Oh.. dus je weet er alles van. Zeg dat dan meteen, dan geloof ik jou natuurlijk en dan zat die dokter of fysio dus helemaal misquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:25 schreef riri het volgende:
weet alles van gekneusde kniebanden daar is echt wel meer voor nodig om die te krijgen
Groeseind.... (nieuwbouw Diamantkruising, vandaar nog geen burenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ow? In welke wijk woon jij dan?? ikke in de bomenbuurt...
Ik kan hard fietsenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:30 schreef cuall het volgende:
[..]
snel weer terug zeg, was zeker niet druk in de winkel, of heb je ze via internet besteld?
Mijn capture gejatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:29 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Blauw staat hem goedkleurt leuk bij zijn teint
![]()
Ik vind Lieske een leuke bewoner van het BB huis hoor.....je hoeft jezelf nou niet echt voor schut te zetten door alles maar te geloven wat BB je wil laten geloven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh.. dus je weet er alles van. Zeg dat dan meteen, dan geloof ik jou natuurlijk en dan zat die dokter of fysio dus helemaal mis
Ondanks de dokter je eigen standpunt nog blijven volhouden ookJe bent geweldig
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een leuke bewoner van het BB huis hoor.....je hoeft jezelf nou niet echt voor schut te zetten door alles maar te geloven wat BB je wil laten geloven.
Weleens gedacht dat er een opdracht achter kan zitten?
![]()
lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Maurisico het volgende:
Dido zit weer met een stokje in haar handen.... supersuf... die rookbewegingen die ze maakt....is hetzelfde dat als je verslaafd bent aan BB/fok, je moet een week stoppen en vervolgens zit je streamverslagen te typen op een computer die uitstaat.....
veel plezier Flugel... tot vanavond! [ flugel kennende giert ze het eten naar binnen en zit ze voor 23.00 aan de computer...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Mensen houden jullie alles goed bij voor me... Ik ga nu naar m'n etentje (kinderen bij, dus start vroeg) Als er geneuckt wordt wil ik natuurlijk wel ALLE caps zien
zal het proberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Mensen houden jullie alles goed bij voor me... Ik ga nu naar m'n etentje (kinderen bij, dus start vroeg) Als er geneuckt wordt wil ik natuurlijk wel ALLE caps zien
Dat weet ik niet. Lieske is toch nog wel vrij naief en ze moet ook nog leren dat niet iedereen dezelfde dingen boeiend vindt als zij boeiend vind. Ze vertelt regelmatig dingen waarvan ze best had kunnen aanvoelen dat niemand op dat verhaal zitte wachten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:37 schreef regenworm het volgende:
Het blijft jammer dat lieske nog te veel op kijkt tegen ingrid en dido.
Ze kan die twee gewoon aan
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:37 schreef regenworm het volgende:
Het blijft jammer dat lieske nog te veel op kijkt tegen ingrid en dido.
Ze kan die twee gewoon aan
dan luister je toch naar een andere streamquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:38 schreef Cracka-ass het volgende:
En jahoor, Lieske mag weer een sok in dr muil steken. Dat eindeloze geouwehoer. De tering wat wordt je daar moet van.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een leuke bewoner van het BB huis hoor.....je hoeft jezelf nou niet echt voor schut te zetten door alles maar te geloven wat BB je wil laten geloven.
Weleens gedacht dat er een opdracht achter kan zitten?
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:39 schreef Maurisico het volgende:
[..]
[paranoiamode]Inderdaad, droeg ze gisteren haar knieband niet aan de andere knie?[/paranoiamode]
Of hij gaat ook vroeg slapen net als Didoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:40 schreef Dwaashaas het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Roel vanavond met zijn zatte hoofd een graai in die peuken-schaal doet...![]()
Dan zit ze wel op de goede plaats om het te lerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Lieske is toch nog wel vrij naief en ze moet ook nog leren dat niet iedereen dezelfde dingen boeiend vindt als zij boeiend vind. Ze vertelt regelmatig dingen waarvan ze best had kunnen aanvoelen dat niemand op dat verhaal zitte wachten.
Denk het niet. Iedereen in het huis is eigenlijk veel te lief en houdt zich veel te veel in. Ik vraag me af of je daar zo veel van kunt leren. Hooguit hoe je met een masker op door het leven gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan zit ze wel op de goede plaats om het te leren![]()
![]()
vergeet dat maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of hij gaat ook vroeg slapen net als Dido
FOK DE ROELS!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
vergeet dat maar![]()
![]()
![]()
Roel gaat zich weer vol pompen met drank
Haha gast.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan luister je toch naar een andere stream
ohjee we krijgen een sanctiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:42 schreef CartWOman het volgende:
Lieske heeft geen bal tegen zich aan gekregen, maar haar knie verdraaid toen ze de bal van Joost wou vangen.
En als een arts een diagnose stelt kunnen we er vanuit gaan dat dit klopt.
Over wel of geen aanstellerij mogen de meningen zijn verdeeld, maar laten we het verder gezellig houden.
En die overload aan smileys gaat me vervelen.![]()
En verpest voor iedereen de dag, ze zoekt ze om beurten op om te klagen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Chantal is really losing it. Die is echt de draad kwijt.
Volgens mij kan je dat rammen beter op je toetsenbord doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:46 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Lekker vroeg vandaag. Ik heb het rijk voor me alleen dus ik kan lekker met de boxjes hard aan luisteren en hard rammen op m'n computer.
Pas maar op, ik heb al 2 uur niet gerookt.quote:
Vrijwillige exit?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En verpest voor iedereen de dag, ze zoekt ze om beurten op om te klagen.![]()
Hejquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Lieske is toch nog wel vrij naief en ze moet ook nog leren dat niet iedereen dezelfde dingen boeiend vindt als zij boeiend vind. Ze vertelt regelmatig dingen waarvan ze best had kunnen aanvoelen dat niemand op dat verhaal zitte wachten.
nou dan krijg je van mij nu eenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pas maar op, ik heb al 2 uur niet gerookt.![]()
Was dat nou positief of negatief... daar ben ik nog niet echt over uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben jij toch akelig genuanceerd deze editie. Dagje ouder geworden jij, dat kun je wel merken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat rammen beter op je toetsenbord doen.
quote:
Nah, ik wel. Hij denkt er namelijk net zo over.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat nou positief of negatief... daar ben ik nog niet echt over uit
Hoe zie je streams op een computer die uitstaat????????????quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Maurisico het volgende:
Dido zit weer met een stokje in haar handen.... supersuf... die rookbewegingen die ze maakt....is hetzelfde dat als je verslaafd bent aan BB/fok, je moet een week stoppen en vervolgens zit je streamverslagen te typen op een computer die uitstaat.....
Volgens mij hadden Joost en Menno dat gisteren nog gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:52 schreef ruby het volgende:
Dat water in het bad mag best eens verschoond worden.
Op zich positief, maar ik wil eigenlijk wel weer eens een lekkere Scanman-rel waarbij jij met veel bombarie het forum "voorgoed" verlaat en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat nou positief of negatief... daar ben ik nog niet echt over uit
Lichaamssappen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Joost en Menno dat gisteren nog gedaanDan word het water kennelijk wel erg snel vuil, zouden ze er ook in pissen en schijten?
Het gaat nu weer over Tanja Rob en de restquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:48 schreef schatje het volgende:
Nou Chantal, zeg dan ook meteen wat je van Nathalie's stemmetje vindt. Je hebt het 3 keer aangehaald in gesprekjes met Linda, Ingrid en Rob. Dus het irriteert je kennelijk.
niet douchen voor ze er in gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Joost en Menno dat gisteren nog gedaanDan word het water kennelijk wel erg snel vuil, zouden ze er ook in pissen en schijten?
Een rel kunnen wel wel voor zorgen natuurlijk. Er zijn al een paar mensen waar ik niet meer op reageer... dus dat moet ik dan weer wel doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich positief, maar ik wil eigenlijk wel weer eens een lekkere Scanman-rel waarbij jij met veel bombarie het forum "voorgoed" verlaat en zo.![]()
En dat wordt op deze manier wat lastiger.
Als een kut heeft gedragen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Chantal wil niet dat ze er straks uit moet en dan moet concluderen dat ze zich als een lull heeft gedragen.
TE LAAT CHANTAL!!!
als een lul?? Dus toch de travo???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Chantal wil niet dat ze er straks uit moet en dan moet concluderen dat ze zich als een lull heeft gedragen.
TE LAAT CHANTAL!!!
ja, ik vind het niet leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef -Delta- het volgende:
Tanja doet ook wat in het huishouden, wat een godswonder.
Zeker nestdrang.
Ze denkt zal het nog een hoerenfeest worden na het voetbalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Linda denkt vast: "Zal ik vast op die fles gaan oefenen?"
[afbeelding]
Kan ze lang oefenen, Roel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen van stomme streken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ze kan ook Nathalie nemen voor de verandering.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Met veel drank op weet hij toch niet meer wat hij doet. En als ze nu al beginnen, dan zal het na de voetbal wel raak zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan ze lang oefenen, Roel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen van stomme streken.
oja leuk, wordt Roel weer boos dat Nathalie de mannenregels niet kent:)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef ruby het volgende:
Ze kan ook Nathalie nemen voor de verandering.
Hebben ze weer wat om te roddelen.
Dat sommige bewoners zo kinderachtig doen en zich niet volwassen gedragen... zie joost, dido en nathaliequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:03 schreef Arcee het volgende:
Chantal wil geen fluitketel zijn. Waar gáát 't over?
Volgens mij was er een aantal weken geleden een zus van Chantal in de studio, de verwarring was toen groot omdat het een blonde (knappe?) vrouw was. Verschillende vaders geloof ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als een kut heeft gedragen.
Heeft chantal eigenlijk een zus
Wat een zeikmuts zeg. Je mag je toch best wel eens "kinderachtig" gedragen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat sommige bewoners zo kinderachtig doen en zich niet volwassen gedragen... zie joost, dido en nathalie
http://bigbrother.fok.nl/blog/661/quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:08 schreef Arcee het volgende:
Volgens Tanja ging 't te ver vanmorgen... wat ging te ver?
En wat doet ze de andere helft van de dag? Juist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Wup het volgende:
Chantal is de halve dag bezig met aan iedereen uitleggen dat ze niet roddelt......
Nee, dat doet ze ook absoluut niet. Het is een hele eerlijke vrouw en echt recht door zee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Wup het volgende:
Chantal is de halve dag bezig met aan iedereen uitleggen dat ze niet roddelt......
ze heeft een heel raar soort smetvreesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:09 schreef -Delta- het volgende:
Tanja: Kom niet aan m'n kleren
Jezus wat een doos ben je toch he. Materialistisch wijf.![]()
Snij anders nog ff het onderwerp Nikes aan![]()
Ze heeft de voetbal net weer recht op haar knie gehadquote:
Daar had ze blijkbaar weinig last van toen ze zich liet nemen door Shurendy of hoe die gozah ook heet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ze heeft een heel raar soort smetvrees
ze vindt alles vies & smerig...
Neenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het knalt door haar lichaam heen..![]()
![]()
nah.. volgens mij helpt alleen preventief ruimen hier nog....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:15 schreef wendy79 het volgende:
gut haar knie brandt :s
Heimwee naar haar oudersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
... maar wat ik wel frapant vind is dat ze het ene moment kan huilen... en bij aandacht gelijk weer straalt. Hoewel ik wel geloof dat ze pijn heeft.
Dat zei ze welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen
Het is een Gierende Schreeuwende pijn...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Volgens mij was er een aantal weken geleden een zus van Chantal in de studio, de verwarring was toen groot omdat het een blonde (knappe?) vrouw was. Verschillende vaders geloof ik.
ik heb ook niet zoveel geduld voor dit soort aanstellerijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:17 schreef Loedertje het volgende:
Neen
Het is een Gierende Schreeuwende pijn...
quote:
Misschien iets voor roelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:22 schreef ruby het volgende:
Ingrid bestelt aambeienzalf voor Tanja, want ze heeft last van haar kontje.
Oostenrijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:24 schreef teamlead het volgende:
[..]hebben ze dit keer een makkelijkere tegenstander dan Noord-Ierland?
Dat verstond ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja zei echt: "Nu denkt heel Nederland dat ik last van aardbeien heb..."![]()
Heeft hij ook last van aambeien dan? Of wil ie z'n eventuele rimpels gladstrijken?quote:
Cartwoman speelt thuis BB na, smachtend wachtend op een sigaret en op de boodschappen! Waar hebben we dat meer gezien??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Nu m'n man nog met de boodschappen.
nu loopt ze naar de volgende om te vertellen hoe weinig rekening Ingrid met haar houdt......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef Gert het volgende:
Goh, vanochtend zei Chantal nog dat ze het asociaal vond dat de hele groep niet meedeed met roken, en dat ze er zo van baalde dat er in haar omgeving zoveel gerookt werd.
En nu maakt het ineens niet meer uit.
Als die in de armen van Dido valt dan is dat omdat ze op Dido geilt, niet op Ralph.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:24 schreef teamlead het volgende:
Natte lie begint alweer met debiele stemmetjes..... dat kan nooit lang goed gaanNog even en ze ligt snikkend in de armen van Dido omdat ze Ralfie mist...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:27 schreef Wup het volgende:
[..]
nu loopt ze naar de volgende om te vertellen hoe weinig rekening Ingrid met haar houdt......
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef riri het volgende:
Wat trekt die Ingrid toch steeds raar met die mond.....
De wedervraag is dan: Hoe zuig je nicotine uit een stokje???????quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:52 schreef area51 het volgende:
[..]
Hoe zie je streams op een computer die uitstaat????????????
dat is onophoudelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef riri het volgende:
Wat trekt die Ingrid toch steeds raar met die mond.....
Yep. Vanavond kijk ik elders voetbal, maar met een beetje mazzel pak ik de eerste ruzie, schending van het roookverbod of zoenpartij nog vóór die tijd meequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:28 schreef FuTilE het volgende:
Hahaha.... 17.27 en nu al half bezopen![]()
Gaat de goeie kant op..
nou... in de genkiesde kneusband -discussie ging het de goede kant op...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich positief, maar ik wil eigenlijk wel weer eens een lekkere Scanman-rel waarbij jij met veel bombarie het forum "voorgoed" verlaat en zo.![]()
En dat wordt op deze manier wat lastiger.
Het is wel typisch iets voor Chantal hoor ;Yquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:28 schreef farceman het volgende:
natte lie is al straalbezopen , inclusief calimero stemmetje
En dan word het echt leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef regenworm het volgende:
Er zullen vanavond een aantal heel erg dronken zijn en aantal totaal niet,
Ik vermoed dat er uiteindelijk een gigantische ruzie komt, tussen dezelfde partijen als het vorige feest. Een van die kettingrokers houdt zich vanavond niet aan de afspraak, en dan gaat het mis...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef regenworm het volgende:
Er zullen vanavond een aantal heel erg dronken zijn en aantal totaal niet,
Ideale stem voor het inspreken van tekenfilmsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat stemmetje heeft ze altijd.
Volgens mij gaat het ook gebeuren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan word het echt leuklaat de boel maar enorm ontploffen, ik geniet al bij voorbaat (en ook nog eens Alc. vrij -ik dus-, dan is het nog beter!)
volgens mij ga je gelijk krijgen, maar als het mis gaat dan moet het ook heel erg goed mis gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er uiteindelijk een gigantische ruzie komt, tussen dezelfde partijen als het vorige feest. Een van die kettingrokers houdt zich vanavond niet aan de afspraak, en dan gaat het mis...![]()
Als ik mij ogen dichtdoe dan hoor ik mijn kleuterjuf van vroegerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind dat stemmetje zó lief van Nathalie![]()
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
Zo zo, doe maar actief.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
En ik ga even eten en afwassen dus hopelijk mis ik niet al te veel hoop ik
Tot later
Wel nee, het is nu nog rustig je kan wel een uurtje afwassen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
Tot later
Afwassen, dat is zooooo Rob...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
Tot later
Ga je moeder in de maling nemen. Als je had gezegd dat je Adolf Hitler zo'n lekker ding vindt dan geloofde ik je eerder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
Haar punt is slechts * ik ben geweldig, ik roddel nooit, ik ben altijd eerlijk en ik ben zo bescheiden en zit hier niet voor het geld *quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:41 schreef ruby het volgende:
Ze wil blijkbaar haar punt weer duidelijk maken.
Is dit een aanbod?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:45 schreef Zw0rld het volgende:
Vanavond of een orgie?
Of de gebruikelijke zooi?
anderen daarentegen.................quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:45 schreef Loedertje het volgende:
Haar punt is slechts * ik ben geweldig, ik roddel nooit, ik ben altijd eerlijk en ik ben zo bescheiden en zit hier niet voor het geld *
Jaloers?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Dido heeft de aandacht van 2 kerels dus die voelt zich weer goed.
Weet het niet, maar een verrassing zullen ze voor ons wel in petto hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:45 schreef Zw0rld het volgende:
Vanavond of een orgie?
Nou nee.quote:
Ik voorspel een gigantische ruzie, veel tranen, veel geschreeuw, veel gerook en Roel en Linda nueckend tijdens de rust van de wedstrijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:45 schreef Zw0rld het volgende:
Vanavond of een orgie?
Volgens mij is dat inderdaad de bedoeling ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:46 schreef kwakveense het volgende:
ik heb echt even gemist hoe het zit met die voeltbalwedstrijd van vanavond...mogen ze nederlands elftal kijken? en gaat roel nu een jurk aandoen?
(ik heb de streamverslagen van gisteren en vandaag gelezen, en de talpa samenvattingen maar word er niet veel wijzer van...)
Hoe waren de Karbo'squote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:46 schreef kwakveense het volgende:
ik heb echt even gemist hoe het zit met die voeltbalwedstrijd van vanavond...mogen ze nederlands elftal kijken? en gaat roel nu een jurk aandoen?
(ik heb de streamverslagen van gisteren en vandaag gelezen, en de talpa samenvattingen maar word er niet veel wijzer van...)
Dido heeft plezier, ik weet niet waarover maar dat ziet er beter dan wat Chantal allemaal aan het doen is vandaagquote:
Dat zou een leuke avond/nacht zijn. Lekker veel kommer en kwel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik voorspel een gigantische ruzie, veel tranen, veel geschreeuw, veel gerook en Roel en Linda nueckend tijdens de rust van de wedstrijd
Waar na?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet het niet, maar een verrassing zullen ze voor ons wel in petto hebben.
De laatste twee keren was een feest om er na te kijken
Maar zoals één zwaluw nog geen zomer maakt, maakt één Lieske nog geen orgie.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:47 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Nou nee.
Alhoewel Lieske is een Kjoetie.![]()
Ja, ze zijn vrij goed geluimd ondanks dat ze geen peukie mogen roken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:48 schreef Wup het volgende:
[..]
Dido heeft plezier, ik weet niet waarover maar dat ziet er beter dan wat Chantal allemaal aan het doen is vandaag
Ze oefenen "door-ademen met koffie in je mond."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:49 schreef ruby het volgende:
Roel en Dido liggen steeds in een deuk.
neee...deze week ook alweer niet...jammer he...quote:
idd nopequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Maar zoals één zwaluw nog geen zomer maakt, maakt één Lieske nog geen orgie.....
Dan cancel je die verjaardag toch. Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef KRIBBET het volgende:
Dit gaat vanavond helemaal mis![]()
Tijdens de wedstrijd gaat er 1 roken![]()
o jammer dat ik weg moet naar een verjaardag![]()
![]()
Geen zin in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
neee...deze week ook alweer niet...jammer he...
anders maak jij ze zelf?
Dido heeft humor én ziet er goed uit .quote:
Hmm, humor. Daar moet ik even over nadenken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dido heeft humor én ziet er goed uit .
Normaal gesproken wel maar het is een verjaardag van een kind en dan kan je het niet maken (maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan cancel je die verjaardag toch. Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef farceman het volgende:
[..]
idd als Roel nu slim is laat ie zich straks door Dido opmaken als travo...![]()
daar zou ik dan niet over nadenken als ze in de buurt van Joost of Nathalie is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:54 schreef ruby het volgende:
Hmm, humor. Daar moet ik even over nadenken.
De beste grap van vandaagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Je mag even naar de verjaardag. Maar daarna wel weer hier melden hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar het is een verjaardag van een kind en dan kan je het niet maken (maar dat is mijn mening)
Ik pik zijn laptop in en ga lekker op de bank naar het voetbal en misschien naar BB kijken![]()
Enne.... ik doe met een aantal bewoners mee, de hele avond niet roken![]()
Dido is relaxed en ontspannen. Lijkt me prettig in de omgang.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef Loedertje het volgende:
Zo'n beetje level Oranje Nassauquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dido is relaxed en ontspannen. Lijkt me prettig in de omgang.
Even afgezien van het feit dat je wel van heule hoge goeie huize moet komen wil je met d'r om mogen gaan.
Gisteren was Dido echt weer grappig hoor toen ze in het roddelbad verstopt zat om Joost en Linda te laten schrikkenquote:
Dank jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Je mag even naar de verjaardag. Maar daarna wel weer hier melden hoor.
weinig te klagen vandaag, ik heb het wel eens trager meegemaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef ruby het volgende:
Is Fok een beetje traag of ligt dan aan mijn compie?
Dat heb ik helemaal niet meegekregenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gisteren was Dido echt weer grappig hoor toen ze in het roddelbad verstopt zat om Joost en Linda te laten schrikken![]()
Ik ben ook een plakkert, dus geneer je niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank jeHet zal wel laat zijn, ga meestal als laatste weg
Gelukkig is het mijn beurt om te drinken
![]()
![]()
Ben bang dat ik vanavond veel ga missen, er gaat een hoop gebeuren![]()
![]()
Ik denk dat Chantal als eerste een peuk opsteekt![]()
Valt wel mee hoor, ze woonde met Marchel nou niet een buurt waar je trots op kan zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dido is relaxed en ontspannen. Lijkt me prettig in de omgang.
Even afgezien van het feit dat je wel van heule hoge goeie huize moet komen wil je met d'r om mogen gaan.
Pfff krijgen we die weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ze woonde met Marchel nou niet een buurt waar je trots op kan zijn![]()
![]()
Touchy, touchy.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff krijgen we die weer.
Anders post je die link van Funda nog even.![]()
Ze mogen dus niet in de woonkamer als de techneuten rond lopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:06 schreef ruby het volgende:
Hoop door elkaar gekakel momenteel.
Wat gaat er gebeuren? Wordt de televisie geplaatst ofzo?
Contact met de buitenwereld is out of order.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:08 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ze mogen dus niet in de woonkamer als de techneuten rond lopen.
ze hebben toch al een tvquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:06 schreef ruby het volgende:
Hoop door elkaar gekakel momenteel.
Wat gaat er gebeuren? Wordt de televisie geplaatst ofzo?
Toen die techneuten de dingen voor het balspel op de vloer plakten waren ze ff in beeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Contact met de buitenwereld is out of order.
Niet klikken dus!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:08 schreef riri het volgende:
De bevruchter van Tanja......
http://www.myimager.com/ready.php?f=82170136243_657241.jpg&t=op
john de wolfquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:11 schreef APK het volgende:
Hadden ze tijdens de vorige BB niet een keer een voetballer op bezoek
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/764155/6/50#31287097]zaterdag 8 oktober 2005 18:11
Knieske
Mijn hemel, daar kun je iemand mee doodmeppen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:11 schreef riri het volgende:
http://www.myimager.com/ready.php?f=82170136243_203776.jpg&t=op
ja maar, ze hebben nu al een sterspeler in hun midden.......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:11 schreef APK het volgende:
Gedeeltelijk danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar, ze hebben nu al een sterspeler in hun midden.......
Precies, wat maakt het nou uit dat je opgezwollen lippen krijgt of een mega-uitslag. Kom je ook wel weer over heen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:13 schreef cuall het volgende:
al dat gezeur over allergieen neem ik nu ook met een grote korrel zout als ik dat aanstellerige gedrag van haar zie
er was toch geen homo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar, ze hebben nu al een sterspeler in hun midden.......
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef FuTilE het volgende:
Waar zit die blonde jankbal?
Dat is toch geen voetballerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:12 schreef GraafD het volgende:
john de wolf
Nee, ik bedoelde die andere blonde jankbal, Rob...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die zit ontzettende kraaiende pijnen te verbijten. Kinderachtig om daar zo lullig over te doen.![]()
Die ligt vast ergens te huilen en in zich zelf te praten.quote:
Ze staan wel nog met 1-0 voor.quote:
Ik hoorde hem net wel, maar de regie vindt hem geen stream waardquote:
Ja, nog wel ja.. In een minuut kan een hoop gebeuren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze staan wel nog met 1-0 voor.
Oh diequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:20 schreef FuTilE het volgende:
Nee, ik bedoelde die andere blonde jankbal, Rob...
Inderdaad, dat wordt afzien vanavondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:23 schreef MissX het volgende:
omg dit is te erg voor woorden
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh die
'De jankende proleet', ik wacht op de Suske en Wiske met die titel
da's dan de Jankende Josti, of de Pruilende Proleetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh die
'De jankende proleet', ik wacht op de Suske en Wiske met die titel
Volgens mij waren dat Kieft en de Wolf!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:11 schreef APK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |