toen ik het nog een keer probeerde sloeg mn pc vast en kon ik opnieuw opstartenquote:
1 boon eeuuuh beenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar, hij denkt dat hij heel populair is bij het nederlandse volken ik denk dat hij denkt dat dat komt omdat hij oud en wijs is en goede gesprekken voert en hij neemt zn verantwoording want maakt schoon... wij nederlanders zijn gek op heilige beentjes met 1 boon eeuuuh been
![]()
![]()
van welke site kijk je de streams?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
toen ik het nog een keer probeerde sloeg mn pc vast en kon ik opnieuw opstartentoen ben ik gestopt met op alle mogelijke manieren te proberen caps te maken...
Dat zit in je media player. Moet je even je video acceleration uitzetten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd, kreeg ik vier zwarte schermpjes in beeld
Kunnen we niet een topic 'Jank hier als je caps niet lukken' maken?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
toen ik het nog een keer probeerde sloeg mn pc vast en kon ik opnieuw opstartentoen ben ik gestopt met op alle mogelijke manieren te proberen caps te maken...
Om de een of andere duistere reden kan ik niet eens streams krijgen op mijn pc (zal vast met de instellingen te maken hebben). Ik krijg overal de melding dat hij laadt en gereed is, maar daarna noppes beeld. Bij de MP-versies krijg ik een of andere vage melding over pinnen die niet kloppen ofzo.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd, kreeg ik vier zwarte schermpjes in beeld
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we niet een topic 'Jank hier als je caps niet lukken' maken?![]()
idem dito met een sterretje hier!! Maar denk wel dat ik er eerst een paar helemaal gek had gemaakt, zou best wel eens willen 'discusierren' met Roel, kijken wie er het eerst jankend weglooptquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:35 schreef cevece het volgende:
[..]
1 boon eeuuuh been![]()
Ik heb zoiets van..... NIEMAND vind ik eigenlijk leuk genoeg. Thank the Lord dat ik niet in het huis zit. Ik had al lang iemand bij kop en kont gepakt en over de schutting gegooid (of misschien grotere kans..... de rest had mij over de schutting gekwakt !)
Ik wordt er werkelijk waar niet goed van, wat een gezeik zegquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Pinball het volgende:
Dido gaat weer even zeiken dat ze dik is geworden. Klopt Dido, die dikke pens staat je niet
Nerdquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:36 schreef Sanne het volgende:
Dat zit in je media player. Moet je even je video acceleration uitzetten.
Tools / Options / Performance /
zie Video Acceleration
helemaal naar 0 schuiven.
Dik ??? Als ik accuut weken zou stoppen met eten zou ik nog niet zo'n figuurtje krijgen...... ** ZUCHT ** Zolang ze zichzelf in een maatje 38 (of minder) kan proppen moet ze niet klagen hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Pinball het volgende:
Dido gaat weer even zeiken dat ze dik is geworden. Klopt Dido, die dikke pens staat je niet
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:40 schreef teun911 het volgende:
Graftak ook wakker
En neemt een lollie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Pinball het volgende:
volgens mij zit ik niet in mediaplayer hoor, in de mediaplayer krijg ik maar 1 stream tegelijk...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat zit in je media player. Moet je even je video acceleration uitzetten.
Tools / Options / Performance /
zie Video Acceleration
helemaal naar 0 schuiven.
Heb je mijn antwoord nog gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:42 schreef muizemeis het volgende:
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
kijk via deze links naar de streams, openen gewoon vier schermpjes in 1 scherm zeg maar
Maareuh... ik JANK dus niet dat mijn caps niet lukken, ik complimenteerde alleen LekkerSimpel met zn werk want mij lukt het dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |