Neej maar voor scanman etc leuk voor de caps die er te maken zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
En hoezo is dat anders dan de afgelopen maand?
Zou idd wel heel erg lekker zijn ja..... Maar goed, gebeurt toch nooit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef cevece het volgende:
Ik zie steeds flugel's tekstje "Hummie mag Ralph terug" en bedenk ineens.... wat zou het toch grappig zijn dat alle mensen die weggestemd zijn stiekum in het aparte huisje zitten. Dat huis waar Rob is geweest en waar Tanja mocht roddelen met d'r moeder.
En dan in de laatste week gewoon iedereen weer bij elkaar en laat Nederland dan maar stemmen !
Gooi de weggestemden door de "geheime deur" lekker op een ochtend naar binnen: "Goedemorgen bewoners" !!! Lijkt me zoooooooooo gaaf
Dus wel iets waar je een doktersrecept voor nodig hebt. Nee, dan houd ik het bij de melatonine.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je slaapt er niet op dóór, je valt alleen makkelijker in slaap. Lastig uitleggen...
Ik geloof dat Dido de naam wel goed had (normizon). Ze zijn niet verslavend geloof ik. Al denk ik ook niet dat Rob goed bezig is als hij er iedere nacht eentje pakt...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:57 schreef Pinball het volgende:
Oh, ja was ik vergeten. Ze zitten in de bus.
Voor slaapproblemen hoef je ze niet te nemen, lossen namelijk niets op.quote:
Als het hard regent laten ze de potten toch ook via die gaten leeglopen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd wanneer BB met een opdracht komt waar de bloempotten in de tuin mee gemoeid zijn..
Wil Roel zien zweten voor zijn 10.000 Euro.
Normizon is zwaar verslavend.De werkzame stof is temazepam.....nieuwe opdracht pak Rob zijn pillen afquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus wel iets waar je een doktersrecept voor nodig hebt. Nee, dan houd ik het bij de melatonine.
Is dat echt zo verslavend? Ik dacht van niet... Als ik er eentje neem op reis heb ik ze écht niet vaker nodig ofzo..quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:04 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Normizon is zwaar verslavend.De werkzame stof is temazepam.....nieuwe opdracht pak Rob zijn pillen af![]()
Interessant, kende ik niet. Klinkt wel goed wat ik er zo over lees. Toch eens testen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus wel iets waar je een doktersrecept voor nodig hebt. Nee, dan houd ik het bij de melatonine.
Wat is de weersvoorspelling voor de komende dagen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:03 schreef Jojogirl het volgende:
Als het hard regent laten ze de potten toch ook via die gaten leeglopen?
Heej, Ken en Barbie zijn ook wakker.quote:
Die moet inderdaad wel komen, Lieske werd het ook moeilijk gemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd wanneer BB met een opdracht komt waar de bloempotten in de tuin mee gemoeid zijn..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Heej, Ken en Barbie zijn ook wakker.
Mail het ff door naar Talpa, goeie actiequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Nou, hier dan. Blij mee?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef J-net het volgende:
Neej maar voor scanman etc leuk voor de caps die er te maken zijn.
er is niets bijzonders aan we zijn niet anders van dr gewend.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, hier dan. Blij mee?![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Heej, Ken en Barbie zijn ook wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |