Oh.. dus je weet er alles van. Zeg dat dan meteen, dan geloof ik jou natuurlijk en dan zat die dokter of fysio dus helemaal misquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:25 schreef riri het volgende:
weet alles van gekneusde kniebanden daar is echt wel meer voor nodig om die te krijgen
Groeseind.... (nieuwbouw Diamantkruising, vandaar nog geen burenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ow? In welke wijk woon jij dan?? ikke in de bomenbuurt...
Ik kan hard fietsenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:30 schreef cuall het volgende:
[..]
snel weer terug zeg, was zeker niet druk in de winkel, of heb je ze via internet besteld?
Mijn capture gejatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:29 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Blauw staat hem goedkleurt leuk bij zijn teint
![]()
Ik vind Lieske een leuke bewoner van het BB huis hoor.....je hoeft jezelf nou niet echt voor schut te zetten door alles maar te geloven wat BB je wil laten geloven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh.. dus je weet er alles van. Zeg dat dan meteen, dan geloof ik jou natuurlijk en dan zat die dokter of fysio dus helemaal mis
Ondanks de dokter je eigen standpunt nog blijven volhouden ookJe bent geweldig
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een leuke bewoner van het BB huis hoor.....je hoeft jezelf nou niet echt voor schut te zetten door alles maar te geloven wat BB je wil laten geloven.
Weleens gedacht dat er een opdracht achter kan zitten?
![]()
lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Maurisico het volgende:
Dido zit weer met een stokje in haar handen.... supersuf... die rookbewegingen die ze maakt....is hetzelfde dat als je verslaafd bent aan BB/fok, je moet een week stoppen en vervolgens zit je streamverslagen te typen op een computer die uitstaat.....
veel plezier Flugel... tot vanavond! [ flugel kennende giert ze het eten naar binnen en zit ze voor 23.00 aan de computer...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Mensen houden jullie alles goed bij voor me... Ik ga nu naar m'n etentje (kinderen bij, dus start vroeg) Als er geneuckt wordt wil ik natuurlijk wel ALLE caps zien
zal het proberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Mensen houden jullie alles goed bij voor me... Ik ga nu naar m'n etentje (kinderen bij, dus start vroeg) Als er geneuckt wordt wil ik natuurlijk wel ALLE caps zien
Dat weet ik niet. Lieske is toch nog wel vrij naief en ze moet ook nog leren dat niet iedereen dezelfde dingen boeiend vindt als zij boeiend vind. Ze vertelt regelmatig dingen waarvan ze best had kunnen aanvoelen dat niemand op dat verhaal zitte wachten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:37 schreef regenworm het volgende:
Het blijft jammer dat lieske nog te veel op kijkt tegen ingrid en dido.
Ze kan die twee gewoon aan
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:37 schreef regenworm het volgende:
Het blijft jammer dat lieske nog te veel op kijkt tegen ingrid en dido.
Ze kan die twee gewoon aan
dan luister je toch naar een andere streamquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:38 schreef Cracka-ass het volgende:
En jahoor, Lieske mag weer een sok in dr muil steken. Dat eindeloze geouwehoer. De tering wat wordt je daar moet van.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een leuke bewoner van het BB huis hoor.....je hoeft jezelf nou niet echt voor schut te zetten door alles maar te geloven wat BB je wil laten geloven.
Weleens gedacht dat er een opdracht achter kan zitten?
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:39 schreef Maurisico het volgende:
[..]
[paranoiamode]Inderdaad, droeg ze gisteren haar knieband niet aan de andere knie?[/paranoiamode]
Of hij gaat ook vroeg slapen net als Didoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:40 schreef Dwaashaas het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Roel vanavond met zijn zatte hoofd een graai in die peuken-schaal doet...![]()
Dan zit ze wel op de goede plaats om het te lerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Lieske is toch nog wel vrij naief en ze moet ook nog leren dat niet iedereen dezelfde dingen boeiend vindt als zij boeiend vind. Ze vertelt regelmatig dingen waarvan ze best had kunnen aanvoelen dat niemand op dat verhaal zitte wachten.
Denk het niet. Iedereen in het huis is eigenlijk veel te lief en houdt zich veel te veel in. Ik vraag me af of je daar zo veel van kunt leren. Hooguit hoe je met een masker op door het leven gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan zit ze wel op de goede plaats om het te leren![]()
![]()
vergeet dat maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of hij gaat ook vroeg slapen net als Dido
FOK DE ROELS!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
vergeet dat maar![]()
![]()
![]()
Roel gaat zich weer vol pompen met drank
Haha gast.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan luister je toch naar een andere stream
ohjee we krijgen een sanctiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:42 schreef CartWOman het volgende:
Lieske heeft geen bal tegen zich aan gekregen, maar haar knie verdraaid toen ze de bal van Joost wou vangen.
En als een arts een diagnose stelt kunnen we er vanuit gaan dat dit klopt.
Over wel of geen aanstellerij mogen de meningen zijn verdeeld, maar laten we het verder gezellig houden.
En die overload aan smileys gaat me vervelen.![]()
En verpest voor iedereen de dag, ze zoekt ze om beurten op om te klagen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Chantal is really losing it. Die is echt de draad kwijt.
Volgens mij kan je dat rammen beter op je toetsenbord doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:46 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Lekker vroeg vandaag. Ik heb het rijk voor me alleen dus ik kan lekker met de boxjes hard aan luisteren en hard rammen op m'n computer.
Pas maar op, ik heb al 2 uur niet gerookt.quote:
Vrijwillige exit?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En verpest voor iedereen de dag, ze zoekt ze om beurten op om te klagen.![]()
Hejquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Lieske is toch nog wel vrij naief en ze moet ook nog leren dat niet iedereen dezelfde dingen boeiend vindt als zij boeiend vind. Ze vertelt regelmatig dingen waarvan ze best had kunnen aanvoelen dat niemand op dat verhaal zitte wachten.
nou dan krijg je van mij nu eenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pas maar op, ik heb al 2 uur niet gerookt.![]()
Was dat nou positief of negatief... daar ben ik nog niet echt over uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben jij toch akelig genuanceerd deze editie. Dagje ouder geworden jij, dat kun je wel merken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat rammen beter op je toetsenbord doen.
quote:
Nah, ik wel. Hij denkt er namelijk net zo over.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat nou positief of negatief... daar ben ik nog niet echt over uit
Hoe zie je streams op een computer die uitstaat????????????quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Maurisico het volgende:
Dido zit weer met een stokje in haar handen.... supersuf... die rookbewegingen die ze maakt....is hetzelfde dat als je verslaafd bent aan BB/fok, je moet een week stoppen en vervolgens zit je streamverslagen te typen op een computer die uitstaat.....
Volgens mij hadden Joost en Menno dat gisteren nog gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:52 schreef ruby het volgende:
Dat water in het bad mag best eens verschoond worden.
Op zich positief, maar ik wil eigenlijk wel weer eens een lekkere Scanman-rel waarbij jij met veel bombarie het forum "voorgoed" verlaat en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat nou positief of negatief... daar ben ik nog niet echt over uit
Lichaamssappen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Joost en Menno dat gisteren nog gedaanDan word het water kennelijk wel erg snel vuil, zouden ze er ook in pissen en schijten?
Het gaat nu weer over Tanja Rob en de restquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:48 schreef schatje het volgende:
Nou Chantal, zeg dan ook meteen wat je van Nathalie's stemmetje vindt. Je hebt het 3 keer aangehaald in gesprekjes met Linda, Ingrid en Rob. Dus het irriteert je kennelijk.
niet douchen voor ze er in gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Joost en Menno dat gisteren nog gedaanDan word het water kennelijk wel erg snel vuil, zouden ze er ook in pissen en schijten?
Een rel kunnen wel wel voor zorgen natuurlijk. Er zijn al een paar mensen waar ik niet meer op reageer... dus dat moet ik dan weer wel doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich positief, maar ik wil eigenlijk wel weer eens een lekkere Scanman-rel waarbij jij met veel bombarie het forum "voorgoed" verlaat en zo.![]()
En dat wordt op deze manier wat lastiger.
Als een kut heeft gedragen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Chantal wil niet dat ze er straks uit moet en dan moet concluderen dat ze zich als een lull heeft gedragen.
TE LAAT CHANTAL!!!
als een lul?? Dus toch de travo???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Chantal wil niet dat ze er straks uit moet en dan moet concluderen dat ze zich als een lull heeft gedragen.
TE LAAT CHANTAL!!!
ja, ik vind het niet leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef -Delta- het volgende:
Tanja doet ook wat in het huishouden, wat een godswonder.
Zeker nestdrang.
Ze denkt zal het nog een hoerenfeest worden na het voetbalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Linda denkt vast: "Zal ik vast op die fles gaan oefenen?"
[afbeelding]
Kan ze lang oefenen, Roel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen van stomme streken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ze kan ook Nathalie nemen voor de verandering.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Met veel drank op weet hij toch niet meer wat hij doet. En als ze nu al beginnen, dan zal het na de voetbal wel raak zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan ze lang oefenen, Roel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen van stomme streken.
oja leuk, wordt Roel weer boos dat Nathalie de mannenregels niet kent:)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef ruby het volgende:
Ze kan ook Nathalie nemen voor de verandering.
Hebben ze weer wat om te roddelen.
Dat sommige bewoners zo kinderachtig doen en zich niet volwassen gedragen... zie joost, dido en nathaliequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:03 schreef Arcee het volgende:
Chantal wil geen fluitketel zijn. Waar gáát 't over?
Volgens mij was er een aantal weken geleden een zus van Chantal in de studio, de verwarring was toen groot omdat het een blonde (knappe?) vrouw was. Verschillende vaders geloof ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als een kut heeft gedragen.
Heeft chantal eigenlijk een zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |