Hejquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Lieske is toch nog wel vrij naief en ze moet ook nog leren dat niet iedereen dezelfde dingen boeiend vindt als zij boeiend vind. Ze vertelt regelmatig dingen waarvan ze best had kunnen aanvoelen dat niemand op dat verhaal zitte wachten.
nou dan krijg je van mij nu eenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pas maar op, ik heb al 2 uur niet gerookt.![]()
Was dat nou positief of negatief... daar ben ik nog niet echt over uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben jij toch akelig genuanceerd deze editie. Dagje ouder geworden jij, dat kun je wel merken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat rammen beter op je toetsenbord doen.
quote:
Nah, ik wel. Hij denkt er namelijk net zo over.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat nou positief of negatief... daar ben ik nog niet echt over uit
Hoe zie je streams op een computer die uitstaat????????????quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Maurisico het volgende:
Dido zit weer met een stokje in haar handen.... supersuf... die rookbewegingen die ze maakt....is hetzelfde dat als je verslaafd bent aan BB/fok, je moet een week stoppen en vervolgens zit je streamverslagen te typen op een computer die uitstaat.....
Volgens mij hadden Joost en Menno dat gisteren nog gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:52 schreef ruby het volgende:
Dat water in het bad mag best eens verschoond worden.
Op zich positief, maar ik wil eigenlijk wel weer eens een lekkere Scanman-rel waarbij jij met veel bombarie het forum "voorgoed" verlaat en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat nou positief of negatief... daar ben ik nog niet echt over uit
Lichaamssappen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Joost en Menno dat gisteren nog gedaanDan word het water kennelijk wel erg snel vuil, zouden ze er ook in pissen en schijten?
Het gaat nu weer over Tanja Rob en de restquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:48 schreef schatje het volgende:
Nou Chantal, zeg dan ook meteen wat je van Nathalie's stemmetje vindt. Je hebt het 3 keer aangehaald in gesprekjes met Linda, Ingrid en Rob. Dus het irriteert je kennelijk.
niet douchen voor ze er in gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Joost en Menno dat gisteren nog gedaanDan word het water kennelijk wel erg snel vuil, zouden ze er ook in pissen en schijten?
Een rel kunnen wel wel voor zorgen natuurlijk. Er zijn al een paar mensen waar ik niet meer op reageer... dus dat moet ik dan weer wel doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich positief, maar ik wil eigenlijk wel weer eens een lekkere Scanman-rel waarbij jij met veel bombarie het forum "voorgoed" verlaat en zo.![]()
En dat wordt op deze manier wat lastiger.
Als een kut heeft gedragen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Chantal wil niet dat ze er straks uit moet en dan moet concluderen dat ze zich als een lull heeft gedragen.
TE LAAT CHANTAL!!!
als een lul?? Dus toch de travo???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Chantal wil niet dat ze er straks uit moet en dan moet concluderen dat ze zich als een lull heeft gedragen.
TE LAAT CHANTAL!!!
ja, ik vind het niet leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef -Delta- het volgende:
Tanja doet ook wat in het huishouden, wat een godswonder.
Zeker nestdrang.
Ze denkt zal het nog een hoerenfeest worden na het voetbalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Linda denkt vast: "Zal ik vast op die fles gaan oefenen?"
[afbeelding]
Kan ze lang oefenen, Roel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen van stomme streken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ze kan ook Nathalie nemen voor de verandering.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Met veel drank op weet hij toch niet meer wat hij doet. En als ze nu al beginnen, dan zal het na de voetbal wel raak zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan ze lang oefenen, Roel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen van stomme streken.
oja leuk, wordt Roel weer boos dat Nathalie de mannenregels niet kent:)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef ruby het volgende:
Ze kan ook Nathalie nemen voor de verandering.
Hebben ze weer wat om te roddelen.
Dat sommige bewoners zo kinderachtig doen en zich niet volwassen gedragen... zie joost, dido en nathaliequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:03 schreef Arcee het volgende:
Chantal wil geen fluitketel zijn. Waar gáát 't over?
Volgens mij was er een aantal weken geleden een zus van Chantal in de studio, de verwarring was toen groot omdat het een blonde (knappe?) vrouw was. Verschillende vaders geloof ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als een kut heeft gedragen.
Heeft chantal eigenlijk een zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |