quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:36 schreef Nano het volgende:Dat is dus nog niet zeker, ze denkt erover na...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:34 schreef Nano het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt nog helemaal gelijk ook![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Hoe erg het ook is, Harmsen moet er uit. Het is afgelopen met hemquote:
Waarom, moet ie eruitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe erg het ook is, Harmsen moet er uit. Het is afgelopen met hem
Ik kan het niet meer aanzien hoe toegetakeld hij isquote:
Bedoelje zo, nee,idd ik vind het ook zielig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aanzien hoe toegetakeld hij is
Ja, het is echt heel zielig om te zien hoe ziek hij in het echt is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoelje zo, nee,idd ik vind het ook zielig.![]()
![]()
Maar hij word toch nooit geslagen of zoDat ie toegetakeld is bedoelje zijn leeftijd in die serie.
Klopt is zielig om te zien ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel zielig om te zien hoe ziek hij in het echt is.
Maar hij doet het graag en daar gaat het om. Mag die man dan niet genieten van het leven?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aanzien hoe toegetakeld hij is
Ik zat me laatst nog af te vragen welke namen hun bedrijf wel niet allemaal gehad heeft, volgens mij is het als volgt:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef Dizer het volgende:
Yes... Eindelijk Jef en Robert uit elkaar. Eens een keer wat anders.
Inderdaad. Het is Wik of het is niemandquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:05 schreef pberends het volgende:
Die vervanger van meneer Harmsen was hilarisch slecht.
Dus in het bejaardentehuis met Harmsenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is Wik of het is niemand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |