quote:Frits terug en Ludo eruit voor 2,5 jaar & Charlie er ook uit!!! >> edit: definitief dus!
oke volgens mij komen we nu ergens:quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:25 schreef Svensational het volgende:
Charlie mag gewisseld worden voor oude Charlie. Doe dan Laura er maar uit
Dan heb ik nog liever Ludo voor 4 jaarquote:
Ieder zijn mening héquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef babette21 het volgende:
ja sjongejongen, hebben we 't bijna rond, komen jullie weer moeilijk doen
jij bent nog veel te nieuw,quote:
Ik wil best Charlie laten omwisselen, maar dan mag Laura niet weg!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:08 schreef babette21 het volgende:
beetje jammer dat Dizer 't met je eens is
je ging zo goed, maar toen:quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de juiste volgorde:
- Ludo voor 3 jaar weg
- Frits voor 3 jaar terug
- Chris Jolles terug als Dian
- Martine terug
- Martine en Dian gaan de strijd om Frits
- Morris dood! Wil niemand anders voor in de plaats.. gewoon DOOD!!! En dan ook zo dood dat ie helemaal open gesneden wordt voor onze ogen!!!!! DOOD DOOD!!
- Bing weg...
hell no!! Nick mag best vertrekken, maar Stefano moet lekker wegblijvenquote:- Stefano terug, Nick weg
wraak nemen op Sjors is altijd goed, als het maar rigoureus gebeurtquote:- Tiener Amy terug met wraak op Ludo, maar ludo is er niet, dus neemt ze wraak op Martine en Sjors!:')
Dat was een grapje, om je te pestenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
je ging zo goed, maar toen:
[..]
hell no!! Nick mag best vertrekken, maar Stefano moet lekker wegblijven
en ik trapte er nog in ookquote:
dus dan hebben we:quote:Maar wat vind je van mijn deal... Laura blijft, charlie omwisselen?
Je vergeet..quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik trapte er nog in ook![]()
[..]
dus dan hebben we:
Frits voor 2,5 jaar ipv Ludo
Charlie terugwisselen, voor onbepaalde tijd
en that's it.....?
ja daar ga ik wel akkoord mee....... Sven?!
dat zie ik als 'n soort leuke bonusquote:
't kan best lollig zijn als Morris op Nick zou vallen, maar 't moet niet wederzijds zijn...quote:En dan in het liefst van een soort combinatie.. beiden samen op zo een gaycruise..
quote:
doe eens niet zo autistisch jij.... beetje verandering kan geen kwaadquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:50 schreef Frey het volgende:
Niks Ludo weg, net nu hij en Janine weer bij elkaar komen![]()
En waag het eens om aan Laura te komen![]()
Ik ben gehecht aan de oldies, daar hoeven ze voor mij niks aan te veranderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe eens niet zo autistisch jij.... beetje verandering kan geen kwaad
Patrick, da's ook zo'n eersterang kneus..... Laat die maar lekker Zoopenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:16 schreef Frey het volgende:
Charlie vind ik niet zo'n boeiend personage en Morris al helemaal niet. Maar een gezin op zich is wel weer leuk. Geef mij Aukje en Patrick maar weer terug.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de juiste volgorde:
- Morris dood! Wil niemand anders voor in de plaats.. gewoon DOOD!!! En dan ook zo dood dat ie helemaal open gesneden wordt voor onze ogen!!!!! DOOD DOOD!!
Wat zeiden ze erover? Kwam ze zelf nog aan het woord?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:29 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op 538 vertellen dat Bruni Heinke terug komt?????
Maar jij hebt er gewoon geen verstand vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, deze Charlie moet blijven ! ik zie haar liever dan de oude Charlie, Sorrie voor jullie![]()
Zeker Frits moet erin![]()
Jij wel zekerquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar jij hebt er gewoon geen verstand van![]()
Je vond Nick eerst zo leukquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je vergeet..
Nick eruit
Morris eruit
En dan in het liefst van een soort combinatie.. beiden samen op zo een gaycruise.. alleen komen ze nooit meer terug... want nick is in het water gevallen en omdat hij te klein is, kon ie niet zwemmen, dus ging Morris erachteraan en toen werden ze beiden door haaien opgegeten
Ben ik nou sadistisch? De hele personage duurt me te lang in de serie. Terra mog ook weg.. waarom hij niet?quote:
Om persoonlijke redenen wil ik hem er niet meer in hebbenquote:
Ja, ik ben hem helemaal zat. Eventjes was ie weer leuk toen ie wou vliegen en Roza wou zoenen. Maar nu is ie weer minder. Hij komt ook aan Jef en daar hou ik niet van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet wel blijven opletten he: 't is al een tijdje uit tussen Dizer en Nick![]()
ik was toen gestopt met kijken, maar zag Nick bij toeval van een trapje willen springen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:37 schreef Dizer het volgende:
Eventjes was ie weer leuk toen ie wou vliegen en Roza wou zoenen.
wie aan papa Jef komt, komt aan mijquote:Hij komt ook aan Jef en daar hou ik niet van.
Nee, Laura moet wieberenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik trapte er nog in ook![]()
[..]
dus dan hebben we:
Frits voor 2,5 jaar ipv Ludo
Charlie terugwisselen, voor onbepaalde tijd
en that's it.....?
ja daar ga ik wel akkoord mee....... Sven?!
Die twee gaan elkaar niet eens zien de komende tijd, want deze week wordt het lichaam van Arnie gevonden in Venezuela en Laura gaat er naartoe (of op vakantie) om na te denken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Babette je bent een aardige user over het algemeen, maar users afzeiken met een andere mening vind ik meestal niet zo tof.
Tenzij het maar een grapje is
Frits erin is oke, maar Ludo eruit dat zie ik niet zo zitten!
En waarom zou Laura eruit moeten juist als Linda komt?![]()
't Is altijd dolle pret met die 2 samen![]()
ik grap wat af vandaag, heus waar......quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Babette je bent een aardige user over het algemeen, maar users afzeiken met een andere mening vind ik meestal niet zo tof. Tenzij het maar een grapje is
dat belooft een hoop moois inderdaad!quote:En waarom zou Laura eruit moeten juist als Linda komt?![]()
't Is altijd dolle pret met die 2 samen![]()
Helemaal mee eens!!! ze mogen niet aan JEF komen hoor!! En die nick vind ik echt een kwal waarom heeft Stefano heb nou niet gewoon dood geredenquote:
Dat is al twee weken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:03 schreef Dizer het volgende:
Bas Fischer is toegevoegd aan de huididge (cast) inwoners van Meerdijk op de website.
En aan de interview van Hannie lijkt het inderdaad alsof ze gaat blijven (voor een tijdje) "D
precies ik snap ook niet waar dat nou op slaat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:24 schreef Rodney1988 het volgende:
dan ben je niet de enige .. wat wil die graftak nou .. pff zeker met de jongeren bemoeien.. of met Linda ( die heeft zij toch opgevoed?? of heb ik het mis?? )
Dennis beleeft toch ook iets unieks? Voor het eerst sinds jaren kan ie z'n kwakkie kwijt in een niet-familielid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:56 schreef Frey het volgende:
Morgen weer Dennis en Charlie![]()
Wel een leuk stelletje, maar laat ze dan ook iets beleven![]()
mja dat zei ik dus al, gisteren of eergisteren....quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij heeft Hannie Frits niet vermoord
Ja maar toen had ze nog niet gesproken. En nadat ze vandaag haar ei kwijt was.. ;quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat zei ik dus al, gisteren of eergisteren....
.....sta je achter me?! ach, da's ook wel 's fijn;)quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
Ja maar toen had ze nog niet gesproken. En nadat ze vandaag haar ei kwijt was....
Het begint wel eng te worden hoe we samen uitkomen met GTST vandaagquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
.....sta je achter me?! ach, da's ook wel 's fijn;)
mijn theorietje werd vandaag inderdaad enigszins bevestigd:
Hannie zei alles voor Frits te doen.... dus ook helpen met zijn "dood" en ervoor opdraaien?!?!??
ScriptStudio flikte hetzelfde geintje in 1997 met Pim Reitsema in ONM:
we zagen de moord, het lijk en de begrafenis, maar 4 jaar later dook hij weer op...
ze hingen een lulverhaal op en wij namen het voor lief... zo'n terugkomst is tenslotte veel te leuk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je dan precies gehoord? Kwam ze zelf aan het woord?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:10 schreef lady-wrb het volgende:
als helmink moet terugkomen, wil ik wil de smet er ook bij hoor.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 06:33 schreef GSMboy het volgende:
Maadag in GTSTDrommels dan pas! Nog een hele week dat geklooster....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Zo dacht ik ook toen ik het lasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Drommels dan pas! Nog een hele week dat geklooster....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Als het volgende week maandag nog niet over is dan noem ik dat toch wel op z'n minst een weekquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:56 schreef babette21 het volgende:
er staat niks over "een hele week"....
Janine wordt geredt door Ludo en ze gaan zoenen enzo..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:24 schreef Frey het volgende:
Laat het alsjeblieft mijn droom scénario worden![]()
Een week tot Ludo en Janine weer bij elkaar komen jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als het volgende week maandag nog niet over is dan noem ik dat toch wel op z'n minst een week![]()
Wat ken je me toch goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine wordt geredt door Ludo en ze gaan zoenen enzo..
Ray valt dood neer?
Werd eens tijd. Hopelijk dit keer wel langer dan een paar wekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Een week tot Ludo en Janine weer bij elkaar komen ja![]()
Ach jaquote:
Ja, ik wil een hereniging van Ludo en Janine met huwelijk en alquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach ja
Het begon allemaal met die zoen op het gemaskerd bal en dat was al in januari. We voorspelden toen al dat het weer maanden ging duren, voordat ze weer bij elkaar kwamen![]()
Maargoed, als het na zo'n lange tijd dat toch gebeurt, dan is het wel extra geweldig. Alleen moeten ze dan niet al na 2 maanden uit elkaar gaan![]()
En toen kwam Sophia op de bruiloft...>:)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:38 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ja, ik wil een hereniging van Ludo en Janine met huwelijk en al![]()
![]()
En toen Janine en Nina aan kwamen lopen tijdens de eerste cliffhanger van seizoen 13quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:55 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En toen kwam Sophia op de bruiloft...>:)
LLLLLuuuuuuudoo, bèn jij hèt?
eindelijk weer eens een goed idee hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:55 schreef GSMboy het volgende:
En toen kwam Sophia op de bruiloft...>:)
LLLLLuuuuuuudoo, bèn jij hèt?
bron?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:13 schreef Nano het volgende:
Victoria heeft denk ik nu al spijt van haar exit in GTST, ze is vandaag ontslagen bij de zender Talpa. Deze week heeft ze haar laatste opname voor het programma 'Thuis!'
Ben ik ook benieuwd naar, en nog meer naar de reden van haar ontslag.quote:
Rosa zou dan wel gaan helaas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:20 schreef Frey het volgende:
Heb de gids voor volgende week, maar er staat verder niets in over Ludo en Janine![]()
Wel dat Rosa voor lange tijd op reis naar Australië wil gaan en dat Nina haar dat wil verbieden![]()
Doe je best Nina, Rosa mag niet weggaan![]()
De vraag is niet of ze terugkeert, maar wanneer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:21 schreef babette21 het volgende:
eindelijk weer eens een goed idee hier
Sophia is geweldig, ik ben fan!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
Misschien moet ie de rol van een andere bekende tennisser eens proberen te spelen.
Als ik aan Rosa denk, denk ik altijd aan die scene waar Nina een vaas op de grond laat donderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zoveelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gemist vandaagen kan morgen de herhaling + nieuwe aflevering niet zien..
Wat is er gebeurd? En vooral rondom het amulet...?
Laat het tennissen maar over aan de pro's:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
Misschien moet ie de rol van een andere bekende tennisser eens proberen te spelen.
Ja, helemaal met je eens !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:16 schreef Frey het volgende:
Ik heb ook niet zoveel met Richard Krajicek, want ik ken die hele man niet.
Raymond van Barneveld in GTST vond ik wel cool![]()
Nick en Stefano ook toch? [zelfde moeder?]quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Halfbroers en halfzussen in Meerdijk:
Ik wist dat ik iets vergeten was.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:40 schreef babette21 het volgende:
Nick en Stefano ook toch? [zelfde moeder?]
heel goed! maar dan moet het eigenlijk zijn:quote:
Ja, die wilde ik ook net noemenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef Wup het volgende:
en die hummel van Isabella......
LOL dat uitgerekent degene die al jaren niet meer kijkt daarmee komt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef Wup het volgende:
en die hummel van Isabella......
Volgens mij waren dat halfzusjes Janine en Mariekequote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef babette21 het volgende:
Janine en Marieke zijn toch ook halfzusjes? of vergis ik me???
ik lurk hier steeds vaker topics mee [ de laatste tijd is het hier weer helemaal oke, waarvoor complimenten]quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef babette21 het volgende:
LOL dat uitgerekent degene die al jaren niet meer kijkt daarmee komt...
terwijl het zó voor de hand liggend is
ik ben wel uitgezwaaid inmiddels:), heb je iets nodig?..quote:btw: de uitzwaaisite bestaat niet meer?!??!?heel logisch hoor, maar....
![]()
ben je straks weer helemaal op de hoogte, als Miss Dekker komt opdraven.... handig hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:19 schreef Wup het volgende:
ik lurk hier steeds vaker topics mee
nee hoor... kwam af en toe nog even plaatjes kijken en weemoedig zijn, that's allquote:ik ben wel uitgezwaaid inmiddels:), heb je iets nodig?.. [/sup]
Nee dat zijn volbloed zussen, ze hadden dezelfde ouders en op gtst.nl laat Janine Marieke ook foto's van hun ouders zien. (filmpje waar je tegenwoordig weer voor moet dokken)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat halfzusjes Janine en Marieke![]()
altijd fijn als er geluisterd wordt......quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:24 schreef babette21 het volgende:
"Thuis" kunnen ze beter helemaal schrappen, lijkt mij
oh toch? ik wist nog dat ze er "bij toeval" achter kwam familie van Janine te zijn, maar dacht:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nee dat zijn volbloed zussen, ze hadden dezelfde ouders en op gtst.nl laat Janine Marieke ook foto's van hun ouders zien. (...) Marieke is wel afgestaan als baby aan een stiefgezin en daarom had ze ook een andere achternaam.
Commissaris Rex, dat is al veel beterquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
altijd fijn als er geluisterd wordt......
[afbeelding]
Serieus waar slaat deze post op in dit topicquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Commissaris Rex, dat is al veel beter![]()
Elke gelegenheid om een typisch Talpa programma de grond in te boren is meegenomenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Serieus waar slaat deze post op in dit topic![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:36 schreef Nano het volgende:Dat is dus nog niet zeker, ze denkt erover na...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:34 schreef Nano het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt nog helemaal gelijk ook![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Hoe erg het ook is, Harmsen moet er uit. Het is afgelopen met hemquote:
Waarom, moet ie eruitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe erg het ook is, Harmsen moet er uit. Het is afgelopen met hem
Ik kan het niet meer aanzien hoe toegetakeld hij isquote:
Bedoelje zo, nee,idd ik vind het ook zielig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aanzien hoe toegetakeld hij is
Ja, het is echt heel zielig om te zien hoe ziek hij in het echt is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoelje zo, nee,idd ik vind het ook zielig.![]()
![]()
Maar hij word toch nooit geslagen of zoDat ie toegetakeld is bedoelje zijn leeftijd in die serie.
Klopt is zielig om te zien ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel zielig om te zien hoe ziek hij in het echt is.
Maar hij doet het graag en daar gaat het om. Mag die man dan niet genieten van het leven?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aanzien hoe toegetakeld hij is
Ik zat me laatst nog af te vragen welke namen hun bedrijf wel niet allemaal gehad heeft, volgens mij is het als volgt:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef Dizer het volgende:
Yes... Eindelijk Jef en Robert uit elkaar. Eens een keer wat anders.
Inderdaad. Het is Wik of het is niemandquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:05 schreef pberends het volgende:
Die vervanger van meneer Harmsen was hilarisch slecht.
Dus in het bejaardentehuis met Harmsenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is Wik of het is niemand![]()
AA & Flash en AA & Variety was het toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zat me laatst nog af te vragen welke namen hun bedrijf wel niet allemaal gehad heeft, volgens mij is het als volgt:
Alberts&Alberts ---> AA&F ---> AA&V ---> A&A (Arts & Adds, onder Ludo en Stefano) ---....| 'De Garage'---> Alberts&Alberts
(Edit: De Garage heeft een tijdje naast Arts & Adds bestaan als concurrent, doordat Ludo verlamd werd en Stefano toen nog geen zaken kon doen ging Arts & Adds failliet.
Toen Jef & Robert naar het huidige gebouw verhuisden doopten ze 'de Garage' weer om in Alberts & Alberts)
Die deed slecht de vervanger van Wik !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:05 schreef pberends het volgende:
Die vervanger van meneer Harmsen was hilarisch slecht.
Mee eensquote:Inderdaad. Het is Wik of het is niemand
Wik is toch 2 keer vervangen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die deed slecht de vervanger van Wik !
Ik kan niet op de naam van die acteur opkomen die Wik moest vervangen diens afwezigheid !![]()
Dat was acteur Hans Beijer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan niet op de naam van die acteur opkomen die Wik moest vervangen diens afwezigheid !![]()
Van haar zakgeld aftrekken. Heeft ze dan toch binnen 5 weken afbetaaldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:22 schreef DeTolk het volgende:
Wat zal Ludo doen met Nina vanavond?
Geld terug laten verdienen met een krantenwijk![]()
Ja, inderdaad Niek Pancras.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef DeTolk het volgende:
Niek Pancras (december 2003 – februari 2004
Bij Endemol denken ze wel vaker dat de kijker dat niet in de gaten heeft. Een recenter voorbeeld is actrice Roos Blaauwboer. Zij speelde Carla Langeveld, de pleegmoeder van Sjors, maar ze was eerder ook te zien als Gerda Kelder, de pleegmoeder van Peter Kelder.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef DeTolk het volgende:
Geloofwaardig, eersta als Kastelein, en later als Harmsen![]()
Hetzelfde kunstje flikte ze ook in ONM.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:53 schreef Frey het volgende:
Tanja Jess speelde vroeger ook eens een kleine gastrol en wat jaartjes later pas Bowien. Maar dat is wat minder opvallend. Dat filmpje staat toevallig op de CD-rom
Geheel correct!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
AA & Flash en AA & Variety was het toch?
Welk flimpje Frey?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:53 schreef Frey het volgende:
Tanja Jess speelde vroeger ook eens een kleine gastrol en wat jaartjes later pas Bowien. Maar dat is wat minder opvallend. Dat filmpje staat toevallig op de CD-rom
Linda??quote:di. 18-10: Dian wil meer informatie over de amulet en doet een voorstel aan iemand die haar zou kunnen helpen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:13 schreef Nano het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het einde van de Fischers is helaas nog niet in zicht
Een heer met stijl
Haha dat klinkt nog beter ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waarom niet meteen Kwik, Kwek en Kwak?![]()
Dat is wel een babequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
primeurtje
[afbeelding]
Televizier wk 42 2005
quote:Na lange tijd eindelijk weer eens een column van mij!
We zijn alweer een paar weken verder en er zijn weer een boel spannende dingen gebeurd. De kloosterverhaallijn nam een verrassende wending toen Vincenza een gestoorde gek bleek te zijn. Ik hoop dat Ludo op tijd komt om zijn geliefde Janine te redden van de brandstapel en dat mijn droomkoppel weer bij elkaar komt. De terugkeer van Hannie was ook een goede zet! Ik heb haar zelf helaas net niet meegemaakt, maar op de DVD heb ik genoeg van haar gezien! Keigaaf dat ze nog door dezelfde actrice wordt gespeeld. De zoektocht naar de amulet wordt ook steeds interessanter en ik ben benieuwd wat zich allemaal in Wales gaat afspelen. En Ludo die weer machtiger dan ooit is (zo zie ik het graag, want hij is tenslotte mijn grote favoriet), omdat hij A&A en Fischer Events overgenomen heeft.
Maar er was ook een hoop verdriet de laatste weken. Zo vertrok een van de meest geliefde personages, Stefano Sanders, uit de serie. Gelukkig legde hij het wel nog bij met Ludo.
En dan natuurlijk de dood van Valerie. Ze was een van de minst geliefde personages, totdat ze het bijlegde met Barbara. Jammer dat ze pas leuk werd vlak voordat ze eruit ging!
En wat dacht je dan van Laura? Die heeft het ook niet makkelijk met het feit dat Dennis haar zoon is. Ik ben benieuwd wanneer dit nou eindelijk uitkomt. En die arme harmsen die uit zijn huis moet.
Maar er was gelukkig ook nog vreugde! Zo accepteerde Ludo Nick eindelijk als zijn zoon en woont hij weer in zijn oude huis, tot grote vreugde van Rosa. Nu maar hopen dat ze niet echt weggaat. En ik vind Jack en Sjors echt hartstikke lief als broer en zus. En zal het wat worden tussen Charlie en Dennis?
Naja, een boel gebeurd dus. Maar er gaat ook nog een boel gebeuren. Aanstaande vrijdag en maandag mag je zeker niet missen, want dan komt de kloosterverhaallijn tot zijn hoogtepunt!!! Weer veel moeten vertellen, maar had ook al lang niets meer geschreven. Zal proberen dit wat meer te doen, maar nu is het wel weer genoeg.
Groetjes,
Frey
Wat is er met haar kop gebeurd? Bij Marijke Helwegen langsgeweest misschien?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
primeurtje
[afbeelding]
Televizier wk 42 2005
't was een grote man, geen klein vrouwtjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef Nano het volgende:
Wie is nou die andere oude bekende in de sneakpreview? Linda?
Dacht ik ook meteen aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
tegen wie praat Hannie morgen????
Herman Hogendoorn ofzo??
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
tegen wie praat Hannie morgen????
Herman Hogendoorn ofzo??
Het kan Herman niet zijn. In Jack zijn biografie staat dat hij al jaren dood is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Het is dan in iedergeval niet meer de echte acteur![]()
Ze zijn wel van de comebacks he.,
Hannie , Dian , Linda ,Herman en dan misschien Helen (Please laat het niet waar zijn)
Dat zegt veelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef Nano het volgende:
[..]
Het kan Herman niet zijn. In Jack zijn biografie staat dat hij al jaren dood is.
Ze is vergeten dat ze in 1999 met Rixt Leddy in Goudkust heeft gespeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
primeurtje
[afbeelding]
Televizier wk 42 2005
Spannend vanavond dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef Frey het volgende:
Morgen de leuke lijntjes![]()
Klooster, Hannie en Harmsen met mooie flashbacks![]()
Gewoon om 20.00! Ik denk dat je in de war bent met de herhalingen op RTL5, die inderdaad op een ander tijdstip werden uitgezonden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:23 schreef DeTolk het volgende:
Heb hier een discussie met een collega.
Hoe laat begonnen de eerste afleveringen van GTST?
quote:Babette van Veen maakt haar rentree in GTST. Toen ze destijds getrouwd en wel met haar kersverse tv-echtgenoot Erik (Jasper Faber, red.) naar Amerika vertrok, was de actrice er heilig van overtuigd de serie voorgoed de rug toe te keren.
Maar blijkbaar kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan. Als de gecompliceerde, maar tegelijkertijd innemende Linda zal Babette gaan proberen de toch al torenhoge kijkcijfers van de immens populaire soap nog wat verder op te vijzelen.
„Ik ga er in ieder geval m’n uiterste best voor doen”, glimlacht Babette innemend. Het is lunchtijd in Aalsmeer. Terwijl sommige acteurs de tijd tussen de opnames gebruiken om op de trilplaat te gaan staan of om snel even hun voicemailberichten af te luisteren, hebben wij de hectiek van de set verlaten en zijn op zoek gegaan naar een rustiger plek.
Ondanks het feit dat Babette een tijd lang niet door de gangen van de Endemol-studio’s heeft gelopen, lijkt het alsof ze niet is weggeweest. „Dat gevoel heb ik zelf ook”, beaamt de actrice. „Er is ook hoegenaamd niets veranderd. Die molen draait gewoon door. Ook zonder mij, haha! En toch”, bekent ze openhartig, „als ik toen niet was gestopt, was ik er waarschijnlijk aan onderdoor gegaan.”
m'n collega is het er niet mee eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Gewoon om 20.00! Ik denk dat je in de war bent met de herhalingen op RTL5, die inderdaad op een ander tijdstip werden uitgezonden.
Leuk, waar komt dit vandaan?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Babette terug in GTST
Volgens mij vanavond, tenminste dat is altijd als het in de Telegraaf staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Leuk, waar komt dit vandaan?!
er werd nog geen datum genoemd?? Kan toch niet lang meer duren.....
http://www.telegraaf.nl/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Leuk, waar komt dit vandaan?!
er werd nog geen datum genoemd?? Kan toch niet lang meer duren.....
Hannie heeft een abortus gehad, er is geen dochter....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef Frey het volgende:
Dochter van Hannie en Frits is niet eens zo'n gek idee![]()
Frits zijn tweelingbroer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hannie heeft een abortus gehad, er is geen dochter....
Ja, dat was voor mijn tijd. Is dat in beeld geweest?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hannie heeft een abortus gehad, er is geen dochter....
nee, maar 't was de aanleiding voor de moord....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:59 schreef Frey het volgende:
Ja, dat was voor mijn tijd. Is dat in beeld geweest?
al is het oud nieuws, ik word er toch héél blij vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:34 schreef Markie-Mark het volgende:
LOL Het Babette van Veen nieuwtje staat nu ook op fok frontpage,
alsof t vandaag pas bekend is geworden![]()
Volgens mij om 18.30 of 19.30, in ieder geval niet om 20.00 toen was het Rad van Fortuin te zien, the Bold was in die jaren om 15.30, lekker tijdstip als dat gekeken werd als je net uit school kwam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:23 schreef DeTolk het volgende:
Heb hier een discussie met een collega.
Hoe laat begonnen de eerste afleveringen van GTST?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:52 schreef Foeske het volgende:
Hoe is Linda er destijds eigenlijk uitgegaan?? Kan het me niet meer herinneren...
quote:Haaibaaike - vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:29
Babette terug in GTST
quote:Babette van Veen maakt haar rentree in GTST. Toen ze destijds getrouwd en wel met haar kersverse tv-echtgenoot Erik (Jasper Faber, red.) naar Amerika vertrok, was de actrice er heilig van overtuigd de serie voorgoed de rug toe te keren.
.....
Amerika moet Brazilië zijn...quote:Toen ze destijds getrouwd en wel met haar kersverse tv-echtgenoot Erik (Jasper Faber, red.) naar Amerika vertrok
hm ik zag alleen een schouder en die was niet erg vrouwelijk...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:14 schreef Nano het volgende:
Volgens mij keert Linda vanavond terug, en is zij dat mysterieus persoon bij Hannie.
mijn ogen kunnen dit niet aan, en de Telegraaf vind ik zo'n beroerde krant...quote:Als je lid bent van de Telgraaf, kon je het helemaal lezen..
dat vinden de meeste acteurs toch zo'n fijne uitdaging enzo....?!quote:Ze zegt: "Ik zou willen dat Linda weer wat normaler wordt, want ik kan jullie verzekeren dat ze helemaal is doorgeslagen.."
Hij staat op mijn website (het hele artikel)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik zag alleen een schouder en die was niet erg vrouwelijk...
maar het kan wel zijn dat ze vanavond al komt, volgende week wordt er iig over "iemand" gesproken
[..]
mijn ogen kunnen dit niet aan, en de Telegraaf vind ik zo'n beroerde krant...
om die nou te gaan kopen......
[afbeelding]
[..]
dat vinden de meeste acteurs toch zo'n fijne uitdaging enzo....?!
"doorgeslagen" klinkt wel leuk, maar ook erg tijdelijk
* Babette krijgt Victor Visioen
ps. is ze ook zo lief om nog even te vertellen wíe haar terug naar gtst heeft gehaald??;)
edit: gevondenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:49 schreef Nano het volgende:
Hij staat op mijn website (het hele artikel)![]()
Dan wel die SamSam kerel he !quote:
Eerste seizoenen werden om 19:00 uitgezonden hoor... zeker weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Gewoon om 20.00! Ik denk dat je in de war bent met de herhalingen op RTL5, die inderdaad op een ander tijdstip werden uitgezonden.
bij favo huidige personage heeft ze nul concurrentiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:02 schreef Dizer het volgende:
Als babette weer terug is en draaiend is, gaan we weer een GTST tournament houden met favoriete (huidige) personage
Zolang het Simon maar niet is vind ik alles best.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:15 schreef Suuz_ het volgende:
ik denk dat die kerel rien hoogendoorn is, die broer ofzo van frits?
Lul niet die is helemaal niet doodquote:
Nee oke maar het ging toch om Joost Buitenweg?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Joost Buitenweg niet, maar Rien Hogendoorn wel......![]()
Rien is neergeschoten door de huurmoordenaar van Trix, die eigenlijk voor Frits kwamquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Is Rien dood?
Kan ik me ook niet meer herinneren eigenlijk
Dacht dat ie naar het buitenland gevlucht was, kan me vaag een scene herinneren met een vliegtuig
haha wat coolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Rien is neergeschoten door de huurmoordenaar van Trix, die eigenlijk voor Frits kwam
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
haha wat coolkan ik me dus echt niks meer van herinneren
Dan ben ik wel benieuwd wie we vanavond te zien krijgen, waarschijnlijk geen oude bekende
Hannie of Hennie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die flashbacks![]()
Hedwig, Rick , Job , Isabella , Hannie![]()
Hennie en Hanniequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die flashbacks![]()
Hannie is echt super bezig. Hopelijk blijft ze nog een paar weken. Of een vaste rolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
Leuke aflevering tot nu toe!
Janine gaat mooi opgemaakt de brandstapel op
Ik moet ook steeds zo lachen om de poppen, lekker luguber plaatje geeft dat...
alleen jammer dat elke kloosterruimte zo overduidelijk hetzelfde decor is
Hannie is ook goed op dreef
Ik moest aan Friends denken, de aflevering waarin Rachel verhuist:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die flashbacks![]()
De terugkeer van Frits met de kerst zou niet verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef Dizer het volgende:
Ik geloof steeds meer ein dat Frist nog springlevend is
1 maand geleden alleen Dennis ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie wonen er nu allemaal in scala?''
Dennis Charlie Harmsen Jack en Dian?
haha ik denk het niet, dus we moeten ervan genieten zo lang als 't duurtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:25 schreef Dizer het volgende:
Hannie is echt super bezig. Hopelijk blijft ze nog een paar weken. Of een vaste rol
je bent een schatquote:En je moet dit even chekkuh Babs.. http://forum.fok.nl/topic/766142/6/50#31442869
Al die terugkomsten had jij mooi niet op je site staan he !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef Nano het volgende:
Frits van Houten is terug?
Volgens mij is de aflevering van Maandag nog spannenderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Frey het volgende:
Binnenkort weer Ludo en Janine![]()
Het staat nu vast![]()
Nee, lijkt me nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef Nano het volgende:
Frits van Houten is terug?
*gaat mee...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:40 schreef babette21 het volgende:
Ik ga nog steeds voor Herman....
De acteur is dood, maar het personage toch ook? Waar is Herman gebleven al die tijd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:40 schreef babette21 het volgende:
Ik ga nog steeds voor Herman....
Kan het ook zijn dat Hannie gewoon hallicuneert of waandenkbeelden heeft?...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef Dizer het volgende:
Wie kan die man nou zijn?? Herman of Rien?
Een ding is zo goed als zeker, Hannie heeft Frits niet vermoord. En als Frits wel dood is, dan zal het die gast zijn die nu bij Hannie is, hem hebben vermoord en zij moest er voor opdraaien
Je valt in herhalingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:41 schreef Nano het volgende:
Kan het niet zijn dat zij Frits niet vermoord heeft, en dat dat gewoon de moordenaar is? Iemand die we helemaal niet kennen..![]()
Lees de biografie van Jack maar. Herman is jaren geleden gestorven in de VS.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De acteur is dood, maar het personage toch ook? Waar is Herman gebleven al die tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |