Wat is Joost vunzig bezig dan??quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen heeft het weer over de vunzigheid van Linda, maar NIEMAND in het huis is half zo vunzig als Joost. Vreemd dat daar niets over wordt gezegd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of komt dat weer omdat het een man is... en dan is het okee?
Roel ging voordoen met Joost hoe je een tomaat samen door de midden bijt zonder te morsen. Joost wilde niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Kijk, dat is een verrassende ontwikkeling...
vertel verder!!
welnee, omdat jij het ook doetquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind Linda eigenlijk helemaal niet zo vunzig hoor... Ze heeft gewoon behoorlijk lol. En in tegenstelling tot Roel richt zij haar geilheid maar op één persoon...
Ze is zat en ze wil zoenen, niets mis mee imho....
Och daar hebben we Femke Halsema in het kwadraat weer hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen heeft het weer over de vunzigheid van Linda, maar NIEMAND in het huis is half zo vunzig als Joost. Vreemd dat daar niets over wordt gezegd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of komt dat weer omdat het een man is... en dan is het okee?
Helemaal mee eens, 't is een maf en lief mens.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind Linda eigenlijk helemaal niet zo vunzig hoor... Ze heeft gewoon behoorlijk lol. En in tegenstelling tot Roel richt zij haar geilheid maar op één persoon...
Ze is zat en ze wil zoenen, niets mis mee imho....
En dan Linda die Lieske keihard op haar geblesseerde knie trapt...is ze in haar dronken staat wel toe in staat!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Twee treurige wijven op elkaar loslaten , heerlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joost slaat al 5 weken de meeste gore taal uitquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Wat is Joost vunzig bezig dan??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vroegah Milagro... Vroegah...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:53 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee, omdat jij het ook doetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor de actie wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, 't is een maf en lief mens.
Zo iemand moet er gewoon inblijven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet?? En hij is altijd zo happig op om zn vrouwelijke trekjes te tonen!! En welke vrouw zou dat aanbod van Roel nou afslaan..quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Roel ging voordoen met Joost hoe je een tomaat samen door de midden bijt zonder te morsen. Joost wilde niet.
Die knipoog is wel op z'n plaats, want 'goedkomen' is zeer discutabel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vroegah Milagro... Vroegah...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tegenwoordig ben ik een keurig getrouwd burgertrutje... Het kan dus nog goedkomen met Lindaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Loop eens normaal, kleuter!" *duwquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En dan Linda die Lieske keihard op haar geblesseerde knie trapt...is ze in haar dronken staat wel toe in staat!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En dan Linda die Lieske keihard op haar geblesseerde knie trapt...is ze in haar dronken staat wel toe in staat!
echt?? dat blijft me helemaal niet bij dan... misschien omdat ie er zo lief uitziet dat je het anders binnenkrijgt ofzo, bij Linda is het niet zo moeilijk om er meteen van alles bij te denkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost slaat al 5 weken de meeste gore taal uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is niet gemeen, zo zie ik het ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en bedankt he bitchom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg ff wat anders... als je bewust rook in je gezicht geblazen krijgt en je ademt het in, dan ben je toch aan het roken of niet soms??
Dus eik is de weekopdracht al mislukt .... nu maar hopen dat BB het ook zo ziet en dat ze donderdagavond te horen krijgen dat het feest niet doorgaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow ik ben gemeenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop