Mja idd. Roel en Joost hadden een discussie over subsidies voor boeren waarin Joost heel goed zijn standpunten kon verdedigen. Ik denk dan ook niet Joost onderdoet voor Roel in discussies waarin hij zeker weet dat hij inhoudelijk gelijk heeft. Zo zal Joost een discussie over goede muziek bijvoorbeeld 'verliezen' van Roel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:20 schreef Wup het volgende:
[..]
hij is wel drammerig en fel als het bv. over politiek gaat maar ik dacht dat het anders is als het persoonlijk zou zijn? ik ben niet zo een Joost expert dus ik wacht het wel af:)
En laten dat nou net twee dingen zijn, die vanzelf wel komen, naarmate je ouder wordt. Stiekum begin ik Lieske steeds meer te waarderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:
negatief
- naief
- soms saaie verhalen (leefde in een klein wereldje)
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:25 schreef wickie het volgende:
Hup weer een fles rose open, heel misschien wordt het nog leuk vandaag. Iedereen hardstikke dronken en dan krijgt Tanja weeen lijkt me ook wel komisch.....
Verkloot een quotequote:
ze brachten het netjes (zeker al vast contract). Ze bedoelde te afstotelijk, er komen wel eens klanten langsquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef NG het volgende:
Gatverdamme.. ze vonden Chantal te uitdagen op het werk in die soepjurk
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef teamlead het volgende:
Linda: Heb je je haar geknipt?
Chantal: ja
Linda: zie je helemaal niet
Wist je al dat ze huidkanker heeft gehad? Ja? Nou, ze heeft dus huidkanker gehad. :|quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef arneaux het volgende:
Nathalie en Dido zijn toch echt de meest kleurloze bewoners die er zijn hoor. Vooral die Nathalie, die heeft echt helemaal NIKS te melden, nada, nientie, nul.
ze verstond het niet eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef Falco het volgende:
Oh wat erg! Linda weet niet wat het Uur U inhoudt.
cap??quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef NG het volgende:
Gatverdamme.. ze vonden Chantal te uitdagen op het werk in die soepjurk
ja zoiets bedoelde ik, hij wil heel graag zijn gelijk halen maar ik denk dat hij moeite heeft met mensen opzettelijk kwetsen of kleineren met gemene opmerkingenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:23 schreef arneaux het volgende:
Mja idd. Roel en Joost hadden een discussie over subsidies voor boeren waarin Joost heel goed zijn standpunten kon verdedigen. Ik denk dan ook niet Joost onderdoet voor Roel in discussies waarin hij zeker weet dat hij inhoudelijk gelijk heeft. Zo zal Joost een discussie over goede muziek bijvoorbeeld 'verliezen' van Roel.
dat is de lieske stijl...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:35 schreef NG het volgende:
Er komt ook geen zak uit met dat gesprek tussen nathalie en dido.. Elke zin wordt 7x herhaald zodat het nog wat lijkt...
ja daar zitten we op te wachtenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:38 schreef AnTjUh het volgende:
Nog eentjuh van Rob ....nu t nog kan
[afbeelding]
Sinds vandaag dan zekerquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:40 schreef arneaux het volgende:
Dido trekt dat niet roken nog t slecht zo heb ik 't idee. Ik had verwacht dat dat Chantal zou zijn.
Je moet me wel hebben vandaag hequote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Sinds vandaag dan zekerGisteren had Chantal het nog het aller, allerzwaarst van de hele wereld en dat moest zeker iedere vijf minuten vermeld worden
misschien helpt het als ze een sigaretje éét??quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef AnTjUh het volgende:
Dido heeft t echt ff gehad nu
die heeft een zware dip omdat ze niet rookt
hahahaha is niet persoonlijk hoor, vind je best lief!!quote:
Roddelt niet? Als iemand met haar een roddel begint, gaat ze gewoon mee. Alleen mensen hebben geen uitlaatklep bij haar over een ander.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Possitief:
- roddelt niet
- eerlijk
- bijdehand
- meestal erg vrolijk
- heeft schijt aan iedereen (gaat haar eigen gaan)
- in voor een grapje
negatief
- naief
- soms saaie verhalen (leefde in een klein wereldje)
uit nieuwsgierigheid en verbazing: waarom Ingrid?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:47 schreef arneaux het volgende:
Lieske :"Als je wat hapjes wil, wil ik die wel maken hoor"..
Ik denk nu officieel dat Lieske samen met Ingrid en Roel de grootste kans maakt om BB te winnen.
volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker daarmeequote:Op maandag 10 oktober 2005 16:55 schreef mamapan het volgende:
hoe verslaafd kan je zijn, triest
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |