quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:27 schreef Wup het volgende:
[..]
nu loopt ze naar de volgende om te vertellen hoe weinig rekening Ingrid met haar houdt......
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef riri het volgende:
Wat trekt die Ingrid toch steeds raar met die mond.....
De wedervraag is dan: Hoe zuig je nicotine uit een stokje???????quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:52 schreef area51 het volgende:
[..]
Hoe zie je streams op een computer die uitstaat????????????
dat is onophoudelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef riri het volgende:
Wat trekt die Ingrid toch steeds raar met die mond.....
Yep. Vanavond kijk ik elders voetbal, maar met een beetje mazzel pak ik de eerste ruzie, schending van het roookverbod of zoenpartij nog vóór die tijd meequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:28 schreef FuTilE het volgende:
Hahaha.... 17.27 en nu al half bezopen![]()
Gaat de goeie kant op..
nou... in de genkiesde kneusband -discussie ging het de goede kant op...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich positief, maar ik wil eigenlijk wel weer eens een lekkere Scanman-rel waarbij jij met veel bombarie het forum "voorgoed" verlaat en zo.![]()
En dat wordt op deze manier wat lastiger.
Het is wel typisch iets voor Chantal hoor ;Yquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:28 schreef farceman het volgende:
natte lie is al straalbezopen , inclusief calimero stemmetje
En dan word het echt leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef regenworm het volgende:
Er zullen vanavond een aantal heel erg dronken zijn en aantal totaal niet,
Ik vermoed dat er uiteindelijk een gigantische ruzie komt, tussen dezelfde partijen als het vorige feest. Een van die kettingrokers houdt zich vanavond niet aan de afspraak, en dan gaat het mis...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef regenworm het volgende:
Er zullen vanavond een aantal heel erg dronken zijn en aantal totaal niet,
Ideale stem voor het inspreken van tekenfilmsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat stemmetje heeft ze altijd.
Volgens mij gaat het ook gebeuren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan word het echt leuklaat de boel maar enorm ontploffen, ik geniet al bij voorbaat (en ook nog eens Alc. vrij -ik dus-, dan is het nog beter!)
volgens mij ga je gelijk krijgen, maar als het mis gaat dan moet het ook heel erg goed mis gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er uiteindelijk een gigantische ruzie komt, tussen dezelfde partijen als het vorige feest. Een van die kettingrokers houdt zich vanavond niet aan de afspraak, en dan gaat het mis...![]()
Als ik mij ogen dichtdoe dan hoor ik mijn kleuterjuf van vroegerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind dat stemmetje zó lief van Nathalie![]()
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
Zo zo, doe maar actief.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
En ik ga even eten en afwassen dus hopelijk mis ik niet al te veel hoop ik
Tot later
Wel nee, het is nu nog rustig je kan wel een uurtje afwassen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
Tot later
Afwassen, dat is zooooo Rob...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
Tot later
Ga je moeder in de maling nemen. Als je had gezegd dat je Adolf Hitler zo'n lekker ding vindt dan geloofde ik je eerder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
Haar punt is slechts * ik ben geweldig, ik roddel nooit, ik ben altijd eerlijk en ik ben zo bescheiden en zit hier niet voor het geld *quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:41 schreef ruby het volgende:
Ze wil blijkbaar haar punt weer duidelijk maken.
Is dit een aanbod?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:45 schreef Zw0rld het volgende:
Vanavond of een orgie?
Of de gebruikelijke zooi?
anderen daarentegen.................quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:45 schreef Loedertje het volgende:
Haar punt is slechts * ik ben geweldig, ik roddel nooit, ik ben altijd eerlijk en ik ben zo bescheiden en zit hier niet voor het geld *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |