Je bedoelt Linda die naast Roel in bed kroop?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Welnee.
Roel lag vanmorgen te kutten met Linda weer en ergens baalt hij daarvan want hij vindt Linda niet echt leuk, wel makkelijk.
En dan ziet hij daarna Dido en dan krijg je dat soort gesprekjes "Ik wil dat jij mij weer leuk gaat vinden"
Hoe treurig kun je zijn als vent
Net als Menno... met zijn ehum.... ehum... Ja tuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef Gert het volgende:
Bah wat is die Nathalie een vervelende naar-de-mond-praatster zeg.
Spread de word, Dido!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef milagro het volgende:
Ha, Dido vindt ook dat Chantal wel raar opjutterig reageert
Als Nathalie iets aan het eten of aan het kauwen in, kan ik de streams al niet meer aanhoren. Dus hou me maar even op de hoogte wat voor walgelijke zaken er nu weer uit komen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef Gert het volgende:
Bah wat is die Nathalie een vervelende naar-de-mond-praatster zeg.
Ja dat snap ik dus ook niet helemaal, maar volgens de WHO (wereldgezondheidsorganisatie) ondermijnt het je plan om borstvoeding te gaan geven als je flesvoeding in huis hebt en kan je het dus beter niet hebben. Wat je dan moet als het echt niet wil ondanks je pogingen en het is net weekend snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nee? En wat nou als de moedermelk niet op gang komt? (heb zelf geen kids, dus vraag het maar even).
Het is heel treurig en het gekke is dat hetzelf niet eens ziet dat hij stom bezig is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Welnee.
Roel lag vanmorgen te kutten met Linda weer en ergens baalt hij daarvan want hij vindt Linda niet echt leuk, wel makkelijk.
En dan ziet hij daarna Dido en dan krijg je dat soort gesprekjes "Ik wil dat jij mij weer leuk gaat vinden"
Hoe treurig kun je zijn als vent
Welk verhaal is dat?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor... Daar komt het verhaal wat Roel gisteren aan Nathalie verteld heeft. Daar kon je op wachten natuurlijk.
Ik hoop echt dat ze er niks van zeggen, het de hele week door laten gaan en dan donderdag de opdracht ijskoud mislukt verklaren. Lang leve de pindakaas, uien en brood.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dit een linke boel word, als BB echt gemeen is zal de opdracht hierop stuklopen
Ik vind het niet hip om tegen Tanja te zijn hoor, maar ik ben niet zo snel "om" . De Tanja die ik in het begin heb gezien vond ik HEEL akelig en wat ik nu zie is welliswaar meer aangepast, maar ik zie het meer als een overlevingsstrategie van Tanja.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo makkelijk huil ik niet hoor
Valt me alleen op dat de spaarzame positieve momenten van Tanja niet besproken mogen worden.
En het tegengas kan ik wel hebben, ik vraag mezelf echter wel eens af of mensen tegengas geven omdat ze het écht zo vinden óf omdat ze denken dat het 'hip' is om Tanja niet te mogen...
Zeg ik dat?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bedoelt Linda die naast Roel in bed kroop?
Moet hij haar eruit schoppen dan?
Dan ga je naar de "noodapotheek" (als het goed is is er in de buurt van iedere huisartsenpost een apotheek waar je 24/7 terecht kan) en haal je daar een pak poedermelk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:36 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet helemaal, maar volgens de WHO (wereldgezondheidsorganisatie) ondermijnt het je plan om borstvoeding te gaan geven als je flesvoeding in huis hebt en kan je het dus beter niet hebben. Wat je dan moet als het echt niet wil ondanks je pogingen en het is net weekend snap ik dus ook niet.
ja, gewoon zeggen dat je hoofdpijn hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bedoelt Linda die naast Roel in bed kroop?
Moet hij haar eruit schoppen dan?
Blijkbaar benaderen wij de zaak wat verschillend. Omdat ik al die mensen niet echt ken (ik heb ze de laatste paar weken vaker gezien dan mijn beste vrienden en naaste familiequote:Op zondag 9 oktober 2005 14:24 schreef Day het volgende:
Maar denk jij wel wat jij wil, doe ik dat ook. Heeft geen reet met inzicht in mensen en mensenkennis te maken, want niemand van ons kent deze mensen echt. En aangezien jij mij ook niet kent, kan jij niet bepalen of ik inzicht in mensen heb of niet.
Volgensmij weet hij het wel maar denkt ie driekwart van de tijd met z'n pik en niet met z'n hoofd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is heel treurig en het gekke is dat hetzelf niet eens ziet dat hij stom bezig is.
Probeert van twee walletjes te eten of via linda dido weg te maken.
Alleen mislukt die wel heel erg.
Dan wordt het alleen maar leuker.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind de sfeer in het huis steeds grimmiger en ongezelliger worden.
Hmm...het is niet meer zoals het was maar opzich is alles nog redelijk stabiel hoor, denk dat het nog wel een weekje of 1½ nodig heeft voor er echt knallende ruzies komenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgensmij weet hij het wel maar denkt ie driekwart van de tijd met z'n pik en niet met z'n hoofd.
Niet veel bijzonders. Dido vertelt waarheidsgetrouw wat er net gebeurd is tussen Roel en haar, en wat ze daarvan vindt. Nathalie antwoord vervolgens inhoudelijk precies hetzelfde, alleen dan in iets andere bewoordingen. En dat het hele gesprek lang.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Nathalie iets aan het eten of aan het kauwen in, kan ik de streams al niet meer aanhoren. Dus hou me maar even op de hoogte wat voor walgelijke zaken er nu weer uit komen.
Dat werkt niet, want seks is juist goed tegen hoofdpijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, gewoon zeggen dat je hoofdpijn hebt.
Goed hè?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we het hopen ja, dan krijg je tenminste echt spanningenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze er niks van zeggen, het de hele week door laten gaan en dan donderdag de opdracht ijskoud mislukt verklaren. Lang leve de pindakaas, uien en brood.
Ach ja... ik snap ook echt niet wat hij met Dido moetquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, gewoon zeggen dat je hoofdpijn hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |