Dan zijn ze ook niet verslavend hoor,maar las dat Rob ze elke nacht nam...en dan is hij echt de lul zou hij nu willen stoppen.Ik heb ze gebruikt voor ploegendiensten.Merkte het goed toen ik er mee stoptequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is dat echt zo verslavend? Ik dacht van niet... Als ik er eentje neem op reis heb ik ze écht niet vaker nodig ofzo..
Ik niet echt eigenlijk ik ben een vrouw... hahahaahaquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, hier dan. Blij mee?![]()
[afbeelding]
Okay, duidelijk... (ik schrok al)quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:15 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dan zijn ze ook niet verslavend hoor,maar las dat Rob ze elke nacht nam...en dan is hij echt de lul zou hij nu willen stoppen.Ik heb ze gebruikt voor ploegendiensten.Merkte het goed toen ik er mee stopte![]()
Wees gerust lieve Flugel zo af en toe kan het geen kwaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, duidelijk... (ik schrok al)
Ik vind ze voor op reis ideaal, maar buiten dat gebruik ik ze ook idd nooit.
Ik denk overigens ook dat Rob een probleem krijgt als hij ermee stopt. Hij neemt ze idd iedere nacht.
Dat doet ze wel vaker hoor. Ook tijdens haar roddelsessies laat ze regelmatig zien behoorlijk goede kijk op de zaken te hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:24 schreef Marrije het volgende:
Eindelijk zegt Chantal wat rake dingen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:29 schreef cuall het volgende:
Ik vind Ingrid steeds platvloerser worden
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet het niet, maar als ik Joost nu was zou ik me knap lullig voelen.
Inderdaad,beetje aso trekjes krijgt zequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:29 schreef cuall het volgende:
Ik vind Ingrid steeds platvloerser worden
Nee, dan de gedachte om duimelijntje te nueckenquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:30 schreef Foreverblue het volgende:
Inrit gooit er maar weer wat sex opmerkingen uit...
Vraagt aan Linda... kan jij je voorstellen dat je sex met joost zou hebben? Ik niet
Zoiets zou ik in geen 100 jaar zeggen, maar Ingrid schijnt er geen moeite mee te hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vond die opmerking van Ingrid echt stuitend, Joost pakt het wel heel goed op
menno zou er geen moeite mee hebben..quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, dan de gedachte om duimelijntje te nuecken.
die krijgt ze?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:30 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Inderdaad,beetje aso trekjes krijgt ze![]()
Zou ik weinig moeite mee hebben hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat zou hij dan terug moeten zeggen ja. Jammer dat Joost niet zo is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
gewoon zo doorgaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef regenworm het volgende:
Ben even weggeweest en las dat één iemand mijn caps niet mooi vond.
Maar gelukkig vinden de meeste fokkers ze wel leuk.
Op deze manier kan ik snel caps maken van de vier streams.
Dat kan wel aardig kloppen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Menno noemt Linda 'een loops teefje'
Wil je hem indienst nemen voor je huisjequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
Wat zou Rob per uur vragen voor het poetsen van mijn huisje?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wil je hem indienst nemen voor je huisje![]()
Hij is invalide, dus je krijgt er vast subsidie voorquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wil je hem indienst nemen voor je huisje![]()
Dido: Ik ben nu echt HELEMAAL klaar met hemquote:
inderdaad en vier man zitten gewoon niks te doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Hij is behoorlijk grondig met poetsen...
wat zeg je dat nu weer platvloers, bahquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:25 schreef cuall het volgende:
In de slaapkamer hebben ze het nu over de mogelijkheden voor Roel om een keer een wip te maken
Ik moet toegeven dat ik inmiddels al weer behoorlijk gerustgesteld ben met betrekking tot Tanja en de baby. Het wordt nu duidelijk dat ze erg zorgzaam is voor het kind. Misschien zelfs wel iets té krampachtig... Ik denk dat het wel goed gaat komen.......quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:48 schreef Pinball het volgende:
Het dagelijkse filmpje van Tanja en de babykleertjes terwijl ze in Rob's huisje aan de crackpijp hangt
[afbeelding]
Hij ligt erbij, alsof-ie denkt, shit, dit had die ander moeten wezen .......quote:
Heb er nooit aan getwijfeld dat Tanja heel veel van haar kind zal houden en er goed voor zal zorgen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik inmiddels al weer behoorlijk gerustgesteld ben met betrekking tot Tanja en de baby. Het wordt nu duidelijk dat ze erg zorgzaam is voor het kind. Misschien zelfs wel iets té krampachtig... Ik denk dat het wel goed gaat komen.......
Nee, niet slaan, Ik zal nooit meer positief zijn over Tanja.. okay?
Het ging niet over de caps, maar om die mediaplayer shit eromheen. Dat is lelijk. En als ik scanman bezig zie moet het best kunnen zonder.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef regenworm het volgende:
Ben even weggeweest en las dat één iemand mijn caps niet mooi vond.
Zorgzaam? Laat me niet lachen. Alles wordt gewoon voor haar geregeld.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik inmiddels al weer behoorlijk gerustgesteld ben met betrekking tot Tanja en de baby. Het wordt nu duidelijk dat ze erg zorgzaam is voor het kind. Misschien zelfs wel iets té krampachtig... Ik denk dat het wel goed gaat komen.......
Nee, niet slaan, Ik zal nooit meer positief zijn over Tanja.. okay?
Gewoon extreem vaak, nou ja, misschien niet zo vaak, maar best wel... nou ja, soms, nou ja, God, eigenlijk nooit ..............quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske uitspraken zijn nooit normaal: super mega verbrand...
Ja vind ik ook. De Scanman caps zijn gewoon goed en in de meeste gevallen goed getimed qua gezichtsuidrukkingen. Met de mediaplayer eromheen is het toch minder.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het ging niet over de caps, maar om die mediaplayer shit eromheen. Dat is lelijk. En als ik scanman bezig zie moet het best kunnen zonder.
Vandaar.
Overdrijven is ook een vak hoor. Ruim de helft van de rokende vrouwen rookt door tijden de zwangerschap.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zorgzaam? Laat me niet lachen. Alles wordt gewoon voor haar geregeld.
Denk niet dat het kind in zo'n luxe situatie zou zijn geboren als ze gewoon thuis zat. Tanja zou niet eens 1/10de van wat er in die baby-kamer staat, kunnen of willen kopen.
Té zorgzaam? Laat me wederom niet lachen. Je kind eerst letterlijk volspuiten met nicotine en om niet met de groep bezig te hoeven zijn en om zorgzaam over te komen (je moet dat roekeloze rookgedrag ergens mee compenseren toch?) is ze nu bezig in de babykamer.![]()
Wel eerlijk, om je complete gebrek aan inzicht en mensenkennis zo openlijk te etaleren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:54 schreef Day het volgende:
Heb er nooit aan getwijfeld dat Tanja heel veel van haar kind zal houden en er goed voor zal zorgen.
Hahahaha geweldigquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Gewoon extreem vaak, nou ja, misschien niet zo vaak, maar best wel... nou ja, soms, nou ja, God, eigenlijk nooit ..............
Met alle respect hoor...quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zorgzaam? Laat me niet lachen. Alles wordt gewoon voor haar geregeld.
Denk niet dat het kind in zo'n luxe situatie zou zijn geboren als ze gewoon thuis zat. Tanja zou niet eens 1/10de van wat er in die baby-kamer staat, kunnen of willen kopen.
Té zorgzaam? Laat me wederom niet lachen. Je kind eerst letterlijk volspuiten met nicotine en om niet met de groep bezig te hoeven zijn en om zorgzaam over te komen (je moet dat roekeloze rookgedrag ergens mee compenseren toch?) is ze nu bezig in de babykamer.![]()
Deze manier is voor mij de makkelijkste.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het ging niet over de caps, maar om die mediaplayer shit eromheen. Dat is lelijk. En als ik scanman bezig zie moet het best kunnen zonder.
Vandaar.
Liever dat dan de meest verschrikkelijke dingen over Tanja zeggen, alleen maar om bij de groep te horen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel eerlijk, om je complete gebrek aan inzicht en mensen kennis zo openlijk te etaleren.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:50 schreef milagro het volgende:
[..]
wat zeg je dat nu weer platvloers, bah
Ingrid en Menno zeiden vannacht dat ze eens flink zouden gaan stoken, om wat ruzies op gang te krijgen
Klopt het mag nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef D.Rose het volgende:
Dido zegt dat ze straks weer iemand vraagt een sigaretje in haar gezicht te blazen
Volgens mij had BB duidelijk gezegd dat dat niet mocht of vergis ik me nou?
Klopt... deed Nathalie vannacht ook al bij Roel en Chantal... ik vind het heel tricky om zo die 50.000 euro op het spel te zetten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef D.Rose het volgende:
Dido zegt dat ze straks weer iemand vraagt een sigaretje in haar gezicht te blazen
Volgens mij had BB duidelijk gezegd dat dat niet mocht of vergis ik me nou?
In dat geval kan je het beter helemaal laten, dan ben je nóg minder lang bezigquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
Deze manier is voor mij de makkelijkste.
Anders ben ik veel te lang bezig met caps en dat vind ik zonde.
En het probleem is ook ik werk met twee schermen en dat gaat niet gemakkelijk.
KIJK... HIER zit dat gaatje in mijn hoofd. Het weinige dat in mijn hoofd zit loopt door dit gaatje zooooooomaar wegquote:
ik hoop dat BB donderdag zegt dat de opdracht mislukt isquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt... deed Nathalie vannacht ook al bij Roel en Chantal... ik vind het heel tricky om zo die 50.000 euro op het spel te zetten.
tja, volgens iedereen hier doet Rob alles enkel om stemmen te winnen (ov in het huis te voorkomen)...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:00 schreef ThaPete het volgende:
Ongelofelijk dat er niet 1 bewoner nu eens aan Rob de vraag stelt: Kan ik je ergens mee helpen?
Ja, wat dan nog? Dat is toch niet meer dan logisch dat een moeder, zeker in zo'n luxe uitzonderingspositie alvast voorbereidingen treft voor haar baby. Dat is geen zorgzaamheid. Dat is een vanzelfsprekendheid. De kamer elke dag poetsen? Zou ik ook doen als ik haar was. Als je al niet goed in de groep ligt met die arrogante gedrag die ze vertoont en dagen moet vullen door 2 pakken sigaretten te roken en met haar luie donder op de bank te zitten. Dat ze over de flos ging heeft totaal niets met zorgzaamheid voor de baby te maken, ze zou ook zo flippen als het haar eigen kleren betrof.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met alle respect hoor...
Maar ze wast nu álle babykleren, poetst de kamer vrijwel iedere dag. Ze gaat compleet over de flos als Rob aan de babykleren komt etc etc etc...
Dat geeft mij aan dat ze nu meer klaar is voor dat kind dan pakweg een paar weken geleden toen ze alleen maar kon denken aan de nikes die ze niet kon kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |