Rosa zou dan wel gaan helaas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:20 schreef Frey het volgende:
Heb de gids voor volgende week, maar er staat verder niets in over Ludo en Janine![]()
Wel dat Rosa voor lange tijd op reis naar Australië wil gaan en dat Nina haar dat wil verbieden![]()
Doe je best Nina, Rosa mag niet weggaan![]()
De vraag is niet of ze terugkeert, maar wanneer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:21 schreef babette21 het volgende:
eindelijk weer eens een goed idee hier
Sophia is geweldig, ik ben fan!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
Misschien moet ie de rol van een andere bekende tennisser eens proberen te spelen.
Als ik aan Rosa denk, denk ik altijd aan die scene waar Nina een vaas op de grond laat donderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zoveelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gemist vandaagen kan morgen de herhaling + nieuwe aflevering niet zien..
Wat is er gebeurd? En vooral rondom het amulet...?
Laat het tennissen maar over aan de pro's:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
Misschien moet ie de rol van een andere bekende tennisser eens proberen te spelen.
Ja, helemaal met je eens !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:16 schreef Frey het volgende:
Ik heb ook niet zoveel met Richard Krajicek, want ik ken die hele man niet.
Raymond van Barneveld in GTST vond ik wel cool![]()
Nick en Stefano ook toch? [zelfde moeder?]quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Halfbroers en halfzussen in Meerdijk:
Ik wist dat ik iets vergeten was.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:40 schreef babette21 het volgende:
Nick en Stefano ook toch? [zelfde moeder?]
heel goed! maar dan moet het eigenlijk zijn:quote:
Ja, die wilde ik ook net noemenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef Wup het volgende:
en die hummel van Isabella......
LOL dat uitgerekent degene die al jaren niet meer kijkt daarmee komt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef Wup het volgende:
en die hummel van Isabella......
Volgens mij waren dat halfzusjes Janine en Mariekequote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef babette21 het volgende:
Janine en Marieke zijn toch ook halfzusjes? of vergis ik me???
ik lurk hier steeds vaker topics mee [ de laatste tijd is het hier weer helemaal oke, waarvoor complimenten]quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef babette21 het volgende:
LOL dat uitgerekent degene die al jaren niet meer kijkt daarmee komt...
terwijl het zó voor de hand liggend is
ik ben wel uitgezwaaid inmiddels:), heb je iets nodig?..quote:btw: de uitzwaaisite bestaat niet meer?!??!?heel logisch hoor, maar....
![]()
ben je straks weer helemaal op de hoogte, als Miss Dekker komt opdraven.... handig hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:19 schreef Wup het volgende:
ik lurk hier steeds vaker topics mee
nee hoor... kwam af en toe nog even plaatjes kijken en weemoedig zijn, that's allquote:ik ben wel uitgezwaaid inmiddels:), heb je iets nodig?.. [/sup]
Nee dat zijn volbloed zussen, ze hadden dezelfde ouders en op gtst.nl laat Janine Marieke ook foto's van hun ouders zien. (filmpje waar je tegenwoordig weer voor moet dokken)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat halfzusjes Janine en Marieke![]()
altijd fijn als er geluisterd wordt......quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:24 schreef babette21 het volgende:
"Thuis" kunnen ze beter helemaal schrappen, lijkt mij
oh toch? ik wist nog dat ze er "bij toeval" achter kwam familie van Janine te zijn, maar dacht:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nee dat zijn volbloed zussen, ze hadden dezelfde ouders en op gtst.nl laat Janine Marieke ook foto's van hun ouders zien. (...) Marieke is wel afgestaan als baby aan een stiefgezin en daarom had ze ook een andere achternaam.
Commissaris Rex, dat is al veel beterquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
altijd fijn als er geluisterd wordt......
[afbeelding]
Serieus waar slaat deze post op in dit topicquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Commissaris Rex, dat is al veel beter![]()
Elke gelegenheid om een typisch Talpa programma de grond in te boren is meegenomenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Serieus waar slaat deze post op in dit topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |