Dan zijn ze ook niet verslavend hoor,maar las dat Rob ze elke nacht nam...en dan is hij echt de lul zou hij nu willen stoppen.Ik heb ze gebruikt voor ploegendiensten.Merkte het goed toen ik er mee stoptequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is dat echt zo verslavend? Ik dacht van niet... Als ik er eentje neem op reis heb ik ze écht niet vaker nodig ofzo..
Ik niet echt eigenlijk ik ben een vrouw... hahahaahaquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, hier dan. Blij mee?![]()
[afbeelding]
Okay, duidelijk... (ik schrok al)quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:15 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dan zijn ze ook niet verslavend hoor,maar las dat Rob ze elke nacht nam...en dan is hij echt de lul zou hij nu willen stoppen.Ik heb ze gebruikt voor ploegendiensten.Merkte het goed toen ik er mee stopte![]()
Wees gerust lieve Flugel zo af en toe kan het geen kwaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, duidelijk... (ik schrok al)
Ik vind ze voor op reis ideaal, maar buiten dat gebruik ik ze ook idd nooit.
Ik denk overigens ook dat Rob een probleem krijgt als hij ermee stopt. Hij neemt ze idd iedere nacht.
Dat doet ze wel vaker hoor. Ook tijdens haar roddelsessies laat ze regelmatig zien behoorlijk goede kijk op de zaken te hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:24 schreef Marrije het volgende:
Eindelijk zegt Chantal wat rake dingen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:29 schreef cuall het volgende:
Ik vind Ingrid steeds platvloerser worden
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet het niet, maar als ik Joost nu was zou ik me knap lullig voelen.
Inderdaad,beetje aso trekjes krijgt zequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:29 schreef cuall het volgende:
Ik vind Ingrid steeds platvloerser worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |