quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:27 schreef Wup het volgende:
[..]
nu loopt ze naar de volgende om te vertellen hoe weinig rekening Ingrid met haar houdt......
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef riri het volgende:
Wat trekt die Ingrid toch steeds raar met die mond.....
De wedervraag is dan: Hoe zuig je nicotine uit een stokje???????quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:52 schreef area51 het volgende:
[..]
Hoe zie je streams op een computer die uitstaat????????????
dat is onophoudelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef riri het volgende:
Wat trekt die Ingrid toch steeds raar met die mond.....
Yep. Vanavond kijk ik elders voetbal, maar met een beetje mazzel pak ik de eerste ruzie, schending van het roookverbod of zoenpartij nog vóór die tijd meequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:28 schreef FuTilE het volgende:
Hahaha.... 17.27 en nu al half bezopen![]()
Gaat de goeie kant op..
nou... in de genkiesde kneusband -discussie ging het de goede kant op...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich positief, maar ik wil eigenlijk wel weer eens een lekkere Scanman-rel waarbij jij met veel bombarie het forum "voorgoed" verlaat en zo.![]()
En dat wordt op deze manier wat lastiger.
Het is wel typisch iets voor Chantal hoor ;Yquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:28 schreef farceman het volgende:
natte lie is al straalbezopen , inclusief calimero stemmetje
En dan word het echt leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef regenworm het volgende:
Er zullen vanavond een aantal heel erg dronken zijn en aantal totaal niet,
Ik vermoed dat er uiteindelijk een gigantische ruzie komt, tussen dezelfde partijen als het vorige feest. Een van die kettingrokers houdt zich vanavond niet aan de afspraak, en dan gaat het mis...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef regenworm het volgende:
Er zullen vanavond een aantal heel erg dronken zijn en aantal totaal niet,
Ideale stem voor het inspreken van tekenfilmsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat stemmetje heeft ze altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |