Dit is pas de 2e keer dat ik dit chantal zie doe.... Dido doet het 10x op een dag met Nathalie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker daarmee
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd. Ik zou niet weten wie haar weg zou willen stemmen om welke reden dan ook. Lieske word er door het publiek ingehouden en Roel maakt ook niet veel vijanden in het huis. De enige die op hem zouden kunnen gaan stemmen zijn Dido en Nathalie denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:53 schreef Wup het volgende:
[..]
uit nieuwsgierigheid en verbazing: waarom Ingrid?
Het interesseert haar totaal nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef rubinio het volgende:
Rob zit nu weer te zeiken tegen Nathalie over hoe vervelend het wel niet is in het BB-huis te zitten en dat de dagen zo lang zijn, WAS ER DAN NIET IN GEGAAN.
Vind het wel prachtig dat Nathalie gewoon niet luistert en op alles "ja" antwoordt.
Heeft Linda de rode vlag buiten hangen somsquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:14 schreef arneaux het volgende:
Waarom staat die rode vlag daar eigenlijk? Nog een speciale betekenis?
Tubequote:Op maandag 10 oktober 2005 17:15 schreef rubinio het volgende:
Natte Lie: Tan, weet je waar de Franse Mosterd is gebleven
Tabakja: Zou het niet weten, dat potje bedoel je.
Ja duh waar zit mosterd ánders in.
De moederkoekquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:50 schreef arneaux het volgende:
Waar zit Nathalie nou in te snijden? Kind van Tanja?
Precies Sandy. Onopvallend tijdens de hele BB periode, maar wel winnen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |