quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:19 schreef D.Rose het volgende:
Rob is al 2 uur bezig met poetsen
[afbeelding]
Iedereen heeft paint, en uploadpagina's zijn gratisquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja oke maar heb het juiste programma niet en geen plekje waar ik ze snel en makkelijk kan uploaden
daarnaast kijk ik bijna nooit naar de streams, zit niet alleen in huis dus dan is het zonder geluid, beetje minder![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
te laat daar scoor je toch niet meer mee
Nouja raar... hij heeft zn geld verstopt in een bloempot in de tuin geloof ik, en hoewel linda nee tegen hem heeft gezegd werden ze toch samen wakker in 1 bed vanmorgenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:20 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen allemaal....
Ik heb niets meer gemist las ik.. Behalve iets raars met Roel?
en deze was te vroegquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
te laat daar scoor je toch niet meer mee
ik ga niet beter over rob denken omdat hij zo fanatiek aan het poetsen is hoorquote:
Okay, dan heeft m'n mannetje me zitten fucken... Hij zei dat Roel Psychotisch aan het worden was...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja raar... hij heeft zn geld verstopt in een bloempot in de tuin geloof ik, en hoewel linda nee tegen hem heeft gezegd werden ze toch samen wakker in 1 bed vanmorgen
verder heeft hij weer laten zien hoe verschrikkelijk tolerant hij wel niet isin een discussie over geloof en paranormale dingen.
Maar raar?? Neuh, niet raarder dan anders hoor!!
Alsof ik wil dat er positief over Rob gedacht wordtquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ga niet beter over rob denken omdat hij zo fanatiek aan het poetsen is hoor![]()
áls ik naar de streams kijk, kijk ik via die link dat je ze allevier tegelijk in beeld hebt, het is mij niet gelukt om de pagina te capturen of om copy past te doen naar een tekenprogrammaquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Iedereen heeft paint, en uploadpagina's zijn gratis
daar kijk ik ook naarquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
áls ik naar de streams kijk, kijk ik via die link dat je ze allevier tegelijk in beeld hebt, het is mij niet gelukt om de pagina te capturen of om copy past te doen naar een tekenprogramma
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Bedankt!quote:
Nou heb ik dus niets gezien en het alleen van horen zeggen (streamverslagen enzo) hier op het forum...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, dan heeft m'n mannetje me zitten fucken... Hij zei dat Roel Psychotisch aan het worden was...![]()
Rob is toch al de hele tijd dat hij in het huis zit de "miep kraak" ? Volgens mij is hij niet aan het schoonmaken om zieltjes te winnen....... dat helpt toch nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ga niet beter over rob denken omdat hij zo fanatiek aan het poetsen is hoor![]()
heb ik geprobeerd, kreeg ik vier zwarte schermpjes in beeldquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar kijk ik ook naar
copy werkt niet, je moet 'PrintScreen' en paste doen
Daar leek het ook echt even op. Die gast is raar als hij gedronken heeft. Wackoquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:27 schreef flugeltje het volgende:
Okay, dan heeft m'n mannetje me zitten fucken... Hij zei dat Roel Psychotisch aan het worden was...![]()
ja maar, hij denkt dat hij heel populair is bij het nederlandse volkquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:29 schreef cevece het volgende:
[..]
Rob is toch al de hele tijd dat hij in het huis zit de "miep kraak" ? Volgens mij is hij niet aan het schoonmaken om zieltjes te winnen....... dat helpt toch niet![]()
![]()
hahaquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:31 schreef D.Rose het volgende:
Rob gaat voor het statiegeld
[afbeelding]
vreemdquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd, kreeg ik vier zwarte schermpjes in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |