quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:19 schreef D.Rose het volgende:
Rob is al 2 uur bezig met poetsen
[afbeelding]
Iedereen heeft paint, en uploadpagina's zijn gratisquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja oke maar heb het juiste programma niet en geen plekje waar ik ze snel en makkelijk kan uploaden
daarnaast kijk ik bijna nooit naar de streams, zit niet alleen in huis dus dan is het zonder geluid, beetje minder![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
te laat daar scoor je toch niet meer mee
Nouja raar... hij heeft zn geld verstopt in een bloempot in de tuin geloof ik, en hoewel linda nee tegen hem heeft gezegd werden ze toch samen wakker in 1 bed vanmorgenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:20 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen allemaal....
Ik heb niets meer gemist las ik.. Behalve iets raars met Roel?
en deze was te vroegquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
te laat daar scoor je toch niet meer mee
ik ga niet beter over rob denken omdat hij zo fanatiek aan het poetsen is hoorquote:
Okay, dan heeft m'n mannetje me zitten fucken... Hij zei dat Roel Psychotisch aan het worden was...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja raar... hij heeft zn geld verstopt in een bloempot in de tuin geloof ik, en hoewel linda nee tegen hem heeft gezegd werden ze toch samen wakker in 1 bed vanmorgen
verder heeft hij weer laten zien hoe verschrikkelijk tolerant hij wel niet isin een discussie over geloof en paranormale dingen.
Maar raar?? Neuh, niet raarder dan anders hoor!!
Alsof ik wil dat er positief over Rob gedacht wordtquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ga niet beter over rob denken omdat hij zo fanatiek aan het poetsen is hoor![]()
áls ik naar de streams kijk, kijk ik via die link dat je ze allevier tegelijk in beeld hebt, het is mij niet gelukt om de pagina te capturen of om copy past te doen naar een tekenprogrammaquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Iedereen heeft paint, en uploadpagina's zijn gratis
daar kijk ik ook naarquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
áls ik naar de streams kijk, kijk ik via die link dat je ze allevier tegelijk in beeld hebt, het is mij niet gelukt om de pagina te capturen of om copy past te doen naar een tekenprogramma
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Bedankt!quote:
Nou heb ik dus niets gezien en het alleen van horen zeggen (streamverslagen enzo) hier op het forum...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, dan heeft m'n mannetje me zitten fucken... Hij zei dat Roel Psychotisch aan het worden was...![]()
Rob is toch al de hele tijd dat hij in het huis zit de "miep kraak" ? Volgens mij is hij niet aan het schoonmaken om zieltjes te winnen....... dat helpt toch nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ga niet beter over rob denken omdat hij zo fanatiek aan het poetsen is hoor![]()
heb ik geprobeerd, kreeg ik vier zwarte schermpjes in beeldquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar kijk ik ook naar
copy werkt niet, je moet 'PrintScreen' en paste doen
Daar leek het ook echt even op. Die gast is raar als hij gedronken heeft. Wackoquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:27 schreef flugeltje het volgende:
Okay, dan heeft m'n mannetje me zitten fucken... Hij zei dat Roel Psychotisch aan het worden was...![]()
ja maar, hij denkt dat hij heel populair is bij het nederlandse volkquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:29 schreef cevece het volgende:
[..]
Rob is toch al de hele tijd dat hij in het huis zit de "miep kraak" ? Volgens mij is hij niet aan het schoonmaken om zieltjes te winnen....... dat helpt toch niet![]()
![]()
hahaquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:31 schreef D.Rose het volgende:
Rob gaat voor het statiegeld
[afbeelding]
vreemdquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd, kreeg ik vier zwarte schermpjes in beeld
toen ik het nog een keer probeerde sloeg mn pc vast en kon ik opnieuw opstartenquote:
1 boon eeuuuh beenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar, hij denkt dat hij heel populair is bij het nederlandse volken ik denk dat hij denkt dat dat komt omdat hij oud en wijs is en goede gesprekken voert en hij neemt zn verantwoording want maakt schoon... wij nederlanders zijn gek op heilige beentjes met 1 boon eeuuuh been
![]()
![]()
van welke site kijk je de streams?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
toen ik het nog een keer probeerde sloeg mn pc vast en kon ik opnieuw opstartentoen ben ik gestopt met op alle mogelijke manieren te proberen caps te maken...
Dat zit in je media player. Moet je even je video acceleration uitzetten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Kunnen we niet een topic 'Jank hier als je caps niet lukken' maken?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
toen ik het nog een keer probeerde sloeg mn pc vast en kon ik opnieuw opstartentoen ben ik gestopt met op alle mogelijke manieren te proberen caps te maken...
Om de een of andere duistere reden kan ik niet eens streams krijgen op mijn pc (zal vast met de instellingen te maken hebben). Ik krijg overal de melding dat hij laadt en gereed is, maar daarna noppes beeld. Bij de MP-versies krijg ik een of andere vage melding over pinnen die niet kloppen ofzo.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we niet een topic 'Jank hier als je caps niet lukken' maken?![]()
idem dito met een sterretje hier!! Maar denk wel dat ik er eerst een paar helemaal gek had gemaakt, zou best wel eens willen 'discusierren' met Roel, kijken wie er het eerst jankend weglooptquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:35 schreef cevece het volgende:
[..]
1 boon eeuuuh been![]()
Ik heb zoiets van..... NIEMAND vind ik eigenlijk leuk genoeg. Thank the Lord dat ik niet in het huis zit. Ik had al lang iemand bij kop en kont gepakt en over de schutting gegooid (of misschien grotere kans..... de rest had mij over de schutting gekwakt !)
Ik wordt er werkelijk waar niet goed van, wat een gezeik zegquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Pinball het volgende:
Dido gaat weer even zeiken dat ze dik is geworden. Klopt Dido, die dikke pens staat je niet
Nerdquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:36 schreef Sanne het volgende:
Dat zit in je media player. Moet je even je video acceleration uitzetten.
Tools / Options / Performance /
zie Video Acceleration
helemaal naar 0 schuiven.
Dik ??? Als ik accuut weken zou stoppen met eten zou ik nog niet zo'n figuurtje krijgen...... ** ZUCHT ** Zolang ze zichzelf in een maatje 38 (of minder) kan proppen moet ze niet klagen hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Pinball het volgende:
Dido gaat weer even zeiken dat ze dik is geworden. Klopt Dido, die dikke pens staat je niet
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:40 schreef teun911 het volgende:
Graftak ook wakker
En neemt een lollie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Pinball het volgende:
volgens mij zit ik niet in mediaplayer hoor, in de mediaplayer krijg ik maar 1 stream tegelijk...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat zit in je media player. Moet je even je video acceleration uitzetten.
Tools / Options / Performance /
zie Video Acceleration
helemaal naar 0 schuiven.
Heb je mijn antwoord nog gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:42 schreef muizemeis het volgende:
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
kijk via deze links naar de streams, openen gewoon vier schermpjes in 1 scherm zeg maar
Maareuh... ik JANK dus niet dat mijn caps niet lukken, ik complimenteerde alleen LekkerSimpel met zn werk want mij lukt het dus niet
Een goed gesprek hebben met Rob kan toch helemaal niet. Die vliegt van de hak op de tak, warrige praat waar ie mee komt, waar geen touw aan vast te knopen is. KOmt gewoon dat ie niet slim is, maar wel slim over probeert te komen. Mafkees is het. Eruit met die gast donderdag.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
idem dito met een sterretje hier!! Maar denk wel dat ik er eerst een paar helemaal gek had gemaakt, zou best wel eens willen 'discusierren' met Roel, kijken wie er het eerst jankend wegloopt
En met Rob had ik ook wel een 'goed' gesprek willen hebben...
En Chantal had ik wel willen confroneteren met haar roddels...
En....
Nouja enzovoort enzovoort enzo
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij zit ik niet in mediaplayer hoor, in de mediaplayer krijg ik maar 1 stream tegelijk...
Maar zit er verder niet mee hoor, geniet gewoon van al het prachtige werk van de rest
Laatste x hier, dan verhuis ik mijn probleem naar de topic die ervoor is.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:42 schreef muizemeis het volgende:
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
kijk via deze links naar de streams, openen gewoon vier schermpjes in 1 scherm zeg maar
*eens is*quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:45 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Een goed gesprek hebben met Rob kan toch helemaal niet. Die vliegt van de hak op de tak, warrige praat waar ie mee komt, waar geen touw aan vast te knopen is. KOmt gewoon dat ie niet slim is, maar wel slim over probeert te komen. Mafkees is het. Eruit met die gast donderdag.
ja sorry ik kan je dus niet helpen, snap het zelf ook niet helemaalquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:46 schreef cevece het volgende:
[..]
Laatste x hier, dan verhuis ik mijn probleem naar de topic die ervoor is.....
Zelfs de florisd-streams werken bij mij notIk krijg braaf de melding "verbinding maken met media" en "gereed" maar daarna heb ik een total black-out
![]()
![]()
Toch zit het daar wel in. Ook als je 4 schermen tegelijk kijkt worden je instellingen van je Mediaplayer overgenomen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij zit ik niet in mediaplayer hoor, in de mediaplayer krijg ik maar 1 stream tegelijk...
Maar zit er verder niet mee hoor, geniet gewoon van al het prachtige werk van de rest
ow oke, daar had ik niet aan gedacht, dan zal ik morgen nog een poging wagen, thnx!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Toch zit het daar wel in. Ook als je 4 schermen tegelijk kijkt worden je instellingen van je Mediaplayer overgenomen.
Zo, nu ga ik weer wat zinnigs doen, helpdesk is weer gesloten.
Daar heeft hij eigenlijk gewoon gelijk in!quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef cuall het volgende:
Rob vindt dat "de mensen" aan het rausen zijn. Geen normen en waarden in huis.
hij wordt pissig van de troep die ze maken
ja maar ja het is niet je eigen huis dus het is makkelijk om het te laten verslonzen ja toch??? als ik in BB huis zou zitten dan zou ik ook niet daar elke week een grote schoonmaak houden...... dat is toch niet goed voor je stemmen? dat is het enige waar deze bewoners mee bezig zijn. Zelfs Rob!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef cuall het volgende:
Rob vindt dat "de mensen" aan het rausen zijn. Geen normen en waarden in huis.
hij wordt pissig van de troep die ze maken
Ze gaf aan tegen Rob dat ze niet in wilde gaan op Chantal haar reactie omdat die gestopt is met roken (over haar vraag van wat Roel had vannacht en de drukte in de slaapkamer)quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:50 schreef flugeltje het volgende:
Waarom zit Dido nu weer te fluisteren? Nu kan ik niet horen wat ze over Chantal te zeuren heeft...
Zijn geen slaappillen. Zijn inslapers... Als je er zo eentje neemt val je makkelijker in slaap als je daar moeite mee hebt...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef Pinball het volgende:
Wat lullen ze nou over slaappillen alsof het M&M's zijn? Rare lui![]()
Wat zijn dat voor pillen dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zijn geen slaappillen. Zijn inslapers... Als je er zo eentje neemt val je makkelijker in slaap als je daar moeite mee hebt...
Ik neem er altijd eentje als ik op vakantie ga voor onderweg... Als je lang in vliegtuig of bus moet zitten zijn die dingen ideaal.. Kun je in ieder geval fatsoenlijk slapen.
En hoezo is dat anders dan de afgelopen maand?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef J-net het volgende:
Linda in dr string op streams 3
Rob heeft zeker goede contacten met een 'dokter feel good'quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef Pinball het volgende:
Wat lullen ze nou over slaappillen alsof het M&M's zijn? Rare lui![]()
Oh, ja was ik vergeten. Ze zitten in de bus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik neem er altijd eentje als ik op vakantie ga voor onderweg... Als je lang in vliegtuig of bus moet zitten zijn die dingen ideaal.. Kun je in ieder geval fatsoenlijk slapen.
Je slaapt er niet op dóór, je valt alleen makkelijker in slaap. Lastig uitleggen...quote:
Neej maar voor scanman etc leuk voor de caps die er te maken zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
En hoezo is dat anders dan de afgelopen maand?
Zou idd wel heel erg lekker zijn ja..... Maar goed, gebeurt toch nooit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef cevece het volgende:
Ik zie steeds flugel's tekstje "Hummie mag Ralph terug" en bedenk ineens.... wat zou het toch grappig zijn dat alle mensen die weggestemd zijn stiekum in het aparte huisje zitten. Dat huis waar Rob is geweest en waar Tanja mocht roddelen met d'r moeder.
En dan in de laatste week gewoon iedereen weer bij elkaar en laat Nederland dan maar stemmen !
Gooi de weggestemden door de "geheime deur" lekker op een ochtend naar binnen: "Goedemorgen bewoners" !!! Lijkt me zoooooooooo gaaf
Dus wel iets waar je een doktersrecept voor nodig hebt. Nee, dan houd ik het bij de melatonine.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je slaapt er niet op dóór, je valt alleen makkelijker in slaap. Lastig uitleggen...
Ik geloof dat Dido de naam wel goed had (normizon). Ze zijn niet verslavend geloof ik. Al denk ik ook niet dat Rob goed bezig is als hij er iedere nacht eentje pakt...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:57 schreef Pinball het volgende:
Oh, ja was ik vergeten. Ze zitten in de bus.
Voor slaapproblemen hoef je ze niet te nemen, lossen namelijk niets op.quote:
Als het hard regent laten ze de potten toch ook via die gaten leeglopen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd wanneer BB met een opdracht komt waar de bloempotten in de tuin mee gemoeid zijn..
Wil Roel zien zweten voor zijn 10.000 Euro.
Normizon is zwaar verslavend.De werkzame stof is temazepam.....nieuwe opdracht pak Rob zijn pillen afquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus wel iets waar je een doktersrecept voor nodig hebt. Nee, dan houd ik het bij de melatonine.
Is dat echt zo verslavend? Ik dacht van niet... Als ik er eentje neem op reis heb ik ze écht niet vaker nodig ofzo..quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:04 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Normizon is zwaar verslavend.De werkzame stof is temazepam.....nieuwe opdracht pak Rob zijn pillen af![]()
Interessant, kende ik niet. Klinkt wel goed wat ik er zo over lees. Toch eens testen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus wel iets waar je een doktersrecept voor nodig hebt. Nee, dan houd ik het bij de melatonine.
Wat is de weersvoorspelling voor de komende dagen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:03 schreef Jojogirl het volgende:
Als het hard regent laten ze de potten toch ook via die gaten leeglopen?
Heej, Ken en Barbie zijn ook wakker.quote:
Die moet inderdaad wel komen, Lieske werd het ook moeilijk gemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd wanneer BB met een opdracht komt waar de bloempotten in de tuin mee gemoeid zijn..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Heej, Ken en Barbie zijn ook wakker.
Mail het ff door naar Talpa, goeie actiequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Nou, hier dan. Blij mee?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef J-net het volgende:
Neej maar voor scanman etc leuk voor de caps die er te maken zijn.
er is niets bijzonders aan we zijn niet anders van dr gewend.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, hier dan. Blij mee?![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Heej, Ken en Barbie zijn ook wakker.
Dan zijn ze ook niet verslavend hoor,maar las dat Rob ze elke nacht nam...en dan is hij echt de lul zou hij nu willen stoppen.Ik heb ze gebruikt voor ploegendiensten.Merkte het goed toen ik er mee stoptequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is dat echt zo verslavend? Ik dacht van niet... Als ik er eentje neem op reis heb ik ze écht niet vaker nodig ofzo..
Ik niet echt eigenlijk ik ben een vrouw... hahahaahaquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, hier dan. Blij mee?![]()
[afbeelding]
Okay, duidelijk... (ik schrok al)quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:15 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dan zijn ze ook niet verslavend hoor,maar las dat Rob ze elke nacht nam...en dan is hij echt de lul zou hij nu willen stoppen.Ik heb ze gebruikt voor ploegendiensten.Merkte het goed toen ik er mee stopte![]()
Wees gerust lieve Flugel zo af en toe kan het geen kwaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, duidelijk... (ik schrok al)
Ik vind ze voor op reis ideaal, maar buiten dat gebruik ik ze ook idd nooit.
Ik denk overigens ook dat Rob een probleem krijgt als hij ermee stopt. Hij neemt ze idd iedere nacht.
Dat doet ze wel vaker hoor. Ook tijdens haar roddelsessies laat ze regelmatig zien behoorlijk goede kijk op de zaken te hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:24 schreef Marrije het volgende:
Eindelijk zegt Chantal wat rake dingen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:29 schreef cuall het volgende:
Ik vind Ingrid steeds platvloerser worden
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet het niet, maar als ik Joost nu was zou ik me knap lullig voelen.
Inderdaad,beetje aso trekjes krijgt zequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:29 schreef cuall het volgende:
Ik vind Ingrid steeds platvloerser worden
Nee, dan de gedachte om duimelijntje te nueckenquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:30 schreef Foreverblue het volgende:
Inrit gooit er maar weer wat sex opmerkingen uit...
Vraagt aan Linda... kan jij je voorstellen dat je sex met joost zou hebben? Ik niet
Zoiets zou ik in geen 100 jaar zeggen, maar Ingrid schijnt er geen moeite mee te hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vond die opmerking van Ingrid echt stuitend, Joost pakt het wel heel goed op
menno zou er geen moeite mee hebben..quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, dan de gedachte om duimelijntje te nuecken.
die krijgt ze?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:30 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Inderdaad,beetje aso trekjes krijgt ze![]()
Zou ik weinig moeite mee hebben hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat zou hij dan terug moeten zeggen ja. Jammer dat Joost niet zo is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
gewoon zo doorgaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef regenworm het volgende:
Ben even weggeweest en las dat één iemand mijn caps niet mooi vond.
Maar gelukkig vinden de meeste fokkers ze wel leuk.
Op deze manier kan ik snel caps maken van de vier streams.
Dat kan wel aardig kloppen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Menno noemt Linda 'een loops teefje'
Wil je hem indienst nemen voor je huisjequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
Wat zou Rob per uur vragen voor het poetsen van mijn huisje?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wil je hem indienst nemen voor je huisje![]()
Hij is invalide, dus je krijgt er vast subsidie voorquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wil je hem indienst nemen voor je huisje![]()
Dido: Ik ben nu echt HELEMAAL klaar met hemquote:
inderdaad en vier man zitten gewoon niks te doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Hij is behoorlijk grondig met poetsen...
wat zeg je dat nu weer platvloers, bahquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:25 schreef cuall het volgende:
In de slaapkamer hebben ze het nu over de mogelijkheden voor Roel om een keer een wip te maken
Ik moet toegeven dat ik inmiddels al weer behoorlijk gerustgesteld ben met betrekking tot Tanja en de baby. Het wordt nu duidelijk dat ze erg zorgzaam is voor het kind. Misschien zelfs wel iets té krampachtig... Ik denk dat het wel goed gaat komen.......quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:48 schreef Pinball het volgende:
Het dagelijkse filmpje van Tanja en de babykleertjes terwijl ze in Rob's huisje aan de crackpijp hangt
[afbeelding]
Hij ligt erbij, alsof-ie denkt, shit, dit had die ander moeten wezen .......quote:
Heb er nooit aan getwijfeld dat Tanja heel veel van haar kind zal houden en er goed voor zal zorgen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik inmiddels al weer behoorlijk gerustgesteld ben met betrekking tot Tanja en de baby. Het wordt nu duidelijk dat ze erg zorgzaam is voor het kind. Misschien zelfs wel iets té krampachtig... Ik denk dat het wel goed gaat komen.......
Nee, niet slaan, Ik zal nooit meer positief zijn over Tanja.. okay?
Het ging niet over de caps, maar om die mediaplayer shit eromheen. Dat is lelijk. En als ik scanman bezig zie moet het best kunnen zonder.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef regenworm het volgende:
Ben even weggeweest en las dat één iemand mijn caps niet mooi vond.
Zorgzaam? Laat me niet lachen. Alles wordt gewoon voor haar geregeld.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik inmiddels al weer behoorlijk gerustgesteld ben met betrekking tot Tanja en de baby. Het wordt nu duidelijk dat ze erg zorgzaam is voor het kind. Misschien zelfs wel iets té krampachtig... Ik denk dat het wel goed gaat komen.......
Gewoon extreem vaak, nou ja, misschien niet zo vaak, maar best wel... nou ja, soms, nou ja, God, eigenlijk nooit ..............quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske uitspraken zijn nooit normaal: super mega verbrand...
Ja vind ik ook. De Scanman caps zijn gewoon goed en in de meeste gevallen goed getimed qua gezichtsuidrukkingen. Met de mediaplayer eromheen is het toch minder.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het ging niet over de caps, maar om die mediaplayer shit eromheen. Dat is lelijk. En als ik scanman bezig zie moet het best kunnen zonder.
Vandaar.
Overdrijven is ook een vak hoor. Ruim de helft van de rokende vrouwen rookt door tijden de zwangerschap.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zorgzaam? Laat me niet lachen. Alles wordt gewoon voor haar geregeld.
Denk niet dat het kind in zo'n luxe situatie zou zijn geboren als ze gewoon thuis zat. Tanja zou niet eens 1/10de van wat er in die baby-kamer staat, kunnen of willen kopen.
Té zorgzaam? Laat me wederom niet lachen. Je kind eerst letterlijk volspuiten met nicotine en om niet met de groep bezig te hoeven zijn en om zorgzaam over te komen (je moet dat roekeloze rookgedrag ergens mee compenseren toch?) is ze nu bezig in de babykamer.![]()
Wel eerlijk, om je complete gebrek aan inzicht en mensenkennis zo openlijk te etaleren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:54 schreef Day het volgende:
Heb er nooit aan getwijfeld dat Tanja heel veel van haar kind zal houden en er goed voor zal zorgen.
Hahahaha geweldigquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Gewoon extreem vaak, nou ja, misschien niet zo vaak, maar best wel... nou ja, soms, nou ja, God, eigenlijk nooit ..............
Met alle respect hoor...quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zorgzaam? Laat me niet lachen. Alles wordt gewoon voor haar geregeld.
Denk niet dat het kind in zo'n luxe situatie zou zijn geboren als ze gewoon thuis zat. Tanja zou niet eens 1/10de van wat er in die baby-kamer staat, kunnen of willen kopen.
Té zorgzaam? Laat me wederom niet lachen. Je kind eerst letterlijk volspuiten met nicotine en om niet met de groep bezig te hoeven zijn en om zorgzaam over te komen (je moet dat roekeloze rookgedrag ergens mee compenseren toch?) is ze nu bezig in de babykamer.![]()
Deze manier is voor mij de makkelijkste.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het ging niet over de caps, maar om die mediaplayer shit eromheen. Dat is lelijk. En als ik scanman bezig zie moet het best kunnen zonder.
Vandaar.
Liever dat dan de meest verschrikkelijke dingen over Tanja zeggen, alleen maar om bij de groep te horen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel eerlijk, om je complete gebrek aan inzicht en mensen kennis zo openlijk te etaleren.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:50 schreef milagro het volgende:
[..]
wat zeg je dat nu weer platvloers, bah
Ingrid en Menno zeiden vannacht dat ze eens flink zouden gaan stoken, om wat ruzies op gang te krijgen
Klopt het mag nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef D.Rose het volgende:
Dido zegt dat ze straks weer iemand vraagt een sigaretje in haar gezicht te blazen
Volgens mij had BB duidelijk gezegd dat dat niet mocht of vergis ik me nou?
Klopt... deed Nathalie vannacht ook al bij Roel en Chantal... ik vind het heel tricky om zo die 50.000 euro op het spel te zetten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef D.Rose het volgende:
Dido zegt dat ze straks weer iemand vraagt een sigaretje in haar gezicht te blazen
In dat geval kan je het beter helemaal laten, dan ben je nóg minder lang bezigquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
Deze manier is voor mij de makkelijkste.
Anders ben ik veel te lang bezig met caps en dat vind ik zonde.
En het probleem is ook ik werk met twee schermen en dat gaat niet gemakkelijk.
KIJK... HIER zit dat gaatje in mijn hoofd. Het weinige dat in mijn hoofd zit loopt door dit gaatje zooooooomaar wegquote:
ik hoop dat BB donderdag zegt dat de opdracht mislukt isquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt... deed Nathalie vannacht ook al bij Roel en Chantal... ik vind het heel tricky om zo die 50.000 euro op het spel te zetten.
tja, volgens iedereen hier doet Rob alles enkel om stemmen te winnen (ov in het huis te voorkomen)...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:00 schreef ThaPete het volgende:
Ongelofelijk dat er niet 1 bewoner nu eens aan Rob de vraag stelt: Kan ik je ergens mee helpen?
Ja, wat dan nog? Dat is toch niet meer dan logisch dat een moeder, zeker in zo'n luxe uitzonderingspositie alvast voorbereidingen treft voor haar baby. Dat is geen zorgzaamheid. Dat is een vanzelfsprekendheid. De kamer elke dag poetsen? Zou ik ook doen als ik haar was. Als je al niet goed in de groep ligt met die arrogante gedrag die ze vertoont en dagen moet vullen door 2 pakken sigaretten te roken en met haar luie donder op de bank te zitten. Dat ze over de flos ging heeft totaal niets met zorgzaamheid voor de baby te maken, ze zou ook zo flippen als het haar eigen kleren betrof.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met alle respect hoor...
Maar ze wast nu álle babykleren, poetst de kamer vrijwel iedere dag. Ze gaat compleet over de flos als Rob aan de babykleren komt etc etc etc...
Dat geeft mij aan dat ze nu meer klaar is voor dat kind dan pakweg een paar weken geleden toen ze alleen maar kon denken aan de nikes die ze niet kon kopen.
Staat dat in de opdracht dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef D.Rose het volgende:
lekker verwassen past beter bij haar babyquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoevaak heeft Tanja die roze kleren nu al gewassen?
Lieve schat... Het ging er niet over dat ze 'supermom' gaat worden... Het gaat mij erover dat ik mezelf mínder zorgen maak dan pakweg een paar weken geleden. That's it...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, wat dan nog? Dat is toch niet meer dan logisch dat een moeder, zeker in zo'n luxe uitzonderingspositie alvast voorbereidingen treft voor haar baby. Dat is geen zorgzaamheid. Dat is een vanzelfsprekendheid. De kamer elke dag poetsen? Zou ik ook doen als ik haar was. Als je al niet goed in de groep ligt met die arrogante gedrag die ze vertoont en dagen moet vullen door 2 pakken sigaretten te roken en met haar luie donder op de bank te zitten. Dat ze over de flos ging heeft totaal niets met zorgzaamheid voor de baby te maken, ze zou ook zo flippen als het haar eigen kleren betrof.
![]()
Dan is de opdracht al lang afgelopen, gisteravond werd er door Nathalie veelvuldig met rook in het gezicht van Roel en Chantal geblazen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef D.Rose het volgende:
Mooi zeg.quote:
Hij neemt nu bier ipv een peukquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Roel schijnt dit keer veel minder moeitete hebben met stoppen dan de vorige keer. Komt natuurlijk omdat hij de vorige nog wel een paar mocht roken... daar wordt het juist moeilijker van.
Ik voel me KEIGOED... ik voel me KEIGEILquote:
Die verschrikkelijke dingen zijn tenminste nog ergens op gebaseerd: op haar zichtbare gedrag in het huis. Of dat terecht is valt te betwisten, maar er is iig aanleiding.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:00 schreef Day het volgende:
Liever dat dan de meest verschrikkelijke dingen over Tanja zeggen, alleen maar om bij de groep te horen.
Dat was ook weer niet nodig hoor...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:11 schreef regenworm het volgende:
Op verzoek alle caps verwijderd.
geen zin om tot december dat gezeik te horen over mijn caps.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat was ook weer niet nodig hoor...
Babykleertjes huilen niet, vragen niet om voeding, poepen geen luiers vol.... Toch maar even afwachten, zou ik denken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat doelbewuste heeft Calimero dus gedaan... en Roel en Chantal maar lekker snuivenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet het niet of rook in het gezicht blazen als mislukken van de opdracht word gezien, aangezien passief meeroken ook een soort roken is
Het enige waar ze de opdracht op kunnen laten stuklopen is het feit dat er doelbewust rook in iemands gezicht is geblazen
Oja, Hoi trouwens
Wat ik niet snap is dat niet iedereen gewoon moet stoppen met roken. Okay het is natuurlijk leuk om te zien dat mensen zich verbijten als een ander rookt, maar gewoon huppetee... NIEMAND roken. Inclusief Tanja. Die heeft toch laten zien dat ze het 6 dagen kon...... van nu tot donderdag moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt mij !quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dat doelbewuste heeft Calimero dus gedaan... en Roel en Chantal maar lekker snuivenDus ik betwijfel het of bb dit goedkeurt.
Ze hoopt dat ze ineens blauw wordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoevaak heeft Tanja die roze kleren nu al gewassen?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze hoopt dat ze ineens blauw worden.
Gewoon jezelf blijven en selectief gaan lezen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
Het is eigenlijk heel jammer dat hier blijkbaar helemaal niets positiefs over Tanja gezegd mag worden..![]()
Ik ben absoluut geen fan, maar ik vind wel dat ze de laatste dagen flink haar best doet. Gisterochtend liep het ff bijna uit de hand, maar dat was ook wel weer leuk![]()
Dat is dan ook weer wat overdreven, tussen 'lelijk' en 'haal die gore tyfuszooi weg' zit nog een heel verschil hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:11 schreef regenworm het volgende:
Op verzoek alle caps verwijderd.
Tuurlijk mag dat wel...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
Het is eigenlijk heel jammer dat hier blijkbaar helemaal niets positiefs over Tanja gezegd mag worden..![]()
Zelfs over Chantal zag ik vanochtend iets positiefs voorbij komen....quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel...
Een man die regelmatig zijn vrouw in elkaar mept heeft ook wel z'n goede momenten
Bij de vorige niet-roken opdracht werd er volgens mij niet half zoveel geluld over hoe erruhug het allemaal wel was.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:10 schreef D.Rose het volgende:
kunnen ze niet sancties geven voor de woorden 'roken' en 'sigaret'?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen zin om tot december dat gezeik te horen over mijn caps.
Ze zijn leuk en om elk schilderij hoort een lijstje.
En vanochtend lag hij bij Linda, maar dat vertelt hij dan weer nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:20 schreef Gert het volgende:
Roel kaart bij Dido aan dat ze doet alsof er niets aan de hand is, en dathij moeite heeft met die "diepvries-techniek".
Dido: "Maar wat wil je dan Roel?"
Roel: "Sex."
"Nee joh, geintje."![]()
Weet je het zeker ????quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zelfs over Chantal zag ik vanochtend iets positiefs voorbij komen....
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ze hoopt dat ze ineens blauw worden.
Dat moet jij weten. Ik heb dit gevoel niet de laatste week, maar vanaf het begin dat ze in dat huis kwam. Dat zij dngen doet die jou, mij en anderen niet aanstaan, zegt nog niks over haar moederschap.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke dingen zijn tenminste nog ergens op gebaseerd: op haar zichtbare gedrag in het huis. Of dat terecht is valt te betwisten, maar er is iig aanleiding.
Voor jouw melding dat je er nooit aan getwijfeld hebt dat Tanja goed voor haar kind zal zorgen is geen enkele aanleiding. Want behalve dat ze nu aan het spelen is met die kleertjes (ze heeft verder ook geen ruk te doen) heeft ze nog 0 keer iets gedaan voor haar kind. Ze rookt als een ketter, is de halve nacht op, eet slecht, sjouwt boodschappen, gaat in het BB huis zitten, noem maar op.
Die 2 dagen nesteldrang geeft hoogstens énige hoop dat het nog goed komt, maar jouw 'nooit getwijfeld' slaat echt nergens op.
Nou ja, ik vond het zelf niet zo positief natuurlijk, maar een aantal posts hier waren een keer positief over Chantal...quote:
Niet huilen. Over Tanja wordt ook best positief geschreven als daar aanleiding voor is, en ja, heel soms is er die.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:21 schreef flugeltje het volgende:
Zelfs over Chantal zag ik vanochtend iets positiefs voorbij komen....
Roel zei tegen Dido : "ik wil dat je me weer leuk gaat vinden"quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:24 schreef cuall het volgende:
Dido heeft Roel door:
Dido: je wil dat ik je weer leuk ga vinden (tegen Roel)![]()
maar wel voor een mega fles Chanel of een outfit van Diorquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:24 schreef D.Rose het volgende:
Linda zegt dat ze denkt dat een hoer tussen de 20 en 60 euro kost
Liesk: ik zou echt nooit een man over me heen laten gaan voor 20 euro
Zo makkelijk huil ik niet hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet huilen. Over Tanja wordt ook best positief geschreven als daar aanleiding voor is, en ja, heel soms is er die.
En 'niet positief over Tanja mogen schrijven' is ook onzin, je mag vinden wat je wilt. Je hebt alleen meer kans op tegengas, dat wel
ben bang dat BB zich weer van de 'zwakke' kant laat zien en dit toelaatquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
Dido vraagt weer aan Naat of ze een sigaretje in dr gezicht wil blazen, dit word echt link hoor
Nee? En wat nou als de moedermelk niet op gang komt? (heb zelf geen kids, dus vraag het maar even).quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:29 schreef Jojogirl het volgende:
Tanja is wel erg verkeerd voorgelicht. Je hoeft helemaal niks (poedermelk) in huis te hebben volgens de WHO.
Ik denk toch dat dit een linke boel word, als BB echt gemeen is zal de opdracht hierop stuklopenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie blaast weer rook in Dido's gezicht..
Dan pakt ze toch gewoon de telefoon en belt 112-HUMMIE en daar staat vast wel een pak Nutrilon op de plank te wachtenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nee? En wat nou als de moedermelk niet op gang komt? (heb zelf geen kids, dus vraag het maar even).
Welnee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:29 schreef Gert het volgende:
En nu moet Dido debriefen bij haar vriendinnetje.
O yes Roel, je hebt de rollen omgedraaid!
Je bedoelt Linda die naast Roel in bed kroop?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Welnee.
Roel lag vanmorgen te kutten met Linda weer en ergens baalt hij daarvan want hij vindt Linda niet echt leuk, wel makkelijk.
En dan ziet hij daarna Dido en dan krijg je dat soort gesprekjes "Ik wil dat jij mij weer leuk gaat vinden"
Hoe treurig kun je zijn als vent
Net als Menno... met zijn ehum.... ehum... Ja tuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef Gert het volgende:
Bah wat is die Nathalie een vervelende naar-de-mond-praatster zeg.
Spread de word, Dido!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef milagro het volgende:
Ha, Dido vindt ook dat Chantal wel raar opjutterig reageert
Als Nathalie iets aan het eten of aan het kauwen in, kan ik de streams al niet meer aanhoren. Dus hou me maar even op de hoogte wat voor walgelijke zaken er nu weer uit komen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef Gert het volgende:
Bah wat is die Nathalie een vervelende naar-de-mond-praatster zeg.
Ja dat snap ik dus ook niet helemaal, maar volgens de WHO (wereldgezondheidsorganisatie) ondermijnt het je plan om borstvoeding te gaan geven als je flesvoeding in huis hebt en kan je het dus beter niet hebben. Wat je dan moet als het echt niet wil ondanks je pogingen en het is net weekend snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nee? En wat nou als de moedermelk niet op gang komt? (heb zelf geen kids, dus vraag het maar even).
Het is heel treurig en het gekke is dat hetzelf niet eens ziet dat hij stom bezig is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Welnee.
Roel lag vanmorgen te kutten met Linda weer en ergens baalt hij daarvan want hij vindt Linda niet echt leuk, wel makkelijk.
En dan ziet hij daarna Dido en dan krijg je dat soort gesprekjes "Ik wil dat jij mij weer leuk gaat vinden"
Hoe treurig kun je zijn als vent
Welk verhaal is dat?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor... Daar komt het verhaal wat Roel gisteren aan Nathalie verteld heeft. Daar kon je op wachten natuurlijk.
Ik hoop echt dat ze er niks van zeggen, het de hele week door laten gaan en dan donderdag de opdracht ijskoud mislukt verklaren. Lang leve de pindakaas, uien en brood.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dit een linke boel word, als BB echt gemeen is zal de opdracht hierop stuklopen
Ik vind het niet hip om tegen Tanja te zijn hoor, maar ik ben niet zo snel "om" . De Tanja die ik in het begin heb gezien vond ik HEEL akelig en wat ik nu zie is welliswaar meer aangepast, maar ik zie het meer als een overlevingsstrategie van Tanja.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo makkelijk huil ik niet hoor
Valt me alleen op dat de spaarzame positieve momenten van Tanja niet besproken mogen worden.
En het tegengas kan ik wel hebben, ik vraag mezelf echter wel eens af of mensen tegengas geven omdat ze het écht zo vinden óf omdat ze denken dat het 'hip' is om Tanja niet te mogen...
Zeg ik dat?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bedoelt Linda die naast Roel in bed kroop?
Moet hij haar eruit schoppen dan?
Dan ga je naar de "noodapotheek" (als het goed is is er in de buurt van iedere huisartsenpost een apotheek waar je 24/7 terecht kan) en haal je daar een pak poedermelk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:36 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet helemaal, maar volgens de WHO (wereldgezondheidsorganisatie) ondermijnt het je plan om borstvoeding te gaan geven als je flesvoeding in huis hebt en kan je het dus beter niet hebben. Wat je dan moet als het echt niet wil ondanks je pogingen en het is net weekend snap ik dus ook niet.
ja, gewoon zeggen dat je hoofdpijn hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bedoelt Linda die naast Roel in bed kroop?
Moet hij haar eruit schoppen dan?
Blijkbaar benaderen wij de zaak wat verschillend. Omdat ik al die mensen niet echt ken (ik heb ze de laatste paar weken vaker gezien dan mijn beste vrienden en naaste familiequote:Op zondag 9 oktober 2005 14:24 schreef Day het volgende:
Maar denk jij wel wat jij wil, doe ik dat ook. Heeft geen reet met inzicht in mensen en mensenkennis te maken, want niemand van ons kent deze mensen echt. En aangezien jij mij ook niet kent, kan jij niet bepalen of ik inzicht in mensen heb of niet.
Volgensmij weet hij het wel maar denkt ie driekwart van de tijd met z'n pik en niet met z'n hoofd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is heel treurig en het gekke is dat hetzelf niet eens ziet dat hij stom bezig is.
Probeert van twee walletjes te eten of via linda dido weg te maken.
Alleen mislukt die wel heel erg.
Dan wordt het alleen maar leuker.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind de sfeer in het huis steeds grimmiger en ongezelliger worden.
Hmm...het is niet meer zoals het was maar opzich is alles nog redelijk stabiel hoor, denk dat het nog wel een weekje of 1½ nodig heeft voor er echt knallende ruzies komenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgensmij weet hij het wel maar denkt ie driekwart van de tijd met z'n pik en niet met z'n hoofd.
Niet veel bijzonders. Dido vertelt waarheidsgetrouw wat er net gebeurd is tussen Roel en haar, en wat ze daarvan vindt. Nathalie antwoord vervolgens inhoudelijk precies hetzelfde, alleen dan in iets andere bewoordingen. En dat het hele gesprek lang.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Nathalie iets aan het eten of aan het kauwen in, kan ik de streams al niet meer aanhoren. Dus hou me maar even op de hoogte wat voor walgelijke zaken er nu weer uit komen.
Dat werkt niet, want seks is juist goed tegen hoofdpijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, gewoon zeggen dat je hoofdpijn hebt.
Goed hè?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we het hopen ja, dan krijg je tenminste echt spanningenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze er niks van zeggen, het de hele week door laten gaan en dan donderdag de opdracht ijskoud mislukt verklaren. Lang leve de pindakaas, uien en brood.
Ach ja... ik snap ook echt niet wat hij met Dido moetquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, gewoon zeggen dat je hoofdpijn hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |