Snap het, ik ben ook slecht ter been, rennen gaat ook nog niet, bovendien woon ik wat ver weg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er was een heel topic over wat we wel en niet konden gaan doen![]()
Er staan nog wel foto's van de buitenkant in het topic: Het BB5-huis in Aalsmeer
Erg jammer dat ik slecht ter been ben niet zo snel kan weglopen/rennen in het geval de bewaker uit zijn wachthokje komt![]()
Gooien van waterballonnen lijkt me nog steeds een leuk idee![]()
![]()
ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind het knap dat je nu weet ze ze niets heeft, maar goed. Dat zal wel weer je antipathie voor haar zijn. Ik vind haar dus wel leuk... en misschien dat ik het daarom even wat anders zie.
Maar goed, een 19 jarig meisje afzeiken die haar kniebanden zwaar gekneusd heeft en zich enorm loopt aan te stellen als ze het even niet meer ziet zitten in het huis is ook wel zo makkelijk natuurlijk. Natuurlijk zouden we allemaal veel sterker zijn.... en natuurlijk zouden wij geen van allen ooit een traan laten in het huis. De meiden in het huis zijn allemaal al 1 of meerdere keren ingestort, maar natuurlijk zou ons dat niet overkomen. Wij zijn immers keihard en zouden veel sterker zijn. Ook al kun je je niet goed meer meebewegen met de groep, dan nog zou het ons helemaal niets doen.
Vandaar dat we lekker een 19 jarig meisje gaan afzeiken, want dat zij het even niet meer ziet zitten omdat ze nu eigenlijk niet eens meer mag lopen (zelfs niet op krukken) is natuurlik diep triest en verdient het om met de grond gelijk te worden gemaakt. Dat hebben we toch even knap gedaan met z'n allen
[afbeelding]
Wat een verrassing!quote:
Bedoelde ze winkelhaak?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal heeft wondje op haar hand... hoor je Nathalie : Zoooo... dat lijkt wel een hakenkruis
Dat mag ik hopen, anders heeft Chantal wel een hele rare wondquote:
eerlijk gezegd zitten er alleen maar kleuters in het huis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een punt, Scan.
Maar dat kinderachtige gedoe, ze is 19 maar geen kleuter, hoor.
Klagen dat ze áltijd moe is... en vannacht wel ordinair zitten kleppen om erbij te horen.
Verder vind ik dat ze zich totaal niet gedraagt naar de pijn die ze heeft/zou hebben.
Hinkelen de hele tijd...![]()
wat een lap tekst was dat, zegquote:
Het heeft meer te maken met verveling en te kort aan aandacht. In een periode van pure verveling en aandachtstekort kan zelfs een uitvallende schaamhaar pijn doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:36 schreef milagro het volgende:
[..]
wat een lap tekst was dat, zeg
effe proberen...
Wat een suf wijf is die Lies toch, vannacht zo'n grote bek, de slettebak uithangen, geen kik over dat knietje, en nu na een nacht rust weer de kleinzerige kleuter als vanouds![]()
Had je alleen maar mickey mouse geluiden gehoord.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Nathalie nemen Lieske nu zelfs wat in de zeik. Ik zougraag willen zien hoe Nathalie had gereageerd als zij haar kniebanden zwaar gekneusd had en dus niet meer kon meehuppelen met Dido en de andere meiden
Wat nou ballonnen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef KRIBBET het volgende:
Gooien van waterballonnen lijkt me nog steeds een leuk idee![]()
![]()
Chantal wil haar daarom zoveel mogelijk op de bank hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:39 schreef regenworm het volgende:
Had je alleen maar mickey mouse geluiden gehoord.
Er zijn een aantal bewoners die denken dat lieske de finale haalt.
En dan is dit een manier om te tegenstander geestelijk te pakken.
Ook denk ik dan lieske hier weer sterker uit komt.
Waarom wil niemand lieske meer in het huis hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:43 schreef Wup het volgende:
[..]
Chantal wil haar daarom zoveel mogelijk op de bank hebben
gewoon om haar te laten merken dat ze niet gewenst is
het blijft mi een goede reden om Lieske in dat huis te houden
niemand wil haar daar:)
Lijkt net of Dido haar duim in haar mond heeft, zou het besmettelijk zijn ???quote:
...plus wat medicinale rosé.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
gelukkig lieske lacht weer was maar een korte dip.
Graag even 1 minuut radio stilte ter nagedachtenis alvast aan deze 6 ongelukkigen .....quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef CGJung het volgende:
Roel vergrijpt zich nu aan Chantal. Weet hij al dat er binnenkort maar liefst 6 mannen in het huis om de hand van Chantal gaan dingen?![]()
Als we niet oppassen dan vergrijpt hij zich straks nog aan Joost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |