Dik ??? Als ik accuut weken zou stoppen met eten zou ik nog niet zo'n figuurtje krijgen...... ** ZUCHT ** Zolang ze zichzelf in een maatje 38 (of minder) kan proppen moet ze niet klagen hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Pinball het volgende:
Dido gaat weer even zeiken dat ze dik is geworden. Klopt Dido, die dikke pens staat je niet
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:40 schreef teun911 het volgende:
Graftak ook wakker
En neemt een lollie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Pinball het volgende:
Dido gaat weer even zeiken dat ze dik is geworden. Klopt Dido, die dikke pens staat je niet
volgens mij zit ik niet in mediaplayer hoor, in de mediaplayer krijg ik maar 1 stream tegelijk...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat zit in je media player. Moet je even je video acceleration uitzetten.
Tools / Options / Performance /
zie Video Acceleration
helemaal naar 0 schuiven.
Heb je mijn antwoord nog gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:42 schreef muizemeis het volgende:
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
kijk via deze links naar de streams, openen gewoon vier schermpjes in 1 scherm zeg maar
Maareuh... ik JANK dus niet dat mijn caps niet lukken, ik complimenteerde alleen LekkerSimpel met zn werk want mij lukt het dus niet
Een goed gesprek hebben met Rob kan toch helemaal niet. Die vliegt van de hak op de tak, warrige praat waar ie mee komt, waar geen touw aan vast te knopen is. KOmt gewoon dat ie niet slim is, maar wel slim over probeert te komen. Mafkees is het. Eruit met die gast donderdag.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
idem dito met een sterretje hier!! Maar denk wel dat ik er eerst een paar helemaal gek had gemaakt, zou best wel eens willen 'discusierren' met Roel, kijken wie er het eerst jankend wegloopt
En met Rob had ik ook wel een 'goed' gesprek willen hebben...
En Chantal had ik wel willen confroneteren met haar roddels...
En....
Nouja enzovoort enzovoort enzo
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij zit ik niet in mediaplayer hoor, in de mediaplayer krijg ik maar 1 stream tegelijk...
Maar zit er verder niet mee hoor, geniet gewoon van al het prachtige werk van de rest
Laatste x hier, dan verhuis ik mijn probleem naar de topic die ervoor is.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:42 schreef muizemeis het volgende:
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
kijk via deze links naar de streams, openen gewoon vier schermpjes in 1 scherm zeg maar
*eens is*quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:45 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Een goed gesprek hebben met Rob kan toch helemaal niet. Die vliegt van de hak op de tak, warrige praat waar ie mee komt, waar geen touw aan vast te knopen is. KOmt gewoon dat ie niet slim is, maar wel slim over probeert te komen. Mafkees is het. Eruit met die gast donderdag.
ja sorry ik kan je dus niet helpen, snap het zelf ook niet helemaalquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:46 schreef cevece het volgende:
[..]
Laatste x hier, dan verhuis ik mijn probleem naar de topic die ervoor is.....
Zelfs de florisd-streams werken bij mij notIk krijg braaf de melding "verbinding maken met media" en "gereed" maar daarna heb ik een total black-out
![]()
![]()
Toch zit het daar wel in. Ook als je 4 schermen tegelijk kijkt worden je instellingen van je Mediaplayer overgenomen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij zit ik niet in mediaplayer hoor, in de mediaplayer krijg ik maar 1 stream tegelijk...
Maar zit er verder niet mee hoor, geniet gewoon van al het prachtige werk van de rest
ow oke, daar had ik niet aan gedacht, dan zal ik morgen nog een poging wagen, thnx!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Toch zit het daar wel in. Ook als je 4 schermen tegelijk kijkt worden je instellingen van je Mediaplayer overgenomen.
Zo, nu ga ik weer wat zinnigs doen, helpdesk is weer gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |