Ik ook niet, net een korpsbal zoquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:34 schreef Wup het volgende:
ik vind Menno echt niet opgeknapt met zijn kapsel zo
Vind ik ook. Ik vind haar ook best irritantquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
een keertje vind ik nog niet zo erg.
Maar linda is wel erg vaak dronken
Tuurlijk; mag ik hieruit opmaken dat jij eigenlijk vooral stimulerende conversatie, diepzinnigheid en wellevendheid verwachtte van Big Brother 2005, nota bene bij Talpa.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef riri het volgende:
[..]
Voor dit soort beelden kan je ook in elke achterbuurt terecht.....
Ze drinkt heel de dag al door... dus ze is niet dronken van 2 glaasjes of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Wat me overigens wel opvalt is dat Linda voor iemand die achter de bar staat niet heel erg veel kan hebben qua alcohol....
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tuurlijk; mag ik hieruit opmaken dat jij eigenlijk vooral stimulerende conversatie, diepzinnigheid en wellevendheid verwachtte van Big Brother 2005, nota bene bij Talpa.
Bekijk het voor wat het is: Aapjes kijken met zonder plaatsvervangende schaamte.
Nou euh, ze lijkt me toch oud en wijs genoeg?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet dat iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen daden, maar waarom is er níemand geweest die Linda vanmiddag heeft afgeremd qua drinken?
Het lijkt zelfs of ze van het vooruitzicht genieten...
Ze werkt in een bar, als ze zelf die verantwoordelijkheid niet kan nemenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet dat iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen daden, maar waarom is er níemand geweest die Linda vanmiddag heeft afgeremd qua drinken?
Ze stimuleren het en Linda laat zich maar al te graag meeslepen. Hoe harder ze lachen hoe gekker Linda gaat doen... Zie je vaak genoeg gebeuren in kroegen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Maar na dat hoerenfeest zou ik toch wat voorzichtigere zijn geworden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in..... Maar volgens mij is het nogal makkelijk om naar de fles te grijpen als je jezelf de hele dag verveeld...
Wow...cap van de achterkant? Ziet er wel geil uit zo...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Linda duikt op Roel en likt sappen van een tomaatvan zijn mond af
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Wat me overigens wel opvalt is dat Linda voor iemand die achter de bar staat niet heel erg veel kan hebben qua alcohol....
Volledig mee eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze werkt in een bar, als ze zelf die verantwoordelijkheid niet kan nemen![]()
Drankorgel en huissloerie, hup naar huis Donderdag![]()
In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, kunnen mensen die (echt) vaak veel drinken na verloop van tijd steeds minder drank hebben. Ondanks het feit dat ze zelf denken dat dat wel zo is. Sneller en vaker een blackout en bezopen gedrag.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Dat is iets wat zeker is... Dan hou je er toch zeker een paar weken extra rekening mee...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar na dat hoerenfeest zou ik toch wat voorzichtigere zijn geworden.
Dat zou je wel zeggen, maar met drank op valt dat dus weg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou euh, ze lijkt me toch oud en wijs genoeg?
Morgen weerquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Linda schaamde zich toch zo, na de laatste keer?
Ja, nu je het zegt, eigenlijk wel. Vreemd, normaal heb ik daar redelijk snel last van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef Marrije het volgende:
...zonder plaatsvervangende schaamte..
Gaan ze Linda opeten?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:28 schreef flugeltje het volgende:
Als Linda zometeen gegeten is wordt ze vast wel wat nuchterder....
eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef -Delta- het volgende:
Ze werkt in een bar, als ze zelf die verantwoordelijkheid niet kan nemen![]()
Drankorgel en huissloerie, hup naar huis Donderdag![]()
volgens mij heeft chantal op een bepaald moment tegen Linda gezegd dat ze uit moest kijken, straks zou ze zich weer schamen... Linda wimpelde dat vrij luchtig af en liep weg...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet uit eigen ervaring dat je juist steeds meer nodig hebt om dezelfde mate van roes te bereiken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, kunnen mensen die (echt) vaak veel drinken na verloop van tijd steeds minder drank hebben. Ondanks het feit dat ze zelf denken dat dat wel zo is. Sneller en vaker een blackout en bezopen gedrag.
Ja, sneuquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen, maar met drank op valt dat dus weg.
Willen jullie naar een paar saaie dozen kijken dan??quote:
Ik ook hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij heeft chantal op een bepaald moment tegen Linda gezegd dat ze uit moest kijken, straks zou ze zich weer schamen... Linda wimpelde dat vrij luchtig af en liep weg...
Maar eh... je hebt er toch geen probleem mee?? Ik vind het wel leuk dat er eindelijk weer eens wat gebeurt daar
Roel ziet dat niet meer... die is zelf ook al flink bezopenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:44 schreef riri het volgende:
Nou Roel,kijk eens eventejs goed,vind je Linda nu nog zo lekker zoals ze er nu bijhangt?
Dat er meer nodig is voor de subjectieve roes denk ik ook wel, maar ik dacht dat na verloop van het vaker en meer drinken blackouts en onbezonnen gedrag steeds vroeger optreden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat je juist steeds meer nodig hebt om dezelfde mate van roes te bereiken.
Is op zich triest Linda als een debiel te zien schreeuwen, vooral omdat (op Roel na) de rest redelijk beheerst is.
Maar wel weer leuke beelden![]()
Blijkbaar niet diep genoeg. Ik dacht al dat dat ook fake wasquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Linda schaamde zich toch zo, na de laatste keer?
Roel heeft ook al een boel gedronken dan ziet hij het ook een beetje andersquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:44 schreef riri het volgende:
Nou Roel,kijk eens eventejs goed,vind je Linda nu nog zo lekker zoals ze er nu bijhangt?
In mijn geval door de hogere drinksnelheidquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:45 schreef FuTilE het volgende:
Dat er meer nodig is voor de subjectieve roes denk ik ook wel, maar ik dacht dat na verloop van het vaker en meer drinken blackouts en onbezonnen gedrag steeds vroeger optreden.
ik vind hem erg stil?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Joost is trouwens ook aardig heen volgens mij...
Ja precies.... Hij is wel heel erg stil voor zijn doen.quote:
ik vond het eerlijk gezegd nogal irritant dat Chantal een poging deed en was wel blij met de reactie van Lindaquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook hoor
En toch ook genant, beetje dubbel...
Maar ok, dat Chantal een poging heeft gedaan valt me dan toch mee.
Van mij mag Linda dit iedere avond doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:49 schreef Gert het volgende:
Sjonge, de moraalridders staan weer op hier.
Wat moet je dán doen in dat huis, naar dat gewauwel van Lieske luisteren? Genieten van de vagina-monologen van Chantal? Beter is het om de streamers te vermaken door zo vaak mogelijk lam te worden.![]()
Kijk, met Gert kan flugel pratenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:49 schreef Gert het volgende:
Wat moet je dán doen in dat huis, naar dat gewauwel van Lieske luisteren? Genieten van de vagina-monologen van Chantal? Beter is het om de streamers te vermaken door zo vaak mogelijk lam te worden.![]()
Linda ziet er iets ouder uit dan ze echt is, misschien vandaar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Nou euh, ze lijkt me toch oud en wijs genoeg?
Wat is er dan zo leuk aan wéér dit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:49 schreef Gert het volgende:
Dat kan het idd ook zijn. Heb me er ook niet echt in verdiept, maar was wel benieuwd naar hoe Linda zo snel bezopen kon zijn. Aan de andere kant, uit de fles drinken helpt natuurlijk ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In mijn geval door de hogere drinksnelheid![]()
Maar ik heb me er verder ook niet in verdiept hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |