abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31338906
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Wat me overigens wel opvalt is dat Linda voor iemand die achter de bar staat niet heel erg veel kan hebben qua alcohol....
In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, kunnen mensen die (echt) vaak veel drinken na verloop van tijd steeds minder drank hebben. Ondanks het feit dat ze zelf denken dat dat wel zo is. Sneller en vaker een blackout en bezopen gedrag.
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:39:38 #252
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31338909
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Jahoor Scan
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Okee, dan niet....
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:40:09 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31338919
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef regenworm het volgende:

[..]

Maar na dat hoerenfeest zou ik toch wat voorzichtigere zijn geworden.
Dat is iets wat zeker is... Dan hou je er toch zeker een paar weken extra rekening mee...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31338922
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Nou euh, ze lijkt me toch oud en wijs genoeg?
Dat zou je wel zeggen, maar met drank op valt dat dus weg.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31338928
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volledig mee eens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:41:10 #256
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31338940
Linda schaamde zich toch zo, na de laatste keer?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:41:36 #257
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31338954
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Linda schaamde zich toch zo, na de laatste keer?
Morgen weer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:41:57 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31338962
Zit Roel daar Pissig te worden?
pi_31338964
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef Marrije het volgende:

...zonder plaatsvervangende schaamte..
Ja, nu je het zegt, eigenlijk wel. Vreemd, normaal heb ik daar redelijk snel last van.
pi_31338969
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:28 schreef flugeltje het volgende:
Als Linda zometeen gegeten is wordt ze vast wel wat nuchterder....
Gaan ze Linda opeten?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_31338970
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:38 schreef -Delta- het volgende:
Ze werkt in een bar, als ze zelf die verantwoordelijkheid niet kan nemen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Drankorgel en huissloerie, hup naar huis Donderdag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
eens
pi_31338973
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:36 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet dat iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen daden, maar waarom is er níemand geweest die Linda vanmiddag heeft afgeremd qua drinken?
Het lijkt zelfs of ze van het vooruitzicht genieten...
volgens mij heeft chantal op een bepaald moment tegen Linda gezegd dat ze uit moest kijken, straks zou ze zich weer schamen... Linda wimpelde dat vrij luchtig af en liep weg...

Maar eh... je hebt er toch geen probleem mee?? Ik vind het wel leuk dat er eindelijk weer eens wat gebeurt daar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:42:23 #263
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31338974
T gaat echt nergens meer over met Lin
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 18:42:43 #264
128220 Peter6000
pi_31338979
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:39 schreef FuTilE het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, kunnen mensen die (echt) vaak veel drinken na verloop van tijd steeds minder drank hebben. Ondanks het feit dat ze zelf denken dat dat wel zo is. Sneller en vaker een blackout en bezopen gedrag.
Ik weet uit eigen ervaring dat je juist steeds meer nodig hebt om dezelfde mate van roes te bereiken.
Is op zich triest Linda als een debiel te zien schreeuwen, vooral omdat (op Roel na) de rest redelijk beheerst is.

Maar wel weer leuke beelden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31338985
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:40 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dat zou je wel zeggen, maar met drank op valt dat dus weg.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja, sneu
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_31338992
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:43:35 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31339001
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:42 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Gaan ze Linda opeten?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zuipschuit met curry.
The love you take is equal to the love you make.
pi_31339004
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volledig mee eens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Willen jullie naar een paar saaie dozen kijken dan??
Nee, laat Linda maar lekker zitten dan blijft het nog een beetje onvoorspelbaar!
Of heb je liever Rob, Chantal, Dido, Naat of Menno waar geen reet vanuit gaat??
Meer drank in het huis!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31339021
Ik heb liever dat Rob eruit gaat, Linda mag wel blijven, best leuk toch zo??
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 18:44:21 #270
128220 Peter6000
pi_31339029
Trouwens ook triest dat het geluid meteen slecht is, als er mensen in de DBK zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31339035
Nou Roel,kijk eens eventjes goed,vind je Linda nu nog zo lekker zoals ze er nu bijhangt?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31339038
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:42 schreef muizemeis het volgende:

[..]

volgens mij heeft chantal op een bepaald moment tegen Linda gezegd dat ze uit moest kijken, straks zou ze zich weer schamen... Linda wimpelde dat vrij luchtig af en liep weg...

Maar eh... je hebt er toch geen probleem mee?? Ik vind het wel leuk dat er eindelijk weer eens wat gebeurt daar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ook hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En toch ook genant, beetje dubbel...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar ok, dat Chantal een poging heeft gedaan valt me dan toch mee.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator maandag 10 oktober 2005 @ 18:45:04 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31339042
Ik heb vanmiddag aan het strand zitten slempen, maar ik zet net de streams aan en volgens mij heeft Linda wat meer gedronken dan ik.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ze zegt net met dubbele tong dat het haar beurt is om af te wassen, maar dat wordt haar direct verboden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:45:11 #274
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31339044
Linda: "Wel zorgen dat Tan goed eet he"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31339049
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:44 schreef riri het volgende:
Nou Roel,kijk eens eventejs goed,vind je Linda nu nog zo lekker zoals ze er nu bijhangt?
Roel ziet dat niet meer... die is zelf ook al flink bezopen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop