Wat een zeikmuts zeg. Je mag je toch best wel eens "kinderachtig" gedragen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat sommige bewoners zo kinderachtig doen en zich niet volwassen gedragen... zie joost, dido en nathalie
http://bigbrother.fok.nl/blog/661/quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:08 schreef Arcee het volgende:
Volgens Tanja ging 't te ver vanmorgen... wat ging te ver?
En wat doet ze de andere helft van de dag? Juist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Wup het volgende:
Chantal is de halve dag bezig met aan iedereen uitleggen dat ze niet roddelt......
Nee, dat doet ze ook absoluut niet. Het is een hele eerlijke vrouw en echt recht door zee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Wup het volgende:
Chantal is de halve dag bezig met aan iedereen uitleggen dat ze niet roddelt......
ze heeft een heel raar soort smetvreesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:09 schreef -Delta- het volgende:
Tanja: Kom niet aan m'n kleren
Jezus wat een doos ben je toch he. Materialistisch wijf.![]()
Snij anders nog ff het onderwerp Nikes aan![]()
Ze heeft de voetbal net weer recht op haar knie gehadquote:
Daar had ze blijkbaar weinig last van toen ze zich liet nemen door Shurendy of hoe die gozah ook heet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ze heeft een heel raar soort smetvrees
ze vindt alles vies & smerig...
Neenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het knalt door haar lichaam heen..![]()
![]()
nah.. volgens mij helpt alleen preventief ruimen hier nog....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:15 schreef wendy79 het volgende:
gut haar knie brandt :s
Heimwee naar haar oudersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
... maar wat ik wel frapant vind is dat ze het ene moment kan huilen... en bij aandacht gelijk weer straalt. Hoewel ik wel geloof dat ze pijn heeft.
Dat zei ze welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen
Het is een Gierende Schreeuwende pijn...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Volgens mij was er een aantal weken geleden een zus van Chantal in de studio, de verwarring was toen groot omdat het een blonde (knappe?) vrouw was. Verschillende vaders geloof ik.
ik heb ook niet zoveel geduld voor dit soort aanstellerijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:17 schreef Loedertje het volgende:
Neen
Het is een Gierende Schreeuwende pijn...
quote:
Misschien iets voor roelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:22 schreef ruby het volgende:
Ingrid bestelt aambeienzalf voor Tanja, want ze heeft last van haar kontje.
Oostenrijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:24 schreef teamlead het volgende:
[..]hebben ze dit keer een makkelijkere tegenstander dan Noord-Ierland?
Dat verstond ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja zei echt: "Nu denkt heel Nederland dat ik last van aardbeien heb..."![]()
Heeft hij ook last van aambeien dan? Of wil ie z'n eventuele rimpels gladstrijken?quote:
Cartwoman speelt thuis BB na, smachtend wachtend op een sigaret en op de boodschappen! Waar hebben we dat meer gezien??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Nu m'n man nog met de boodschappen.
nu loopt ze naar de volgende om te vertellen hoe weinig rekening Ingrid met haar houdt......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef Gert het volgende:
Goh, vanochtend zei Chantal nog dat ze het asociaal vond dat de hele groep niet meedeed met roken, en dat ze er zo van baalde dat er in haar omgeving zoveel gerookt werd.
En nu maakt het ineens niet meer uit.
Als die in de armen van Dido valt dan is dat omdat ze op Dido geilt, niet op Ralph.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:24 schreef teamlead het volgende:
Natte lie begint alweer met debiele stemmetjes..... dat kan nooit lang goed gaanNog even en ze ligt snikkend in de armen van Dido omdat ze Ralfie mist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |