ja zoiets bedoelde ik, hij wil heel graag zijn gelijk halen maar ik denk dat hij moeite heeft met mensen opzettelijk kwetsen of kleineren met gemene opmerkingenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:23 schreef arneaux het volgende:
Mja idd. Roel en Joost hadden een discussie over subsidies voor boeren waarin Joost heel goed zijn standpunten kon verdedigen. Ik denk dan ook niet Joost onderdoet voor Roel in discussies waarin hij zeker weet dat hij inhoudelijk gelijk heeft. Zo zal Joost een discussie over goede muziek bijvoorbeeld 'verliezen' van Roel.
dat is de lieske stijl...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:35 schreef NG het volgende:
Er komt ook geen zak uit met dat gesprek tussen nathalie en dido.. Elke zin wordt 7x herhaald zodat het nog wat lijkt...
ja daar zitten we op te wachtenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:38 schreef AnTjUh het volgende:
Nog eentjuh van Rob ....nu t nog kan
[afbeelding]
Sinds vandaag dan zekerquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:40 schreef arneaux het volgende:
Dido trekt dat niet roken nog t slecht zo heb ik 't idee. Ik had verwacht dat dat Chantal zou zijn.
Je moet me wel hebben vandaag hequote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Sinds vandaag dan zekerGisteren had Chantal het nog het aller, allerzwaarst van de hele wereld en dat moest zeker iedere vijf minuten vermeld worden
misschien helpt het als ze een sigaretje éét??quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef AnTjUh het volgende:
Dido heeft t echt ff gehad nu
die heeft een zware dip omdat ze niet rookt
hahahaha is niet persoonlijk hoor, vind je best lief!!quote:
Roddelt niet? Als iemand met haar een roddel begint, gaat ze gewoon mee. Alleen mensen hebben geen uitlaatklep bij haar over een ander.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Possitief:
- roddelt niet
- eerlijk
- bijdehand
- meestal erg vrolijk
- heeft schijt aan iedereen (gaat haar eigen gaan)
- in voor een grapje
negatief
- naief
- soms saaie verhalen (leefde in een klein wereldje)
uit nieuwsgierigheid en verbazing: waarom Ingrid?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:47 schreef arneaux het volgende:
Lieske :"Als je wat hapjes wil, wil ik die wel maken hoor"..
Ik denk nu officieel dat Lieske samen met Ingrid en Roel de grootste kans maakt om BB te winnen.
volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker daarmeequote:Op maandag 10 oktober 2005 16:55 schreef mamapan het volgende:
hoe verslaafd kan je zijn, triest
[afbeelding]
Dit is pas de 2e keer dat ik dit chantal zie doe.... Dido doet het 10x op een dag met Nathalie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker daarmee
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd. Ik zou niet weten wie haar weg zou willen stemmen om welke reden dan ook. Lieske word er door het publiek ingehouden en Roel maakt ook niet veel vijanden in het huis. De enige die op hem zouden kunnen gaan stemmen zijn Dido en Nathalie denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:53 schreef Wup het volgende:
[..]
uit nieuwsgierigheid en verbazing: waarom Ingrid?
Het interesseert haar totaal nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef rubinio het volgende:
Rob zit nu weer te zeiken tegen Nathalie over hoe vervelend het wel niet is in het BB-huis te zitten en dat de dagen zo lang zijn, WAS ER DAN NIET IN GEGAAN.
Vind het wel prachtig dat Nathalie gewoon niet luistert en op alles "ja" antwoordt.
Heeft Linda de rode vlag buiten hangen somsquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:14 schreef arneaux het volgende:
Waarom staat die rode vlag daar eigenlijk? Nog een speciale betekenis?
Tubequote:Op maandag 10 oktober 2005 17:15 schreef rubinio het volgende:
Natte Lie: Tan, weet je waar de Franse Mosterd is gebleven
Tabakja: Zou het niet weten, dat potje bedoel je.
Ja duh waar zit mosterd ánders in.
De moederkoekquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:50 schreef arneaux het volgende:
Waar zit Nathalie nou in te snijden? Kind van Tanja?
Precies Sandy. Onopvallend tijdens de hele BB periode, maar wel winnen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd.
Ik ken geen Sandy. Ik heb dan ook alleen BB1 gezien, half.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies Sandy. Onopvallend tijdens de hele BB periode, maar wel winnen.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd. Ik zou niet weten wie haar weg zou willen stemmen om welke reden dan ook. Lieske word er door het publiek ingehouden en Roel maakt ook niet veel vijanden in het huis. De enige die op hem zouden kunnen gaan stemmen zijn Dido en Nathalie denk ik.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Waarom is nu altijd het eerste wat ik hoor als ik de streams aanzet na een dag hard werken.... GNA GNA GNA???
hallo trouwens
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kom ik weer...
Joost heeft afgelopen kieer toch op hem gestemd?? En als Roel zich zo bljft gedragen naar Joost toe denk ik dat Joost de volgende keer niet lang hoeft na te denken op wie hij (weer) stemt
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Waarom is nu altijd het eerste wat ik hoor als ik de streams aanzet na een dag hard werken.... GNA GNA GNA???
hallo trouwens
WAAR BEMOEIT DIE TROL ZICH MEE!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft het voor elkaar en weet Linda wat af te remmen
Oja zeker weten, die stemt de volgende keer weer op Roel en nu misschien eens omdat hij er zich ZELF aan ergert. Joost heeft tot zover alleen voor een ander gestemd. Ralph vanwege Nattelie en Roel vanwege Dido. Joost is ook wel een slijmbal wat dat betreft.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kom ik weer...
Joost heeft afgelopen kieer toch op hem gestemd?? En als Roel zich zo bljft gedragen naar Joost toe denk ik dat Joost de volgende keer niet lang hoeft na te denken op wie hij (weer) stemt
ben ik weerquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft het voor elkaar en weet Linda wat af te remmen
ik zie Dido in wat jij hier voor Ingrid beschrijft........quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef arneaux het volgende:
Omdat Ingrid mevrouw middelmaat in het huis is. Ze heeft wel wat te melden, ze stoot niemand voor t hoofd. Ik zou niet weten wie haar weg zou willen stemmen om welke reden dan ook.
Ow ik zou het Joost ook echt wel gunnen om te winnen hoor, vind hem echt steeds leuker worden, zeker in vergelijking met wat er voor de rest in dat huis zit. Ik hoop dan ook dat mensen niet om dat soort flutredenen mensen weg gaan stemmen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Pffff. Jij weer
![]()
Anyhow, Joost/Nathalie/Dido is ook een trio zeg maar he, dat hoort ook wel n btje bij elkaar in het huis. En idd Joost/Roel liggen elkaar ook niet echt. Joost zou BB trouwens ook wellis kunnen gaan winnen. Tenzij mensen niet meer weten op wie ze moeten stemmen en ze om de :"Hij wil graag naar huis want hij mist zn vriendin" reden, Joost gaan wegstemmen.
Ik moet vanavond weg... dus er mag niet gesext worden... (al waren Ingrid en Menno al aardig op weg vanmiddag las ik)quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi, Roel is weer aan het zuipen, het wordt vast leuk zo![]()
In een plastic fles of een tube.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:15 schreef rubinio het volgende:
Natte Lie: Tan, weet je waar de Franse Mosterd is gebleven
Tabakja: Zou het niet weten, dat potje bedoel je.
Ja duh waar zit mosterd ánders in.
Roel / Dido gaat niet echt lekker meer. Net als Dido / Linda. Dido / Lieske zullen geen vriendinnen worden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie Dido in wat jij hier voor Ingrid beschrijft........
[ al zou in dat geval op de benaming 'mevrouw middelmaat' de brandstapel staan denk ik]
Ja maar, ja maar... en wíj dan?? Mogen wij ook geen leuke avond alleen omdat jij weg bent??quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moet vanavond weg... dus er mag niet gesext worden... (al waren Ingrid en Menno al aardig op weg vanmiddag las ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |