerd en verveeld (en zit ze misschien met nog wel meer dingen )
Tuurlijk gaan mensen anders met situaties om, er zijn mensen die je nooit hoort als ze pijn hebben en er zijn mensen die gewoon iets sneller een traan laten als ze zich rot voelen.
Hoe Lies gisteravond bezig was vond ik trouwens belachelijk Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte
pi_31333694
Oo het gaat weer goed met Lies.
pi_31333695
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Hahaha.. ja zie die kleuter werkelijk als ZEEEEER bedreigend.
Je mag het een "kleuter" vinden maar 19 is een leeftijd waarop vrouwen over het algemeen zeer aantrekkelijk gevonden worden. Tenzij je nog iets jonger bent (en dus nog meer kleuter volgens jezelf) val je dus mooi buiten de boot en heb je alle reden om jaloers te zijn. Voor jou gaat het alleen nog maar bergafwaarts nu.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:28:05 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333735
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Jij kon toch ook je glimlach niet onderdrukken toen Chantal in tranen uitbrak?
En als zoiets zou gebeuren met Rob (hij heeft 2 knieen) zouden hier nog veel meer reactie's komen te staan
Tuurlijk... en dat schreef ik dus ook al. Ik snap het dus ook wel. Als je haar sowieso al niet mag, dan kun je hier geen begrip voor opbrengen denk ik. Ik mag haar wel en begrijp haar dus ook heel goed. Je hebt in het huis al geen fuck te doen... en als je je dan ook nog nietvrij kunt verplaatsen en toch regenmatig pijn hebt dan snap ik zo'n reactie wel. Ik denk ook dat het straks wel weer over is.
pi_31333765
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Naast het feit dat je niet "seksistische" kunt schrijven zonder minimaal 2 spelfouten erin te maken weet je ook niet wat het betekent.
ok oversexte en gewoon ronduit vunzige taal beter dan? Je hebt gelijk hoor mannetje, is niet de correcte woordkeuze in deze. Jij je zin Heb jij ook even je gelijk gekregen vandaag. Is kleuter no2 nu gelukkig.

Als je zelfs aan Menno vraagt "Neem me". Wat een wicht, verschrikkelijk. Toen had ze niet zoveel pijn aan d'r knietjes hoor.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:30:00 #65
29275 BlaBlub
pi_31333770
Chantal zegt Liesepies
pi_31333771
Je zal maar Liesepies genoemd worden..
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:30:27 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31333782
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat Lieske baalt en voor de duidelijkheid, ik heb geen hekel aan Lieske, maar haar gedrag nu vond ik echt buiten proporties en zo verwent / kinderachtig dat ik daar echt geen respect voor kan opbrengen.
Je moet je in de situatie verplaatsen Cuall. Moest je horen wat Chantal er allemaal uitgooide toen ze een instortmomentje had. Niets te doen hebben in het huis en je dan ook nog niet vrij kunnen verplaatsen lijkt me op momenten wel zeer zwaar.
pi_31333806
Lieske mag toch niet drinken met haar medicatie?
pi_31333817
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je moet je in de situatie verplaatsen Cuall. Moest je horen wat Chantal er allemaal uitgooide toen ze een instortmomentje had. Niets te doen hebben in het huis en je dan ook nog niet vrij kunnen verplaatsen lijkt me op momenten wel zeer zwaar.
Mja, das een beetje onzin hoor. Ik heb vaak met krukken gelopen, ook met gekneusde kniebanden, en dan ben je prima verplaatsbaar. Met een beetje training zelfs stukken sneller dan zonder krukken...
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:32:15 #70
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333818
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is knap van die mensen. Die zitten allleen niet in het BB huis en ik denk toch dat je die situatie met helemaal niets kunt vergelijken. Misschien is Lieske inderdaad wel een beetje een pieperd, maar ik denk dat het vast zitten in het huis zonder echt goede afleiding oorzaak nummer 1 is van zo'n instort-momentje.
Uiteraard kan je het niet vergelijken, het is een situatie die wij nooit hebben meegemaakt en dus niet echt kunnen oordelen hoe we zelf zouden reageren.
Knie problemen kunnen echt wel pijn doen, ik ben 1 meniscus kwijt en de andere hebben ze vastgezet omdat ik toen nog te jong was (12) maar dan heb je de hele dag pijn.
Het zal ook met verveling te maken hebben en met haar leeftijd.
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:32:45 #71
29275 BlaBlub
pi_31333831
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:31 schreef Mleentje het volgende:
Ahjoh beetje drank dr bij werkt lekker verduffend
pi_31333842
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je moet je in de situatie verplaatsen Cuall.
ik ga m'n best doen om dat te doen, maar moet soms mijn frustraties/ irritaties wel even kunnen spuien, goed?
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:33:43 #73
29275 BlaBlub
pi_31333850
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:32 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Het zal ook met verveling te maken hebben en met haar leeftijd.
En met haar karakter
pi_31333857
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

ok oversexte en gewoon ronduit vunzige taal beter dan? Je hebt gelijk hoor mannetje, is niet de correcte woordkeuze in deze. Jij je zin Heb jij ook even je gelijk gekregen vandaag. Is kleuter no2 nu gelukkig.

Als je zelfs aan Menno vraagt "Neem me". Wat een wicht, verschrikkelijk. Toen had ze niet zoveel pijn aan d'r knietjes hoor.
Ja iedereen die niet precies in jouw stoere bikkelharde straatje past is een kleuter. Jij bent zeker zo'n alleenstaande steuntrekkende lilleke huisvrouw met een hekel aan mannen die de hele dag de streams zit te volgen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:34:33 #75
29275 BlaBlub
pi_31333865
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:33 schreef cuall het volgende:

[..]

ik ga m'n best doen om dat te doen, maar moet soms mijn frustraties/ irritaties wel even kunnen spuien, goed?
Af en toe dan
pi_31333893
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja iedereen die niet precies in jouw stoere bikkelharde straatje past is een kleuter. Jij bent zeker zo'n alleenstaande steuntrekkende lilleke huisvrouw met een hekel aan mannen die de hele dag de streams zit te volgen.
Ja joh, absoluut. Je hebt werkelijk helemaal gelijk.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:36:07 #77
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333900
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik heb ook absoluut geen hekel aan haar, het is gewoon een tiener
Ze heeft duidelijk 2 gezichten, Lieske huilt en Lieske lacht.
Vannacht had ze nergens last van
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:36:34 #78
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31333909
Ik vind het wel logisch dat je Lieske op momenten zols gisteravond en met voetbal kijken niet hoort over haar knie. Als je afgeleid bent voel je ook minder pijn/heb je er minder last van. Maar op momenten dat je je toch al klote voelt om een of andere reden kan zo'n pijnlijke knie echt net de druppel zijn...

Heb hetzelfde gehad, domweg iets te onvoorzichtig de laatste traptrede genomen en dor mijn knie gegan terwijl ik mijn bovenbeen al wegdraaide...hele nare pijn...en vooral erg onvoorspelbaar. t ene moment had ik nergens last van, maar als ik dan een beweging maakte die ook maar iets verkeerd was schoot t gewoon door me heen...

maar goed, ik heb een moeer thuis die niet van aanstllerij houdt, dus ik heb er niet zo over gepiept
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_31333912
A_N en Snaptnix: zo kan 'ie wel weer.
pi_31333928
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:36 schreef CartWOman het volgende:
A_N en Snaptnix: zo kan 'ie wel weer.
ok, nokken ermee
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:37:21 #81
131389 Cherryman
I dont need that.
pi_31333930
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:21 schreef wickie het volgende:
Aaaaahh die Roel snapt niet waarom Dido nou zo doet tegen hem, hij doet toch niks verkeerd. Ach gossie...........
Dido: wij hebben nietrs, je hebt het verpest en ga gerust met Linda zoenen
Roel luistert ernaar en doet dat.... resultaat Dido over de pis

Dus mannen.. Hier even een vertaling zodat wij ook vrouwen leren begrijpen:

Dido In mannentaal: Ik vind je niet leuk genoeg om iets mee te beginnen, dus blijf van me af, maar geef me veel aandacht wanneer ik dat wil en owee als je met je poten aan die snol zit!!

100 kb is de limiet voor webicons, geen 1000
pi_31333933
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:32 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ahjoh beetje drank dr bij werkt lekker verduffend
Of misschien gaat ze d'r nog wel leuke dingen van doen vanmiddag..
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:39:00 #83
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31333971
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:24 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe voor haar de situatie is en kan me niet inleven in de pijn die zij soms wel en niet voelt. Ik ben verder ook geen dokter of iets, dus weet niet precies hoe het zit met het wel en niet kunnen lopen. Bovendien zit zij in het BB huis, zonder de steun van haar dierbaren thuis en is ze duidelijk gefrustreerd en verveeld (en zit ze misschien met nog wel meer dingen )
Tuurlijk gaan mensen anders met situaties om, er zijn mensen die je nooit hoort als ze pijn hebben en er zijn mensen die gewoon iets sneller een traan laten als ze zich rot voelen.
Hoe Lies gisteravond bezig was vond ik trouwens belachelijk Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte
Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben en geloof best dat ze iets voelt maar vrouwen hebben over het algemeen een veel hogere pijngrens (sterke geslacht toch )
En als jij al iets van schaamte voelde, wat denk je hou haar moeder zich gevoeld moet hebben dan
Met dank aan Laysa.
pi_31333993
Waar is zeekoe trouwens ligt ze nog in bedje ?
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:40:11 #85
29275 BlaBlub
pi_31333998
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:37 schreef Mleentje het volgende:

[..]

Of misschien gaat ze d'r nog wel leuke dingen van doen vanmiddag..
O god, dalijk gaat ze weer zo stom lullen als vanacht
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:41:35 #86
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334020
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:31 schreef Mleentje het volgende:
Ach dat staat op elke doosje met medicijnen
Ik hou me er ook niet echt aan
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:41:39 #87
29275 BlaBlub
pi_31334022
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:39 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben en geloof best dat ze iets voelt maar vrouwen hebben over het algemeen een veel hogere pijngrens (sterke geslacht toch )
En als jij al iets van schaamte voelde, wat denk je hou haar moeder zich gevoeld moet hebben dan
Pijngrens is misschien hoger, maar de miep/huil grens misschien weer wat lager

Ik hoop dan maar dat de mama van Lieske niet keek
pi_31334056
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:41 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Zal wel niet, anders hadden we die wel binnen zien breken om Lieske eruit te halen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:45:28 #89
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334091
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:37 schreef Cherryman het volgende:

[..]

Dido: wij hebben nietrs, je hebt het verpest en ga gerust met Linda zoenen
Roel luistert ernaar en doet dat.... resultaat Dido over de pis

Dus mannen.. Hier even een vertaling zodat wij ook vrouwen leren begrijpen:

Dido In mannentaal: Ik vind je niet leuk genoeg om iets mee te beginnen, dus blijf van me af, maar geef me veel aandacht wanneer ik dat wil en owee als je met je poten aan die snol zit!!

Kijk, dat is taal die mannen begrijpen Vrouwen geven vaak een signaal af (zeggen ze) en zijn dan kwaad als we dat niet oppikken
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:45:35 #90
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31334093
quote:
meende laatst toch ergens gelezen te hebben dat dat juist niet zo is...en dat vrouwen ook eerder pijnmedicatie nemen, maar dat ze wel langer pijn kunen verdragen

gaat nu het artikeltje opzoeken...
pi_31334109
quote:

[..]

Ik heb de moeder van Lieske vorige week donderdag gezien en die was het HELEMAAL niet eens met het feit dat Lieske in BB ging, dus die zal zich nu wel helemaal verbijten als ze dit ziet.

Lieske moet nog maar een tijdje blijven, denk dat ze nu meer vriendelijkheid krijgt.
pi_31334114
Lieske zegt dat er enkele doden gaan vallen achter de schermen... als ze niet mag meedoen aan de komende weekopdracht... harde woorden van een net nog piepende en huilende Lieske...
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31334132
linda: kan je winnen Rob ? (doet spelletje met Joost)

Ingrid: kan je nagaan hoe slecht je bent
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:48:22 #94
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334150
quote:

[..]

Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde (mijn vrouw leest wel is mee )

Hopelijk laten ze donderdag in de live uitzending wat zien als moeder weer in gevecht is met de microfoon
Met dank aan Laysa.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:49:33 #95
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31334172
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:40 schreef newsman het volgende:
Waar is zeekoe trouwens ligt ze nog in bedje ?
Ze is er net uit hoor ik
Nu is het tijd voor mij em een dutje te doen
Met dank aan Laysa.
pi_31334213
quote:

[..]

Inderdaad na enige maanden met mijn rechtervoet in het gips, en dus op krukken, had ik links in voet, knie en heup ook veel last
pi_31334214
Effe nog een cap van Scan (toch?) herhalen

Hier kan je goed zien wat voor lijf Roel over tien jaar heeft, de eerste stenen zijn gelegd
Brrrrrrr...papventje (in every way trouwens)

Kan je van Rob een boel zeggen, maar zijn lichaam ziet er stukken beter uit en hij is zowat 2x zo oud
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:51:54 #98
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31334227
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Nathalie nemen Lieske nu zelfs wat in de zeik. Ik zougraag willen zien hoe Nathalie had gereageerd als zij haar kniebanden zwaar gekneusd had en dus niet meer kon meehuppelen met Dido en de andere meiden
Ooit wel een naar sesamstraat gekeken ?
Ooit wel eens naar ienieminie geluisterd ?
Ja, nou das nou onze Nat
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:52:25 #99
29275 BlaBlub
pi_31334235
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:46 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik heb de moeder van Lieske vorige week donderdag gezien en die was het HELEMAAL niet eens met het feit dat Lieske in BB ging, dus die zal zich nu wel helemaal verbijten als ze dit ziet.

Lieske moet nog maar een tijdje blijven, denk dat ze nu meer vriendelijkheid krijgt.
Lieske komt dalijk thuis en dan wil dr moeder dr niet meer, omdat ze zich doodschaamt voor Lieske

We zullen zien, Lieske blijft voorlopig wel
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:52:26 #100
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31334237
ach, effe naar roel zn vader kijken zegt ook genoeg...en zijn broer die in de studio zat was ook niet de magerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')