Niet huilen. Over Tanja wordt ook best positief geschreven als daar aanleiding voor is, en ja, heel soms is er die.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:21 schreef flugeltje het volgende:
Zelfs over Chantal zag ik vanochtend iets positiefs voorbij komen....
Roel zei tegen Dido : "ik wil dat je me weer leuk gaat vinden"quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:24 schreef cuall het volgende:
Dido heeft Roel door:
Dido: je wil dat ik je weer leuk ga vinden (tegen Roel)![]()
maar wel voor een mega fles Chanel of een outfit van Diorquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:24 schreef D.Rose het volgende:
Linda zegt dat ze denkt dat een hoer tussen de 20 en 60 euro kost
Liesk: ik zou echt nooit een man over me heen laten gaan voor 20 euro
Zo makkelijk huil ik niet hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet huilen. Over Tanja wordt ook best positief geschreven als daar aanleiding voor is, en ja, heel soms is er die.
En 'niet positief over Tanja mogen schrijven' is ook onzin, je mag vinden wat je wilt. Je hebt alleen meer kans op tegengas, dat wel
ben bang dat BB zich weer van de 'zwakke' kant laat zien en dit toelaatquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
Dido vraagt weer aan Naat of ze een sigaretje in dr gezicht wil blazen, dit word echt link hoor
Nee? En wat nou als de moedermelk niet op gang komt? (heb zelf geen kids, dus vraag het maar even).quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:29 schreef Jojogirl het volgende:
Tanja is wel erg verkeerd voorgelicht. Je hoeft helemaal niks (poedermelk) in huis te hebben volgens de WHO.
Ik denk toch dat dit een linke boel word, als BB echt gemeen is zal de opdracht hierop stuklopenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie blaast weer rook in Dido's gezicht..
Dan pakt ze toch gewoon de telefoon en belt 112-HUMMIE en daar staat vast wel een pak Nutrilon op de plank te wachtenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nee? En wat nou als de moedermelk niet op gang komt? (heb zelf geen kids, dus vraag het maar even).
Welnee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:29 schreef Gert het volgende:
En nu moet Dido debriefen bij haar vriendinnetje.
O yes Roel, je hebt de rollen omgedraaid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |