SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je dan precies gehoord? Kwam ze zelf aan het woord?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:10 schreef lady-wrb het volgende:
als helmink moet terugkomen, wil ik wil de smet er ook bij hoor.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 06:33 schreef GSMboy het volgende:
Maadag in GTSTDrommels dan pas! Nog een hele week dat geklooster....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Zo dacht ik ook toen ik het lasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Drommels dan pas! Nog een hele week dat geklooster....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Als het volgende week maandag nog niet over is dan noem ik dat toch wel op z'n minst een weekquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:56 schreef babette21 het volgende:
er staat niks over "een hele week"....
Janine wordt geredt door Ludo en ze gaan zoenen enzo..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:24 schreef Frey het volgende:
Laat het alsjeblieft mijn droom scénario worden![]()
Een week tot Ludo en Janine weer bij elkaar komen jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als het volgende week maandag nog niet over is dan noem ik dat toch wel op z'n minst een week![]()
Wat ken je me toch goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine wordt geredt door Ludo en ze gaan zoenen enzo..
Ray valt dood neer?
Werd eens tijd. Hopelijk dit keer wel langer dan een paar wekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Een week tot Ludo en Janine weer bij elkaar komen ja![]()
Ach jaquote:
Ja, ik wil een hereniging van Ludo en Janine met huwelijk en alquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach ja
Het begon allemaal met die zoen op het gemaskerd bal en dat was al in januari. We voorspelden toen al dat het weer maanden ging duren, voordat ze weer bij elkaar kwamen![]()
Maargoed, als het na zo'n lange tijd dat toch gebeurt, dan is het wel extra geweldig. Alleen moeten ze dan niet al na 2 maanden uit elkaar gaan![]()
En toen kwam Sophia op de bruiloft...>:)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:38 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ja, ik wil een hereniging van Ludo en Janine met huwelijk en al![]()
![]()
En toen Janine en Nina aan kwamen lopen tijdens de eerste cliffhanger van seizoen 13quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:55 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En toen kwam Sophia op de bruiloft...>:)
LLLLLuuuuuuudoo, bèn jij hèt?
eindelijk weer eens een goed idee hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:55 schreef GSMboy het volgende:
En toen kwam Sophia op de bruiloft...>:)
LLLLLuuuuuuudoo, bèn jij hèt?
bron?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:13 schreef Nano het volgende:
Victoria heeft denk ik nu al spijt van haar exit in GTST, ze is vandaag ontslagen bij de zender Talpa. Deze week heeft ze haar laatste opname voor het programma 'Thuis!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |