Het was ook erg positief naar vrouwen toe, mijn vrouw leest hier ook dus..........quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
meende laatst toch ergens gelezen te hebben dat dat juist niet zo is...en dat vrouwen ook eerder pijnmedicatie nemen, maar dat ze wel langer pijn kunen verdragen
gaat nu het artikeltje opzoeken...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:51 schreef milagro het volgende:
Effe nog een cap van Scan (toch?) herhalen
[afbeelding]
Hier kan je goed zien wat voor lijf Roel over tien jaar heeft, de eerste stenen zijn gelegd
Brrrrrrr...papventje (in every way trouwens)
Kan je van Rob een boel zeggen, maar zijn lichaam ziet er stukken beter uit en hij is zowat 2x zo oud
Haar moeder heeft het huis verkocht en is verhuisd, BB heeft haar een andere naam gegeven en ze woont nu in Belgiequote:Op maandag 10 oktober 2005 14:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske komt dalijk thuis en dan wil dr moeder dr niet meer, omdat ze zich doodschaamt voor Lieske![]()
We zullen zien, Lieske blijft voorlopig wel
Nu je het zegt.. ik zie wel enige gelijkenis met een héél oude boomstam... Zo'n verwaarloosde knotwilg..quote:
kannet niet vinden maar de titel was "mannen zijn mietjes" (AD magazine)quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was ook erg positief naar vrouwen toe, mijn vrouw leest hier ook dus..........![]()
Ik wacht wel op het artikel![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haar moeder heeft het huis verkocht en is verhuisd, BB heeft haar een andere naam gegeven en ze woont nu in Belgie![]()
Voor Lieske is het beter dat ze nog even blijft waar ze is want haar moeder staat anders bij het hek klaar![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn stammen waar de stamoudste bij het behalen van het 40ste levensjaar de vulkaanproef moesten doen, er zijn dan ook bijna geen stamoudsten te vinden van 41 jaar, zo lees ik hier in mijn boek "For Dummies" .quote:
Jij kan ook helemaal niets verkeerd in haar zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk... en dat schreef ik dus ook al. Ik snap het dus ook wel. Als je haar sowieso al niet mag, dan kun je hier geen begrip voor opbrengen denk ik. Ik mag haar wel en begrijp haar dus ook heel goed. Je hebt in het huis al geen fuck te doen... en als je je dan ook nog nietvrij kunt verplaatsen en toch regenmatig pijn hebt dan snap ik zo'n reactie wel. Ik denk ook dat het straks wel weer over is.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef cuall het volgende:
Lieske toont inzicht: Mijn moeder had me allang een schop onder mijn reet gegeven, dus nu doe ik het zelf maar.
Gelukkig dat ze haar gezonde verstand weer heeft gevonden.
(invoelend genoeg?)![]()
Ik moest gelijk aan Kraantje Lek denkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:56 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. ik zie wel enige gelijkenis met een héél oude boomstam... Zo'n verwaarloosde knotwilg..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:00 schreef CGJung het volgende:
[..]
Er zijn stammen waar de stamoudste bij het behalen van het 40ste levensjaar de vulkaanproef moesten doen, er zijn dan ook bijna geen stamoudsten te vinden van 41 jaar, zo lees ik hier in mijn boek "For Dummies" .![]()
Er is ook niks verkeerd aan, ze is nog jong ja, maar dat zij we allemaal toch??? (of iig geweest).quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:00 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Jij kan ook helemaal niets verkeerd in haar zien.
Linda heeft ook al een paar glazen op hoor, die is voor het eten van vanavond ook dronken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:03 schreef Cherryman het volgende:
Dido aan de wijn... !! hehehe .. Of ze grijpt Roel rond half 6 vanmiddag en geeft hem de beurt van zijn leven...
Of... Ze plaatst de fles rond die tijd subtiel in Linda..
Je hebt er wel veel van onthoudenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kannet niet vinden maar de titel was "mannen zijn mietjes" (AD magazine)
t kwam er op neer dat mannen minder snel pijn voelen dan vrouwen, zeker dan vrouwen die ongesteld zijn of moeten worden (bj hen werken pijnstillers in die periode ook nauwelijks, heeft te maken met hormonale spiegels). maar: dat mannen minder goed tegen pijn kunnen. vrouwen spiegelen namelijk alle pijn die ze voelen af aan barenspijn, de ergste pijn die er bestaat volgens het artikel. (blijkbaar weten vrouwen die geen kinderen hebben ook hoe dqt voelt ofzo...). vrouwen schromen ook niet om pijnmedicatie in te nemen...mannen zeuren liever....dat was "the gist of it"
Zeker niet van het gedeelte wat ik gezien heb er kijken toch ook kinderen om 19:30quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:59 schreef BlaBlub het volgende:
[..]![]()
Ben trouwens wel benieuwd wat BB gaat uitzenden in de reguliere van afgelopen nacht![]()
Ik sliep en in de streamverslagen zie ik niets schokkends... kan iemand mij even verhelderen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zeker niet van het gedeelte wat ik gezien heb er kijken toch ook kinderen om 19:30![]()
Misschien in de internet-uitzending van donderdagavond![]()
Lieske praatte heel de tijd over seks, er werden allerlei standjes gedemonstreerd, en iedereen kwam met ranzige verhalenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:11 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ik sliep en in de streamverslagen zie ik niets schokkends... kan iemand mij even verhelderen?
Er was een heel topic over wat we wel en niet konden gaan doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:10 schreef area51 het volgende:
6 meter van het hek KRIBBET, dan moet er maar eens wat geroepen worden over ¤ 10.000,00 die in de tuin verstopt is voor de vinder.
Dit zou het perfecte moment zijn om ze te gooienquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er was een heel topic over wat we wel en niet konden gaan doen![]()
Er staan nog wel foto's van de buitenkant in het topic: Het BB5-huis in Aalsmeer
Erg jammer dat ik slecht ter been ben niet zo snel kan weglopen/rennen in het geval de bewaker uit zijn wachthokje komt![]()
Gooien van waterballonnen lijkt me nog steeds een leuk idee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |